Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 24 Май 2017, 20:01

Имам чувството че шката и крейзито са един и същи човек. Само те си се защитават взаимно и са на едно мнение. Интересно. Както казах сменяйте си акумулатора ако искате и на 1г. ваша си работа ама не дрънкайте глупости. Аз проверих разхода с нов и стар акумулатор и е един и същ. Може да направите този тест и Вие. Шката си дава някакви теории без никакви доказателства, освен че бил инженер и трябва на него да се вярва.
ПС. Шката като не можеш да докажеш изказването си и най лесно да се помолиш да изгонат опонента ама те админите не ядат доматите с колците.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 24 Май 2017, 20:12

Да приемем че една кола харчи 100мл. повече на 100км гориво с разреден акумулатор, макар че на скритото меню няма разлика. Да речем че тази кола минава 20 000км. за 1 година. Това прави 20л. годишно, което е 40лв. Значи за 3 г. Тази кола ще има разход от 120лв. повече. Един добър акумулатор е от 200лв. на горе.
ПС. Аз съм сигурен че е под 50мл. на 100км., но и двойно повече сметнато няма никакъв смисъл

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Dextuar » 24 Май 2017, 20:15

adovet написа:Имам чувството че шката и крейзито са един и същи човек.
И аз си помислих същото :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 20.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Луноход

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от pepsin » 24 Май 2017, 20:17

:yes: Аз чета темата с огромен интерес ;) и напълно заставам зад Доктора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 24 Май 2017, 21:00

adovet написа:Имам чувството че шката и крейзито са един и същи човек. Само те си се защитават взаимно и са на едно мнение. Интересно. Както казах сменяйте си акумулатора ако искате и на 1г. ваша си работа ама не дрънкайте глупости. Аз проверих разхода с нов и стар акумулатор и е един и същ. Може да направите този тест и Вие. Шката си дава някакви теории без никакви доказателства, освен че бил инженер и трябва на него да се вярва.
ПС. Шката като не можеш да докажеш изказването си и най лесно да се помолиш да изгонат опонента ама те админите не ядат доматите с колците.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk


Отново обиждаш и се опитваш да дразниш и да провокираш. Отново "дрънкаме глупости"...

Колкото до твоя тест- той е неправилен.Не става така. Няма как борд компютъра да ти засече такава разлика. Да не говорим че мери със 100гр точност.Оставаше да ти покаже 100 грама разлика , сам можеш да сметнеш в годишен план това какво значи.И с какъв акумулатор ? колко стар? в какво моментно състояние? А твоя нов ли е? Какво сравняваш , 2 год акумулатор с 3 годишен и търсиш 100 грама разлика?

Изобщо не ми е минавало през акъла, да моля някой да те гони. Провокаторите са по-скоро проблем за админите и модераторите отколкото за самите потребители. Те са десетки а хората които биха теглили една майна след десетки провокации са десетки хиляди ако не и стотици хиляди.Ако не махнеш провокаторите си създаваш в пъти повече работа.Като изключим теб атмосферата тук е позитивна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 24 Май 2017, 21:12

adovet написа:Да приемем че една кола харчи 100мл. повече на 100км гориво с разреден акумулатор, макар че на скритото меню няма разлика. Да речем че тази кола минава 20 000км. за 1 година. Това прави 20л. годишно, което е 40лв. Значи за 3 г. Тази кола ще има разход от 120лв. повече. Един добър акумулатор е от 200лв. на горе.
ПС. Аз съм сигурен че е под 50мл. на 100км., но и двойно повече сметнато няма никакъв смисъл

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk


Ако се върнем в началото ще видиш че съм писал на колегата с 10 год акумулатор че щеше да си е избил парите само от ефективността. По твоята сметка за 7 години по 40 лв .... Но твоята сметка не е вярна защото не са важни километрите а часовете които е работила колата.В трафика може да висиш и 1 час без да минаваш кой знае колко км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 24 Май 2017, 21:15

Е та аз нали съм ти го сметнал при 100гр. Разлика. Нещо май си зле и с елементарната математика. За 3г. 120лв. При 20к. Км. На година. Значи ти ще метнеш акумулатор на 3г. Ще вземеш нов и реално за 6 г. Ще дадеш 500лв за акумулатори и ще трябва да вадиш от ново още 250. Аз ще дам 250лв +120лв за повече гориво и можеби ще карам още някоя друга година.
Пс. И това е с 100мл. На 100, а съм сигурен че са на долу

Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 24 Май 2017, 21:54

adovet написа:Е та аз нали съм ти го сметнал при 100гр. Разлика. Нещо май си зле и с елементарната математика. За 3г. 120лв. При 20к. Км. На година. Значи ти ще метнеш акумулатор на 3г. Ще вземеш нов и реално за 6 г. Ще дадеш 500лв за акумулатори и ще трябва да вадиш от ново още 250. Аз ще дам 250лв +120лв за повече гориво и можеби ще карам още някоя друга година.
Пс. И това е с 100мл. На 100, а съм сигурен че са на долу

Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk



Не е проблема в математиката. Проблема е че ти не знаеш че тия 20 000 км не ги минаваш със средна скорост 100км час за 200 часа.Както ти писах горе важно е времето а не км.Дали караш със 100 или с 200 или стоиш на място, акумулатора дърпа. Като сметнеш че времето което караш ще е не 200 а поне 600 часа, ще ти излезе че при 100 грама на час си дал 120 кинта на година. На 3 години си дал 360лв.
ти си слагаш твоя за 250 аз слагам за 250, до третата година сме равни, след 3-тата започваш да се набутваш .Дори по някаква извратена сметка да излезе че ще са равни пак си прецакан.Дори да се окаже че си спестил 2.50лв със 10 годишния си акумулатор , какво?
За какво изобщо спориш!?!?!?!?! :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 25 Май 2017, 6:04

Няма как да стане тази сметка. Нали се сещаш че като се пускаш по нанадолно не харчиш гориво, ама алтернатора си се зарежда. Освен това ти го смятам с някакви 100мл. Които са доста по малко.

Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Dextuar » 25 Май 2017, 6:20

В рамките на спора и математическите сметки винаги съм се чудел колко повече харчи колата с включени фарове отколкото на режим с ДРЛ? Някой ще направи ли сметката? :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1056
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D LCI и Е60 535d LCI

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от andy » 25 Май 2017, 7:05

shkata написа:То хубаво да ти го обясня ама как...
Ако закачиш един акумулатор на зарядно което ти показа с колко ампера зарежда ще видиш че заредения акумулатор дърпа много по малко ток от незаредения и то доста ампери по малко.Стария акумулатор не държи заряд , зарежда се по бавно , разрежда се по бързо и на практика винаги се блъска с много ток.


С това не съм съгласен. Стария акумулатор в началото на заряда дърпа много повече ток от новия, но се зарежда за по-кратко време и се разрежда пак за кратко.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 25 Май 2017, 9:43

adovet написа:Няма как да стане тази сметка. Нали се сещаш че като се пускаш по нанадолно не харчиш гориво, ама алтернатора си се зарежда. Освен това ти го смятам с някакви 100мл. Които са доста по малко.

Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk


Аз бих те посъветвал да си вземеш някоя малолитражна бензинка - ще спестиш доста от акумулатори.В крайна сметка, както ти обичаш да казваш -това не е за всеки.Като си надскочиш нивото и почваш да спестяваш от акумулатори, да караш по инерция за да пестиш гориво.Честно казано почвам да се чудя, да споря ли още с теб, или да ти пратя едни кабели :D

dextuar написа:В рамките на спора и математическите сметки винаги съм се чудел колко повече харчи колата с включени фарове отколкото на режим с ДРЛ? Някой ще направи ли сметката? :D

Смяташ колко са ти консуматорите примерно примерно 50 вата ще ти харчи 5 ст на час.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от B.Stoimenov » 25 Май 2017, 11:03

като ще икономисваме ... моля за съдействие. Някой ако е запознат какви са коефициентите на челно съпротивление на е60/61 с Мпакет и без, при различните скорости.
Така де ... Ако ще икономисам от гориво с М пакет примерно, да взема да инвестирам в такъв ?
Не се заяждам ! хареса ми да изпилим всичко от всякъде и анистиан ми е любопитно. Както и как да преизчислим челното съпротивление към разхода на автомобила, и какъв средно статистически вятър да добавим за допълнително съпротивление ? :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 25 Май 2017, 11:06

shkata написа:
adovet написа:Няма как да стане тази сметка. Нали се сещаш че като се пускаш по нанадолно не харчиш гориво, ама алтернатора си се зарежда. Освен това ти го смятам с някакви 100мл. Които са доста по малко.

Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk


Аз бих те посъветвал да си вземеш някоя малолитражна бензинка - ще спестиш доста от акумулатори.В крайна сметка, както ти обичаш да казваш -това не е за всеки.Като си надскочиш нивото и почваш да спестяваш от акумулатори, да караш по инерция за да пестиш гориво.Честно казано почвам да се чудя, да споря ли още с теб, или да ти пратя едни кабели :D

dextuar написа:В рамките на спора и математическите сметки винаги съм се чудел колко повече харчи колата с включени фарове отколкото на режим с ДРЛ? Някой ще направи ли сметката? :D

Смяташ колко са ти консуматорите примерно примерно 50 вата ще ти харчи 5 ст на час.

Aз си имам малолитражка турбо бензин не ме мисли. Аз не пестя от акумулатори и от подръжка на колата, колата изобщо не ми е някакъв разход и не знам защо пък мислиш че съм си надскочил себе си. Нещо май общо взето си дрънкаш е така за спорта.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 25 Май 2017, 11:24

adovet написа:Aз си имам малолитражка турбо бензин не ме мисли. Аз не пестя от акумулатори и от подръжка на колата, колата изобщо не ми е някакъв разход и не знам защо пък мислиш че съм си надскочил себе си. Нещо май общо взето си дрънкаш е така за спорта.


Поради 2 причини, едната е че постоянно го казваш на другите (а човек подозира в другите собствените си низости), а другата е че едва ли някой тук съзнателно ще тръгне да икономисва 300 лв и да да се чуди сутринта ще запали ли или не.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook