Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
В това видео го правят ок, но ако искаш да проверяваш бушон по бушон трябва да можеш по стабилно да го задържи,. т.е. с някакви клещи или кабели.
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ultrashock написа:В това видео го правят ок, но ако искаш да проверяваш бушон по бушон трябва да можеш по стабилно да го задържи,. т.е. с някакви клещи или кабели.
със втори човек още по-лесно един да държи и да гледа мултицета другия да вади бушони. моята някъде на 15минута екрана светва и изгасва за 10 секунди (не знам защо) и чак към 30минута заспива.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Вчера ми се случи нещо много странно - сутринта запалих колата, карах 5 км изгасих я, запалих я пак, върнах се. След 3 часа на колата се включи някаква фабрична аларма (нямам друга) поработи около 30 сек, и след това започна само да мига на аварийни. Натиснах дистанционното да отключа и едвааам едвам успя да се отключи като багажника остана заключен. Отворих багажника с ключа и чух някакво странно цъкане през около секунда на някакво реле точно над акумулатора. Разкачих IBS-a и това цъкане спря.
Свалих акумулатора , беше паднал тотално. Случвало ми се е да ми събори акумулатор така че да не може да запали, но като че ли никога за толкова кратко време и до такава степен...
Свалих акумулатора, заредих го, запалих колата, мерих зарежда си... Оставих колата 1 нощ с разкачен IBS (въпреки че не ми се вярваа е проблема да е в него) и никакви проблеми.Сутринта всичко е наред , пали си , ток има...
Някакви идеи?
Свалих акумулатора , беше паднал тотално. Случвало ми се е да ми събори акумулатор така че да не може да запали, но като че ли никога за толкова кратко време и до такава степен...
Свалих акумулатора, заредих го, запалих колата, мерих зарежда си... Оставих колата 1 нощ с разкачен IBS (въпреки че не ми се вярваа е проблема да е в него) и никакви проблеми.Сутринта всичко е наред , пали си , ток има...
Някакви идеи?
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Здравейте.
Побързах със радоста след смяната на реле регулатора.Днес я паля и хоп (cgarging fault) замерих (12.5v) и след подаване на газ зареждането се нормализира (14.3) Да подчертая (само след подаване на газ се оправят нещата).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Побързах със радоста след смяната на реле регулатора.Днес я паля и хоп (cgarging fault) замерих (12.5v) и след подаване на газ зареждането се нормализира (14.3) Да подчертая (само след подаване на газ се оправят нещата).
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Baksana написа:Здравейте.
Побързах със радоста след смяната на реле регулатора.Днес я паля и хоп (cgarging fault) замерих (12.5v) и след подаване на газ зареждането се нормализира (14.3) Да подчертая (само след подаване на газ се оправят нещата).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Сменяй целия генератор, чест проблем имат с ротора, ламелите не дават хубав контак и това може да е причината, друго може, заради новите четки на реле-регулатора да не контактуват добре с износения колектор.
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
И аз бях така след смяна на първото реле. След това смених целия алтернатор - втора ръка за около 200-250лв, не си спомням вече (бях с Bosch, сега е Valeo). Дали беше в него проблема така и не разбрах, седи в нас, ако искаш ще ти го дам да пробваш, ако работи както трябва ще се разберем. На втория алтернатор също смених реле-регулатора.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Днес я закарах при "баш" майстора,и му обясних за какво става въпрос.И ми каза да карам било е от четките не са се напаснали още.Ако започне да не зарежда както преди тогава да отида и те щели да го сменят.Моят алтернатор също е (Valeo) и релето на същата марка.И между другото вече два дни не се е появила грешката, но си мисля че е въпрос на време.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
От опит зная, че е необходимо малко време да се настрои зареждането.
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Здравейте ,
Някой чувал ли е за възможност на алтернатор Валео да се смени реле регулатора с някакъв "глупав" който да зарежда с някакво постоянно напрежение без комуникация , но да си работи стабилно без да трябва да се сменя като поредния "консуматив" през малко повече от година работа.
Някой чувал ли е за възможност на алтернатор Валео да се смени реле регулатора с някакъв "глупав" който да зарежда с някакво постоянно напрежение без комуникация , но да си работи стабилно без да трябва да се сменя като поредния "консуматив" през малко повече от година работа.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
shkata написа:Здравейте ,
Някой чувал ли е за възможност на алтернатор Валео да се смени реле регулатора с някакъв "глупав" който да зарежда с някакво постоянно напрежение без комуникация , но да си работи стабилно без да трябва да се сменя като поредния "консуматив" през малко повече от година работа.
Защо ще се вкарваш в такова приключение, като оригиналното си работи и няма драми. На предишното ми БМВ вече 4г. без проблем
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Може би защото ми писна да сменям през година, година и половина оригиналното реле.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
shkata написа:Може би защото ми писна да сменям през година, година и половина оригиналното реле.
Нещо друго не е наред колега. И аз смених реле регулатора преди повече от 3г и всичко е наред.

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Като например? Кое може да ми скапва реле регулатора толкова бързо?
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
shkata написа:Като например? Кое може да ми скапва реле регулатора толкова бързо?
Предполагам, че колегата Atsalov e дал добро предположение:
Atsalov написа:Baksana написа:Здравейте.
Побързах със радоста след смяната на реле регулатора.Днес я паля и хоп (cgarging fault) замерих (12.5v) и след подаване на газ зареждането се нормализира (14.3) Да подчертая (само след подаване на газ се оправят нещата).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Сменяй целия генератор, чест проблем имат с ротора, ламелите не дават хубав контак и това може да е причината, друго може, заради новите четки на реле-регулатора да не контактуват добре с износения колектор.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Здравейте ,съвсем случайно си открих проблема. При работещ двигател закачих едни DC амперклещи на кабела който отива от алтернатора към + клемата при двигателя , исках да видя какъв ток подава алтернатора...И изведнъж лъснаха едни 110-120 ампера... Започнах да спирам консуматорите един по един и се оказа че близо 60-70 ампера са от вентилатора в купето (незнам как не гори бушон). Той по каталог би трябвало да е с номинална мощност 270 вата което при 14 волта прави максимум 20 ампера. От доста време го чувах как прискърцва докато тръгва , но нямах представа че положението е толкова драматично.
Повечето алтернатори са направени да дават при празен ход около 70% от максимума (предполагам и този) което при нашите 170 прави около 120 ампера. Явно като работи на ръба в продължение на 1 година на реле регулатора му идва в повече ...
Бих посъветвал всеки който има проблеми с тока или има някакви шумове от вентилатора в купето да извърши тази проста проверка за да си спести бъдещи проблеми, които ако се побърка реле регулатора могат да станат и 4 цифрени...
Между другото , някой има ли представа къде е бушона на този вентилатор?Искам да видя да не би някой баш майстор да е правил някакви интервенции..
Повечето алтернатори са направени да дават при празен ход около 70% от максимума (предполагам и този) което при нашите 170 прави около 120 ампера. Явно като работи на ръба в продължение на 1 година на реле регулатора му идва в повече ...
Бих посъветвал всеки който има проблеми с тока или има някакви шумове от вентилатора в купето да извърши тази проста проверка за да си спести бъдещи проблеми, които ако се побърка реле регулатора могат да станат и 4 цифрени...
Между другото , някой има ли представа къде е бушона на този вентилатор?Искам да видя да не би някой баш майстор да е правил някакви интервенции..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани