проблем с фара на е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с фара на е60
имам проблем с веждата на фара диодите светят по слабо и по малко на брой....моля за сьвет дали може да се отремонтира някак,освен с нов фар
.благодаря

Re: проблем с фара на е60
Здравейте, колеги. Аз имам няколко въпроса. Първо какъв келвин е оригиналния ксенон на е 60 фейслифт? Второ възможно ли е , както ми казаха в бова кар, колата да е с монтирани ксенонови системи и да са необходими само ксенонови крушки за да тръгне, всеки фар има само по една лупа, ако искам би ксенон трябва ли да се слага още една? И последно колко струва оригиналния на бмв? Мерси предварително !
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: проблем с фара на е60
@r01dS, режеш фара там където е веждата, сменяш диодите, лепиш. Диодите за веждата са отделно, така че няма нужда да режеш целия фар. В тази тема http://forums.5series.net/topic/68197-ultimate-eyebrow-upgrade/page__hl__eyebrows можеш да видиш снимки и инструкции как да се справиш. Ако си фен на синьото, можеш и да си ги мунинговаш
@baimarin, по принцип всички трябва да излизат от завода с 4300К, това е най-близкото до дневната светлина. Ако колата ти е с лупи, вероятно си с ксенон, извади крушката и виж. Крушките са D1S. За би-ксенона едва ли ще ти трябват нови фарове, дори да имаш допълнителна халогенна светлина за дългите, трябва да си с би-ксенон, като "би" не предполага, че трябва да имаш 2 отделни лупи
В самата лупа има 1 пластинка която се повдига когато включиш дългите и съответно снопа светлина да свети по-високо.

@baimarin, по принцип всички трябва да излизат от завода с 4300К, това е най-близкото до дневната светлина. Ако колата ти е с лупи, вероятно си с ксенон, извади крушката и виж. Крушките са D1S. За би-ксенона едва ли ще ти трябват нови фарове, дори да имаш допълнителна халогенна светлина за дългите, трябва да си с би-ксенон, като "би" не предполага, че трябва да имаш 2 отделни лупи


- tq_ico
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 26.10.2010
- Местоположение: казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730D
Re: проблем с фара на е60
колеги моята крушка е d2s,и аз мислех че е d1s,но не е и незнам защо,понеже вчера ми изгоря и я сменях
- fefe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 16.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: LCI 530xd
- Мечтае да кара: Alpina B7
Re: проблем с фара на е60
Завиващите фарове обикновено са Д1С. А твойта щом е Д2С е добре за теб, щото цената и е на 1/3 от Д1С 

- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: проблем с фара на е60
baimarin написа:Здравейте, колеги. Аз имам няколко въпроса. Първо какъв келвин е оригиналния ксенон на е 60 фейслифт? Второ възможно ли е , както ми казаха в бова кар, колата да е с монтирани ксенонови системи и да са необходими само ксенонови крушки за да тръгне, всеки фар има само по една лупа, ако искам би ксенон трябва ли да се слага още една? И последно колко струва оригиналния на бмв? Мерси предварително !
Абе колега ти на колко места ще го задаваш тоя въпрос...??? Две теми по нагоре за пак това си питал.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани