Форсиране на DPF регенерация
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Форсиране на DPF регенерация
Тези хектопаскали (990-1010hPa), обърнати в mBar/Bar са си точно една атмосфера (1bar), което означава, че няма абсолютно никакво обратно налягане, т.е. измереното налягане е същото като на околната среда.
Явно е бърникано по DPF-а или сензора въобще не си е на мястото, а още по-вероятно е въобще да нямаш DPF, а само някакви тръби.
Явно е бърникано по DPF-а или сензора въобще не си е на мястото, а още по-вероятно е въобще да нямаш DPF, а само някакви тръби.

- yordanovdir
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 10.01.2013
- Пол: Мъж
Re: Форсиране на DPF регенерация
Съвет към 2707Е91-първия абзац от горното мнение, въобще да не го взема под внимание.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Нека някой разясни - от всички тия стойности показани в скрийншотовете на колегата, по коя в крайна сметка може да се съди за състоянието на ДПФ - "absolute pressure" или "differential pressure"? 

Re: Форсиране на DPF регенерация
yordanovdir написа:Съвет към 2707Е91-първия абзац от горното мнение, въобще да не го взема под внимание.
Сега пак погледнах скрийншотовете.
Явно не съм запознат със странните показания на Carly приложението.
Differential pressure across particulate filter показанията изглеждат съвсем нормални (25/74/114hPa). Извинявам се за грешката в предното ми мнение.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Иее най-сетне някой да пише,благодаря ви за което ,колеги.
Дпф си е там гърнето няма грам ,черно.Колата започна малко да се позапушва не върви както преди.
Това soot и ash като я взеха бяха 20 / 43 сега са 41 / 43 и излезна грешка за високо налягане преди дпф-а 00480а (пиша я на изпуст понеже не я помня точно)
До седмица 2 си заминава дпф-а и ще направя снимки да видим какво му е положението.
Дпф си е там гърнето няма грам ,черно.Колата започна малко да се позапушва не върви както преди.
Това soot и ash като я взеха бяха 20 / 43 сега са 41 / 43 и излезна грешка за високо налягане преди дпф-а 00480а (пиша я на изпуст понеже не я помня точно)
До седмица 2 си заминава дпф-а и ще направя снимки да видим какво му е положението.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Форсиране на DPF регенерация
То гърнето ти е рам колега но е много важно какво има в него
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Re: Форсиране на DPF регенерация
Здравейте отново колеги,махнах я тая гад
Снимки съм прикачил в тази тема на 5та страница:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&start=60
На който му е интересно може да хвърли едно око.
Поздрави!

Снимки съм прикачил в тази тема на 5та страница:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&start=60
На който му е интересно може да хвърли едно око.
Поздрави!
- lariii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Форсиране на DPF регенерация
Колеги, по какво да разбера че прави регенерация??? Виждам, че на вас ви прави постоянно, а аз дори не знам дали е запушен. Симптомите на колата са достра странни от време на време не иска да върви както трябва давам пълна газ изчаквам малко 5,6 сек. и отцепва, като тръгна от място с постоянна газ няма проблем като върна педала дори за миг пак спира и този цикъл се повтаря постоянно. Колата е Х5 е70 3.0D 235 к.с на диагностика няма никакви грешки.Сменени са 6 бр. свещи, релето и двата термостата 

-------------------------------------
Ако замълчиш ще постигнеш две неща:
1. Можеш да научиш много.2. Никой няма да разбере колко си тъп.
Ако замълчиш ще постигнеш две неща:
1. Можеш да научиш много.2. Никой няма да разбере колко си тъп.
Re: Форсиране на DPF регенерация
При мене си беше постоянно спъната,като в диапазона от 5к км. започнах да я усещам ,че не върви така акто беше.
Нямаше го това поемане когато пусне турбото,пак тръгваше да върви ,но го нямаше това залепване,абе все едно е с по-малук въртящ момент.
От както я имам, само като я взех и смених термостатите регенерира веднага и от тогава 8к км. не пожела.
При тебе това забиване може да е от зацапан мап сензор , некоректни стойности на дебитомера или проблем с егр-а.
Откачи маркучето на егр-а и пробвай има ли го проблема,същото направи и с дебитомера,поне аз така бих пробвал,щом няма грешки ,значи показанията на някой сензор не са коректни,по принцип от темп датчици не излизат грешки
Нямаше го това поемане когато пусне турбото,пак тръгваше да върви ,но го нямаше това залепване,абе все едно е с по-малук въртящ момент.
От както я имам, само като я взех и смених термостатите регенерира веднага и от тогава 8к км. не пожела.
При тебе това забиване може да е от зацапан мап сензор , некоректни стойности на дебитомера или проблем с егр-а.
Откачи маркучето на егр-а и пробвай има ли го проблема,същото направи и с дебитомера,поне аз така бих пробвал,щом няма грешки ,значи показанията на някой сензор не са коректни,по принцип от темп датчици не излизат грешки

Re: Форсиране на DPF регенерация
Здравейте отново колеги, бях във един сервиз в София да ми изчистят ДПФ на колата, свалиха го и го изчистиха на някаква машина. Сега колата си върви както си беше и двигателя няма никакви вибрации, защото докато беше задръстен леко вибрираше. След проверка с диагностика налягането в ДПФ след почистването на празен ход е 8 mbar като преди това беше около 40 mbar. Сега само ще видя колко време ще изкара след почистването.
Имам един въпрос към колегите с ДПФ колко често и през какви километри ви регенерират колите?
Мерси предварително.
Имам един въпрос към колегите с ДПФ колко често и през какви километри ви регенерират колите?
Мерси предварително.
Re: Форсиране на DPF регенерация
От скоро имам Е60 и зачетох тази тема, защото ми стана интересно. Как мога да разбера, кога е регенерирал последно дпф-а? За каква програма се споменава в коментарите?
Re: Форсиране на DPF регенерация
В Rheingold/ISTA-D се вижда преди колко километра е проведена последната регенрация - стойността, която показва програмата е в метри.
ЗАЯВКАТА за регенерацията се активира от няколко фактора - изгорено количество гориво, честота на пътуванията (в т.ч. градските 5-6 километрови пробези), изминати километри от предишната регенерация (или принудително чрез програмата).
Реалното изпълнение на заявката за регенерация изисква: наличие на "заявка", количество гориво в резервоара, температура на изгорелите газове, работещи всички подгревни свещи.
Статуса на регенерацията може да бъде: Неактивен / Заявен / Активен (и мисля че имаше Отказан/Неизпълнен).
ЗАЯВКАТА за регенерацията се активира от няколко фактора - изгорено количество гориво, честота на пътуванията (в т.ч. градските 5-6 километрови пробези), изминати километри от предишната регенерация (или принудително чрез програмата).
Реалното изпълнение на заявката за регенерация изисква: наличие на "заявка", количество гориво в резервоара, температура на изгорелите газове, работещи всички подгревни свещи.
Статуса на регенерацията може да бъде: Неактивен / Заявен / Активен (и мисля че имаше Отказан/Неизпълнен).
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Форсиране на DPF регенерация
2707E91 написа:Здравейте , ето няколко шота от моя ДПФ , колата е 320д 163 коня е90
Мисля да го махам и да не се занимавам със чистене и тн.
Според вас да го махам ли?
Каква е тази програмка ? Много интересна е
Re: Форсиране на DPF регенерация
Здравейте,
Аз имах проблем с филтъра, а може и още да го имам. Преди 3 седмици имах грешка за подгревна свещ на цилиндър едно. Смених всички свещи и изтрих грешката. След около 10 дни реших да проверя, дали отново я има грешката, защото колата притрисаше отново при палене сутрин за няколко секунди. Грешката беше там + 480а, което е грешна на ДПФ. Днес смених и релето, като изтрих и двете грешки - за свещ и за ДПФ. След това проверих стойностите на ДПФ-а и имаше 48 грама твърди частици, което си е много. Последна регенерация беше преди 3500+ часа, а mbar беше 0.9 при изгасен мотор. Пуснах регенерация и карах 40 минути с над 2,2 оборота с около 100 - 110 на магистрала. Проверих след това стойностите, но колата НЕ беше регенерирала дпф-а, НО твърдите частици бяха намаляли на 38 грама. Всичко е наред с колата в момента и изпълнявам всички изисквания за регенериране на дпф. Някой случайно да има представа, какво се случва?
Аз имах проблем с филтъра, а може и още да го имам. Преди 3 седмици имах грешка за подгревна свещ на цилиндър едно. Смених всички свещи и изтрих грешката. След около 10 дни реших да проверя, дали отново я има грешката, защото колата притрисаше отново при палене сутрин за няколко секунди. Грешката беше там + 480а, което е грешна на ДПФ. Днес смених и релето, като изтрих и двете грешки - за свещ и за ДПФ. След това проверих стойностите на ДПФ-а и имаше 48 грама твърди частици, което си е много. Последна регенерация беше преди 3500+ часа, а mbar беше 0.9 при изгасен мотор. Пуснах регенерация и карах 40 минути с над 2,2 оборота с около 100 - 110 на магистрала. Проверих след това стойностите, но колата НЕ беше регенерирала дпф-а, НО твърдите частици бяха намаляли на 38 грама. Всичко е наред с колата в момента и изпълнявам всички изисквания за регенериране на дпф. Някой случайно да има представа, какво се случва?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Форсиране на DPF регенерация
Ако имаш тази грешка не може да регенерираш докато не се изтрие, ако е светнала пак, преди да пуснеш регенерацията просто е прекъснала.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани