Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
themoldestone написа:Колега, в моя пост на предната страница ( от 18.02.2016 ) можеш да видиш списъка с части - първи е по-бюджетен, тоест сменяш само най-задължителните неща, списъка под него е по-пълен. Зависи колко парички искаш да отделиш, но разликата м/у двата е 150лева.
dimodi написа:Lazomilev, това, което си дал са средната и горната вериги, а те са общо три. Ако искаш да смениш абсолютно всичко трябва и веригата на маслената помпа, а съответно и зъбчатката:
http://www.etk.cc/bmw/EN/search/selectCar/E60N/Lim/BMW+535d/ECE/11/11_3863/
В този случай се сваля и картера. Някои майстори казват, че тя може и да не се сменя, защото нямало почти никакво натоварване там, а и в 90% от случаите се къса средната верига. Въпрос на лична преценка. Маслото не е задължително да се сменя, ако е сравнително ново може да се източи и после да се налее същото
Благодаря и на двамата

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
lazomilev написа:Колеги,
Може ли някой да сподели пълният списък части за смяна на вериги на 535d LCI.
Това ли са:
http://www.etk.cc/bmw/EN/search/selectC ... 1/11_3462/
http://www.etk.cc/bmw/EN/search/selectC ... 1/11_3653/
Още нещо, нещо излишно?
Маслото сменя ли се при тази операция?
Благодаря
Дал съм го на предната страница. Моя мотор е същия.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Преди няколко дни, един приятел с Е70 мисля 235 коня мотора, скъса верига без никакви симптоми и без някакво натоварване или нещо такова. Просто на едно кръстовище колата изгасна и край. На 180 хил км е колата.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Ivo_Borisov написа:Преди няколко дни, един приятел с Е70 мисля 235 коня мотора, скъса верига без никакви симптоми и без някакво натоварване или нещо такова. Просто на едно кръстовище колата изгасна и край. На 180 хил км е колата.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Ама на 180 хил. или на "180 хил пише, че е"
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Пише толкова и по състоянието на колата изглежда толкова. А и мисля е купувана от Бг и е втори собственик.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
@2bar написа:малко като децата го давате...
това с обслужането (честно казано, трудно ми е да си представя, какво точно означава обслужване) е малко разтегливо понятие.
Има си сервизни интервали за масло, накладки и т.н. Това се нарична сервизен интервал.
Има си планови ремонти - след определен пробег някоя част се сменя. Запалителна свещ например.
Има си непланови ремонти - нещо се е счупило/дефектирало и се сменя. Термостат например. Хванах моят, че се се ебава и смених и двата. Никъде няма сервизен интервал за термостат.
Има и превантивни ремонти (може би тук най - точно пасва обслужване) - нещо се сменя, защото са на лице определени симптоми, които обикновено са свързани с дефектирането на точно определена част. Много високо налягане след филтъра за твърди частици - трябва да се смени, защото рано или късно си заминава турбото.
И точно за тези превантивни ремонти е приказката - какви симптоми трябва да са на лице, за да може да каже човек - ок, сменяме.
Иначе то по тази логика, човек може да смени всичко по колата, ама все пак финансово не си струва.
Човек, който не е запознат с проблема е нормално да му се струва излишен разход. Ще разсея съмненията ти. Не знам за М57N2, но моята с M57T2 и преди 2 години скъса веригата на малко над 200к (реални) без никакво симптоми, нито повишен шум на мотора, нищо. Всъщност знаех, че трябва да я сменя, но отлагах ..... голяма грешка. Всички части с добри отстъпки ми струваха по спомен около 1800 лв. - оригинални, вкл. масло на ДВГ, гумички на клапаните и 6 клапана. Иначе на въпроса ти симптоми за смяната няма, но има начин да се провери дали е разтегната. Отиваш в сервиз на БМВ, има един инструмент дето се навива на мястото на един датчик в главата и той показва разтегната ли е и колко.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
За 1800 лева си направил ремонт на двигателя след скъсана верига?
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
dimodi написа:За 1800 лева си направил ремонт на двигателя след скъсана верига?
Това е цената на частите.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Пак ми се вижда малко. Нови ли бяха частите? Доколкото знам само валовете са около 1000 лева единия. Или твоите не бяха криви?
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
При 6 ударени клапана , няма как валовете да са прави.
Ама 1000лв. за разпределителен вал
Ама 1000лв. за разпределителен вал

- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Колеги, здравейте. Чета темата и тъй като на мен ми предстои подобна интервенция съм поставен пред следния проблем - аз съм с мотор N62B44 и вече ходих в няколко сервиза (включително и 1 форумен), но всички вдигат ръце като отворя предния капак и казват, че тук работата е много дебела.
Моля за препоръки, къде в София ще ми обърнат необходимото внимание и разбира се са достатъчно компетентни за извършване на тази смяна.
Ще съм ви благодарен, ако споделите предложения на лични съобщения, за да не правим реклама.
Моля за препоръки, къде в София ще ми обърнат необходимото внимание и разбира се са достатъчно компетентни за извършване на тази смяна.
Ще съм ви благодарен, ако споделите предложения на лични съобщения, за да не правим реклама.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
dimodi написа:Пак ми се вижда малко. Нови ли бяха частите? Доколкото знам само валовете са около 1000 лева единия. Или твоите не бяха криви?
Нови от дилър. Само гарнитурата на главата, клапаните и кобилиците бяха от друг магазин. Валовете са ОК, карам вече 40к след ремонта.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
koko29 написа:Човек, който не е запознат с проблема е нормално да му се струва излишен разход. Ще разсея съмненията ти. Не знам за М57N2, но моята с M57T2 и преди 2 години скъса веригата на малко над 200к (реални) без никакво симптоми, нито повишен шум на мотора, нищо. Всъщност знаех, че трябва да я сменя, но отлагах ..... голяма грешка. Всички части с добри отстъпки ми струваха по спомен около 1800 лв. - оригинални, вкл. масло на ДВГ, гумички на клапаните и 6 клапана. Иначе на въпроса ти симптоми за смяната няма, но има начин да се провери дали е разтегната. Отиваш в сервиз на БМВ, има един инструмент дето се навива на мястото на един датчик в главата и той показва разтегната ли е и колко.
Колега, чел съм темата отдавна, но не си спомням някой да беше казвал че може да се провери за разтегната верига. Дай малко повече инфо как става това - на кой датчик се навива инструмента, с каква сигурност можеш да се осланяш на резултата? Само за разтегленост ли на веригата може да се провери и това ли е главната причина за скъсването по принцип? Мерси.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Не знам, трябва да питам. Но питам ли аз, по-добре ще е ти да звъннеш в някой дилър и да получиш инфо от първо лице. Помня, че някъде отдясно на двигателя се сваляше някакъв датчик (а може и тапа да е било) и се навиваше някакъв инструмент, от който стърчеше някакъв оразмерен чеп. И в зависимост от това колко навътре ще потъне чепа се разбира дали е разтегната и колко, и дали е необходима смяна. На резултата смятам, че може да се осланяш, понеже се прави механично и се вижда че потъва, което значи, че веригата не е както трябва. А за скъсването никой не знае каква е причината, но смятам, че е това. Все пак за да се разтегне очевидно някъде отънява и за това се удължава веригата. Звънни в дилъра в Пловдив, мисля, че ще свършат работа.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Аз съм с двигател M57N - 535d 272 к.с.
При смяна на двата комплекта вериги (Верига, успокоител, банан и маслен обтегач) има ли нещо специфично, като зацепване и т.н.?
Смяната на зъбните колела е задължителна ли е и?
При смяна на двата комплекта вериги (Верига, успокоител, банан и маслен обтегач) има ли нещо специфично, като зацепване и т.н.?
Смяната на зъбните колела е задължителна ли е и?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани