Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Да такъв ще взема,колко ампера трябва да е ? Сменили са ми гадовете на една мивка акумулатора и са ми сложили някъв дето ме прибра до Пловдив и умря та сега не знам колко ампера ми беше моя.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
90Ah ще е по-добре според мен. Моя май не беше точно 90, а някви криви ампери бяха - 92 или нещо подобно, но при кодирането му зададохме 90ah.
Щом и в автомивките почнаха да правят мизерии, смятайте по сервизите какви фокуси правят... Един приятел псуваше по една автомивка, че са мизерници, щото се черпели от дъвките в жабката му... Но тези явно са от по-нахалните...

- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Да така е, мерси за помоща. 

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Здравейте колеги,
От няколко месеца съм горд собственик на BMW e60, много съм доволен от автомобила.
От скоро обаче имам проблем, но преди да отида на майстор бих искал да ви попитам и вас за експертно мнение, тъй като не намерих отговор на въпроса си.
На кратко ситуацията е следната - нулира ми се часовника, малкия километраж и средния разход. До сега ми го е правила около 3-4 пъти.
Единия път изкара съобщение на iDrive-а - Increased battery discharge while stationary.
През другите пъти на таблото само ми светваше жълтата лампа от прикачения файл, но колата пали от първия път след това...
Имам няколко предположения:
- IBS-a на акумулатора;
- самия акумулатор, въпреки че колата е седяла 4-5 дни без да падне, а грешката я получавам след като я карам, спра за известно време и пак тръгна;
- прочетох темата за Аutomatic battery shutdown imminent и видях за проблема с реле регулатор на алтернатора;
- Стигнах и до извода че алтернатора ми е от е39, което не знам дали не е основния проблем...
Все още не съм я закачал на диагностика както и не съм мерил с мултицета колко зарежда, но при първа възможност ще го направя.
Извинявам се ако не съм за тази тема, и моля да ме насочите къде да си задам въпроса.
Благодаря предварително.
От няколко месеца съм горд собственик на BMW e60, много съм доволен от автомобила.
От скоро обаче имам проблем, но преди да отида на майстор бих искал да ви попитам и вас за експертно мнение, тъй като не намерих отговор на въпроса си.
На кратко ситуацията е следната - нулира ми се часовника, малкия километраж и средния разход. До сега ми го е правила около 3-4 пъти.
Единия път изкара съобщение на iDrive-а - Increased battery discharge while stationary.
През другите пъти на таблото само ми светваше жълтата лампа от прикачения файл, но колата пали от първия път след това...
Имам няколко предположения:
- IBS-a на акумулатора;
- самия акумулатор, въпреки че колата е седяла 4-5 дни без да падне, а грешката я получавам след като я карам, спра за известно време и пак тръгна;
- прочетох темата за Аutomatic battery shutdown imminent и видях за проблема с реле регулатор на алтернатора;
- Стигнах и до извода че алтернатора ми е от е39, което не знам дали не е основния проблем...
Все още не съм я закачал на диагностика както и не съм мерил с мултицета колко зарежда, но при първа възможност ще го направя.
Извинявам се ако не съм за тази тема, и моля да ме насочите къде да си задам въпроса.
Благодаря предварително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Pumba на 20 Апр 2017, 11:24, променена общо 1 път
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колеги, и аз отскоро имам Increased battery discharge while stationary. Колата зарежда добре (14.4 – 14.7 с АГМ акумулатор) според скритото меню. Днес се хванах и премерих с мултицета консумацията. След 30тата минута вместо да заспи, колата държи 0.07 до 0.12А като постоянно ги променя. Изчаках да мине над един час след заключването й и стана ясно, че няма да намали консумацията. Започнах да вадя бушоните от багажника, извадих ги всичките, извадих и синята букса на ИБС сензора – никаква промяна, пак си имаше консумация от 0.07 до 0.12А. С бушоните в жабката не можах да се занимая, защото стана тъмно, но имам един бушон, който е изведен настрани от другите в багажника. Него го дръпнах и амперите паднаха на 0.00. На слота за бушона има надпис МТА и доколкото успях да видя и да снимам, щото стана наистина много тъмно, от слота му излизат две кабелчета и мисля че отиват съответно към плюсовата клема и ИБС сензора (минусовата клема).
Имате ли представа за какво е този бушон и какво прави? Бушон за акумулатора ли, авариен такъв или нещо друго...? Едва ли е утечката е свързана с това, но поне да съм сигурен, преди да продължа с бушоните в жабката.
Имате ли представа за какво е този бушон и какво прави? Бушон за акумулатора ли, авариен такъв или нещо друго...? Едва ли е утечката е свързана с това, но поне да съм сигурен, преди да продължа с бушоните в жабката.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колега и аз имам същата консумация,,,възможно ли е това да е нарочно направено от инженерите



- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
дОБРЕ де нали до 0.040 няма проблем?
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Затова питам дали не е нормално,някъде бях чел че през определено време колата се самодиагностицира и има една постоянна ниска консумация.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
CrazyElement написа:дОБРЕ де нали до 0.040 няма проблем?
0.04 няма проблем колега, но аз имам 0.07-0.12, което си е утечка някъде.
badjo E60 написа:Затова питам дали не е нормално,някъде бях чел че през определено време колата се самодиагностицира и има една постоянна ниска консумация.
Дори и да е така, то пак опираме до някаква горна граница на тази ниска консумация, напр. 0.04-0.05. При повече явно нещо не е ОК.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колеги, знаете ли дали отворения прозорец пречи на колата да заспи.? Мисля да се занимавам с бушоните в жабката днес и отворения прозорец ще ми е единствения достъп за вход-изход от колата...
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Не би трябвало единственото нещо , което и пречи е ако не е заключена поне аз така мисля.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
goppe написа:Колеги, и аз отскоро имам Increased battery discharge while stationary. Колата зарежда добре (14.4 – 14.7 с АГМ акумулатор) според скритото меню. Днес се хванах и премерих с мултицета консумацията. След 30тата минута вместо да заспи, колата държи 0.07 до 0.12А като постоянно ги променя. Изчаках да мине над един час след заключването й и стана ясно, че няма да намали консумацията. Започнах да вадя бушоните от багажника, извадих ги всичките, извадих и синята букса на ИБС сензора – никаква промяна, пак си имаше консумация от 0.07 до 0.12А. С бушоните в жабката не можах да се занимая, защото стана тъмно, но имам един бушон, който е изведен настрани от другите в багажника. Него го дръпнах и амперите паднаха на 0.00. На слота за бушона има надпис МТА и доколкото успях да видя и да снимам, щото стана наистина много тъмно, от слота му излизат две кабелчета и мисля че отиват съответно към плюсовата клема и ИБС сензора (минусовата клема).
Имате ли представа за какво е този бушон и какво прави? Бушон за акумулатора ли, авариен такъв или нещо друго...? Едва ли е утечката е свързана с това, но поне да съм сигурен, преди да продължа с бушоните в жабката.
MTA доколкото знам е име на фирма производител а ИБС дали е наред.
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
CrazyElement написа:Не би трябвало единственото нещо , което и пречи е ако не е заключена поне аз така мисля.
Нито едното от двете, и с отворен прозорец, и отключена заспива

Добре де, аз доколкото виждам си намерил виновника...
goppe написа:имам един бушон, който е изведен настрани от другите в багажника. Него го дръпнах и амперите паднаха на 0.00.

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колеги днес продължих със замерването на утечката. Изчаках колата да „заспи“ (на 0.07-012А) и почнах да махам бушоните от жабката. Нямаше никаква промяна в консумацията. Затова, въпреки че вчера махнах всички бушони от багажника без ефект, отидох отзад и махнах и тях всичките. След това махнах и двете букси на ИБС сензора... и нищо – колата си консумира 0.07-012А и това си е. Незнам какво друго мога да направя, за да установя консумацията, какво друго може да точи...
Този бушон е свързан с плюса и минуса на акумулатора. Правен е допълнително, защото кабелите до него са свързани с едни шайбички на клемите и на база и снимки на отделението с бушоните в нета, разбрах, че това не е фабрично. Аз съм доста бос с тоците, може и да греша, но този бушон, съдейки от това, че консумацията без него пада на 0.00 и не мърда, то явно спира захранването и може да е направен за по-лесно спиране на захранването на колата (вместо да се откача някоя от клемите). Което на мен не ми решава проблема...
Ако имате някакви идеи за "хващането" на паразитната консумация, споделяйте.
memorex написа:MTA доколкото знам е име на фирма производител а ИБС дали е наред.
maikooo написа:Добре де, аз доколкото виждам си намерил виновника...
Този бушон е свързан с плюса и минуса на акумулатора. Правен е допълнително, защото кабелите до него са свързани с едни шайбички на клемите и на база и снимки на отделението с бушоните в нета, разбрах, че това не е фабрично. Аз съм доста бос с тоците, може и да греша, но този бушон, съдейки от това, че консумацията без него пада на 0.00 и не мърда, то явно спира захранването и може да е направен за по-лесно спиране на захранването на колата (вместо да се откача някоя от клемите). Което на мен не ми решава проблема...
Ако имате някакви идеи за "хващането" на паразитната консумация, споделяйте.
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Спрял съм се на този акумулатор ,ще ми свърши ли работа?
http://veauto.estock.bg/p178-akumulator ... h-850a-agm
http://veauto.estock.bg/p178-akumulator ... h-850a-agm
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани