Доливане на антифриз за 630i E(64)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Доливане на антифриз за 630i E(64)
Привет колеги,
Откъде се източва течността, за да мога да долея?
Понякога ми дава съобщение, че е вдигнал температура над нормата, след като изключа и запаля стрелката е на 70 градуса. Какъв е проблема?Може ли да е от обезвъждушаване?
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Откъде се източва течността, за да мога да долея?
Понякога ми дава съобщение, че е вдигнал температура над нормата, след като изключа и запаля стрелката е на 70 градуса. Какъв е проблема?Може ли да е от обезвъждушаване?
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Доливане на антифриз за 630i E(64)
Най-доброто обезвъздушаване се прави сутрин на хубаво студена кола, доливаш си до където трябва и си ти. Най-много на втория ден всичко трябва да е ок, иначе търси другаде пробем, а по охлаждащата система може да се от безбройните маркучи, до гарнитурата на главата. По меджу това може да е радиатор, радиатор на парното, някоя скобичка някъде, капачката на казанчето не на последно място, абе има си мъки. Всичко това ако губи течност де. Пробвай да долееш сутрин все пак да видиш ще спре ли.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани