Прекъсване при първо палене
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Прекъсване при първо палене
Здравейте, колата е 535д преди фейслифта 272к.с от както застудя, колата започна да прекъсва за около 3-4 сек. при първото палене след престой от поне 7-8 часа, след това проблеми няма никакви. Смених 6 свещи, горивен филтър, смених някакъв регулиращ клапан на горивната помпа, рециклирах дюзите. Днес сутринта запалих, беше една идея по-добре, но пак имаше леко прекъсване. Като грешки записва само че нагревателя на горивото който стои точно преди горивния филтър не работи, но ми казаха, че не е от него. Склонен съм да вярвам, че е така, защото имах е90 на което също не му работеше нагревателя, но проблеми не съм имал. Къде другаде да търся проблема, че се изчерпвам, а изключително много ме дразни.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Прекъсване при първо палене
С колко волта ти пада напрежението докато колата е на подгрев? При мен при работеща подгревна система падът на напрежение ми е около 1,4 волта.
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- SpasT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: Прекъсване при първо палене
Тест на тока на всяка свещ с АмперКлещи. Така гарантирано ще разбереш дали имаш адекватен подгрев. Понякога релето не пуска ток към някоя свещ и в същото време на диагностиката не излиза грешка.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Прекъсване при първо палене
drumur написа:Здравейте, колата е 535д преди фейслифта 272к.с от както застудя, колата започна да прекъсва за около 3-4 сек. при първото палене след престой от поне 7-8 часа, след това проблеми няма никакви. Смених 6 свещи, горивен филтър, смених някакъв регулиращ клапан на горивната помпа, рециклирах дюзите. Днес сутринта запалих, беше една идея по-добре, но пак имаше леко прекъсване. Като грешки записва само че нагревателя на горивото който стои точно преди горивния филтър не работи, но ми казаха, че не е от него. Склонен съм да вярвам, че е така, защото имах е90 на което също не му работеше нагревателя, но проблеми не съм имал. Къде другаде да търся проблема, че се изчерпвам, а изключително много ме дразни.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Със сигурност не е подгрева. Правил си излишни неща, ако при диагностика не е показвало, че трябва да се направят. При смяна на свещите е трябвало да се измери- компресията, вероятен проблем е. Сега имам една интересна кола със същият проблем- всичко друго е безпроблемно, но налягането на подкачване на горивото е 2бара.
Re: Прекъсване при първо палене
Добре де при евентуална липса на компресия в някой цилиндър, няма ли да има загуба на мощност, по-груба работа на мотор, да започне на пуши? Прекъсването го имам само за няколко секунди при първото палене( ако веднага след първото палене загася колата и пак я запаля - проблем няма), през целия ден после проблеми няма пак ако ще и 200 пъти да я загася и запаля при по-кратък престой 3-4-5 часа пак няма прекъсване. Може и компресията да е, но силно се надявам да не е там проблемаzvetiko написа:drumur написа:Здравейте, колата е 535д преди фейслифта 272к.с от както застудя, колата започна да прекъсва за около 3-4 сек. при първото палене след престой от поне 7-8 часа, след това проблеми няма никакви. Смених 6 свещи, горивен филтър, смених някакъв регулиращ клапан на горивната помпа, рециклирах дюзите. Днес сутринта запалих, беше една идея по-добре, но пак имаше леко прекъсване. Като грешки записва само че нагревателя на горивото който стои точно преди горивния филтър не работи, но ми казаха, че не е от него. Склонен съм да вярвам, че е така, защото имах е90 на което също не му работеше нагревателя, но проблеми не съм имал. Къде другаде да търся проблема, че се изчерпвам, а изключително много ме дразни.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Със сигурност не е подгрева. Правил си излишни неща, ако при диагностика не е показвало, че трябва да се направят. При смяна на свещите е трябвало да се измери- компресията, вероятен проблем е. Сега имам една интересна кола със същият проблем- всичко друго е безпроблемно, но налягането на подкачване на горивото е 2бара.


Sent from my iPhone using Tapatalk
- D.Hill
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 19.08.2020
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 525d xDrive
Re: Прекъсване при първо палене
На колегата колата сутрин правеше подобно нещо. С две различни диагностики я гледахме и не показваше грешка. Оказа се хлабава връзка на плюсовия кабел на релето за подгрев.
Re: Прекъсване при първо палене
Проблема е решен, оказа се че захранващия кабел(плюсовия, силовака или кой както още му казва) не прави хубава връзка с релето. Буксата е била отхлабена и съответно от нехубавия контакт беше нагоряла. Смених релето с ново на Беру - 130лв. както и кабела(само оригинален - няма заместители на пазара) на цена от 47 български левчета. Дори оригиналната програма на БМВ не показа нищо имайте го предвид, колеги и преглеждайте тези неща при подмяна на свещи, че аз се вкарах в голям филм от нещо елементарно понеже разчитах изцяло на диагностиката.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани