Вероятен проблем с EGR 530d
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Вероятен проблем с EGR 530d
Здравейте колеги!
Колата е Е61 530d 2004г. 218кс. Премахнат е ДПФ, с ново турбо е. Преди време пушеше синьо от турбото и намаляше маслото, затова оправих турбото и всичко се оправи.
Сега се случва следното: светна чека с грешка емисии, след рязко ускоряване понякога след връщане на газта започва да пуши синкаво отзад в движение за 10тина секунди и изчиства.
Не намалява маслото, но пък когато е напълно загряла колата има зачудване в тягата между 1500 и 2000 RPM. Питането ми е следното: чек, такова синьо подпушване и зачудване в тези обороти могат ли да са симптоми от ЕГР?
Възможно ли е охладителя на ЕГР-а да вкарва по малко антифриз и затова да подпушва след ускорение?
Колата няма ремап, стойностите на дюзите са идеално, няма течове никакви, няма други симптоми или интервенции.
Някой да има идея преди да съм разкарал изцяло всичко свързано с ЕГР-а?
Колата е Е61 530d 2004г. 218кс. Премахнат е ДПФ, с ново турбо е. Преди време пушеше синьо от турбото и намаляше маслото, затова оправих турбото и всичко се оправи.
Сега се случва следното: светна чека с грешка емисии, след рязко ускоряване понякога след връщане на газта започва да пуши синкаво отзад в движение за 10тина секунди и изчиства.
Не намалява маслото, но пък когато е напълно загряла колата има зачудване в тягата между 1500 и 2000 RPM. Питането ми е следното: чек, такова синьо подпушване и зачудване в тези обороти могат ли да са симптоми от ЕГР?
Възможно ли е охладителя на ЕГР-а да вкарва по малко антифриз и затова да подпушва след ускорение?
Колата няма ремап, стойностите на дюзите са идеално, няма течове никакви, няма други симптоми или интервенции.
Някой да има идея преди да съм разкарал изцяло всичко свързано с ЕГР-а?

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Вероятен проблем с EGR 530d
Колега, ако се вкарва антифриз пушека трябва да е бял. Синият говори за попадане на масло в цилиндрите.
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Вероятен проблем с EGR 530d
zvetiko написа:Колега, ако се вкарва антифриз пушека трябва да е бял. Синият говори за попадане на масло в цилиндрите.
Знам, че е така, но в огледалата не мога да го видя на 100% какъв е. Изглежда ми синкав много леко. На едно място и да я форсирам не изпушва. А ако пълни масло щеше да мръдне на щеката. Затова питам.
Забелязвал съм, че и от неизгоряла нафта пуши синкаво леко при други коли.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Вероятен проблем с EGR 530d
P1tbuL написа:zvetiko написа:Колега, ако се вкарва антифриз пушека трябва да е бял. Синият говори за попадане на масло в цилиндрите.
Знам, че е така, но в огледалата не мога да го видя на 100% какъв е. Изглежда ми синкав много леко. На едно място и да я форсирам не изпушва. А ако пълни масло щеше да мръдне на щеката. Затова питам.
Забелязвал съм, че и от неизгоряла нафта пуши синкаво леко при други коли.
Горенето на масло, ако изобщо го има при теб, може да е и минимално.
Щях да предложа да го направиш с втори човек и натискате на газта, но пишеш, че пуши само в движение. Ако искаш виж какви са отлаганията в генерацията, на какво мирише като остатъчна миризма, след изпушването.
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Вероятен проблем с EGR 530d
zvetiko написа:P1tbuL написа:zvetiko написа:Колега, ако се вкарва антифриз пушека трябва да е бял. Синият говори за попадане на масло в цилиндрите.
Знам, че е така, но в огледалата не мога да го видя на 100% какъв е. Изглежда ми синкав много леко. На едно място и да я форсирам не изпушва. А ако пълни масло щеше да мръдне на щеката. Затова питам.
Забелязвал съм, че и от неизгоряла нафта пуши синкаво леко при други коли.
Горенето на масло, ако изобщо го има при теб, може да е и минимално.
Щях да предложа да го направиш с втори човек и натискате на газта, но пишеш, че пуши само в движение. Ако искаш виж какви са отлаганията в генерацията, на какво мирише като остатъчна миризма, след изпушването.
Не се бях усетил наистина да видя на какво реално мирише. Ще спра следващия път като изпуши и ще пробвам.
Но все пак имаш ли идея дали от охладителя на ЕГР-а може да вкара антифриз?
Re: Вероятен проблем с EGR 530d
Ако пуска антифриз от охладителя на EGR, на място парата е толкова много, че във влажно време като днес, когато колата работи на място, не успява да се разнесе и прави голям облак след себе си (Има много клипове в youtube).
Ако ремонта на турбото и отстраняването на DPF са се случили по едно и също време и са били на скоро, може все още да изгаря маслото, което е останало в изпускателната сиситема.
Поздрави,
Ако ремонта на турбото и отстраняването на DPF са се случили по едно и също време и са били на скоро, може все още да изгаря маслото, което е останало в изпускателната сиситема.
Поздрави,
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Вероятен проблем с EGR 530d
По вероятно е да имаш масло по турбо пътищата и при повече газ да го вкарва в цилиндрите и оттам да припушва.



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Вероятен проблем с EGR 530d
P1tbuL написа:zvetiko написа:P1tbuL написа:zvetiko написа:Колега, ако се вкарва антифриз пушека трябва да е бял. Синият говори за попадане на масло в цилиндрите.
Знам, че е така, но в огледалата не мога да го видя на 100% какъв е. Изглежда ми синкав много леко. На едно място и да я форсирам не изпушва. А ако пълни масло щеше да мръдне на щеката. Затова питам.
Забелязвал съм, че и от неизгоряла нафта пуши синкаво леко при други коли.
Горенето на масло, ако изобщо го има при теб, може да е и минимално.
Щях да предложа да го направиш с втори човек и натискате на газта, но пишеш, че пуши само в движение. Ако искаш виж какви са отлаганията в генерацията, на какво мирише като остатъчна миризма, след изпушването.
Не се бях усетил наистина да видя на какво реално мирише. Ще спра следващия път като изпуши и ще пробвам.
Но все пак имаш ли идея дали от охладителя на ЕГР-а може да вкара антифриз?
По принцип може. След като имаш съмнения в тази посока, може да провериш като разглобиш малко- виж тръбата за EGR, преди клапана на EGR- ако оттам е минавал антифриз, ще забележиш. Но както ти пишат и колегите, ще се окаже нещо друго.
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Вероятен проблем с EGR 530d
Оказа се останало масло по турбо пътищата. На диагностика обаче изкара и две грешки за ЕГР: 4501 и 4507.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Вероятен проблем с EGR 530d
P1tbuL написа:Оказа се останало масло по турбо пътищата. На диагностика обаче изкара и две грешки за ЕГР: 4501 и 4507.
Махай го не ти трябва тоя паразит, заедно с охладителя и малкия термостат.

- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Вероятен проблем с EGR 530d
vld написа:P1tbuL написа:Оказа се останало масло по турбо пътищата. На диагностика обаче изкара и две грешки за ЕГР: 4501 и 4507.
Махай го не ти трябва тоя паразит, заедно с охладителя и малкия термостат.
Със сигурност ще го махна. Тъпото е само, че за да го изключа софтуерно е безсмислено без ремап. А ремап не ми се иска да й правя, защото ще се почне с проблеми по дюзи, съединител с маховик и тн. Не знам... ще го мисля.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Вероятен проблем с EGR 530d
Едното няма нищо общо с другото. Без проблем се спира само ЕГР-а.P1tbuL написа:vld написа:P1tbuL написа:Оказа се останало масло по турбо пътищата. На диагностика обаче изкара и две грешки за ЕГР: 4501 и 4507.
Махай го не ти трябва тоя паразит, заедно с охладителя и малкия термостат.
Със сигурност ще го махна. Тъпото е само, че за да го изключа софтуерно е безсмислено без ремап. А ремап не ми се иска да й правя, защото ще се почне с проблеми по дюзи, съединител с маховик и тн. Не знам... ще го мисля.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Вероятен проблем с EGR 530d
Dextuar написа:Едното няма нищо общо с другото. Без проблем се спира само ЕГР-а.P1tbuL написа:vld написа:P1tbuL написа:Оказа се останало масло по турбо пътищата. На диагностика обаче изкара и две грешки за ЕГР: 4501 и 4507.
Махай го не ти трябва тоя паразит, заедно с охладителя и малкия термостат.
Със сигурност ще го махна. Тъпото е само, че за да го изключа софтуерно е безсмислено без ремап. А ремап не ми се иска да й правя, защото ще се почне с проблеми по дюзи, съединител с маховик и тн. Не знам... ще го мисля.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Препоръки към конкретен майстор?
И се чудя ако просто го спра софтуерно и не махна нищо от самия егр? Не се ли получават така нещата...
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Вероятен проблем с EGR 530d
P1tbuL написа:Dextuar написа:Едното няма нищо общо с другото. Без проблем се спира само ЕГР-а.P1tbuL написа:vld написа:P1tbuL написа:Оказа се останало масло по турбо пътищата. На диагностика обаче изкара и две грешки за ЕГР: 4501 и 4507.
Махай го не ти трябва тоя паразит, заедно с охладителя и малкия термостат.
Със сигурност ще го махна. Тъпото е само, че за да го изключа софтуерно е безсмислено без ремап. А ремап не ми се иска да й правя, защото ще се почне с проблеми по дюзи, съединител с маховик и тн. Не знам... ще го мисля.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Препоръки към конкретен майстор?
И се чудя ако просто го спра софтуерно и не махна нищо от самия егр? Не се ли получават така нещата...
Хубаво е да се сложи една тапа на колектора, за да не надува тялото на охладителя. Аз карам така вече повече от 3 години, не съм слагал никакви "тунинг" решения, race-pipe на дизел



- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Вероятен проблем с EGR 530d
може ли малко повече инфо за това софтуеарно спиране?
и аз съм тръгбал да го махам
какви са си препоръките?
дали е добре да се махне
и аз съм тръгбал да го махам
какви са си препоръките?
дали е добре да се махне
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани