Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от ultrashock » 01 Дек 2016, 10:55

В това видео го правят ок, но ако искаш да проверяваш бушон по бушон трябва да можеш по стабилно да го задържи,. т.е. с някакви клещи или кабели.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 869
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от BorislavB » 01 Дек 2016, 18:07

ultrashock написа:В това видео го правят ок, но ако искаш да проверяваш бушон по бушон трябва да можеш по стабилно да го задържи,. т.е. с някакви клещи или кабели.


със втори човек още по-лесно един да държи и да гледа мултицета другия да вади бушони. моята някъде на 15минута екрана светва и изгасва за 10 секунди (не знам защо) и чак към 30минута заспива.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 02 Дек 2016, 17:16

Вчера ми се случи нещо много странно - сутринта запалих колата, карах 5 км изгасих я, запалих я пак, върнах се. След 3 часа на колата се включи някаква фабрична аларма (нямам друга) поработи около 30 сек, и след това започна само да мига на аварийни. Натиснах дистанционното да отключа и едвааам едвам успя да се отключи като багажника остана заключен. Отворих багажника с ключа и чух някакво странно цъкане през около секунда на някакво реле точно над акумулатора. Разкачих IBS-a и това цъкане спря.
Свалих акумулатора , беше паднал тотално. Случвало ми се е да ми събори акумулатор така че да не може да запали, но като че ли никога за толкова кратко време и до такава степен...
Свалих акумулатора, заредих го, запалих колата, мерих зарежда си... Оставих колата 1 нощ с разкачен IBS (въпреки че не ми се вярваа е проблема да е в него) и никакви проблеми.Сутринта всичко е наред , пали си , ток има...
Някакви идеи?

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 22.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Baksana » 02 Дек 2016, 21:12

Здравейте.
Побързах със радоста след смяната на реле регулатора.Днес я паля и хоп (cgarging fault) замерих (12.5v) и след подаване на газ зареждането се нормализира (14.3) Да подчертая (само след подаване на газ се оправят нещата).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Atsalov » 03 Дек 2016, 7:25

Baksana написа:Здравейте.
Побързах със радоста след смяната на реле регулатора.Днес я паля и хоп (cgarging fault) замерих (12.5v) и след подаване на газ зареждането се нормализира (14.3) Да подчертая (само след подаване на газ се оправят нещата).


Sent from my iPhone using Tapatalk



Сменяй целия генератор, чест проблем имат с ротора, ламелите не дават хубав контак и това може да е причината, друго може, заради новите четки на реле-регулатора да не контактуват добре с износения колектор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от ultrashock » 05 Дек 2016, 11:21

И аз бях така след смяна на първото реле. След това смених целия алтернатор - втора ръка за около 200-250лв, не си спомням вече (бях с Bosch, сега е Valeo). Дали беше в него проблема така и не разбрах, седи в нас, ако искаш ще ти го дам да пробваш, ако работи както трябва ще се разберем. На втория алтернатор също смених реле-регулатора.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 22.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Baksana » 05 Дек 2016, 15:24

Днес я закарах при "баш" майстора,и му обясних за какво става въпрос.И ми каза да карам било е от четките не са се напаснали още.Ако започне да не зарежда както преди тогава да отида и те щели да го сменят.Моят алтернатор също е (Valeo) и релето на същата марка.И между другото вече два дни не се е появила грешката, но си мисля че е въпрос на време.


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от atanasov_aa » 05 Дек 2016, 19:04

От опит зная, че е необходимо малко време да се настрои зареждането.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 07 Дек 2016, 8:42

Здравейте ,
Някой чувал ли е за възможност на алтернатор Валео да се смени реле регулатора с някакъв "глупав" който да зарежда с някакво постоянно напрежение без комуникация , но да си работи стабилно без да трябва да се сменя като поредния "консуматив" през малко повече от година работа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 07 Дек 2016, 8:47

shkata написа:Здравейте ,
Някой чувал ли е за възможност на алтернатор Валео да се смени реле регулатора с някакъв "глупав" който да зарежда с някакво постоянно напрежение без комуникация , но да си работи стабилно без да трябва да се сменя като поредния "консуматив" през малко повече от година работа.

Защо ще се вкарваш в такова приключение, като оригиналното си работи и няма драми. На предишното ми БМВ вече 4г. без проблем

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 07 Дек 2016, 9:34

Може би защото ми писна да сменям през година, година и половина оригиналното реле.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Trixster » 07 Дек 2016, 11:12

shkata написа:Може би защото ми писна да сменям през година, година и половина оригиналното реле.


Нещо друго не е наред колега. И аз смених реле регулатора преди повече от 3г и всичко е наред. :|
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 07 Дек 2016, 11:49

Като например? Кое може да ми скапва реле регулатора толкова бързо?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Trixster » 07 Дек 2016, 18:17

shkata написа:Като например? Кое може да ми скапва реле регулатора толкова бързо?



Предполагам, че колегата Atsalov e дал добро предположение:

Atsalov написа:
Baksana написа:Здравейте.
Побързах със радоста след смяната на реле регулатора.Днес я паля и хоп (cgarging fault) замерих (12.5v) и след подаване на газ зареждането се нормализира (14.3) Да подчертая (само след подаване на газ се оправят нещата).


Sent from my iPhone using Tapatalk



Сменяй целия генератор, чест проблем имат с ротора, ламелите не дават хубав контак и това може да е причината, друго може, заради новите четки на реле-регулатора да не контактуват добре с износения колектор.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 09 Дек 2016, 8:24

Здравейте ,съвсем случайно си открих проблема. При работещ двигател закачих едни DC амперклещи на кабела който отива от алтернатора към + клемата при двигателя , исках да видя какъв ток подава алтернатора...И изведнъж лъснаха едни 110-120 ампера... Започнах да спирам консуматорите един по един и се оказа че близо 60-70 ампера са от вентилатора в купето (незнам как не гори бушон). Той по каталог би трябвало да е с номинална мощност 270 вата което при 14 волта прави максимум 20 ампера. От доста време го чувах как прискърцва докато тръгва , но нямах представа че положението е толкова драматично.
Повечето алтернатори са направени да дават при празен ход около 70% от максимума (предполагам и този) което при нашите 170 прави около 120 ампера. Явно като работи на ръба в продължение на 1 година на реле регулатора му идва в повече ...

Бих посъветвал всеки който има проблеми с тока или има някакви шумове от вентилатора в купето да извърши тази проста проверка за да си спести бъдещи проблеми, които ако се побърка реле регулатора могат да станат и 4 цифрени...

Между другото , някой има ли представа къде е бушона на този вентилатор?Искам да видя да не би някой баш майстор да е правил някакви интервенции..

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook