Отстраняване на ДПФ / DPF
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Ако ви трябва човек за ремап ми пишете на ЛС 

Si non confectus, non reficiat.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Zagy написа:Ако ви трябва човек за ремап ми пишете на ЛС
А ти спри да го пробутваш тоя твоя човек във всички теми за чип-тунинг !!!
Ако нещо не ти е ясно : http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=141903
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Има ли развитие по въпроса



- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Неделя ще флашна бавареца и ще ви кажа. Засега само си прочетох ЕКУ-то, става за около 5 мин и преди мялко моднах файла,
Стискайте палци да не осера нещата
Стискайте палци да не осера нещата

- donibrasko
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 26.04.2008
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525DA/177hp
- Мечтае да кара: E60 M5
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Абе колеги никаде ли го няма тоя препарат на Tunap? Питам навсякъде но никой не е чувал за него, дайте някакви идеи как да се сдобия с него
Не искам много, искам всичко
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
http://www.fahrzeugartikel.de/shop/prod ... 130f89d58e
за България най-добре звънни в Тунап, питай ги и сподели че и на мен ми е много интересно
за България най-добре звънни в Тунап, питай ги и сподели че и на мен ми е много интересно

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Временно решение ще е
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
VRPerformance написа:Временно решение ще е
колко "временно"? и можеш ли да обясниш защо смяташ така?
чисто теоретично, ако се изчисти 100%, филтърът трябва да е като нов.
единствената разлика между нов и задръстен филтър, е че задръстения е пълен със сажди. на филтъра няма какво да му се износи. отстраняване на саждите = "нов" филтър.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
на теория да,на практика не,няма как да е като нов,вътре материала няма как с измиване да стане като нов,временно ще е,защото процесите на регенерация няма да протичат както при нов и пак ще се задръсти
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
че пак ще се задръсти няма никакво съмнение, въпросът е след колко км? 10,000 или 100,000?VRPerformance написа:на теория да,на практика не,няма как да е като нов,вътре материала няма как с измиване да стане като нов,временно ще е,защото процесите на регенерация няма да протичат както при нов и пак ще се задръсти
"материалът няма как с измиване да стане като нов" - защо да не стане като нов? смяташ че не могат да се изкарат всички сажди, или как да те разбирам??
"процесите на регенерация няма да протичат както при нов" - какво точно имаш предвид?? регенерацията е едно елементарно продухване при висока температура, което протича винаги по един и същ начин. кое няма да е същото при изчистен филтър спрямо нов?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
не,ти ще ги изкараш но това не прави ДПФ-а нов,не ми се спори,пробвай и виж,разбира се има значение на колко км ще се задръсти и от начина на каране,но по начина който мислиш ако беше така хората по цял свят нямаше да ги сменят или премахват,а щяха да ги мият само 

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
аз не споря защото не съм чистил ДПФ-и, просто се опитвам да разбера дали знаеш нещо повече от другите тук, или просто имаш някакви общи твърдения? дотук не си казал нищо ново и съдържателно.
хората ги премахват по 2 причини: за мощност, защото дори новия ДПФ ограничава газовете, и за по-лесно защото не им се занимава с чистене (труд), или не знаят за тези препарати.
относно смените - замисли се защо се сменя колектор вместо уплътнения, защо се сменя турбина или рейка или дюзи вместо да се рециклира(т) (докато още могат!), защо маслото на автоматика е "лайфтайм", с тази разлика че тогава автоматика изобщо не е лайфтайм и кой прави пари от всички тези процедури, и ще имаш отговор защо се препоръчват и правят.
хората ги премахват по 2 причини: за мощност, защото дори новия ДПФ ограничава газовете, и за по-лесно защото не им се занимава с чистене (труд), или не знаят за тези препарати.
относно смените - замисли се защо се сменя колектор вместо уплътнения, защо се сменя турбина или рейка или дюзи вместо да се рециклира(т) (докато още могат!), защо маслото на автоматика е "лайфтайм", с тази разлика че тогава автоматика изобщо не е лайфтайм и кой прави пари от всички тези процедури, и ще имаш отговор защо се препоръчват и правят.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF


Това че ти още не си бутвал такав ДПФ,не означава че още никой не се е сетил да си го чисти,даже напротив доста народ го е правил,доста хора са идвали при мен с вече измит ДПФ,с пробит ДПФ и т.н
А примера за рейката,скоростната кутия които си дал е именно примера които и аз мога да ти дам за ДПФ-а или за Катализатора,скоростната кутия се троши не зареди маслото а защото частите в нея са износващи,както и на рейката и на двигателя,колкото и да сменяш масла те рано или късно се трошат,същата работа е с ДПФ-а и катализатора имат си километри и време на експлоатация през което време те губят своите свойства.
Няма такъв филм измиваш го и е като нов

Викаш да се замисля защо се сменят и се сменяли според теб зареди пари,че да имат кво да сменят хората така ли?е не си прав,ДПФ го има във страшно много коли и той не е сложен там само за да има кво да сменя потребителя,а е сложен там за да може автомобила да покрива новите евро стандарти и ако хората бяха преценили че този ДПФ с измиване ще е като нов и колите пак ще могат да покриват тези стандарти,както казах по-рано щяха да го мият,а не да го сменят

ама кво ли разбирам аз

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
сигурен съм че зверски много разбираш, ама вземи накрая го напиши това дето го разбираш - нали това те питам от преди няколко поста?
- какъв точно "химически състав" има ДПФ-а? защото доколкото ми е известно това е чисто физически филтър, и в него няма химия.
- "измит" филтър в гаража с веро не е като прочистен със специално разработен препарат. отделно има различни степени на старание в тая работа. с какво са чистени филтрите на хората които са идвали при тебе? ето една тема за истинско чистене на филтъра от преди година, и към момента колегата няма никакви проблеми: http://forums.5series.net/topic/94725-d ... r-the-dpf/
- и нека оставим настрана думата "нов". ако държи 100.000 км след прочистване, за мен това е равно на нов.
Основният въпрос е: според теб един добре изчистен филтър ще изкара ли 100.000 км с нормална употреба и редовно регенериране?
а за рециклирането - имах предвид че живота на тези компоненти се увеличава спокойно 2 пъти с навременно рециклиране (или поддръжка, т.е. смяна на масло при автоматика, нещо което БМВ не препоръчва!). т.е. рециклирането може да замести смяната. но парите разбира се не влизат в джоба на БМВ.
за катализатора е съвсем друга историята - там има химия която не може да се "прочисти".
- какъв точно "химически състав" има ДПФ-а? защото доколкото ми е известно това е чисто физически филтър, и в него няма химия.
- "измит" филтър в гаража с веро не е като прочистен със специално разработен препарат. отделно има различни степени на старание в тая работа. с какво са чистени филтрите на хората които са идвали при тебе? ето една тема за истинско чистене на филтъра от преди година, и към момента колегата няма никакви проблеми: http://forums.5series.net/topic/94725-d ... r-the-dpf/
- и нека оставим настрана думата "нов". ако държи 100.000 км след прочистване, за мен това е равно на нов.
Основният въпрос е: според теб един добре изчистен филтър ще изкара ли 100.000 км с нормална употреба и редовно регенериране?
а за рециклирането - имах предвид че живота на тези компоненти се увеличава спокойно 2 пъти с навременно рециклиране (или поддръжка, т.е. смяна на масло при автоматика, нещо което БМВ не препоръчва!). т.е. рециклирането може да замести смяната. но парите разбира се не влизат в джоба на БМВ.
за катализатора е съвсем друга историята - там има химия която не може да се "прочисти".
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
според мен няма да изкара 100 000км,на бмв съм виждал да се предава на около 80хил...но както казах по-рано зависи от това каде и как се кара колата.
Значи ако филтъра е чисто физически и няма никакви химични елементи защо тогава почистващия препарат е специален
а не може да го измием с веро?ако във ДПФ-а няма нито един химически елемент от менделеевата таблица,защо не използват обикновенно резонаторно гърне за протичането на процеса регенерация
защо процеса регенерация не протича в катализатора който е винаги преди ДПФ-а или ФАП-а,както каах по-рано нямам лаборатория за да ти изследвам химичните съставки в питата на ДПФ-а,но едно е сигорно в нея няма платина,злато или сребро защото още никой не ги изкупува
с препарата ще го измиеш,но няма да може да възстановиш химичните качества на ДПФ-а които са му нужни за да премине една регенерация правилно,тоест при регенерация няма да може да изгори всичко и скоро пак ще е запушен и пак ще трябва да го миеш,както се е случвало на други вече пробвали се
От тук вече се връщаме на първия мо пост с които казах че миенето е временно
А с катализатора работата е същата...само дето няма какво да му се мие,защото отработените газове между бензина и дизела са различни
Значи ако филтъра е чисто физически и няма никакви химични елементи защо тогава почистващия препарат е специален





Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани