С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Дилърите имат промоция за смяна. За Е60 е 160лв някъде. Има писано няколко страници на зад. Ако за тази цел ти трябва 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
tihomair написа:CrazyElement написа:adovet написа:Не знам в кое представителство на БМВ ходиш но аз винаги съм много доволен. Последния път като ходих освен кафета води и т.н. ми дадоха и служебна кола за да отида да си свърша работата до като ми сменяха консумативите по колата. Относно харча на масло се придържат към документациите които са към колите ни. И според мен не е нормално литър на 1000, но все пак може и да се презастраховат - представи си че тая кола се кара 1000км само на писта на макс. Не литър ама не знам колко ще дръпне.
Ти май нещо не ме разбра , писал съм 1 литър на 10 000 не на 1000, допустимото според БМВ съм го дал по горе 0.7 на 1000 км. Реално на моята се пада около 0.1 на 1000 и те казват КРАЙ тая кола не знам си кво буклук(няма нищо ,че последното обслужване беше в Германия преди 20 000 км) даваха ми някакви листове там да подписвам , че не гарантирали нищо по колата и това в БМВ Пловдив няма нищо , че за смяна на масло , филтри дадох 600 лева ама както и да е. Мисълта ми е , че тука типично по български тия, които те обслужват са някакви комплексари на 1000 лева заплата(тука това не го приемайте заедливо) и искат да се опитат да ти направят на тебе тъп деня защото си си позволил кола , която те не могат . За мен това не е адекватно обслужване , което получих в Пловдив и определено повече там никога няма да отида освен за резервни части.
ПП Да не говоря като отидох с пушещия ДПФ и им казах , че колата е без ДПФ и ремап и дали не е от него , след 4 часа ми върнаха колата с разменени вакуми и казаха всичко е 6+ платих 250 лева някъде и точно след 5 минути пак си пушеше.
ПП: В дару кар ми харесаха отидох да си видя сервизната история и ми я показаха без пари и даже с човека си говорихме около 1 час и ми обясняваше доста неща. Не знам ти в дару кар ли си ходил?
Сигурно отношението на околните е такова, каквото е твоето към тях, знам ли... ама може и да греша де...
Ами не знам смятам се за културен , човек обиколил съм цяла Европа , живял съм къде ли не , винаги като говоря с хора се старая да говоря с добър тон , без значение колко ме дразнят. В случая в Пловдив , бях си запазил час отидох 30 минути по-рано , чаках си като бял човек дойде приемчика казах му , че искам да сменим маслата и филтрите , той ме попита дали съм сменял филтъра на картерната вентилация тъй като не е сменян в Германия и аз му казах , не той ми поиска някаква извънземна цена и аз отказах най-тактично , тъй като само за въздушен,маслен и горивен + масло дадох 600 лева с другия сигурно щеше да се закръгли на 1000 .. След което той ми обясни , че колите от там горели масло , аз му казах , че колата ми гори 100 мл на 1000 км и той каза , че това било свръх много и дори трябвало ревизия да се прави



Филтъра за картерна вентилация го смених на другия ден за символична сума при моя майстор с оригинален. Абе както и да е здраве да е , просто тука няма контрол на хората , които работят в БМВ сервизите , ако си ходил в Германия или други държави , ще видиш разликата в отношението и в Германия и в Швейцария се държаха перфектно с мене хем виждат , че съм чужденец купил някакъв кош на 9 години и пак не ми се подиграваха или да ми говорят надменно , а там определено могат, защото там приемчика може да си позволи и чисто нова 7ма серия за разлика от тези тук!
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
На балканите сме тука така е..
Аз само не разбирам като имаш твой майстор защо се пънеш да ходиш при тия да ти сменят масло и филтри ?
Аз само не разбирам като имаш твой майстор защо се пънеш да ходиш при тия да ти сменят масло и филтри ?

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Nedko Anev написа:На балканите сме тука така е..
Аз само не разбирам като имаш твой майстор защо се пънеш да ходиш при тия да ти сменят масло и филтри ?
След случката намерих моя майстор


- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Филтрите на Mann по качествени ли са от тези на BOSCH или няма разлика


Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
v3n0m написа:Филтрите на Mann по качествени ли са от тези на BOSCH или няма разлика
Аз бих заложил на Mann
Sent from my F3111 using Tapatalk
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Аз днес направих смяната и за пореден път от смяна до смяна не съм долял и капчица а нивото на маслото преди смяната беше точно между минимум и максимум
Дали това може да се дължи на факта че не съм махал нито DPF, нито катализатор, нито пеперудки?
И както виждате съм взел две туби по 5л а след смяната ми върнаха само 1,5 л. Количеството масло което поема 2.5/177к.с. не е ли 8.250? 



Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- ppetkovds83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.06.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше E61 525d '05
- Детайли за колата: MIni Cooper Clubman D R55 LCI '14
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
И аз взех 9 литра и сложих 8,250,но гледам има още да се достигне макса на щеката.Предходният майстор ми сложи точно 8,500 и беше на максимум.Незнам каква е идеята.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
v3n0m написа:Аз днес направих смяната и за пореден път от смяна до смяна не съм долял и капчица а нивото на маслото преди смяната беше точно между минимум и максимумДали това може да се дължи на факта че не съм махал нито DPF, нито катализатор, нито пеперудки?
И както виждате съм взел две туби по 5л а след смяната ми върнаха само 1,5 л. Количеството масло което поема 2.5/177к.с. не е ли 8.250?
Не може , а е 100% от това колега , ако не си махнах ДПФ шанса да ти налива нафта в картера е доста голям , аз като взех моята от Германия маслото и беше на 15 000 км и като извадих щеката беше малко над максимума

- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Ако постоянно налива нафта в картера няма ли да се случи нещо за 4 години, че ме накара да се замисля сериозно. 

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
И аз си мисля, че няма как за 15к километра грам да не пипа масло, но много колеги са горди от този факт и ги разбирам. Но и други колеги са писали, че това, което гледат на щеката след тези 15к, не винаги е само масло.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Ако приемем че една кола за около 15000 км изгаря 500мл масло това означава че на мястото на тези 500 мл масло трябва да има нафта, а тази нафта не би ли объркала работата на двигателя. Не твърдя че е изключено моята да има проблем, просто размишлявам че влезнах във филма. Преди това имах е39 и с него беше същата работа за 4 години и то никога не ми е бутало масло 

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
v3n0m написа:Ако приемем че една кола за около 15000 км изгаря 500мл масло това означава че на мястото на тези 500 мл масло трябва да има нафта, а тази нафта не би ли объркала работата на двигателя. Не твърдя че е изключено моята да има проблем, просто размишлявам че влезнах във филма. Преди това имах е39 и с него беше същата работа за 4 години и то никога не ми е бутало масло
Ами виж попринцип в БМВ Германия като питах ми казаха , че почти няма е60ка с ДПФ , която да няма масло над максимума .. като цяло ми казаха , че няма гръмне мотора , но е хубаво да си оправя проблема с ДПФ. Виж наистина не споря може и така да е попринцип не съм инженер имам приятел , който е учил точно транспортна техника и ми е казвал и той , че не е възможно да няма никаква консумация , може да бъде много малка , но винаги има. За да не се притесняваш изследвай маслото след смяната и ще ти кажат дали има нафта в него , ако има махаш ДПФ и пей сърце , ако няма значи имаш кола , която наистина не гори масло или ОК реално гори ама да кажем 100-200 мл и не ги отчиташ дори!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани