Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Имам чувството че шката и крейзито са един и същи човек. Само те си се защитават взаимно и са на едно мнение. Интересно. Както казах сменяйте си акумулатора ако искате и на 1г. ваша си работа ама не дрънкайте глупости. Аз проверих разхода с нов и стар акумулатор и е един и същ. Може да направите този тест и Вие. Шката си дава някакви теории без никакви доказателства, освен че бил инженер и трябва на него да се вярва.
ПС. Шката като не можеш да докажеш изказването си и най лесно да се помолиш да изгонат опонента ама те админите не ядат доматите с колците.
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
ПС. Шката като не можеш да докажеш изказването си и най лесно да се помолиш да изгонат опонента ама те админите не ядат доматите с колците.
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Да приемем че една кола харчи 100мл. повече на 100км гориво с разреден акумулатор, макар че на скритото меню няма разлика. Да речем че тази кола минава 20 000км. за 1 година. Това прави 20л. годишно, което е 40лв. Значи за 3 г. Тази кола ще има разход от 120лв. повече. Един добър акумулатор е от 200лв. на горе.
ПС. Аз съм сигурен че е под 50мл. на 100км., но и двойно повече сметнато няма никакъв смисъл
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
ПС. Аз съм сигурен че е под 50мл. на 100км., но и двойно повече сметнато няма никакъв смисъл
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
И аз си помислих същотоadovet написа:Имам чувството че шката и крейзито са един и същи човек.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!


- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:Имам чувството че шката и крейзито са един и същи човек. Само те си се защитават взаимно и са на едно мнение. Интересно. Както казах сменяйте си акумулатора ако искате и на 1г. ваша си работа ама не дрънкайте глупости. Аз проверих разхода с нов и стар акумулатор и е един и същ. Може да направите този тест и Вие. Шката си дава някакви теории без никакви доказателства, освен че бил инженер и трябва на него да се вярва.
ПС. Шката като не можеш да докажеш изказването си и най лесно да се помолиш да изгонат опонента ама те админите не ядат доматите с колците.
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Отново обиждаш и се опитваш да дразниш и да провокираш. Отново "дрънкаме глупости"...
Колкото до твоя тест- той е неправилен.Не става така. Няма как борд компютъра да ти засече такава разлика. Да не говорим че мери със 100гр точност.Оставаше да ти покаже 100 грама разлика , сам можеш да сметнеш в годишен план това какво значи.И с какъв акумулатор ? колко стар? в какво моментно състояние? А твоя нов ли е? Какво сравняваш , 2 год акумулатор с 3 годишен и търсиш 100 грама разлика?
Изобщо не ми е минавало през акъла, да моля някой да те гони. Провокаторите са по-скоро проблем за админите и модераторите отколкото за самите потребители. Те са десетки а хората които биха теглили една майна след десетки провокации са десетки хиляди ако не и стотици хиляди.Ако не махнеш провокаторите си създаваш в пъти повече работа.Като изключим теб атмосферата тук е позитивна.
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:Да приемем че една кола харчи 100мл. повече на 100км гориво с разреден акумулатор, макар че на скритото меню няма разлика. Да речем че тази кола минава 20 000км. за 1 година. Това прави 20л. годишно, което е 40лв. Значи за 3 г. Тази кола ще има разход от 120лв. повече. Един добър акумулатор е от 200лв. на горе.
ПС. Аз съм сигурен че е под 50мл. на 100км., но и двойно повече сметнато няма никакъв смисъл
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Ако се върнем в началото ще видиш че съм писал на колегата с 10 год акумулатор че щеше да си е избил парите само от ефективността. По твоята сметка за 7 години по 40 лв .... Но твоята сметка не е вярна защото не са важни километрите а часовете които е работила колата.В трафика може да висиш и 1 час без да минаваш кой знае колко км.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Е та аз нали съм ти го сметнал при 100гр. Разлика. Нещо май си зле и с елементарната математика. За 3г. 120лв. При 20к. Км. На година. Значи ти ще метнеш акумулатор на 3г. Ще вземеш нов и реално за 6 г. Ще дадеш 500лв за акумулатори и ще трябва да вадиш от ново още 250. Аз ще дам 250лв +120лв за повече гориво и можеби ще карам още някоя друга година.
Пс. И това е с 100мл. На 100, а съм сигурен че са на долу
Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk
Пс. И това е с 100мл. На 100, а съм сигурен че са на долу
Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:Е та аз нали съм ти го сметнал при 100гр. Разлика. Нещо май си зле и с елементарната математика. За 3г. 120лв. При 20к. Км. На година. Значи ти ще метнеш акумулатор на 3г. Ще вземеш нов и реално за 6 г. Ще дадеш 500лв за акумулатори и ще трябва да вадиш от ново още 250. Аз ще дам 250лв +120лв за повече гориво и можеби ще карам още някоя друга година.
Пс. И това е с 100мл. На 100, а съм сигурен че са на долу
Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk
Не е проблема в математиката. Проблема е че ти не знаеш че тия 20 000 км не ги минаваш със средна скорост 100км час за 200 часа.Както ти писах горе важно е времето а не км.Дали караш със 100 или с 200 или стоиш на място, акумулатора дърпа. Като сметнеш че времето което караш ще е не 200 а поне 600 часа, ще ти излезе че при 100 грама на час си дал 120 кинта на година. На 3 години си дал 360лв.
ти си слагаш твоя за 250 аз слагам за 250, до третата година сме равни, след 3-тата започваш да се набутваш .Дори по някаква извратена сметка да излезе че ще са равни пак си прецакан.Дори да се окаже че си спестил 2.50лв със 10 годишния си акумулатор , какво?
За какво изобщо спориш!?!?!?!?!

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Няма как да стане тази сметка. Нали се сещаш че като се пускаш по нанадолно не харчиш гориво, ама алтернатора си се зарежда. Освен това ти го смятам с някакви 100мл. Които са доста по малко.
Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
В рамките на спора и математическите сметки винаги съм се чудел колко повече харчи колата с включени фарове отколкото на режим с ДРЛ? Някой ще направи ли сметката? 

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
shkata написа:То хубаво да ти го обясня ама как...
Ако закачиш един акумулатор на зарядно което ти показа с колко ампера зарежда ще видиш че заредения акумулатор дърпа много по малко ток от незаредения и то доста ампери по малко.Стария акумулатор не държи заряд , зарежда се по бавно , разрежда се по бързо и на практика винаги се блъска с много ток.
С това не съм съгласен. Стария акумулатор в началото на заряда дърпа много повече ток от новия, но се зарежда за по-кратко време и се разрежда пак за кратко.
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:Няма как да стане тази сметка. Нали се сещаш че като се пускаш по нанадолно не харчиш гориво, ама алтернатора си се зарежда. Освен това ти го смятам с някакви 100мл. Които са доста по малко.
Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk
Аз бих те посъветвал да си вземеш някоя малолитражна бензинка - ще спестиш доста от акумулатори.В крайна сметка, както ти обичаш да казваш -това не е за всеки.Като си надскочиш нивото и почваш да спестяваш от акумулатори, да караш по инерция за да пестиш гориво.Честно казано почвам да се чудя, да споря ли още с теб, или да ти пратя едни кабели

dextuar написа:В рамките на спора и математическите сметки винаги съм се чудел колко повече харчи колата с включени фарове отколкото на режим с ДРЛ? Някой ще направи ли сметката?
Смяташ колко са ти консуматорите примерно примерно 50 вата ще ти харчи 5 ст на час.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
като ще икономисваме ... моля за съдействие. Някой ако е запознат какви са коефициентите на челно съпротивление на е60/61 с Мпакет и без, при различните скорости.
Така де ... Ако ще икономисам от гориво с М пакет примерно, да взема да инвестирам в такъв ?
Не се заяждам ! хареса ми да изпилим всичко от всякъде и анистиан ми е любопитно. Както и как да преизчислим челното съпротивление към разхода на автомобила, и какъв средно статистически вятър да добавим за допълнително съпротивление ?
Така де ... Ако ще икономисам от гориво с М пакет примерно, да взема да инвестирам в такъв ?
Не се заяждам ! хареса ми да изпилим всичко от всякъде и анистиан ми е любопитно. Както и как да преизчислим челното съпротивление към разхода на автомобила, и какъв средно статистически вятър да добавим за допълнително съпротивление ?

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
shkata написа:adovet написа:Няма как да стане тази сметка. Нали се сещаш че като се пускаш по нанадолно не харчиш гориво, ама алтернатора си се зарежда. Освен това ти го смятам с някакви 100мл. Които са доста по малко.
Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk
Аз бих те посъветвал да си вземеш някоя малолитражна бензинка - ще спестиш доста от акумулатори.В крайна сметка, както ти обичаш да казваш -това не е за всеки.Като си надскочиш нивото и почваш да спестяваш от акумулатори, да караш по инерция за да пестиш гориво.Честно казано почвам да се чудя, да споря ли още с теб, или да ти пратя едни кабелиdextuar написа:В рамките на спора и математическите сметки винаги съм се чудел колко повече харчи колата с включени фарове отколкото на режим с ДРЛ? Някой ще направи ли сметката?
Смяташ колко са ти консуматорите примерно примерно 50 вата ще ти харчи 5 ст на час.
Aз си имам малолитражка турбо бензин не ме мисли. Аз не пестя от акумулатори и от подръжка на колата, колата изобщо не ми е някакъв разход и не знам защо пък мислиш че съм си надскочил себе си. Нещо май общо взето си дрънкаш е така за спорта.
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:Aз си имам малолитражка турбо бензин не ме мисли. Аз не пестя от акумулатори и от подръжка на колата, колата изобщо не ми е някакъв разход и не знам защо пък мислиш че съм си надскочил себе си. Нещо май общо взето си дрънкаш е така за спорта.
Поради 2 причини, едната е че постоянно го казваш на другите (а човек подозира в другите собствените си низости), а другата е че едва ли някой тук съзнателно ще тръгне да икономисва 300 лв и да да се чуди сутринта ще запали ли или не.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани