Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 13.04.2015
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e60 530xd

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от F.C.B » 11 Май 2015, 19:05

Колеги да попитам как да позная читав ли минусовия кабел и IBS датчика, ако ги взема втора ръка...

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Atsalov » 12 Май 2015, 21:12

Трудна работа преди да го монтираш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 28.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е61-530da-05г.

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от ICHIBAN » 08 Фев 2016, 0:04

Връщам темата с подобен проблем като на колегата novomirov.
Гася колата вечер и сутринта няма грам ток.(акумулатора е нов).Това е от една седмица вече.Меря с мултицета и на третата минута консумацията пада на 0.30.
което си е утечка.Почвам да махам бушоните един по един,започнах от тези в бъгажника.Махнах всичките и нищо,не мърда от 0.30А.Продължавам с ваденето на тези в жабката.Когато извадих бушон 7 и консумацията подна на 0.05А.Върнах всички бушони по местата им,будя колата,заключвам и пак чакам с изваден само един бушон #7.На втора-трета минута пада на 0.05А и не мърда.Реших че това е проблема,явно нещо по стартера но продължих да чакам.Точно на 16 минута обаче колата вместо да заспи,се буди и консумацията скача на 7-8А и почва бавно да пада.Направих го още три-четири пъти и точно на 16 мин. се чува това цъкане както го е описал колегата.Чува се по скоро от дясната страна на двигателя ако си с/у колата и зад километража или волана ако си в купето.Вадих и буксата на IBS-a докато консумацията беше 0.30А,но никаква промяна.
Имам аларма допълнително слагана,отдавна и никога не е правила проблеми.Давайте идеи че това е адски неприятно и дразнещо,меко казано.
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 17.01.2016

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от ivgeorgiev » 08 Фев 2016, 10:26

И аз имам подобен проблем. Сега в по-студените дни всяка сутрин и дава грешка за консумация, а ако я оставя 2 дена и не мога да запаля. Отказах се да търся проблема като видях, че като е по-топло навън не го прави. Просто колата не обича студеното време :D
Откачих IBS сензора и грешката сутрин изчезна, но проблема си остана, има си консумация само не изписва грешка.
С интерес ще следя темата, ако някой открие проблема да го отстраня и аз. Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 08 Фев 2016, 10:35

ICHIBAN написа:Връщам темата с подобен проблем като на колегата novomirov.
Гася колата вечер и сутринта няма грам ток.(акумулатора е нов).Това е от една седмица вече.Меря с мултицета и на третата минута консумацията пада на 0.30.
което си е утечка.Почвам да махам бушоните един по един,започнах от тези в бъгажника.Махнах всичките и нищо,не мърда от 0.30А.Продължавам с ваденето на тези в жабката.Когато извадих бушон 7 и консумацията подна на 0.05А.Върнах всички бушони по местата им,будя колата,заключвам и пак чакам с изваден само един бушон #7.На втора-трета минута пада на 0.05А и не мърда.Реших че това е проблема,явно нещо по стартера но продължих да чакам.Точно на 16 минута обаче колата вместо да заспи,се буди и консумацията скача на 7-8А и почва бавно да пада.Направих го още три-четири пъти и точно на 16 мин. се чува това цъкане както го е описал колегата.Чува се по скоро от дясната страна на двигателя ако си с/у колата и зад километража или волана ако си в купето.Вадих и буксата на IBS-a докато консумацията беше 0.30А,но никаква промяна.
Имам аларма допълнително слагана,отдавна и никога не е правила проблеми.Давайте идеи че това е адски неприятно и дразнещо,меко казано.

Махни алармата и всичко ще се оправи. По принцип имат батерия в тях и като замине батерията почва да дърпа ток от акумулатора и за това не може да ти заспи както трябва колата. Имах същия проблем

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 13.05.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от novomirov » 08 Фев 2016, 11:15

adovet написа:
ICHIBAN написа:Връщам темата с подобен проблем като на колегата novomirov.
Гася колата вечер и сутринта няма грам ток.(акумулатора е нов).Това е от една седмица вече.Меря с мултицета и на третата минута консумацията пада на 0.30.
което си е утечка.Почвам да махам бушоните един по един,започнах от тези в бъгажника.Махнах всичките и нищо,не мърда от 0.30А.Продължавам с ваденето на тези в жабката.Когато извадих бушон 7 и консумацията подна на 0.05А.Върнах всички бушони по местата им,будя колата,заключвам и пак чакам с изваден само един бушон #7.На втора-трета минута пада на 0.05А и не мърда.Реших че това е проблема,явно нещо по стартера но продължих да чакам.Точно на 16 минута обаче колата вместо да заспи,се буди и консумацията скача на 7-8А и почва бавно да пада.Направих го още три-четири пъти и точно на 16 мин. се чува това цъкане както го е описал колегата.Чува се по скоро от дясната страна на двигателя ако си с/у колата и зад километража или волана ако си в купето.Вадих и буксата на IBS-a докато консумацията беше 0.30А,но никаква промяна.
Имам аларма допълнително слагана,отдавна и никога не е правила проблеми.Давайте идеи че това е адски неприятно и дразнещо,меко казано.

Махни алармата и всичко ще се оправи. По принцип имат батерия в тях и като замине батерията почва да дърпа ток от акумулатора и за това не може да ти заспи както трябва колата. Имах същия проблем


Според мен всичко е от ъпдейта на модулите. За да си реша проблема трябва да ги сменя :kuku: , по-добре с резервен акумулатор в багажника :D :D :D :D :D Алармата няма такава консумация, а и да буди колата, незнам поне при мен не е този проблема. Това ми потвърдиха и от Ауто Бавария (колкото и да разбират :shock: ), ако трябва да сменям модулите при тях, които ми казаха, ще ми стува колкото един фейслифт :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 28.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е61-530da-05г.

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от ICHIBAN » 08 Фев 2016, 11:32

adovet написа:
ICHIBAN написа:Връщам темата с подобен проблем като на колегата novomirov.
Гася колата вечер и сутринта няма грам ток.(акумулатора е нов).Това е от една седмица вече.Меря с мултицета и на третата минута консумацията пада на 0.30.
което си е утечка.Почвам да махам бушоните един по един,започнах от тези в бъгажника.Махнах всичките и нищо,не мърда от 0.30А.Продължавам с ваденето на тези в жабката.Когато извадих бушон 7 и консумацията подна на 0.05А.Върнах всички бушони по местата им,будя колата,заключвам и пак чакам с изваден само един бушон #7.На втора-трета минута пада на 0.05А и не мърда.Реших че това е проблема,явно нещо по стартера но продължих да чакам.Точно на 16 минута обаче колата вместо да заспи,се буди и консумацията скача на 7-8А и почва бавно да пада.Направих го още три-четири пъти и точно на 16 мин. се чува това цъкане както го е описал колегата.Чува се по скоро от дясната страна на двигателя ако си с/у колата и зад километража или волана ако си в купето.Вадих и буксата на IBS-a докато консумацията беше 0.30А,но никаква промяна.
Имам аларма допълнително слагана,отдавна и никога не е правила проблеми.Давайте идеи че това е адски неприятно и дразнещо,меко казано.

Махни алармата и всичко ще се оправи. По принцип имат батерия в тях и като замине батерията почва да дърпа ток от акумулатора и за това не може да ти заспи както трябва колата. Имах същия проблем

Добре ще го пробвам.Кажи само как се изключва алармата?
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 502
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от BMW_1914 » 08 Фев 2016, 20:34

Колеги, как е най-добре да се мери консумацията на колата, отпред на плюсовата клема става ли или трябва да закача мултицета на клемата на акумулатора?
И също така колко е нормалната консумация, до 16 мин. и след 16 мин.?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 08 Фев 2016, 21:32

От пред не знам как ще я мериш. Най удобно от зад на клемите за акумулатора. Важно като заспи да не е повече от 0,05амп.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 502
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от BMW_1914 » 08 Фев 2016, 21:41

adovet написа:От пред не знам как ще я мериш. Най удобно от зад на клемите за акумулатора. Важно като заспи да не е повече от 0,05амп.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Отпред при мотора нали има изнесен плюс, мислих си за там , че е по-лесен достъпа, отзад трябва да оставя багажника отворен и така ли да я заключа ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 08 Фев 2016, 21:58

BMW_1914 написа:
adovet написа:От пред не знам как ще я мериш. Най удобно от зад на клемите за акумулатора. Важно като заспи да не е повече от 0,05амп.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Отпред при мотора нали има изнесен плюс, мислих си за там , че е по-лесен достъпа, отзад трябва да оставя багажника отворен и така ли да я заключа ?

С инпата може да я вкараш в слип мод

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от badsharki » 08 Фев 2016, 23:12

ICHIBAN написа:
adovet написа:Махни алармата и всичко ще се оправи. По принцип имат батерия в тях и като замине батерията почва да дърпа ток от акумулатора и за това не може да ти заспи както трябва колата. Имах същия проблем

Добре ще го пробвам.Кажи само как се изключва алармата?

Извади бушон 51 (5А) отзад в багажника и няма да имаш аларма.
Пробвай, но според мен не ти е там проблема. Тези батерии са само за бек-ъп захранване, ако се среже захранването на сирената. Освен това ги дава, като грешка, ако са заминали. Тези батерии на префейса се сменят. При фейса не знам как е, но май е капсулована сирената. Стандартни са и се продават. И при мен са заминали, но нямам повишена консумация от сирената.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 08 Фев 2016, 23:20

badsharki написа:
ICHIBAN написа:
adovet написа:Махни алармата и всичко ще се оправи. По принцип имат батерия в тях и като замине батерията почва да дърпа ток от акумулатора и за това не може да ти заспи както трябва колата. Имах същия проблем

Добре ще го пробвам.Кажи само как се изключва алармата?

Извади бушон 51 (5А) отзад в багажника и няма да имаш аларма.
Пробвай, но според мен не ти е там проблема. Тези батерии са само за бек-ъп захранване, ако се среже захранването на сирената. Освен това ги дава, като грешка, ако са заминали. Тези батерии на префейса се сменят. При фейса не знам как е, но май е капсулована сирената. Стандартни са и се продават. И при мен са заминали, но нямам повишена консумация от сирената.

На колегата не е май оригинална аларма а някаква друга

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от badsharki » 08 Фев 2016, 23:28

adovet написа:
badsharki написа:
ICHIBAN написа:
adovet написа:Махни алармата и всичко ще се оправи. По принцип имат батерия в тях и като замине батерията почва да дърпа ток от акумулатора и за това не може да ти заспи както трябва колата. Имах същия проблем

Добре ще го пробвам.Кажи само как се изключва алармата?

Извади бушон 51 (5А) отзад в багажника и няма да имаш аларма.
Пробвай, но според мен не ти е там проблема. Тези батерии са само за бек-ъп захранване, ако се среже захранването на сирената. Освен това ги дава, като грешка, ако са заминали. Тези батерии на префейса се сменят. При фейса не знам как е, но май е капсулована сирената. Стандартни са и се продават. И при мен са заминали, но нямам повишена консумация от сирената.

На колегата не е май оригинална аларма а някаква друга

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Това съм го пропуснал. :)
Неоригинална аларма на нашите коли = почти сигурно омазване на нещо по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 28.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е61-530da-05г.

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от ICHIBAN » 08 Фев 2016, 23:38

Да,така е,алармата е слагана допълнително и затова нямам бушон 51.
Досега обаче не е правила проблеми,а е слагана преди няколко години.
Дайте идея как да я изключа за да пробвам без нея как е.
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook