Проблем с горивна помпа.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Проблем с горивна помпа.

Мнение от Tsureto » 27 Яну 2022, 10:38

Здравейте колеги. От два дни от както са студовете колата ми прави едни магарии.
Вчера паля карам 10 метра и умря, въртя два три пъти и няма никой. На четвъртия път запали. Прибрах се и я оставих.
Днес пак паля карам 10 метра и пак умря. Въртя 8-10 пъти няма никой. Прочетох я с диагностика и ми каза горивна помпа. То даже на и-драйва излезна горивна помпа.
Интересното е че като не качва, отзад се чува едно пилкане звук от под седалката. Пробвах пак няколко пъти и пилкането спря и я чух как качва, тогава колата запали и вече я карам 2 часа без проблеми.
Вчера сипах шел v power, предполагам не е от нафтата.
Възможно ли е да мръзне нещо от тия студове или това е сигнал че е тръгнала да заминава?

Колата е 3.0д 218 коня
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с горивна помпа.

Мнение от zvetiko » 27 Яну 2022, 12:30

По-скоро я смени навреме, за да си спестиш някои неща. Може да превърта оста в турбината или самата турбина да задира понякога в корпуса. Най- мекият вариант е да има корозия в буксата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Проблем с горивна помпа.

Мнение от Tsureto » 27 Яну 2022, 13:24

До преди малко я карах поне 2-3 часа и нямаше никакъв проблем, паля гася, всичко ок. Може би нещо от студа и става...
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 747
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Проблем с горивна помпа.

Мнение от nikola59 » 28 Яну 2022, 19:54

Cvetun написа:До преди малко я карах поне 2-3 часа и нямаше никакъв проблем, паля гася, всичко ок. Може би нещо от студа и става...

При пръв удобен случай свали помпата и виж какво се е наслоило на цедката. Образува се нещо като гъба на цедката и при големите студове нафтата не може да премине и помпата не засмуква гориво. Това е пример за друга марка автомобил на един приятел, но в случая няма значение. Провери първо това преди да търсиш други по сериозни причини.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Проблем с горивна помпа.

Мнение от Tsureto » 30 Яну 2022, 13:04

Добре, а защо пилка. Когато не иска да запали, пилка но интервали, смисъл чува се звук пилкане. Когато качи и вече ще запали се чува пак едно три тоново пилкане, но бързо и помпата почва да качва?
Смисъл карал съм бая коли, но до сега не съм знаел, че помпата може да издава звуци?!
Мисълта ми е дали изобщо е от помпата или примерно имобилайзера от каското за пилка и прави проблеми....
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Проблем с горивна помпа.

Мнение от Tsureto » 30 Яну 2022, 18:32

Колеги, искам да ви споделя след 3 часа инвестигиране, какво се оказа. :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Както казах, това пилкане идваше отзад от под седалката. Четох много и никъде не пише че помпата трябва да пилка. Забелязах, че като не пали - пилка. Та веднага го вързах с каското.
Свалих седалките и продължих да слушам. Оказа се, че една черна хуиня, колкото запалка е вързана към токовете на помпата и е подмушена между седалката и ламарината на купето....
Реално тя издава този шум и тя бъзика паленето, като изключва помпата. Зачудих се защо, явно тази хуиня работи, но защо не пали. На ключа имам едно малко имобилайзерче от каското, което е на батерия. Отворих го за да сменя батерията, да не би да пада. Оказа се, че плюса на едната планка се е разпоил и от там батерията не дава ток и от там онази черна хуиня, не намира имобилайзерчето и прекъсва тока на помпата................................... :nono:
Запоих тая ламаринка, сега батерията дава конкат и колата пали.
Но, искам да дам на Лев Инс един ГОЛЯМ МАЗЕН И ВЕНЕСТ, с тия техни тъпотии. Първо ще прецакат помпата и колата ми с тия глупости. Второ ако не го бях намерил всичко това, щеше да се почне със смяна на помпи, модулчета и колата пак няма да пали и ще си бия главата 2 седмици заради тия идиоти.
Та просто да знаете, занапред ако на някой му се случи, да ги види тези неща............

Няма да давам снимки, къде точно се намираше, за да се затруднят малко крадците където четат това :D
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook