ГТП и диностенд ХД
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
ГТП и диностенд ХД
Здравейте колеги, скоро ще трябва да минавам гтп, и се замислих дали да не изключа буксата на раздатката, или другия вариант е xdelete, който скоро мисля да закупя?
И в тази връзка се замислих, дали същото не важи и за диностенд? Да, има динота за 4х4, но няма ли да е по-точен резултата, дори и диното да е за 4х4, ако се мери само задния мост?
И в тази връзка се замислих, дали същото не важи и за диностенд? Да, има динота за 4х4, но няма ли да е по-точен резултата, дори и диното да е за 4х4, ако се мери само задния мост?
Re: ГТП и диностенд ХД
Какъв е проблема с ГТП и xdrive ?
Според мен с xDelete ще знаеш конете на задните гуми.
Според мен с xDelete ще знаеш конете на задните гуми.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: ГТП и диностенд ХД
Как какъв е проблема с гтп и хдрайв? Че раздатката е зацепена например, и че при завъртане само на единия мост на валците, ще има голямо триене на фрикционните дискове в нея против волята йKurtov написа:Какъв е проблема с ГТП и xdrive ?
Според мен с xDelete ще знаеш конете на задните гуми.

И да, ще знам конете на задния мост с xdelete, но те така или иначе ще са всички налични

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ГТП и диностенд ХД
Точност на дино не търси изобщо
По-скоро кажи при кои ще ходиш да мериш, или марката на диното, ако знаеш 
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: ГТП и диностенд ХД
Овърдрайв, Мустанг, Анатоли.. изненадващо добра комбинация 
Качвал съм само една кола на дино досега, но съм се интересувал достатъчно.
Но не е това въпросът, а това, което питах по-горе..

Качвал съм само една кола на дино досега, но съм се интересувал достатъчно.
Но не е това въпросът, а това, което питах по-горе..
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ГТП и диностенд ХД
FaceOff написа:Овърдрайв, Мустанг, Анатоли.. изненадващо добра комбинация
Да ти кажа пък според мен е изненадващо разочароваща комбинация, предвид опита, който имам с нея точно


FaceOff написа:Качвал съм само една кола на дино досега, но съм се интересувал достатъчно.
Но не е това въпросът, а това, което питах по-горе..
А въпросът май беше:
FaceOff написа:Да, има динота за 4х4, но няма ли да е по-точен резултата, дори и диното да е за 4х4, ако се мери само задния мост?
И накратно отговорът е - не, няма да е по-точен резултатът предвид факта, че по този начин елиминираш инерчения момент и триенето на предния мост и предвид факта, че тоя точно Мустанг няма механизми и математика за определяне на загуби от триене и инерционни загуби, както и за прогнози "на мотор", а точно напротив - ще получиш завишен резултат спрямо 4x4 конфигурация на това дино точно


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: ГТП и диностенд ХД
За какво ти е да знаеш мощността,само единия мост,при положение,че колата е 4х4 и имаш загуби и по другия мост.
Карал съм не една кола на преглед с постоянно зацепено 4х4 и драми не съм имал.

E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: ГТП и диностенд ХД
Nickelback написа:FaceOff написа:Овърдрайв, Мустанг, Анатоли.. изненадващо добра комбинация
Да ти кажа пък според мен е изненадващо разочароваща комбинация, предвид опита, който имам с нея точноКато започнем от полуграмотните динамометрици, минем с оправданието, че видиш ли "нямаш гуми", а те валците вече са по-излъскани от огледало, и стигнем до ограничените възможности на Анатоли като мапер, но последното няма да го коментирам тъй като е до опит с различни машини различни от мейнстрийма, който той няма, за което не е виновен
FaceOff написа:Качвал съм само една кола на дино досега, но съм се интересувал достатъчно.
Но не е това въпросът, а това, което питах по-горе..
А въпросът май беше:FaceOff написа:Да, има динота за 4х4, но няма ли да е по-точен резултата, дори и диното да е за 4х4, ако се мери само задния мост?
И накратно отговорът е - не, няма да е по-точен резултатът предвид факта, че по този начин елиминираш инерчения момент и триенето на предния мост и предвид факта, че тоя точно Мустанг няма механизми и математика за определяне на загуби от триене и инерционни загуби, както и за прогнози "на мотор", а точно напротив - ще получиш завишен резултат спрямо 4x4 конфигурация на това дино точноЗатова питах на какво дино ще мериш
Точно преизчисляването и 'прогнозите' 'на мотор' за мен са пълно безумие.. и това как се манипулират тези 'данни' от маперите е смехотворно.
Не виждам нищо оптимистично в меренето на Мустанг, напротив, даще е песимистично, спрямо Диноджета. Също така не виждам кое ще направи 'по-оптимистичен' резултата на задно с xdelete, спрямо 4х4? Има си съответните загуби и на задно и с 4х4.. да, няма го свободното въртене на предния мост, диф и раздатката, но нали самия ти говориш за преизчисляване 'на мотор' . Със сигурност ще пробвам по двата начина, просто от любопитство какъв ще е резултата.
Не ми се искаше да коментирам възможностите на Анатоли, моите впечатления също ги вадя от собствен опит, а той е - М57Д25 с 2260 изкара 200 коня и не помня вече колко нютона на гуми със стоков кулер в една адска жега, с кат и егр офф, и брат ми, който тогава караше надута 35ца все се чудеше какво съм правил по тая кола. Сега с Е61 530хд М57Н2 с хибрид 2263, дпф и егр офф си обръща стелките като й задам, а колата е пълна с кво ли не - две детски столчета, поне половин резервоар и аз - 110кг, и едно от най-важните неща за мен - НЕ ПУШИ! Малко мараня само на кик и това е.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ГТП и диностенд ХД
FaceOff написа:Точно преизчисляването и 'прогнозите' 'на мотор' за мен са пълно безумие.. и това как се манипулират тези 'данни' от маперите е смехотворно.
Аз също, а и неколкократно съм го писал, ако си ме чел тука-там. Има известна доза истина в преизчисленото, но методите на определяне не са като при реалните условия на самото мерене. Да речем coastdown теста, какъвто правят повечето модерни дина и активното мерене на инерцията са мерене, съответно на триене, и мерене на инерчен момент, при коренно различни условия. Едното при отсъствие на тяга откъм мотора, другото с активно въртене на паразитните въртящи се маси с прилагане на обратен въртящ момент от валците към същите тези маси. Най-малкото триещите се повърхности им се сменя посоката, да не говорим за вискозитети на масло, триене под товар (да различно е) и т.н. Та идеята за мен е безумна на тия прогнози. А като вкарат и "корекциите" на база атмосферни условия става направо хумористично

FaceOff написа:Не виждам нищо оптимистично в меренето на Мустанг, напротив, даще е песимистично, спрямо Диноджета.
Несравними са двете техники на мерене. Естествено, че Мустанга ще покаже стойност по-близка до реалната предвид активния товар най-малкото, особено при мощна (400+ коня) кола

FaceOff написа:Също така не виждам кое ще направи 'по-оптимистичен' резултата на задно с xdelete, спрямо 4х4? Има си съответните загуби и на задно и с 4х4.. да, няма го свободното въртене на предния мост, диф и раздатката, но нали самия ти говориш за преизчисляване 'на мотор' .
Аз казвам, че резултатът на това дино, за което коментираме, на задно, няма да е същия като мерене на 4x4, не друго. Най-малкото имаш още две гуми създаващи съпротивление (20-30 коня може да има разлика от недонапомпени гуми, пренатегнат от въжетата мост - това съм го коментирал с хора имащи свои диностендове), което този допотопен Мустанг дори не се опитва да измери (по-горния метод дето споменах).
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: ГТП и диностенд ХД
Да, чел съм ти мнения, разбира се, и са ми интересни, но си държа на казаното горе, пък и не виждам ти да го оборваш. От чисто любопитство, пък и аз обичам да експериментирам, ти кой мапер в София би използвал, и кое според теб е най-реалистичното дино? Макар за мен диното в никакъв случай не е самоцел, нито бия кикдауни на всеки светофар.. просто обичам да се занимавам..
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ГТП и диностенд ХД
FaceOff написа:От чисто любопитство, пък и аз обичам да експериментирам, ти кой мапер в София би използвал, и кое според теб е най-реалистичното дино?
За съжаление не ползвам БГ мапери и трудно бих ти препоръчал, тъй като тия ECU-та, с които се борим не са като тия модерните и оттам идва проблемът

Но имам изключително добри впечатления от Николай Николов (https://www.facebook.com/profile.php?id=1401131078), има и дино човекът (истинско и модерно, мисля че беше Maha). Водил съм с него технически дискусии и винаги е бил изключително добре аргументиран за разлика от повечето БГ мапери, които не знаят какво се случва и как работят реално нещата.
А на Анатоли не му оспорвам уменията по мапване на масовите и популярни ECU-та, просто има някои, които "не ги чува"

FaceOff написа:Макар за мен диното в никакъв случай не е самоцел, нито бия кикдауни на всеки светофар.. просто обичам да се занимавам..
И аз така, дори повече се занимавам отколкото да карам


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: ГТП и диностенд ХД
Да, за O.E.Motorsport само хубави неща съм чувал, безспорно.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: ГТП и диностенд ХД
FaceOff написа:Как какъв е проблема с гтп и хдрайв? Че раздатката е зацепена например, и че при завъртане само на единия мост на валците, ще има голямо триене на фрикционните дискове в нея против волята й
И да, ще знам конете на задния мост с xdelete, но те така или иначе ще са всички налични
Те щото нали, валовете не се въртят в различни посоки за автомобили с AWD/4WD

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: ГТП и диностенд ХД
ивчо написа:FaceOff написа:Как какъв е проблема с гтп и хдрайв? Че раздатката е зацепена например, и че при завъртане само на единия мост на валците, ще има голямо триене на фрикционните дискове в нея против волята й
И да, ще знам конете на задния мост с xdelete, но те така или иначе ще са всички налични
Те щото нали, валовете не се въртят в различни посоки за автомобили с AWD/4WD
То щото може пък и да съм със шпер?
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: ГТП и диностенд ХД
FaceOff написа:Да, за O.E.Motorsport само хубави неща съм чувал, безспорно.
Изключително начетен човек, от който имам много лични впечатления, и все положителни. Една от колите, които сме карали при него беше ремапната от Столично "величие", ноооо някак се усещаше, че колата може повече и решихме да отидем при него за проба - горе-долу от вторият рън и вдигна над 20к.с., и то при по-ниско налягане! 91-цата, която карах до скоро, пак беше правена при него и съм супер доволен!

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани