Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- F.C.B
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 13.04.2015
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530xd
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колеги да попитам как да позная читав ли минусовия кабел и IBS датчика, ако ги взема втора ръка...
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Трудна работа преди да го монтираш.
- ICHIBAN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Връщам темата с подобен проблем като на колегата novomirov.
Гася колата вечер и сутринта няма грам ток.(акумулатора е нов).Това е от една седмица вече.Меря с мултицета и на третата минута консумацията пада на 0.30.
което си е утечка.Почвам да махам бушоните един по един,започнах от тези в бъгажника.Махнах всичките и нищо,не мърда от 0.30А.Продължавам с ваденето на тези в жабката.Когато извадих бушон 7 и консумацията подна на 0.05А.Върнах всички бушони по местата им,будя колата,заключвам и пак чакам с изваден само един бушон #7.На втора-трета минута пада на 0.05А и не мърда.Реших че това е проблема,явно нещо по стартера но продължих да чакам.Точно на 16 минута обаче колата вместо да заспи,се буди и консумацията скача на 7-8А и почва бавно да пада.Направих го още три-четири пъти и точно на 16 мин. се чува това цъкане както го е описал колегата.Чува се по скоро от дясната страна на двигателя ако си с/у колата и зад километража или волана ако си в купето.Вадих и буксата на IBS-a докато консумацията беше 0.30А,но никаква промяна.
Имам аларма допълнително слагана,отдавна и никога не е правила проблеми.Давайте идеи че това е адски неприятно и дразнещо,меко казано.
Гася колата вечер и сутринта няма грам ток.(акумулатора е нов).Това е от една седмица вече.Меря с мултицета и на третата минута консумацията пада на 0.30.
което си е утечка.Почвам да махам бушоните един по един,започнах от тези в бъгажника.Махнах всичките и нищо,не мърда от 0.30А.Продължавам с ваденето на тези в жабката.Когато извадих бушон 7 и консумацията подна на 0.05А.Върнах всички бушони по местата им,будя колата,заключвам и пак чакам с изваден само един бушон #7.На втора-трета минута пада на 0.05А и не мърда.Реших че това е проблема,явно нещо по стартера но продължих да чакам.Точно на 16 минута обаче колата вместо да заспи,се буди и консумацията скача на 7-8А и почва бавно да пада.Направих го още три-четири пъти и точно на 16 мин. се чува това цъкане както го е описал колегата.Чува се по скоро от дясната страна на двигателя ако си с/у колата и зад километража или волана ако си в купето.Вадих и буксата на IBS-a докато консумацията беше 0.30А,но никаква промяна.
Имам аларма допълнително слагана,отдавна и никога не е правила проблеми.Давайте идеи че това е адски неприятно и дразнещо,меко казано.
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- ivgeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.01.2016
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
И аз имам подобен проблем. Сега в по-студените дни всяка сутрин и дава грешка за консумация, а ако я оставя 2 дена и не мога да запаля. Отказах се да търся проблема като видях, че като е по-топло навън не го прави. Просто колата не обича студеното време
Откачих IBS сензора и грешката сутрин изчезна, но проблема си остана, има си консумация само не изписва грешка.
С интерес ще следя темата, ако някой открие проблема да го отстраня и аз. Успех!

Откачих IBS сензора и грешката сутрин изчезна, но проблема си остана, има си консумация само не изписва грешка.
С интерес ще следя темата, ако някой открие проблема да го отстраня и аз. Успех!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ICHIBAN написа:Връщам темата с подобен проблем като на колегата novomirov.
Гася колата вечер и сутринта няма грам ток.(акумулатора е нов).Това е от една седмица вече.Меря с мултицета и на третата минута консумацията пада на 0.30.
което си е утечка.Почвам да махам бушоните един по един,започнах от тези в бъгажника.Махнах всичките и нищо,не мърда от 0.30А.Продължавам с ваденето на тези в жабката.Когато извадих бушон 7 и консумацията подна на 0.05А.Върнах всички бушони по местата им,будя колата,заключвам и пак чакам с изваден само един бушон #7.На втора-трета минута пада на 0.05А и не мърда.Реших че това е проблема,явно нещо по стартера но продължих да чакам.Точно на 16 минута обаче колата вместо да заспи,се буди и консумацията скача на 7-8А и почва бавно да пада.Направих го още три-четири пъти и точно на 16 мин. се чува това цъкане както го е описал колегата.Чува се по скоро от дясната страна на двигателя ако си с/у колата и зад километража или волана ако си в купето.Вадих и буксата на IBS-a докато консумацията беше 0.30А,но никаква промяна.
Имам аларма допълнително слагана,отдавна и никога не е правила проблеми.Давайте идеи че това е адски неприятно и дразнещо,меко казано.
Махни алармата и всичко ще се оправи. По принцип имат батерия в тях и като замине батерията почва да дърпа ток от акумулатора и за това не може да ти заспи както трябва колата. Имах същия проблем
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:ICHIBAN написа:Връщам темата с подобен проблем като на колегата novomirov.
Гася колата вечер и сутринта няма грам ток.(акумулатора е нов).Това е от една седмица вече.Меря с мултицета и на третата минута консумацията пада на 0.30.
което си е утечка.Почвам да махам бушоните един по един,започнах от тези в бъгажника.Махнах всичките и нищо,не мърда от 0.30А.Продължавам с ваденето на тези в жабката.Когато извадих бушон 7 и консумацията подна на 0.05А.Върнах всички бушони по местата им,будя колата,заключвам и пак чакам с изваден само един бушон #7.На втора-трета минута пада на 0.05А и не мърда.Реших че това е проблема,явно нещо по стартера но продължих да чакам.Точно на 16 минута обаче колата вместо да заспи,се буди и консумацията скача на 7-8А и почва бавно да пада.Направих го още три-четири пъти и точно на 16 мин. се чува това цъкане както го е описал колегата.Чува се по скоро от дясната страна на двигателя ако си с/у колата и зад километража или волана ако си в купето.Вадих и буксата на IBS-a докато консумацията беше 0.30А,но никаква промяна.
Имам аларма допълнително слагана,отдавна и никога не е правила проблеми.Давайте идеи че това е адски неприятно и дразнещо,меко казано.
Махни алармата и всичко ще се оправи. По принцип имат батерия в тях и като замине батерията почва да дърпа ток от акумулатора и за това не може да ти заспи както трябва колата. Имах същия проблем
Според мен всичко е от ъпдейта на модулите. За да си реша проблема трябва да ги сменя








- ICHIBAN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:ICHIBAN написа:Връщам темата с подобен проблем като на колегата novomirov.
Гася колата вечер и сутринта няма грам ток.(акумулатора е нов).Това е от една седмица вече.Меря с мултицета и на третата минута консумацията пада на 0.30.
което си е утечка.Почвам да махам бушоните един по един,започнах от тези в бъгажника.Махнах всичките и нищо,не мърда от 0.30А.Продължавам с ваденето на тези в жабката.Когато извадих бушон 7 и консумацията подна на 0.05А.Върнах всички бушони по местата им,будя колата,заключвам и пак чакам с изваден само един бушон #7.На втора-трета минута пада на 0.05А и не мърда.Реших че това е проблема,явно нещо по стартера но продължих да чакам.Точно на 16 минута обаче колата вместо да заспи,се буди и консумацията скача на 7-8А и почва бавно да пада.Направих го още три-четири пъти и точно на 16 мин. се чува това цъкане както го е описал колегата.Чува се по скоро от дясната страна на двигателя ако си с/у колата и зад километража или волана ако си в купето.Вадих и буксата на IBS-a докато консумацията беше 0.30А,но никаква промяна.
Имам аларма допълнително слагана,отдавна и никога не е правила проблеми.Давайте идеи че това е адски неприятно и дразнещо,меко казано.
Махни алармата и всичко ще се оправи. По принцип имат батерия в тях и като замине батерията почва да дърпа ток от акумулатора и за това не може да ти заспи както трябва колата. Имах същия проблем
Добре ще го пробвам.Кажи само как се изключва алармата?
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колеги, как е най-добре да се мери консумацията на колата, отпред на плюсовата клема става ли или трябва да закача мултицета на клемата на акумулатора?
И също така колко е нормалната консумация, до 16 мин. и след 16 мин.?
И също така колко е нормалната консумация, до 16 мин. и след 16 мин.?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
От пред не знам как ще я мериш. Най удобно от зад на клемите за акумулатора. Важно като заспи да не е повече от 0,05амп.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:От пред не знам как ще я мериш. Най удобно от зад на клемите за акумулатора. Важно като заспи да не е повече от 0,05амп.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Отпред при мотора нали има изнесен плюс, мислих си за там , че е по-лесен достъпа, отзад трябва да оставя багажника отворен и така ли да я заключа ?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
BMW_1914 написа:adovet написа:От пред не знам как ще я мериш. Най удобно от зад на клемите за акумулатора. Важно като заспи да не е повече от 0,05амп.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Отпред при мотора нали има изнесен плюс, мислих си за там , че е по-лесен достъпа, отзад трябва да оставя багажника отворен и така ли да я заключа ?
С инпата може да я вкараш в слип мод
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ICHIBAN написа:adovet написа:Махни алармата и всичко ще се оправи. По принцип имат батерия в тях и като замине батерията почва да дърпа ток от акумулатора и за това не може да ти заспи както трябва колата. Имах същия проблем
Добре ще го пробвам.Кажи само как се изключва алармата?
Извади бушон 51 (5А) отзад в багажника и няма да имаш аларма.
Пробвай, но според мен не ти е там проблема. Тези батерии са само за бек-ъп захранване, ако се среже захранването на сирената. Освен това ги дава, като грешка, ако са заминали. Тези батерии на префейса се сменят. При фейса не знам как е, но май е капсулована сирената. Стандартни са и се продават. И при мен са заминали, но нямам повишена консумация от сирената.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
badsharki написа:ICHIBAN написа:adovet написа:Махни алармата и всичко ще се оправи. По принцип имат батерия в тях и като замине батерията почва да дърпа ток от акумулатора и за това не може да ти заспи както трябва колата. Имах същия проблем
Добре ще го пробвам.Кажи само как се изключва алармата?
Извади бушон 51 (5А) отзад в багажника и няма да имаш аларма.
Пробвай, но според мен не ти е там проблема. Тези батерии са само за бек-ъп захранване, ако се среже захранването на сирената. Освен това ги дава, като грешка, ако са заминали. Тези батерии на префейса се сменят. При фейса не знам как е, но май е капсулована сирената. Стандартни са и се продават. И при мен са заминали, но нямам повишена консумация от сирената.
На колегата не е май оригинална аларма а някаква друга
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:badsharki написа:ICHIBAN написа:adovet написа:Махни алармата и всичко ще се оправи. По принцип имат батерия в тях и като замине батерията почва да дърпа ток от акумулатора и за това не може да ти заспи както трябва колата. Имах същия проблем
Добре ще го пробвам.Кажи само как се изключва алармата?
Извади бушон 51 (5А) отзад в багажника и няма да имаш аларма.
Пробвай, но според мен не ти е там проблема. Тези батерии са само за бек-ъп захранване, ако се среже захранването на сирената. Освен това ги дава, като грешка, ако са заминали. Тези батерии на префейса се сменят. При фейса не знам как е, но май е капсулована сирената. Стандартни са и се продават. И при мен са заминали, но нямам повишена консумация от сирената.
На колегата не е май оригинална аларма а някаква друга
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Това съм го пропуснал.

Неоригинална аларма на нашите коли = почти сигурно омазване на нещо по колата.
- ICHIBAN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Да,така е,алармата е слагана допълнително и затова нямам бушон 51.
Досега обаче не е правила проблеми,а е слагана преди няколко години.
Дайте идея как да я изключа за да пробвам без нея как е.
Досега обаче не е правила проблеми,а е слагана преди няколко години.
Дайте идея как да я изключа за да пробвам без нея как е.
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани