Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
netmurder написа:dimodi написа:Вчера бях в сервиза на познат и имаше едно Х5 Е70, което беше скъсало и трите веригиСобственикът на сервиза се чудеше, вика ми "виждал съм доста скъсани, но винаги е средната, за първи път виждам да скъса и трите". Валовете бяха криви, бройката струва около 1200 лева. Общо ремонта щял да излезе между 3 и 4 хиляди лева.
Ако се размине за 3-4к ще е добре, според мен ще над 5к, а пък ти ще споделиш като е готова колата да видим... Нека се знае, ако на някой му се случи това ( не го пожелавам на никой иначе !!! )
И аз не го пожелавам на никой.А иначе разходите са над 6К !!!!Зависи от пораженията и с какви части се работи/нови или втора употреба/ По- назад в темата съм ги описал какви бяха те при мен.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Здравейте,
от скоро съм с BMW
Колата е BMW 530 XD. Искат ми за смяна на верига 2500 не в официалния сервиз, става въпрос за Бургас.
Това до колко е нормално, като цена?
Към колегите от Бургас - Могат ли да ми препоръчат сервиз тук?
от скоро съм с BMW
Колата е BMW 530 XD. Искат ми за смяна на верига 2500 не в официалния сервиз, става въпрос за Бургас.
Това до колко е нормално, като цена?
Към колегите от Бургас - Могат ли да ми препоръчат сервиз тук?
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Сервизите в Бургас не са за препоръчване...
Препоръчвам ти да се разходиш до Добрич при колегата Илко Иванов.
Препоръчвам ти да се разходиш до Добрич при колегата Илко Иванов.
Only dead fish follow the stream...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
italik написа:Здравейте,
от скоро съм с BMW
Колата е BMW 530 XD. Искат ми за смяна на верига 2500 не в официалния сервиз, става въпрос за Бургас.
Това до колко е нормално, като цена?
Към колегите от Бургас - Могат ли да ми препоръчат сервиз тук?
Цената е абсурдна всичко над 1500 лв е в рамките на ненормалното - що не погледна пет мнения над твоето е писано


Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Здравейте,
Може ли някой да ми каже, след смяна на веригите, налага ли се да се промея нещо в центровката през компютър. След цялото четене останах с впечатление, че компютъра компенсира разтегателени вериги.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Може ли някой да ми каже, след смяна на веригите, налага ли се да се промея нещо в центровката през компютър. След цялото четене останах с впечатление, че компютъра компенсира разтегателени вериги.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Тази смяна хубаво ли е да се прави и на М47, знам, че при Е90 N47 е по-проблемен, но все пак сигурно и M47 не е вечен.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
За М47 не се притеснявай да сменяш преди 400-500к според сервизни данни от М кар имат една сменена верига на кола на 500к+ и нито една със скъсана, интересно ми е ще проверя да ли случайно м47 и М57 не са на едни и същи номера веригите - това би обяснило голямата разлика в пробега
- themoldestone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Колеги,
Илко Иванов преди време беше споделил, че се сменят следните части:
Номенклатурен номер : 11147795784 Описание : ГАРНИТУРА
Номенклатурен номер : 11318506869 Описание : ВЕРИГА
Номенклатурен номер : 11312249627 Описание : УСПОКОИТЕЛ
Номенклатурен номер : 11312249626 Описание : ОБТЕГАЧ
Номенклатурен номер : 13527787299 Описание : ОБТЕГАЧ ВЕРИГА
Номенклатурен номер : 11317790599 Описание : ве��ижно з��бно колело
Номенклатурен номер : 13527787279 Описание : ЗЪБНО КОЛЕЛО ПОМПА
Номенклатурен номер : 13528506969 Описание : ВЕРИГА
Номенклатурен номер : 13522249624 Описание : УСПОКОИТЕЛ
Номенклатурен номер : 13522249623 Описание : ОБТЕГАЧ
Номенклатурен номер : 11217809751 Описание : ве��ижно з��бно колело
Номенклатурен номер : 11412249745 Описание : ВЕРИГА
Номенклатурен номер : 11412247304 Описание : ЗЪБНО КОЛЕЛО МАСЛЕНА ПОМПА
Друг колега преди него е сменил доста повече работи:
""
eто списъка който аз поръчвах:
11147795784 гарнитура капак вериги
11142249534 семеринг кол. Вал
11127796378 гарнитура капак двигател
11217809751 зъбно колело кол. Вал
13527787299 маслен обтегач
07119904589 3бр болтове обтегач
13522249623 обтегач
13528506969 верига
13527787279 зъбно колело ГНП
13522247623 болт зъбно колело
13522249624 успокоител
11112247197 болтове обтегач
11317790599 зъбно колело разпр. Вал
11317791821 3бр болтове зъбно колело
11312249627 успокоител
11117787559 3бр болтове обтегач
11312249626 обтегач верига
11318506869 верига
11317806351 болт
11412249745 верига маслена помпа
11412247304 зъбно колело маслена помпа
11412248162 болт зъбно колело
13532247156 6бр дифтунги дюзи
11667794767 о-пръстен вакум помпа
11137798122 гарнитура картер
""
Тези семеринги, болтове, гарнитура капак двигател, гарнитура картер и дифтунг дюзи сменят ли се по принцип, или няма голям смисъл?
Илко Иванов преди време беше споделил, че се сменят следните части:
Номенклатурен номер : 11147795784 Описание : ГАРНИТУРА
Номенклатурен номер : 11318506869 Описание : ВЕРИГА
Номенклатурен номер : 11312249627 Описание : УСПОКОИТЕЛ
Номенклатурен номер : 11312249626 Описание : ОБТЕГАЧ
Номенклатурен номер : 13527787299 Описание : ОБТЕГАЧ ВЕРИГА
Номенклатурен номер : 11317790599 Описание : ве��ижно з��бно колело
Номенклатурен номер : 13527787279 Описание : ЗЪБНО КОЛЕЛО ПОМПА
Номенклатурен номер : 13528506969 Описание : ВЕРИГА
Номенклатурен номер : 13522249624 Описание : УСПОКОИТЕЛ
Номенклатурен номер : 13522249623 Описание : ОБТЕГАЧ
Номенклатурен номер : 11217809751 Описание : ве��ижно з��бно колело
Номенклатурен номер : 11412249745 Описание : ВЕРИГА
Номенклатурен номер : 11412247304 Описание : ЗЪБНО КОЛЕЛО МАСЛЕНА ПОМПА
Друг колега преди него е сменил доста повече работи:
""
eто списъка който аз поръчвах:
11147795784 гарнитура капак вериги
11142249534 семеринг кол. Вал
11127796378 гарнитура капак двигател
11217809751 зъбно колело кол. Вал
13527787299 маслен обтегач
07119904589 3бр болтове обтегач
13522249623 обтегач
13528506969 верига
13527787279 зъбно колело ГНП
13522247623 болт зъбно колело
13522249624 успокоител
11112247197 болтове обтегач
11317790599 зъбно колело разпр. Вал
11317791821 3бр болтове зъбно колело
11312249627 успокоител
11117787559 3бр болтове обтегач
11312249626 обтегач верига
11318506869 верига
11317806351 болт
11412249745 верига маслена помпа
11412247304 зъбно колело маслена помпа
11412248162 болт зъбно колело
13532247156 6бр дифтунги дюзи
11667794767 о-пръстен вакум помпа
11137798122 гарнитура картер
""
Тези семеринги, болтове, гарнитура капак двигател, гарнитура картер и дифтунг дюзи сменят ли се по принцип, или няма голям смисъл?
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Сменят се разбира се. Аз смених това:
1 11 14 7 795 784 гарнитура капак вериги
2 11 14 2 249 534 семеринг кол. Вал
3 11 12 7 796 378 гарнитура капак двигател
4 11 21 7 809 751 зъбно колело кол. Вал
5 13 52 7 787 299 маслен обтегач
6 13 52 2 249 623 обтегач
7 13 52 8 506 969 верига
8 13 52 7 787 279 зъбно колело ГНП
9 13 52 2 247 623 болт зъбно колело
10 13 52 2 249 624 успокоител
11 11 31 7 790 599 зъбно колело разпр. Вал
12 11 31 7 791 821 3бр болтове зъбно колело
13 11 31 2 249 627 успокоител
14 11 31 2 249 626 обтегач верига
15 11 31 8 506 869 верига
16 11 41 2 249 745 верига маслена помпа
17 11 41 2 247 304 зъбно колело маслена помпа
18 11 41 2 248 162 болт зъбно колело
19 11 66 7 794 767 о-пръстен вакум помпа
20 11 13 7 802 669 гарнитура картер
21 13 53 2 247 156 6 бр дифтунги дюзи
22 11 43 7 794 698 о ринг щека
23 11 51 7 790 472 водна помпа
24 11 21 7 804 748 о ринг к вал
25 535019410 генератор фрайлайф SKF - оригинално на БМВ не е фрайлайф
26 CONTITECH 6PK2080 Пистов ремък
27 OEA GATES4PK836SF ремък канален
1 11 14 7 795 784 гарнитура капак вериги
2 11 14 2 249 534 семеринг кол. Вал
3 11 12 7 796 378 гарнитура капак двигател
4 11 21 7 809 751 зъбно колело кол. Вал
5 13 52 7 787 299 маслен обтегач
6 13 52 2 249 623 обтегач
7 13 52 8 506 969 верига
8 13 52 7 787 279 зъбно колело ГНП
9 13 52 2 247 623 болт зъбно колело
10 13 52 2 249 624 успокоител
11 11 31 7 790 599 зъбно колело разпр. Вал
12 11 31 7 791 821 3бр болтове зъбно колело
13 11 31 2 249 627 успокоител
14 11 31 2 249 626 обтегач верига
15 11 31 8 506 869 верига
16 11 41 2 249 745 верига маслена помпа
17 11 41 2 247 304 зъбно колело маслена помпа
18 11 41 2 248 162 болт зъбно колело
19 11 66 7 794 767 о-пръстен вакум помпа
20 11 13 7 802 669 гарнитура картер
21 13 53 2 247 156 6 бр дифтунги дюзи
22 11 43 7 794 698 о ринг щека
23 11 51 7 790 472 водна помпа
24 11 21 7 804 748 о ринг к вал
25 535019410 генератор фрайлайф SKF - оригинално на БМВ не е фрайлайф
26 CONTITECH 6PK2080 Пистов ремък
27 OEA GATES4PK836SF ремък канален
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Болтовете няма нужда да се сменят според мен. Гарнитурите и дифтунгите - да.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Пишман да стане човек , че си взех уж "премиум кар" , всички премиум кар вече са с вериги и кво печелиш от това? Цифрата за смяна си е цифра всеки отлага накрая се къса и ревеш, докато със старите ремъци поне знаеш 60к км сменяш ги и ти е мирна главата... Отделно уж премиум кар бмв ама никаква защита за късане , познат има фиат добло скъса верига и нищо не строши, ремонта му беше кажи речи колкото му е смяната на веригата , докато при нас мазало всичко туш то ти излиза по евтино мотор да купиш... Обикалям сервизи майстори питам разпитам противоречиви мнения бол, в Швейцария БМВ ми казаха , че няма звук от верига(ама беше отдавна това преди година и нещо) наскоро ходих до майстора в Хасково, който е сменял уж най-много вериги на коли и той вика нищо не чувам , карай! По-добре не я прави защото не знаеш какви части ще случиш и дали няма да я прецакаш ... отивам в БМВ софия дару кар питам, дали ми е сменена ми не не ти е, колко струва сменята ами между 5-6000 лева зависи какво ще се сменя , но ти даваме гаранция АХА , значи ако искам гаранция 6 бона(една трета реално от цената на колата , че и повече дори). Така обикаляш питаш , повечето хора съветват да не се пипа нещо което работи добре , аз пак съм неспокоен защото май най-важното нещо в момента в живота ми е колата(колкото и смешно да е )Дару кар отговарят на въпроса"На колко км е препоръчително да се сменя веригата на моя мотор" с "БМВ не препоръчва смяна на веригата" в превод води се БЕЗСМЪРТНА ?! Да ама влизаш тука във форума и ОПА няколко инцидента и то не приятни никак. И какво става сега дефакто ? 3 варианта - първи карам си така и може да се скъса може и да не скъса. Втори сменям я в някакъв форум сервиз и пак има вероятност да се скъса ( менте части , кофти получил се ремонт(колкото и добри да се винаги има място за грешка)) или пък не се къса?!?! трети даваш 6000 лева в БМВ и ти е мирна главата... И в крайна сметка какво се получава , че ако искаш да караш БМВ е60 , ти трябват за да ти е мирна главата 2000 лева за рециклаш на турбини + 1200 за рециклаш ск.кутия + датчици , вакум помпи и други простотии още 1000 лева + 6000 лева за ревизия на мотор + смяна на верига в БМВ и като теглиш чертата 10 000 лева. Та така ако поне има един поне форумен сервиз , който дава ГАРАНЦИЯ след смяната на веригата ОК , ама надали някой ще си сложи този таралеж в гащите. В крайна сметка 50 на 50. И за пореден път се убеждавам , че кола 2ра ръка никога повече ... Вземаш си нова да ти е мирна главата или пък си вземаш стара но приготвяш 10 000 + лева да ти е мирна главата.Това се отнася за хората , които колите са ни хоби и сме дори маниаци на тази тема. Колко много други собственици на Е60 има , които дори не са се замисляли за вериги или каквото и да е било.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
На мен пък не ми се струва кой знае колко скъпо да дадеш 1000-1200 лв веднъж на 200 хил.км. На кола с ангренажен ремък за тия километри ще си го сменял 3-4 пъти и в крайна сметка ще си дал повече пари. И там можеш да случиш на кофти ремък и да скапеш двигателя. Риск винаги има, човек не трябва да го мисли това. А само за сравнение на Ауди А6 3,0тди от същите години като Е60 веригите също трябва да се сменят, но са отзад и смяната излизала към 3 бона, така разбрах от един приятел с такова наскоро.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
dimodi написа:На мен пък не ми се струва кой знае колко скъпо да дадеш 1000-1200 лв веднъж на 200 хил.км. На кола с ангренажен ремък за тия километри ще си го сменял 3-4 пъти и в крайна сметка ще си дал повече пари. И там можеш да случиш на кофти ремък и да скапеш двигателя. Риск винаги има, човек не трябва да го мисли това. А само за сравнение на Ауди А6 3,0тди от същите години като Е60 веригите също трябва да се сменят, но са отзад и смяната излизала към 3 бона, така разбрах от един приятел с такова наскоро.
Да колега не е много скъпо, ама проблема е , че на тези коли всичко след 200 хил.км е за смяна не само веригата и като теглиш , чертата ти излиза все едно си купил две е60ки. Защо немеца, който има бол пари и колата е фирмена и се е обслужвала на всеки 30 000 км в БМВ сервиз в Мюнхен не е сменил шиб**ната верига за цели 296 000 км?! Не мога безгранично да наливам пари в тази кола ... вече направо ми се плачи от тази кола. Хем съм фен хем искам всичко да е 6 , ама безгранични средства нямам.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Колега сори ама ти далеч не си случил на кола и си я и доработил, с което допълнително се наиграваш. Вероятността да си с кола по-зле от колкото предполагаш е голяма., защото има хора във форума, със същите коли и 1 20та от проблемите, които имаш ти непрекъснато
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
CrazyElement написа:Пишман да стане човек , че си взех уж "премиум кар" , всички премиум кар вече са с вериги и кво печелиш от това? Цифрата за смяна си е цифра всеки отлага накрая се къса и ревеш, докато със старите ремъци поне знаеш 60к км сменяш ги и ти е мирна главата... Отделно уж премиум кар бмв ама никаква защита за късане , познат има фиат добло скъса верига и нищо не строши, ремонта му беше кажи речи колкото му е смяната на веригата , докато при нас мазало всичко туш то ти излиза по евтино мотор да купиш... Обикалям сервизи майстори питам разпитам противоречиви мнения бол, в Швейцария БМВ ми казаха , че няма звук от верига(ама беше отдавна това преди година и нещо) наскоро ходих до майстора в Хасково, който е сменял уж най-много вериги на коли и той вика нищо не чувам , карай! По-добре не я прави защото не знаеш какви части ще случиш и дали няма да я прецакаш ... отивам в БМВ софия дару кар питам, дали ми е сменена ми не не ти е, колко струва сменята ами между 5-6000 лева зависи какво ще се сменя , но ти даваме гаранция АХА , значи ако искам гаранция 6 бона(една трета реално от цената на колата , че и повече дори). Така обикаляш питаш , повечето хора съветват да не се пипа нещо което работи добре , аз пак съм неспокоен защото май най-важното нещо в момента в живота ми е колата(колкото и смешно да е )Дару кар отговарят на въпроса"На колко км е препоръчително да се сменя веригата на моя мотор" с "БМВ не препоръчва смяна на веригата" в превод води се БЕЗСМЪРТНА ?! Да ама влизаш тука във форума и ОПА няколко инцидента и то не приятни никак. И какво става сега дефакто ? 3 варианта - първи карам си така и може да се скъса може и да не скъса. Втори сменям я в някакъв форум сервиз и пак има вероятност да се скъса ( менте части , кофти получил се ремонт(колкото и добри да се винаги има място за грешка)) или пък не се къса?!?! трети даваш 6000 лева в БМВ и ти е мирна главата... И в крайна сметка какво се получава , че ако искаш да караш БМВ е60 , ти трябват за да ти е мирна главата 2000 лева за рециклаш на турбини + 1200 за рециклаш ск.кутия + датчици , вакум помпи и други простотии още 1000 лева + 6000 лева за ревизия на мотор + смяна на верига в БМВ и като теглиш чертата 10 000 лева. Та така ако поне има един поне форумен сервиз , който дава ГАРАНЦИЯ след смяната на веригата ОК , ама надали някой ще си сложи този таралеж в гащите. В крайна сметка 50 на 50. И за пореден път се убеждавам , че кола 2ра ръка никога повече ... Вземаш си нова да ти е мирна главата или пък си вземаш стара но приготвяш 10 000 + лева да ти е мирна главата.Това се отнася за хората , които колите са ни хоби и сме дори маниаци на тази тема. Колко много други собственици на Е60 има , които дори не са се замисляли за вериги или каквото и да е било.
Тези коли са стрували нови 100-130 бона и си имат гаранция.След това всичко може да се повреди.Няма как да караме тези коли за 10,15,20 хил лв без да поемаме рискове.Колите със скъсани вериги са капка в морето в сравнение с тези които са здрави и още ги караме.В този форум някой спомена за 7ца купена нова,която е скъсала на 120 хил км веригата.Ако си купиш кола нова по нисък клас,няма да се чустваш добре както с 5цата.
Дето се вика ако живееш на сигурно и караш умерено,живота ти става умерено тъп.На мой приятел с фейсово Е60 с износена верига от която мотора е яко виел и чукал,изминал така 3000 км и тогава се е скъсала.Просто е отлагал ремонта защото си е имал работа.След скъсването е платил 2 хил лв за ремонт,незнам с какви части и труд,но колата в момента пее.Лично я карах.Проблемите на Е60 не идват от БМВ.Както знаеш всяко 2ро Е60 е с ремап,който БМВ казват да не се прави,но сервизи,дюкяни и дупки твърдят обратното.Ако искаш да си смениш ангренажа,първо отворете и вижте дали е нужно.500 лв ти е веирги и обтегачи.За 200-300 лв човек който разбира ще ти ги сложи.Рискове естествено има,но утре планетата може да се разцепи на две.Това не означава да сменим превантивно планетата.От личен опит ще ти кажа че това е много здрав двигател.Моята пълнеше с нафта мотора.Резлутатът от лобораторията беше 60% нафта в малсото.Колата е жива в момента и поледно вдигна 240 км.В в автомата липсваше 3.5 л масло,чак тогава започна да изритва.Кутията е все още здрава.Моята съвет към теб,карай си колата, сменяй си малсото и не се занимавай с безмислени смени без причина.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани