Съвет за Е60 3л. бензин
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Съвет за Е60 3л. бензин
Чак да не повярва човек че американец може да има такова точно кастамърско мислене.
С две думи пича също казва че Е60 е малък кенеф отстъпал в качество и дълъг безавариен пробег дори на японските коли от по-нисък клас.И че обикновено масата проблеми идват за втория собственик на колата ,каквито сме масата потребители в този форум.Така че едно е да хвалим чисто новите БМВта,съвсем друго трезвото мислене на потребители втора-трета-пета ръка автомобили преминали периода на заводските си и дилърски гаранции.Абе автомобилите станаха като бялата техника-купуваш,ползваш и като мине гаранционния срок по-добре се отърви и купи ново.АКО можеш.
С две думи пича също казва че Е60 е малък кенеф отстъпал в качество и дълъг безавариен пробег дори на японските коли от по-нисък клас.И че обикновено масата проблеми идват за втория собственик на колата ,каквито сме масата потребители в този форум.Така че едно е да хвалим чисто новите БМВта,съвсем друго трезвото мислене на потребители втора-трета-пета ръка автомобили преминали периода на заводските си и дилърски гаранции.Абе автомобилите станаха като бялата техника-купуваш,ползваш и като мине гаранционния срок по-добре се отърви и купи ново.АКО можеш.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Съвет за Е60 3л. бензин
Новият автомобил води със себе си доста значителен разход под формата на обезценка, застраховка и почти винаги задължително обслужване в официален сервиз. Всеки за себе си трябва да си направи сметката дали автомобилът който кара му излиза по-изгоден от нов, или не. Аз смятам да си направя една такава калкулация на моята Е61 от 2004-та спрямо нова Е61 от 2009, от покупката до настоящия момент.
Иначе какво да ви кажа - ясно е че БМВ изискват грижи. Най-малкото управлението и окачването са направени да предават много повече обратна връзка от повечето "надеждни" марки, и затова някои елементи (не всички!) се износват. Другите неща - както Емооо неведнъж подчертава, тези електронни джаджи в Е60 са в ранния стадий на развитието си, и затова са понякога проблематични. Или с други думи - всяко нещо си има цена. Имаш брада - трябва ти гребенче.
Другото е че няма какво да дискутираме дали Е60 е морално остарял или модерен, дали е кочина или престижен магистрален крайцер. След като моделът е на 10 години, по пътищата има и Е60-кочини и Е60-космически кораби. Съгласете се че едно Е60 пълно с екстри и поддържано добре си е все още един обект на желанието както и да го гледаш
. Същото важи и за Е39, според мен - както има Е39-гробници, така има и едни други, напудрени Е39-ки (най-често не в БГ...) които са като произведение на изкуството. Такава бих предпочел винаги пред постно Е60, пък било то и поддържано.
Така че спорът е безпредметен...
Иначе какво да ви кажа - ясно е че БМВ изискват грижи. Най-малкото управлението и окачването са направени да предават много повече обратна връзка от повечето "надеждни" марки, и затова някои елементи (не всички!) се износват. Другите неща - както Емооо неведнъж подчертава, тези електронни джаджи в Е60 са в ранния стадий на развитието си, и затова са понякога проблематични. Или с други думи - всяко нещо си има цена. Имаш брада - трябва ти гребенче.

Другото е че няма какво да дискутираме дали Е60 е морално остарял или модерен, дали е кочина или престижен магистрален крайцер. След като моделът е на 10 години, по пътищата има и Е60-кочини и Е60-космически кораби. Съгласете се че едно Е60 пълно с екстри и поддържано добре си е все още един обект на желанието както и да го гледаш

Така че спорът е безпредметен...

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- sandini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2004 530i, 6MT
- Мечтае да кара: all M cars
Re: Съвет за Е60 3л. бензин
Тая тема си е за ключ още от втората страница...
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
Re: Съвет за Е60 3л. бензин
Мисля че този линк, който го пуснах има интересни мнения за надежноста на БМВ-тата. Много логично ми се струва амбицията на БМВ да доставят 50-50 weigh distribution да ги принуждава да монтират части, които са от леки но нетрайни материали в предната част на автомобила. Веднага се сещам за изходящия колектор на който му изгаря ламарината. Рейката сигурно и там са спестили стомана и са сложили някакви алуминиеви боклуци.
Темата е интересна и не е за заключване може би трябва да се преименува или раздели на 2 теми.
Темата е интересна и не е за заключване може би трябва да се преименува или раздели на 2 теми.
Tool - Fear Inoculum
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Съвет за Е60 3л. бензин
абсолютно вярно за 50-50%.
други примери са алуминиевите ламарини, които са много по-трудни за ремонтиране и заварка.
алуминиевата конструкция на цялата предница - ремонтът при удар отпред често пъти е финансово неоправдан.(Ф10 отново е със стоманена конструкция отпред!)
алуминиевото окачване струва повече пари..
кой знае дали и радиатора на колегата Integrale не е пострадал заради олекотена конструкция.
други примери са алуминиевите ламарини, които са много по-трудни за ремонтиране и заварка.
алуминиевата конструкция на цялата предница - ремонтът при удар отпред често пъти е финансово неоправдан.(Ф10 отново е със стоманена конструкция отпред!)
алуминиевото окачване струва повече пари..
кой знае дали и радиатора на колегата Integrale не е пострадал заради олекотена конструкция.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Съвет за Е60 3л. бензин
Това за Ф10 е интересно. Дали БМВ са видели проблема с леките части и се опитват да дадат назад? Забелязва се че ф10 е доста по-тежко от е60 като килограми дали може да очакваме да е по здраво? интересно ми дали при ф10 продължават да монтират ламаринен колектор. Прави ми впечатление, че за пръв път Ауди А6 е по-леко от Бмв 5та серия (и по-бързо ускорява до 100). Дали БМВ са дали заден ход и са решили, че прекаленото олекотяване не е в техен интерес, а Ауди са скочили с 2та крака за олекотяване и можем да очакваме, че новото А6 ще е доста по чупливо от ф10?
Tool - Fear Inoculum
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Съвет за Е60 3л. бензин
F10 структура на каросерията:
Е60 структура на каросерията:
"Роговете" и носещата конструкция на предницата при Ф10 е отново почти изцяло от стомана. За сметка на това алуминия е превзел по-голяма част от външните елементи, а именно 4-те врати.
Ето тук има повече информация за алуминия в Е60, и как се свързва със стоманата:
http://aluminium.matter.org.uk/content/ ... 2144417015
http://www.garageboy.com/bmw/bmw5ere60.html
Е60 структура на каросерията:
"Роговете" и носещата конструкция на предницата при Ф10 е отново почти изцяло от стомана. За сметка на това алуминия е превзел по-голяма част от външните елементи, а именно 4-те врати.
Ето тук има повече информация за алуминия в Е60, и как се свързва със стоманата:
http://aluminium.matter.org.uk/content/ ... 2144417015
http://www.garageboy.com/bmw/bmw5ere60.html
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Съвет за Е60 3л. бензин
Мен лично ме радва еволюцията на Ф10.Освен че се върна към правилния дизайн,от гореспоменатите факти се вижда че инженерите са се постарали да си вземат поука от кекавото окачване на Е60.Много полезно инфо,благодаря.Защото както преди 7-8 години се смеехме на осемте носача от кашкавал при аудитата,така и Е60 си е същата бира.А и стабилизиращата щанга в предния кош определено понася повече от необходимото натоварване пак заради недостатъците като цяло на конструкцията.Аз вече за втори път ще сменям закрепващите болтове на моята и се чудя дали да не ползвам нещо като дебели конусни рапиди и да навия нова резба направо в леглото на старата ,защото даже и на това място алуминия е в изобилие.И винаги се старая да не паркирам наполовина върху тротоари и други издигнати спрямо пътя повърхности да спестя напрежението върху щангата и коша.Плюс това как можаха да залитнат така по тези зализани назад азиатски тайп фарове и същите само че напред стопове.Къде по-харесвана щеше да е ако се придържаше към линията на Е65.Единствено заради марката и усещането зад волана на БМВ не си изгубиха клиентите,а и 2004г не е имало достатъчно силен аналог.Обаче виждаме че само 7 години след това пета серия има сериозни конкуренции и са се взели в ръце.Просто и Е60 и Е90 особено префейслифтите са доста объркващи и нелесно харесвани.
Re: Съвет за Е60 3л. бензин
jordanpar, това е твое мнение че е60 не е с добър дизайн. Аз точно заради е60 с м-пакет почнах да гледам БМВ-та. За мен няма по-красива кола от бяло или сиво е60 с м пакет. При излизането 2003г. дизайна му беше малко страннен. Но с времето се оказа, че просто е бил прекалено напредничав и е изпреварил времето си, защото в момента смятам, че е много актуален. Днеска едно ф10 беше спряло пред нас - гледам го ами не ме кефи толкова. От техническа гледна точка немога да коментирам само мога да се надявам ф10 да е по-добро.
Tool - Fear Inoculum
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
Re: Съвет за Е60 3л. бензин
ок на е60 кое е от алуминии и кое от стомана така и не намерих
само предницата ли е от алумин
само предницата ли е от алумин
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Съвет за Е60 3л. бензин


gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Съвет за Е60 3л. бензин
Ще цитирам da6ip от друга тема.Става въпрос за Е61,което си е разновидност на нашите седани:
Пазарът е такъв днес! Колите се купуват в магазина на лизинг като фирмени, и тогава електронните джаджи ги продават, а не надеждността. Клиентите които дават началните 50-90 хил. Евро за едно такова комби ползват колата максимум 3 години. БМВ прави бизнес с тях, а не с пазара втора и трета ръка.
За съжаление е вярно.Потребителите на нови автомобили не се сблъскват с нашите проблеми на хора търсили колите си по два-три месеца за да намерят уж читавия такъв.И след това поемащи всичките негативи на стария автомобил .Току що погледнах в немското мобиле,от въобще всички петици обявени за продан над 45 процента са от 2009 насам.Та,хората си карат новото и се кефят,а ние си търкаме през ден барачките да лъщят и гледам търсим двигателно масло от хранителни хипермаркети.
Аз карам Е60,но не съм сектант на тази тема и като човека ,от чиито джобове излизат парите за поддръжката му мога да изброя кусурите.
Пазарът е такъв днес! Колите се купуват в магазина на лизинг като фирмени, и тогава електронните джаджи ги продават, а не надеждността. Клиентите които дават началните 50-90 хил. Евро за едно такова комби ползват колата максимум 3 години. БМВ прави бизнес с тях, а не с пазара втора и трета ръка.
За съжаление е вярно.Потребителите на нови автомобили не се сблъскват с нашите проблеми на хора търсили колите си по два-три месеца за да намерят уж читавия такъв.И след това поемащи всичките негативи на стария автомобил .Току що погледнах в немското мобиле,от въобще всички петици обявени за продан над 45 процента са от 2009 насам.Та,хората си карат новото и се кефят,а ние си търкаме през ден барачките да лъщят и гледам търсим двигателно масло от хранителни хипермаркети.
Аз карам Е60,но не съм сектант на тази тема и като човека ,от чиито джобове излизат парите за поддръжката му мога да изброя кусурите.
Re: Съвет за Е60 3л. бензин
jordanpar написа:Потребителите на нови автомобили не се сблъскват с нашите проблеми на хора търсили колите си по два-три месеца за да намерят уж читавия такъв.И след това поемащи всичките негативи на стария автомобил .Току що погледнах в немското мобиле,от въобще всички петици обявени за продан над 45 процента са от 2009 насам.Та,хората си карат новото и се кефят,а ние си търкаме през ден барачките да лъщят и гледам търсим двигателно масло от хранителни хипермаркети.
Аз карам Е60,но не съм сектант на тази тема и като човека ,от чиито джобове излизат парите за поддръжката му мога да изброя кусурите.
Потребителите на нови автомобили се блъскат да вадят пари за тези нови автомобили.Да дадеш 120K за нова ли е по-добре или 30-40K за три годишна току разработена.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Съвет за Е60 3л. бензин
Може ли да вкарам една друга интересна гледна точка за новия автомобил?
1. Мои приятели с нови автомобили, както сериозни марки и висок клас (в еуфорията преди няколко години), така и по-обикновени, в последствие се хванаха за главата от ходения до сервиза за "гаранционни" ремонти, които първо бяха голяма разправия докато се направят, после не бяха направени като хората и проблема възникна отново, и накрая за някои неща (примера е с амортисьор) се наложи сериозно доплащане, което всъщност щеше да стигне за по-добри афтърмаркет/тунинг компоненти и монтаж в някой обикновен сервиз. На тези хора въобще не им беше/е по-леко и безпроблемно да се грижат за новия си автомобил с гаранция. Дори нервите са бих казал повече защото персонала там често е още в комунизма и въобще не го касае дали клиента е доволен, а и сроковете за обработка и доставка на части са сериозни, в което време човек е без кола. И това продължава и сега, въпреки че кризата ги натиска сериозно.
2. По стечение на обстоятелствата си купувах колата в Германия и прегледах доста коли при официални дилъри на БМВ. Някои от тях бяха така добри да ми разпечатат цялата история на гаранционната поддръжка на автомобила при тях. За кола на 100 хил. км. и 4 години, гаранционните ремонти бяха в рамките на 5-10 страници! Имаше една кола, много хубава със страшно много екстри, честно казано нямаше нещо по нея което да не е правено! Шибидах, окачване, фарове, електроника, седалки, ССС, турбо, някви болтове на гумите, какво ли не. Първо се шокирах, после се зарадвах щото те сигурно 25% от колата бяха нови
.
С една дума, и при новия автомобил има доста разправии и ремонти, но тези да кажем 5000-10000 Евро ги плащаме на производителя наведнъж в цената при покупката, а после трябва 2-3 години да си ги искаме обратно на порции от персонала в сервизите
И разправията с тези сервизи е много по-голяма отколкото ако човек си има можещ майстор/сервиз на който може като цяло да разчита.
1. Мои приятели с нови автомобили, както сериозни марки и висок клас (в еуфорията преди няколко години), така и по-обикновени, в последствие се хванаха за главата от ходения до сервиза за "гаранционни" ремонти, които първо бяха голяма разправия докато се направят, после не бяха направени като хората и проблема възникна отново, и накрая за някои неща (примера е с амортисьор) се наложи сериозно доплащане, което всъщност щеше да стигне за по-добри афтърмаркет/тунинг компоненти и монтаж в някой обикновен сервиз. На тези хора въобще не им беше/е по-леко и безпроблемно да се грижат за новия си автомобил с гаранция. Дори нервите са бих казал повече защото персонала там често е още в комунизма и въобще не го касае дали клиента е доволен, а и сроковете за обработка и доставка на части са сериозни, в което време човек е без кола. И това продължава и сега, въпреки че кризата ги натиска сериозно.
2. По стечение на обстоятелствата си купувах колата в Германия и прегледах доста коли при официални дилъри на БМВ. Някои от тях бяха така добри да ми разпечатат цялата история на гаранционната поддръжка на автомобила при тях. За кола на 100 хил. км. и 4 години, гаранционните ремонти бяха в рамките на 5-10 страници! Имаше една кола, много хубава със страшно много екстри, честно казано нямаше нещо по нея което да не е правено! Шибидах, окачване, фарове, електроника, седалки, ССС, турбо, някви болтове на гумите, какво ли не. Първо се шокирах, после се зарадвах щото те сигурно 25% от колата бяха нови

С една дума, и при новия автомобил има доста разправии и ремонти, но тези да кажем 5000-10000 Евро ги плащаме на производителя наведнъж в цената при покупката, а после трябва 2-3 години да си ги искаме обратно на порции от персонала в сервизите

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Съвет за Е60 3л. бензин
Така е,за българското догаранционно обслужване съм съгласен.Отвратително е.Мен ми се повръща от него.Друг е въпроса че и цените на една и съща модификация тук и в Германия например има разлика и то не в полза за българския дилър.Гледах 335и с М-пакет в Германия ,гледах оферта и в БГ,еми в Германия излиза с 8000 евро по ниска след всички такси и данъци първоначално.И освен това има асистънс 3 години във всички страни членуващи в Евросъюза плюс Швейцария,ако ми се случи нещо там.Тук или дилърите са много алчни или в часовете по маркетинг са пушили цигари в кафенето на ректората.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани