Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
BorislavB написа:ето едно видео : https://www.youtube.com/watch?v=PYUoXApI89Q
аз го пробвах тоя начин и ми отчете 0.15 на заспала кола,което не е добре.
Никак даже
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
И аз не ги разбирам тези заспивания , при мен пък заспива на 42 минута. С акумулатор на 3 години и 15 дни не палена на 0 градуса запали без проблем , не мисля , че ако съм имал отечка ще запали след толкова време , ама наистина и аз не мога да намеря адекватна информация защо , на някой им изгасва диода на ск.лост на 15 мин на други на 30 , а на мен чак на 42.
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
deank написа:Имам спомен, че има опция за кодиране на различен интервал на заспиване. Помня, че на Е65-цата го промених от 15 минути на 6-7 минути, но не помня точно какво беше. Вероятно в Е60 също има подобна опция.
това е интересно ако някой знае нещо по въпроса ?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- todorSTY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Интересно е много даже. При мен няма консумация след заспиването, не се и буди, което елиминира утечка, развален модул или развален IBS, обаче аз я карам на мн. кратки разстояния, да кажем през ден й правя 15тина км., отделно е във външен гараж, който е едва 3-4 градуса по-топъл от външната среда и, за да компенсира паленето са й нужни поне 50 км. каране, по този начин аз непрекъснато държа акумулатора на някакви мн. ниски стойности, колкото едвам да запали. Та написах всичко това, защото ако може заспиването да се ускори това ще спести не малко енергия, която при моя стил на каране е мн. важна 

- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Аз имам също периоди с подобен режим и си мисля, че в тия случаи е добре веднъж в месеца да се зарежда акумулатора с изправител.
В тази връзка да попитам, ако зареждаме с изправител докато акумулатора е в колата, как е най-коректно да се прави
1) Вкл. на изправитела директно на клемите под предния капак без пипане и разкачане на акумулатора.
2) Вкл. на изправитела директно на клемите самия акумулатор, без да го разкачаме, сваляме и прекъсваме захр. верига).
3) Вкл. на изправитела директно на клемите самия акумулатор при напълно разкачен акумулатор (независимо дали вътре или извън колата).
В тази връзка да попитам, ако зареждаме с изправител докато акумулатора е в колата, как е най-коректно да се прави
1) Вкл. на изправитела директно на клемите под предния капак без пипане и разкачане на акумулатора.
2) Вкл. на изправитела директно на клемите самия акумулатор, без да го разкачаме, сваляме и прекъсваме захр. верига).
3) Вкл. на изправитела директно на клемите самия акумулатор при напълно разкачен акумулатор (независимо дали вътре или извън колата).
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
аз вдигам предния капак и от там я зареждам без да разкачам нищо.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Не разбирам защо не си четете ръководствата на автомобилите - има ги и на български вероятно.
Recharging the battery
Recharge the battery only with the engine
stopped, via the connections in the engine
compartment.
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Интересно е как е подведена + клемата под капака спрямо тази на самия акумулатор.
Моето съображение е, че тия импулсни захранвания не са особено "полезни" ако минават през инсталацията на цялата електроника. В другия случай се закача директно на акумулатора, който така или иначе действа като филтър за смущенията (аналогично на UPS-ите, които работят в режим на двойно преобразуване).
Но щом го пише така, вероятно е съобразено.
п.с. моето ръководство е на немски
, но така или иначе не съм му обърнал внимание на това, благодаря че се включи 
Моето съображение е, че тия импулсни захранвания не са особено "полезни" ако минават през инсталацията на цялата електроника. В другия случай се закача директно на акумулатора, който така или иначе действа като филтър за смущенията (аналогично на UPS-ите, които работят в режим на двойно преобразуване).
Но щом го пише така, вероятно е съобразено.
п.с. моето ръководство е на немски


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
dir2cas написа:Интересно е как е подведена + клемата под капака спрямо тази на самия акумулатор.
Моето съображение е, че тия импулсни захранвания не са особено "полезни" ако минават през инсталацията на цялата електроника. В другия случай се закача директно на акумулатора, който така или иначе действа като филтър за смущенията (аналогично на UPS-ите, които работят в режим на двойно преобразуване).
Но щом го пише така, вероятно е съобразено.
п.с. моето ръководство е на немски, но така или иначе не съм му обърнал внимание на това, благодаря че се включи
Предполагам не зареждаш с такова...

Пробвай с това и няма да имаш проблем...

- Mariyan777
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20.01.2016
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 2004г 530D 218 к.с Ръчка
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
CrazyElement написа:timur_lenk написа:Аз съм 2 г без него.Колата презареждаше 15.7 V и се усветкваше и гасеше в движение.Сега зарежда 14.2 V като всяка по стара кола.
Сега зарежда на 14.2 и пак е без него или го смени? И как реши проблема с презареждането?Няма общо с темата, но не си мисли, че каращите Е60/Е61 на запад са много по-богати от нас.
Не случайно започнах предния пост, че това е лично мое мнение, както и съм изложил какви са ми съображенията с факти. Искам да кажа, че не търся съгласие с моето мнение. Никой не искам да убеждавам и всеки си решава как да си импровизира с колата, но само да допълня, че Е60/Е61 се произвеждат 7 години. През това време модела е претърпял стотици, че сигурно хиляди корекции. Но забележи, че инженерите макар, че проблема с IBS е масов, в нито един момент не решават да го махнат. Че даже са продължили да го слагат в следващия модел. Тъй, че сам решавай на кой да вярваш, на колегите от UK форумите или на инженерите на модела.
А и винаги имаш опцията за втора употреба.
П.С. Едно не мога да разбера. След като си изчел всички UK форуми и си видял какво правят хората на запад, защо все пак питаш? Или май търсиш повече мнения на хора, които да ти кажат да изхвърлиш IBS-a и да си решиш проблема?
Колега повярвай ми ако това нещо би ми навредило толкова на колата ще го сменя и с чисто ново , защото втора ръка част , която е масов проблем не бих взел( както и нарпавих с вакум помпата , като се скапа взех чисто нова). Просто обхождам всички варианти и искам да си направя сметка как да процедирам все пак 460 лева за някакъв датчик дето определя колко да ти зарежда акумулатора е малко много, но ако нямам друг избор ще го сменя.
За момента дори не знам дали той е проблема , реално това стана веднага след смяна на акумулатор по точно мисля , че е свързано нещо с самото му кодиране( което всъщност не направихме) , сега с ИНПА го регистрирахме наново не знам дали е точно това програмиране , смисъл не мога и да намеря реално адекватна информация какво точно се прави след като се смени акумулатора , защото е малко съмнително досега никакви проблеми изведнъж сменям акумулатора и след 3 дни проблем с IBS.
Здравейте на всички. Имам въпрос към колегата CrazyElement - до какво решение на проблема стигна с IBS защото като четох темата ми направи впечатление че и на тебе ти се е появила грешката след като си сменил акумолаторът, защото и аз смених преди няколко дена акумолатор и след като го регистрирахме като 110Аh а акумолатпрът е 100Аh (защото нямам кодиран на колата 100 и регистрирахме по големия ампераж, може би е грешка това ама все пак да кажа какво съм направил). Преди да сменя акумолаторът не ми е излизала тази грешка с IBS. Дай съвет какво да правя ако си отстранил проблема. Благодаря!
- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
dir2cas написа:Интересно е как е подведена + клемата под капака спрямо тази на самия акумулатор.
Моето съображение е, че тия импулсни захранвания не са особено "полезни" ако минават през инсталацията на цялата електроника. В другия случай се закача директно на акумулатора, който така или иначе действа като филтър за смущенията (аналогично на UPS-ите, които работят в режим на двойно преобразуване).
Но щом го пише така, вероятно е съобразено.
п.с. моето ръководство е на немски, но така или иначе не съм му обърнал внимание на това, благодаря че се включи
На мен ми се наложи да си заредя акумулатора, защото след чакане през деня около 40 мин. в колата и слушане на музика, ми изписа слаб акумулатор и на другата сутрин едва запали

Включавам зарядното отпред на клемите, индикатора за зареждане се включва, заключвам колата и след 2 мин. зарядното изключва - претоварване


Включих зарядното, отзад директно на плюса и минуса на акумулатора и същата работа - изключва заради претоварване.

Изключих минусовата клема, закачих си зарядното директно за акумулатора и след няколко часа зарядното се беше изключило и показваше напълно зареден акумулатор


Казаха ми, че зарядното изключвало за претоварване, защото докато колата заспивала имала голяма консумация

ПС: за пореден път се убедих, че тая кола, ако чакаш в нея зимата и ще стопи какъвто да е нов акумулатор за час-два, ако слушаш музика и тя стои на габарити примерно

- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колата може да заспи след 30 или 60-70мин в зависимост от оборудването като през останалото време консумацията варира от 11А през първите минути след това пада на 0.50А до 20мин качва се до 11А за няколко секунди след това пада на 0.40А и на 30та мин заспива на 0.04А ако има TCU заспива около 60-70 мин. (Тествано на Е65 730d) Зареждането също така се променя от 13.6v до 16v като се следи температура, консуматори, Регистриран ампераж на акумулатора и тнт.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Писна ми вече от тази зима , остави , че не мога да си карам колата заради леда , и ей сега слезнах да припаля колата , че вънка - 10 градуса и за добър ден след като я запалих пуснах подгрева на седалките и ми изгърмя грешка Charging fault! Влезнах веднага в скритото меню и зареждането се менеше между 10.8 и 11.2 V ,като подаването на газ на място не оказваш някакво влияние. Та въпроса ми сега е какво според вас е финиширало да се подготвя психически за идващия ремонт , след като се оправи времето. И като цяло се чудя дали да се опитам пак да я запаля колата или няма смисъл? Акумулатора иначе е на 20 дни чисто нов бош
сега докато се оправи това хубаво време ще падне сигурно и акумулатора на 100% не знам вече какво да правя.

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
CrazyElement написа:Писна ми вече от тази зима , остави , че не мога да си карам колата заради леда , и ей сега слезнах да припаля колата , че вънка - 10 градуса и за добър ден след като я запалих пуснах подгрева на седалките и ми изгърмя грешка Charging fault! Влезнах веднага в скритото меню и зареждането се менеше между 10.8 и 11.2 V ,като подаването на газ на място не оказваш някакво влияние. Та въпроса ми сега е какво според вас е финиширало да се подготвя психически за идващия ремонт , след като се оправи времето. И като цяло се чудя дали да се опитам пак да я запаля колата или няма смисъл? Акумулатора иначе е на 20 дни чисто нов бошсега докато се оправи това хубаво време ще падне сигурно и акумулатора на 100% не знам вече какво да правя.
Реле-регулатора.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
badsharki написа:CrazyElement написа:Писна ми вече от тази зима , остави , че не мога да си карам колата заради леда , и ей сега слезнах да припаля колата , че вънка - 10 градуса и за добър ден след като я запалих пуснах подгрева на седалките и ми изгърмя грешка Charging fault! Влезнах веднага в скритото меню и зареждането се менеше между 10.8 и 11.2 V ,като подаването на газ на място не оказваш някакво влияние. Та въпроса ми сега е какво според вас е финиширало да се подготвя психически за идващия ремонт , след като се оправи времето. И като цяло се чудя дали да се опитам пак да я запаля колата или няма смисъл? Акумулатора иначе е на 20 дни чисто нов бошсега докато се оправи това хубаво време ще падне сигурно и акумулатора на 100% не знам вече какво да правя.
Реле-регулатора.
Запалих колата поработи 2 минути някъде и я загасих , според теб дали да я мъча пак да видя дали ще сработи? Или направо в понеделник да я карам в сервиза , като цяло се чудя дали ще имам ток в акумулатора , за колко запалвания още , реално акумулатора както казах е чисто нов бош 95 амп.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани