Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Реле регулатора на генератора /алтернатора/ сменял ли си го? И ако си го сменял от къде си купил блока му?
Като начало виж връзките на алтернатора и ги почисти, че в тоя лед не се зная да не си го набил чак там със сняг.
Като начало виж връзките на алтернатора и ги почисти, че в тоя лед не се зная да не си го набил чак там със сняг.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
CrazyElement написа:Запалих колата поработи 2 минути някъде и я загасих , според теб дали да я мъча пак да видя дали ще сработи? Или направо в понеделник да я карам в сервиза , като цяло се чудя дали ще имам ток в акумулатора , за колко запалвания още , реално акумулатора както казах е чисто нов бош 95 амп.
Направо я карай. По същия начин беше и при мен миналата зима, в по-големия студ. Ту тръгва да зарежда, ту не тръгва или тръгва след 5 минути. И си вземи оригинално реле да ти е мирна главата, че аз го смених 2 пъти.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
badsharki написа:CrazyElement написа:Запалих колата поработи 2 минути някъде и я загасих , според теб дали да я мъча пак да видя дали ще сработи? Или направо в понеделник да я карам в сервиза , като цяло се чудя дали ще имам ток в акумулатора , за колко запалвания още , реално акумулатора както казах е чисто нов бош 95 амп.
Направо я карай. По същия начин беше и при мен миналата зима, в по-големия студ. Ту тръгва да зарежда, ту не тръгва или тръгва след 5 минути. И си вземи оригинално реле да ти е мирна главата, че аз го смених 2 пъти.
Колега можеш ли да дадеш номер или цена на оригиналното ,защото нищо не намирам в гугъла и на български търся и на английски не мога да го намеря този регулатор?
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 2318510092
На твое място, първо бих я закачил и проследил как се държи зареждането на различни режими и натоварване. Не се знае от къде е проблема. Изчакай да се затопли и изсъхне колата. След това я провери как е. Тогава вече може да си зарежда нормално при пълно натоварване.
П.П. В началото на зимата аудито влезе в сервизен режим, като предложенията на сервизи бяха за космически суми. Оказа, че някой не е сложил добре буксата на единия дебитомер и тя се е замърсила от влагата и праха. Размина се със спрей за почистване е труд за намиране на проблема.
Номенклатурен номер : 12318510092
Описание : РЕГУЛАТОР
Ед.цена (с ДДС) : 280.25 BGN
На твое място, първо бих я закачил и проследил как се държи зареждането на различни режими и натоварване. Не се знае от къде е проблема. Изчакай да се затопли и изсъхне колата. След това я провери как е. Тогава вече може да си зарежда нормално при пълно натоварване.
П.П. В началото на зимата аудито влезе в сервизен режим, като предложенията на сервизи бяха за космически суми. Оказа, че някой не е сложил добре буксата на единия дебитомер и тя се е замърсила от влагата и праха. Размина се със спрей за почистване е труд за намиране на проблема.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
atanasov_aa написа:http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC91-EUR-01_2004_E60_BMW_535d&diagId=12_1199#12318510092Номенклатурен номер : 12318510092
Описание : РЕГУЛАТОР
Ед.цена (с ДДС) : 280.25 BGN
На твое място, първо бих я закачил и проследил как се държи зареждането на различни режими и натоварване. Не се знае от къде е проблема. Изчакай да се затопли и изсъхне колата. След това я провери как е. Тогава вече може да си зарежда нормално при пълно натоварване.
П.П. В началото на зимата аудито влезе в сервизен режим, като предложенията на сервизи бяха за космически суми. Оказа, че някой не е сложил добре буксата на единия дебитомер и тя се е замърсила от влагата и праха. Размина се със спрей за почистване е труд за намиране на проблема.
Ами от скритото менню където следи зареждането ми показваше 10.8 - 11.2 V , което е доста малко , преди държеше 14.5 някъде , малко космическа ми се вижда тази сума за този регулатор , гледам в Ebay OEM на Валео вървят по 100 лева. Реално този регулатор от БМВ не е ли пак на Валео , защото то и с дебитомера на бмв е пак така , реално в бмв ми е 830 лева , а в ако си го купя от бош ти излиза горе долу наполовина .
EDIT: Ето в този сайт го дават същия парт номер на Valeo 61$ http://www.pelicanparts.com/More_Info/1 ... 0-092-M262 , като отстрани пише други марки : BMW 142$.
ПС: То и за вакум помпата на пиербург ми искаха 800 лева от БМВ и накрая си я взех от пиергбург през ауто плюс с отстъпки и всичко за 450 лева.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
От всякъде е все Валео. Важно е да попаднеш на истинско Валео, а не на имитация с надпис на отливката.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
atanasov_aa написа:От всякъде е все Валео. Важно е да попаднеш на истинско Валео, а не на имитация с надпис на отливката.
Вземам си го от Ауто + и се надявам да е читаво досега от тях менте части не съм случвал, а и са ми познати надявам се да не ме излъжат

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Днеска оставих колата в сервиза да видят какво става с този алтернатор , след 2 дни на студа добре , че запали колата малко се помъчи ама запали, закарах я , майстора вика 99% алтернатора , интересното ми е , че всичките ми грешки с този ток започнаха след смяната на акумулатора , уж взех същия модел , същия АМП , но още след 3 дни на студа избиха 3 грешки , една от които IBS, първоначално акумулатора го занули (това там за зареждането с програма на БОШ) . След като избиха грешките отидох при един приятел занулихме пак адаптацията с INPA ( някакъв регистър занулихме) реално не знам дали е това въпросното програмиране на акумулатора спрямо колата? Иначе и днеска през целия път колата зареждаше 11.0 V , като и пусна парното и почва през 5 минути да изписва Charging fault!.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Старият акумулатор може да е заминал от алтернатора.CrazyElement написа:Днеска оставих колата в сервиза да видят какво става с този алтернатор , след 2 дни на студа добре , че запали колата малко се помъчи ама запали, закарах я , майстора вика 99% алтернатора , интересното ми е , че всичките ми грешки с този ток започнаха след смяната на акумулатора , уж взех същия модел , същия АМП , но още след 3 дни на студа избиха 3 грешки , една от които IBS, първоначално акумулатора го занули (това там за зареждането с програма на БОШ) . След като избиха грешките отидох при един приятел занулихме пак адаптацията с INPA ( някакъв регистър занулихме) реално не знам дали е това въпросното програмиране на акумулатора спрямо колата? Иначе и днеска през целия път колата зареждаше 11.0 V , като и пусна парното и почва през 5 минути да изписва Charging fault!.
Аз от началото на зимата се каня да занеса акумулатора да го заредят, но все не мога да се наканя. При теста преди месеци отчете, че се нуждае от зареждане. Тествах го, защото на няколко пъти изписва съобщение за висока степен на разряд, но то се получава след 3-4 отключвания и заключвания на автомобила в рамките на 4-5 часа. Това го направи и тези дни. Сутринта на -8 градуса нямаше проблем и колата си запали без съобщение за разряд. След пътуване се наложи да се отключва и заключва често за няколко часа. В последствие отчете индикацията за висока степен на разряд. Въпреки продължителното пътуване, грешката не изчезна. След приспиване на автомобила на -10 градуса, всичко се нормализира.
Възможно ли е да излиза съобщението за висока степен на разряд поради дългото заспиване и невъзможността колата да заспи при чести отключвания и заключвания за броени часове?
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
atanasov_aa написа:Старият акумулатор може да е заминал от алтернатора.CrazyElement написа:Днеска оставих колата в сервиза да видят какво става с този алтернатор , след 2 дни на студа добре , че запали колата малко се помъчи ама запали, закарах я , майстора вика 99% алтернатора , интересното ми е , че всичките ми грешки с този ток започнаха след смяната на акумулатора , уж взех същия модел , същия АМП , но още след 3 дни на студа избиха 3 грешки , една от които IBS, първоначално акумулатора го занули (това там за зареждането с програма на БОШ) . След като избиха грешките отидох при един приятел занулихме пак адаптацията с INPA ( някакъв регистър занулихме) реално не знам дали е това въпросното програмиране на акумулатора спрямо колата? Иначе и днеска през целия път колата зареждаше 11.0 V , като и пусна парното и почва през 5 минути да изписва Charging fault!.
Аз от началото на зимата се каня да занеса акумулатора да го заредят, но все не мога да се наканя. При теста преди месеци отчете, че се нуждае от зареждане. Тествах го, защото на няколко пъти изписва съобщение за висока степен на разряд, но то се получава след 3-4 отключвания и заключвания на автомобила в рамките на 4-5 часа. Това го направи и тези дни. Сутринта на -8 градуса нямаше проблем и колата си запали без съобщение за разряд. След пътуване се наложи да се отключва и заключва често за няколко часа. В последствие отчете индикацията за висока степен на разряд. Въпреки продължителното пътуване, грешката не изчезна. След приспиване на автомобила на -10 градуса, всичко се нормализира.
Възможно ли е да излиза съобщението за висока степен на разряд поради дългото заспиване и невъзможността колата да заспи при чести отключвания и заключвания за броени часове?
От това е и на мен ми е излизало един път на стария акумулатор палех и спирах през 2-3 мин някъде 3-4 пъти и само заключвам отключвам и накрая като пуснах да слушам музика в колата на загасен мотор и след 3-4 мин ми изкара съобщението.
Не мисля , че алтернатора ми е прецакал акумулатора , реално старият е на почти 4 години ( бил е сменен точно като купих колата) карам колата предимно на къси разстояния , след като смених акумулатора ми замериха колко зарежда алтернатора ( преди 20 дни) и отчета беше перфектен , а и често си пускам скритото меню държи си диапазон 14.5 14.6 .
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
atanasov_aa написа:Възможно ли е да излиза съобщението за висока степен на разряд поради дългото заспиване и невъзможността колата да заспи при чести отключвания и заключвания за броени часове?
Зависи за кое точно съобщение говориш. Ако е за "Low Battery" е възможно. Но ако съобщението е "High battery discharge while stationary" почти сигурно имаш утечка или IBS е за смяна. На диагностика ще ти покаже кое от двете.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
badsharki написа:atanasov_aa написа:Възможно ли е да излиза съобщението за висока степен на разряд поради дългото заспиване и невъзможността колата да заспи при чести отключвания и заключвания за броени часове?
Зависи за кое точно съобщение говориш. Ако е за "Low Battery" е възможно. Но ако съобщението е "High battery discharge while stationary" почти сигурно имаш утечка или IBS е за смяна. На диагностика ще ти покаже кое от двете.
Първото следва да е тогава когато батерията не държи ток. Второто е следствие на по-голям разряд до като колата е в покой в резултат на не заспиване за около 3-4 часа в следствие на отключвания и заключвания. Тази грешка не се отчита при заключване и отключване, като автомобила се ползва след 1-2 дни или повече.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Аз съм я получавал тази грешка за discharge и не мисля , че е защото съм имал утечка просто буквално палих и гасих колата през 3-4 мин. и накрая оставих в колата на място загасена с пуснат идрайв и тогава изкара грешката, аз мисля , че грешката просто ти казва , че доста бързо се разгражда акумулатора , това може да е признак на заминаващ акумулатор/.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Днеска майстора я е вкарал в гаража външна температура днеска е била около 3 градуса , запалих е проверил е зареждането , зареждала е перфектно ... или когато е топло няма проблем зарежда , само когато -6 и нагоре изписва charge fault! и зарежда на 11 V , сега въпроса ми е , ако сте сигурно , че това е този реле регулатор го поръчвам и да ми го сменя , че нямам намерение , да ходя през ден до електричар да ми зарежда акумулатора и да ми вика после алтернатора е 6+.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
CrazyElement написа:Днеска майстора я е вкарал в гаража външна температура днеска е била около 3 градуса , запалих е проверил е зареждането , зареждала е перфектно ... или когато е топло няма проблем зарежда , само когато -6 и нагоре изписва charge fault! и зарежда на 11 V , сега въпроса ми е , ако сте сигурно , че това е този реле регулатор го поръчвам и да ми го сменя , че нямам намерение , да ходя през ден до електричар да ми зарежда акумулатора и да ми вика после алтернатора е 6+.
Здрасти.
Имах същият проблем,след смяната на релето всичко се оправи.По същият начин при студено време не зарежда,при топло зарежда.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани