Проблеми и грешки с Е32 - 740
Модератор: Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Проблеми и грешки с Е32 - 740
Здравейте ! Скоро се сдобих с БМВ Е32 740 индивидуал. Колата е в доста прилично състояние, но последните 4 години не е карана и палена.
1. Смених и акумулатора (в багажника), но колата пак няма ток, единствено когато вклуча 2-ри акумулатор в клемата която се намира до двигателя от пред и идва тока. Какво трябва да направя за да се оправи ?
2. Когато се опитвам да я запаля (непосредствено след завъртането на ключа) ми изписва на дисплея : getriebe programm и bateriebsanleitg ? Не знам това какво означава, но колата върти и не иска да пали ?
Мерси
1. Смених и акумулатора (в багажника), но колата пак няма ток, единствено когато вклуча 2-ри акумулатор в клемата която се намира до двигателя от пред и идва тока. Какво трябва да направя за да се оправи ?
2. Когато се опитвам да я запаля (непосредствено след завъртането на ключа) ми изписва на дисплея : getriebe programm и bateriebsanleitg ? Не знам това какво означава, но колата върти и не иска да пали ?
Мерси

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблеми и грешки с Е32 - 740
getriebe programm - проблем със автоматичните скорости
= много пари за ремонт 


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и грешки с Е32 - 740
а ти кой модел 740 си си взел, защото Е32 с акумулатор в багажника (с малки изключения) няма.
Провери ли под задната седалка дали няма място за акумулатор ако все пак е Е32.
И за капак на всичко
А грешката за скоростната кутия може да е от липса на масло в кутията също.
Провери ли под задната седалка дали няма място за акумулатор ако все пак е Е32.
И за капак на всичко
А грешката за скоростната кутия може да е от липса на масло в кутията също.

- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Re: Проблеми и грешки с Е32 - 740
_65536_kb_sec_ написа:а ти кой модел 740 си си взел, защото Е32 с акумулатор в багажника (с малки изключения) няма.
Провери ли под задната седалка дали няма място за акумулатор ако все пак е Е32.
E38 ще да е с този акумулатор в багажника и добре дошъл

'...engage your brain before difflocks...'
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и грешки с Е32 - 740
6inline написа:_65536_kb_sec_ написа:а ти кой модел 740 си си взел, защото Е32 с акумулатор в багажника (с малки изключения) няма.
Провери ли под задната седалка дали няма място за акумулатор ако все пак е Е32.
E38 ще да е с този акумулатор в багажника и добре дошъл
Не е задължително, такива кораби с задни ел седалки и повечко екстри поради липса на място под седалката слагат втори акумулатор в багажника, който ако колата няма ток и не е на контакт не може да се използва реално, защото има едни релета които стоят неактивни.

Re: Проблеми и грешки с Е32 - 740
Да не е с втори акумулатор - аксесоари (в задния ляв калник)
Той обикновено е по-малък и няма място за стандартния но ...
Той обикновено е по-малък и няма място за стандартния но ...

Re: Проблеми и грешки с Е32 - 740
tsb_bg написа:Да не е с втори акумулатор - аксесоари (в задния ляв калник)
Той обикновено е по-малък и няма място за стандартния но ...
В задния ляв калник има чейнджър... прави ми впечатление, че когато и подам ток от пред, от зад при задния акумулатор който е в багажника започва нещо да шуми (има някакви черни кутии). Бумара е Е32 - 100% въпреки, че пише година на производство 94-та правен е по поръчка (на дръжката пише индивидуал) и има всички всевъзможни екстри, дрониран (даже няква специална кожа на тавана от някъве елен, че даже и ксенон заводски

1. Тази грешка за проблем със автоматичните скорости има ли връзка с паленето ? Защото колата върти, но не пали..
2. Какво масло да и налея в скоростите ?

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и грешки с Е32 - 740
Тая грешка с автомата може да е и от акумулатора, или лоща връзка към него.
А втория акумулатор се намира от дясно в багажника при Е32, не от ляво където е акумулатора на печката на Е34.
Това с непаленето до някъде си го обяснявам с вградения имобилайзер който се слага 94-та година в края (DWA IV)
А по отношение на "бронировката" само ти и още шепа заблудени си мислите че това е бронировка.
Е32 740i никога не е излизала бронирана от завода. Единствено и само 750i/L.
Това че пише на дръжката индивидуал нищо не значи, отпред при мотора на табелава с ВИН-а не пише ли individual изобщо не ми обяснявайте индивидуали и тн.
А за всички възможни екстри може да ти дам 2-3 примерни снимки който да те откажат и това твърдение (еее много мразим кат ми кажат тя имала сите екстри!
)
Сега ако кажеш че е попоъчково, отговора ми е, че по елементарната логика всички БМВ-та са поръчкови щото човек си избира, с кожа/без кожа, с клима/без клима и тн и тн...
Толкоз.
А втория акумулатор се намира от дясно в багажника при Е32, не от ляво където е акумулатора на печката на Е34.
Това с непаленето до някъде си го обяснявам с вградения имобилайзер който се слага 94-та година в края (DWA IV)
А по отношение на "бронировката" само ти и още шепа заблудени си мислите че това е бронировка.




Това че пише на дръжката индивидуал нищо не значи, отпред при мотора на табелава с ВИН-а не пише ли individual изобщо не ми обяснявайте индивидуали и тн.
А за всички възможни екстри може да ти дам 2-3 примерни снимки който да те откажат и това твърдение (еее много мразим кат ми кажат тя имала сите екстри!

Сега ако кажеш че е попоъчково, отговора ми е, че по елементарната логика всички БМВ-та са поръчкови щото човек си избира, с кожа/без кожа, с клима/без клима и тн и тн...
Толкоз.

- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Re: Проблеми и грешки с Е32 - 740
я дай ВИН и да я погледнем, че на този принцип целия форум кара индивидуали.
'...engage your brain before difflocks...'
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблеми и грешки с Е32 - 740

1. Едно БМВ става поръчково само и единствено когато го кара Мр. Тро-ло-ло.
2. Ако на колата ти пише индивидуал, лимитед едишън или подобни надписи погледни точка 1.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и грешки с Е32 - 740
Zubcho написа::OT:
1. Едно БМВ става поръчково само и единствено когато го кара Мр. Тро-ло-ло.
2. Ако на колата ти пише индивидуал, лимитед едишън или подобни надписи погледни точка 1.
мойта се води Sbirschtein edition





Re: Проблеми и грешки с Е32 - 740
Относно акумулаторите се оказаха, че са два. Втория беше под задната седалка.. това което се оказа да работи в багажника е няква машинка, която контролира (ако не се лъжа) няква гас в задните прозорци. В крайна сметка оправих се с тоците, но колата пак върти и не пали.
Понеже светка грешката за скоростите искам да ви попитам дали тя има връзка с паленето ?
Мерси. Довечера ще кача няколко снимки.
Понеже светка грешката за скоростите искам да ви попитам дали тя има връзка с паленето ?
Мерси. Довечера ще кача няколко снимки.

- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Re: Проблеми и грешки с Е32 - 740
puma написа:Относно акумулаторите се оказаха, че са два. Втория беше под задната седалка.. това което се оказа да работи в багажника е няква машинка, която контролира (ако не се лъжа) няква гас в задните прозорци. В крайна сметка оправих се с тоците, но колата пак върти и не пали.
Понеже светка грешката за скоростите искам да ви попитам дали тя има връзка с паленето ?
Мерси. Довечера ще кача няколко снимки.
При слаб акумулатор може да изпише Гетрибе програм, това не значи задължително, че има проблем в кутията.
'...engage your brain before difflocks...'
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Проблеми и грешки с Е32 - 740
puma написа:Относно акумулаторите се оказаха, че са два. Втория беше под задната седалка.. това което се оказа да работи в багажника е няква машинка, която контролира (ако не се лъжа) няква гас в задните прозорци. В крайна сметка оправих се с тоците, но колата пак върти и не пали.
Понеже светка грешката за скоростите искам да ви попитам дали тя има връзка с паленето ?
Мерси. Довечера ще кача няколко снимки.
Колега може да е спекла помпата в резервоара и затова да неще да запали колата.Този надпис за скоростите както писа 6inline може да дойде от слаб акумолатор но няма връзка с паленето.Пробвай един да върти на стартер в същото време друг да удари с юмрук по поплавъка на резервоара отзад в дясно на багажника.Щего видиш като махнеш корите и една черна ламарина.
Re: Проблеми и грешки с Е32 - 740
Снощи след сумати игра остановихме, че колата се пали от дистанционното на алармата (като се задържат и 2-те копчета




39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани