Сцепен маркуч в турбо пътищата
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Сцепен маркуч в турбо пътищата
Колеги, оказа се, че пушеците, които се появиха в последно време зад колата са заради сцепен маркуч на турбо пътищата. Сцепеният маркуч е "коляното", което влиза в ЕГР-а.
Реално това ми се случи с едната Е39ка, но там това "коляно" можеше да се смени, защото беше захванато със скоби, а тук е един вид капсоловано и върви целият маркуч, който идва от интеркулера. Този маркуч е близо 400лв. в дарукар, втора ръка е към 100лв. (май?).
Идеята ми е, ако някой се е занимавал да каже дали е възможно преправянето му, защото на Е39ката си купих Спарко тунинг коляно (синьо, силиконово), с което замених оригиналното и колата заспа. Не ми се ще да купувам втора употреба, защото не знам колко време ще издържи, а ново за 400лв. - тенк ю, бът ноу тенк ю
Та реално ще се заема да сваля маркуча и след това да се опитам да разкапсоловам коляното, и на негово място да купя от тунинг колената и да го стегна със стандартни скоби.
Някой ако е правил нещо подобно, бих се радвал да даде размери, а дори да не е правил точно такова, ще се радвам някой запознат да каже горе долу колко е диаметъра, защото съм си затрил шублера някъде и не можах даго измеря
Реално това ми се случи с едната Е39ка, но там това "коляно" можеше да се смени, защото беше захванато със скоби, а тук е един вид капсоловано и върви целият маркуч, който идва от интеркулера. Този маркуч е близо 400лв. в дарукар, втора ръка е към 100лв. (май?).
Идеята ми е, ако някой се е занимавал да каже дали е възможно преправянето му, защото на Е39ката си купих Спарко тунинг коляно (синьо, силиконово), с което замених оригиналното и колата заспа. Не ми се ще да купувам втора употреба, защото не знам колко време ще издържи, а ново за 400лв. - тенк ю, бът ноу тенк ю

Та реално ще се заема да сваля маркуча и след това да се опитам да разкапсоловам коляното, и на негово място да купя от тунинг колената и да го стегна със стандартни скоби.
Някой ако е правил нещо подобно, бих се радвал да даде размери, а дори да не е правил точно такова, ще се радвам някой запознат да каже горе долу колко е диаметъра, защото съм си затрил шублера някъде и не можах даго измеря

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Готово
45 градусово коляно с диаметър 57мм и две скобички и работата заспа.
40лв. с нафтата
Ето и снимките:
Преди:

След:


45 градусово коляно с диаметър 57мм и две скобички и работата заспа.
40лв. с нафтата

Ето и снимките:
Преди:

След:

- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Колега, свалили целия маркуч за монтажа на коляното? Гледам в нета е 25лв коляното мисля и аз профилактично да си го сменя.
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Не, всичко на място направих. Срязах скобите и след това наденах силиконовото коляно, събрах и стегнах.
25лв. не съм сигурен, че е твоят размер, попринцип вървят към 40-50лв. тези колена, аз малко по-евтино го взех, но извадих късмет просто, че даже и извън работно време.
25лв. не съм сигурен, че е твоят размер, попринцип вървят към 40-50лв. тези колена, аз малко по-евтино го взех, но извадих късмет просто, че даже и извън работно време.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
http://tuning-parts.bg/kolena-45-gradusa/588/
Мисля, че е това. С доставчката идва към 26лв. Даже го има в черно и ще е една идея по-близко до оригинала.
Мисля, че е това. С доставчката идва към 26лв. Даже го има в черно и ще е една идея по-близко до оригинала.
- xaxo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
И аз карам с такова на моята е46-ца.
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
hol1gans написа:http://tuning-parts.bg/kolena-45-gradusa/588/
Мисля, че е това. С доставчката идва към 26лв. Даже го има в черно и ще е една идея по-близко до оригинала.
Колега, това няма да ти свърши работа! Внимателно чети, дълго е 60мм. Аз премерих грубо дължината на оригиналното с шублер и беше около 150мм, като в този случай чупката не се взима предвид, а като я добавиш и нея сигурно може да отиде към 160мм. Това горе е 60см., което реално до никъде няма да ти стигне.
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
аз също търсих такова преди време, но не намерих подходящо. От едната страна е 57 но от другата беше 63 по спомен... различаваха се двата отвора. Ти от къде го взе твойто, че моето го лепих но май е по-добре да си взема ново?
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Като гледам на снимките горната страна е по-широка от долната. Ако се закупи 57мм с загряване няма ли да влезне?
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
http://www.ebay.com/itm/Silicone-Joiner ... 09&vxp=mtr
това намерих в и-бей... но незнам какво ще рече "Standard Length - 90mm /3.5"
това намерих в и-бей... но незнам какво ще рече "Standard Length - 90mm /3.5"
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Еднакво е от двете страни, с малко напън влиза, нито съм го нагрявал нито нищо.
Взех го от един приятел, втора ръка, защото вчера нищо не работеше, коляното е било на неговата Е39ка. На моята Е39ка си купих от ХЕЕД за около 50лв. и стана, това беше същото, само малко го подрязахме защото беше дълго и работата заспа. С лепене не си е работа, сравнително лесен ремонт е.
Взех го от един приятел, втора ръка, защото вчера нищо не работеше, коляното е било на неговата Е39ка. На моята Е39ка си купих от ХЕЕД за около 50лв. и стана, това беше същото, само малко го подрязахме защото беше дълго и работата заспа. С лепене не си е работа, сравнително лесен ремонт е.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
По-спортно така изглежда 

Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
http://www.kz-tuning.com/index.php?seo=%D0%A1%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%BE%2057%D0%BC%D0%BC%2045%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%83%D1%81%D0%B0%20%20&mod=product&show=3806
А това е 2х102мм, и би трябвали този с малко рязане да свърши работа?
А това е 2х102мм, и би трябвали този с малко рязане да свърши работа?
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Я някой по-запознат да каже рестартирането на адаптациите на дебитомера как влияе на пушеците отзад, защото изчистих дебитомера, смених филтъра и рестартирах адаптациите, но след 1 ден каране адаптациите седяха на 0-ла. Първият път, преди да ги зануля записаната стойност беше 350, онзи ден, преди да ги зануля, стойността беше 300, а сега седи на 0-ла., колата върви ОК (?), гаранция доста повече отколкото преди (със сцепения маркуч), но дали точно така трябва да върви - не знам. Все пак при пълна газ подпушва, даже на моменти доста, а преди със същият чип нищо нямаше отзад, така че това го отдавам на 0-левите адаптационни стойности на дебитомера или евентуално да има друго спукано коляно, от което пак да изпуска налягането (това ще го проверя тия дни
).
П.П. Преди почистването дебитомера даваше около 200 единици надолу от желаните стойност, а след почистването дава много близки до желаните, на моменти дори по-високи, но се върти около 1000-1200, като по често седи в диапазона 1000-1100. Забелязах няколко пъти искани стойности от 1600
, което ми се стори странно, но става само за секунда и отива към 1200 и надолу.

П.П. Преди почистването дебитомера даваше около 200 единици надолу от желаните стойност, а след почистването дава много близки до желаните, на моменти дори по-високи, но се върти около 1000-1200, като по често седи в диапазона 1000-1100. Забелязах няколко пъти искани стойности от 1600

35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани