Нов "стар" ентусиаст
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Нов "стар" ентусиаст
Здравейте колеги, след кратко прекъсване (4 год.) се завърнах в общността. Този експеримент доказва, че който е карал веднъж BMW винаги остава с горчив привкус при шофиране на друг автомобил
. Искам да споделя моите първи впечатления и някой неща, които ме гризат, но не намирам отговори във форума. Автомобила е 525д фейслифт 07', M пакет (визия, окачване, интериор и много "секси" задно спойлерче), HUD, адаптивни фарове и асистент за светлините, NAVI Professional и i-drive от готините с много копчета при джойстика и мапнат компютър (по нашемо чип) да гоним 20% повишени показатели според сервиза. Според одомера е на 140к и в сервиза казаха, че може да са истински. Много е запазена и може и такада е, но... Джантите са 17". Сложих им нови зимни гуми и летя. Предишния ми опит с марката беше Е36 и Е46. Прекъсването беше с една чисто нова Octavia Scout, 07', 2,0d, 140 кс.
Впечатленията от 525д:
1. Самолет...
2. Вози доста стегнато и дори леко твърдичко, но е много приятно при динамично шофиране.
3. Разхода на гориво ме изненадва много приятно - извънградско 140-160 6,5-7л/100, градско 9,0. Градското е малко повече от Шкодата. (и конете де..)
4. Кожения комфортен салон е като да си седнеш у дома: лепва от всякъде и всичко е там дето трябва да е.
5. Навигацията работи супер, а HUD-a е невероятна екстра.
6. Малко ми е нисичка, но е въпрос на свикване. Предишната имаше просвет около 20см.
Ще сменям тампони на стабилизираща щанга, и на горните носачи. Усеща се едно припукване при пълен волан и неравност. Дано да е само това!
Нещата, които ме гризат са:1. на HUD-a се показва всичко без навигацията, а от менюто на i-drive-a не мога да го намеря изобщо. На display settings има само основния екран и то само brightness. 2. В подлакътника имам USB и Aux, но каквото и да включа изобщо не го намира, даже и телефона през 3,5мм жак не свири. В менюто като цъкна Aux ми показва, че няма източници в тази посока. Знам, че са несъществени питанията , но ми се иска да работят. Прерових форума от горе до долу, но отговор не намерих.
Моля, ако някой може да даде съвет...
И не на последно място поздравления за форума! Остава си най добрия от всички автомобилни форуми!

Впечатленията от 525д:
1. Самолет...
2. Вози доста стегнато и дори леко твърдичко, но е много приятно при динамично шофиране.
3. Разхода на гориво ме изненадва много приятно - извънградско 140-160 6,5-7л/100, градско 9,0. Градското е малко повече от Шкодата. (и конете де..)
4. Кожения комфортен салон е като да си седнеш у дома: лепва от всякъде и всичко е там дето трябва да е.
5. Навигацията работи супер, а HUD-a е невероятна екстра.
6. Малко ми е нисичка, но е въпрос на свикване. Предишната имаше просвет около 20см.

Ще сменям тампони на стабилизираща щанга, и на горните носачи. Усеща се едно припукване при пълен волан и неравност. Дано да е само това!
Нещата, които ме гризат са:1. на HUD-a се показва всичко без навигацията, а от менюто на i-drive-a не мога да го намеря изобщо. На display settings има само основния екран и то само brightness. 2. В подлакътника имам USB и Aux, но каквото и да включа изобщо не го намира, даже и телефона през 3,5мм жак не свири. В менюто като цъкна Aux ми показва, че няма източници в тази посока. Знам, че са несъществени питанията , но ми се иска да работят. Прерових форума от горе до долу, но отговор не намерих.
Моля, ако някой може да даде съвет...
И не на последно място поздравления за форума! Остава си най добрия от всички автомобилни форуми!
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Нов "стар" ентусиаст
много добре звучи изборът ти, безаварийно шофиране
единственото с което мога да помогна по въпросите е че отпред няма горни носачи, а преди да сменяш тампоните на стабилизиращата щанга виж биалетките - тропането по нея първо там се появява (освен ако вече сте ги гледали разбира се).

единственото с което мога да помогна по въпросите е че отпред няма горни носачи, а преди да сменяш тампоните на стабилизиращата щанга виж биалетките - тропането по нея първо там се появява (освен ако вече сте ги гледали разбира се).
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Нов "стар" ентусиаст
Колага имам същата кола от около 1 година. Взех я като първа кола и естествено я базиках неуморно.
за височината е нормално ниски коли са,
Относно HUD по-старите версии които са само оранжеви на цвят нямат навигация към тях(по-късните версии май има навигация към HUD)
В Display settings - има само brightness така мисля, че е при всички подобни.
При Aux-a понякога стават проблеми не изписва, че има свързано устройство а то има. В моя случай включих Нокия-та да свири през Aux-a и не беше намерено устройство(сигурно не съвпадат нещо), но когато усилих звука през колата почти докрай се чуваше музика.
Кажи какъв източник свързваш към колата.
за височината е нормално ниски коли са,
Относно HUD по-старите версии които са само оранжеви на цвят нямат навигация към тях(по-късните версии май има навигация към HUD)
В Display settings - има само brightness така мисля, че е при всички подобни.
При Aux-a понякога стават проблеми не изписва, че има свързано устройство а то има. В моя случай включих Нокия-та да свири през Aux-a и не беше намерено устройство(сигурно не съвпадат нещо), но когато усилих звука през колата почти докрай се чуваше музика.
Кажи какъв източник свързваш към колата.
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Нов "стар" ентусиаст
Хуан, пробвах вчера с айпод през USB, после и през USB и Aux едновременно. После включих Нокията пре Aux и пак нищо не се чува.
На HUD само скоростомера е оранжев. Темпомата става жълт или зелен, а когато ми светне прословутия "кантар" Airbag-чето е червено, а за течността на чистачките пак е доста жълто, за колана червено. Струва ми се, че "телевизора" е цветен
. Мисля, че idrive с многото копчета е слаган допълнително и може неволите ми да са свързани с неправилно включване или необходимост да се посети човек с лаптоп. Иначе на него всичко си работи идеално като хардуер. Трябва да проверя мога ли да ъпдейтна софтуера на idrive и дали е необходимо. Нещо не ми се връзва и Aux-a да не работи и на HUD нямам право на никакви настройки. Сега се сещам, че в менюто ми липсват разни други възможности относно регулиране на седалките след отключване на вратите и други дето като чета упътването би трябвало нормално да са си там.
На HUD само скоростомера е оранжев. Темпомата става жълт или зелен, а когато ми светне прословутия "кантар" Airbag-чето е червено, а за течността на чистачките пак е доста жълто, за колана червено. Струва ми се, че "телевизора" е цветен

Re: Нов "стар" ентусиаст
За да видиш навигацията на HUD-a трябва от Idrive-a да избереш Destination, тогава на HUD-a ти излизат разни шаренийки.
Tool - Fear Inoculum
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Нов "стар" ентусиаст
Да добавя още две неща, които ми правят впечатление: ръчната е пълна боза, чак ме дразни. Няма ли оправия? Чертичките на оборотомера са си винаги 8бр. Държа колата в подземен паркинг и сутрин паля на 17 градуса. Ама все пак трябва да мърдат на някъде тия гадини
.

Re: Нов "стар" ентусиаст
petio написа:Да добавя още две неща, които ми правят впечатление: ръчната е пълна боза, чак ме дразни. Няма ли оправия? Чертичките на оборотомера са си винаги 8бр. Държа колата в подземен паркинг и сутрин паля на 17 градуса. Ама все пак трябва да мърдат на някъде тия гадини.
Би ли пояснил за проблемите че не ми стана ясно
Re: Нов "стар" ентусиаст
И моята е в подземен гараж, но не виждам общо с оборотите, не мога да схвана въпроса
Иначе е60 LCI (фейслифтовите) са с CCC или само с 1 копче и 1 врътка, но много хора правят т.нар. ретрофит и слагат по новата система- CIC, която е с хард диск и е за по-новите модели като F01/ F10 т.н. от там вече може да идва грешка защото различните модули и компютри да не си комуникират добре. Може да е и от настройките.

Иначе е60 LCI (фейслифтовите) са с CCC или само с 1 копче и 1 врътка, но много хора правят т.нар. ретрофит и слагат по новата система- CIC, която е с хард диск и е за по-новите модели като F01/ F10 т.н. от там вече може да идва грешка защото различните модули и компютри да не си комуникират добре. Може да е и от настройките.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Нов "стар" ентусиаст
petio написа:Да добавя още две неща, които ми правят впечатление: ръчната е пълна боза, чак ме дразни. Няма ли оправия? Чертичките на оборотомера са си винаги 8бр. Държа колата в подземен паркинг и сутрин паля на 17 градуса. Ама все пак трябва да мърдат на някъде тия гадини.
ръчната е трагедия, не знам досега някой да я е настроил както трябва, но ще се радвам да бъркам!
чертичките на колко оборота са? трябва като загрее да стигнат до 4,600.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Нов "стар" ентусиаст
Извинявам се за неясно поставения въпрос - чертичките са ми винаги 8 и никога не са нито повече, нито по-малко. Започват от около 4600 оборота. Защо не се променят? И с колко трябва да се променят ако всичко е нормално? Това с липсата на показател на температурата е малко шантаво. Знам за сервизните менюта, ама това си не е работа.
Re: Нов "стар" ентусиаст
petio написа:Извинявам се за неясно поставения въпрос - чертичките са ми винаги 8 и никога не са нито повече, нито по-малко. Започват от около 4600 оборота. Защо не се променят? И с колко трябва да се променят ако всичко е нормално? Това с липсата на показател на температурата е малко шантаво. Знам за сервизните менюта, ама това си не е работа.
Явно този проблем често се случва. Имаше няколко човека се оплакваха от това и не мисля че го решиха. По принцип чертичките трябва да намаляват до 4-5 при загряване на скостната кутия и двигателя
Tool - Fear Inoculum
Re: Нов "стар" ентусиаст
Да при загрял двигател и нормално работещи термостати въпросните чертички намалят т.е зоната на тези рискови обороти се мести към по-високите.Примерно ако на студен двигател почва от 4000 то на загрял почва от 4600.Температурата за съжаление се вижда само от скритото меню и нормално е около 84-92С .Ако е по-ниска или над този диапазон някой от термостатите /или и двата/не сработва добре.Усеща се и в разхода,вървежа и тракането
Последна промяна memorex на 12 Ное 2012, 16:47, променена общо 1 път
- bmwss
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530 xd
- Детайли за колата: 530 xd, LCI
Re: Нов "стар" ентусиаст
petio написа:Да добавя още две неща, които ми правят впечатление: ръчната е пълна боза, чак ме дразни. Няма ли оправия? Чертичките на оборотомера са си винаги 8бр. Държа колата в подземен паркинг и сутрин паля на 17 градуса. Ама все пак трябва да мърдат на някъде тия гадини.
Колега аз сущо съм с фейслифт и в началото бях лекичко объркън като теб. Та: Колите фейслифт нямат тая опция с чертичките (така че няма и смисъл да ги броиш ), единстрвения начин да следиш температурата е през скритото меню.
Иначе безавариино каране
Re: Нов "стар" ентусиаст
bmwss написа:petio написа:Да добавя още две неща, които ми правят впечатление: ръчната е пълна боза, чак ме дразни. Няма ли оправия? Чертичките на оборотомера са си винаги 8бр. Държа колата в подземен паркинг и сутрин паля на 17 градуса. Ама все пак трябва да мърдат на някъде тия гадини.
Колега аз сущо съм с фейслифт и в началото бях лекичко объркън като теб. Та: Колите фейслифт нямат тая опция с чертичките (така че няма и смисъл да ги броиш ), единстрвения начин да следиш температурата е през скритото меню.
Иначе безавариино каране
Да така е за съжаление при LCI модела. Не е като при по старите.Petio извинявай за грешката в предния пост
За ръчната от страница 50 :
http://share.qclt.com/bmw%E8%B5%84%E6%9 ... hassis.pdf
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Нов "стар" ентусиаст
Колеги, благодаря за пожеланията и помощта. Днес ходих да стегна предницата и сега вози като излязла от магазина. Предишния собственик трябва да бъде публично порицан и да му се забрани официално да кара БМВ. Като го видят да го свалят на пътя. Та: тампони на стабилизиращата щанга - бяха оригиналните и чак бяха почнали да стават на прах, пълен ремонт на носачи - шарнири и тампони, нови биалети, нови накладки. Масла и филтри. Този на картерните газове газове беше също оригиналния. На тях има едни щампи със стрелкички и цифрички и може да се види годината и месеца. Пълно безхаберие. Въздушния филтър беше пълна скръб, а тези на купето пълни с какво ли не.Какво да кажа, занемарена работа. Масло и картерен филтър взех от Дару. Накладки АТЕ с двустъпален датчик. Биалети ТРВ. Тампони Febi. Шарнирите ги дадох на рециклаж с шприцване в тях на пластмаса. Според майстора били по издръжливи от оригиналните. За скептиците ще кажа, че кара Е60 525i и му имам доверие.
В резултат на всички тези мероприятия и скромна сума пари предницата е супер. Но.... Както винаги има едно НО. Остана си едно леко потропване при навиване на волана.Сигурно рейката не е оправена както трябва или нещо с амортисьорите. Правил я е предишния собственик в БГ. Това е единственото дето не съм сменил. Почвам да се уморявам преди да съм почнал... Дано утре като преспя да вдигна малко тонуса.
В резултат на всички тези мероприятия и скромна сума пари предницата е супер. Но.... Както винаги има едно НО. Остана си едно леко потропване при навиване на волана.Сигурно рейката не е оправена както трябва или нещо с амортисьорите. Правил я е предишния собственик в БГ. Това е единственото дето не съм сменил. Почвам да се уморявам преди да съм почнал... Дано утре като преспя да вдигна малко тонуса.
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани