Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Здравейте.
При мен сутринта като я запаля ми зарежда (11.7v) и след 10 до 15мин започва да си зарежда нормално според мен (14.1v).Какъв е проблема според вас нямам никакви грешки свързани със акумулатора.
Sent from my iPhone using Tapatalk
При мен сутринта като я запаля ми зарежда (11.7v) и след 10 до 15мин започва да си зарежда нормално според мен (14.1v).Какъв е проблема според вас нямам никакви грешки свързани със акумулатора.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Baksana написа:Здравейте.
При мен сутринта като я запаля ми зарежда (11.7v) и след 10 до 15мин започва да си зарежда нормално според мен (14.1v).Какъв е проблема според вас нямам никакви грешки свързани със акумулатора.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Реле регулатора-а на алтернатора

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Одеве докато се прибирах изведнъж таблото светна като коледна елха и на i-drive дисплея се изписа нещо като "Electronic Failure!" или нещо от тоя род с някакво не особено приятно обяснение отдолу. Минавах едно кръстовище в тоя момент и не можеше да му обърна особено внимание.
След няколко секунди като пресякох отбих да видя за какво става въпрос, но грешката се беше изчистила. Проверих в control check system менюто през i-drive-a - No Faults.
Интересно, че нищо не се усети, дори радиото не спря, реално това изскочи за няколко секунди....
На някой случвало ли му се е нещо подобно?
п.с. Така и не съм го разкачил още тоя IBS, но от онзи ден като го напъвах до сега не съм имал тая грешка, вярно и че карах всеки от тези дни.
След няколко секунди като пресякох отбих да видя за какво става въпрос, но грешката се беше изчистила. Проверих в control check system менюто през i-drive-a - No Faults.
Интересно, че нищо не се усети, дори радиото не спря, реално това изскочи за няколко секунди....

На някой случвало ли му се е нещо подобно?
п.с. Така и не съм го разкачил още тоя IBS, но от онзи ден като го напъвах до сега не съм имал тая грешка, вярно и че карах всеки от тези дни.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Здравейте.
Преди два дни смених реле регулатора,и зареждането се оправи.Реших да проверя във inpa дали няма някакви грешки и ми излезна тази:
(4390) boost temperature sensor,signal
Преди това не е излизало от какво може да се е появила търсих, но не можах да намеря нещо по въпроса.Ако някой знае моля да сподели.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Преди два дни смених реле регулатора,и зареждането се оправи.Реших да проверя във inpa дали няма някакви грешки и ми излезна тази:
(4390) boost temperature sensor,signal
Преди това не е излизало от какво може да се е появила търсих, но не можах да намеря нещо по въпроса.Ако някой знае моля да сподели.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Baksana написа:Здравейте.
Преди два дни смених реле регулатора,и зареждането се оправи.Реших да проверя във inpa дали няма някакви грешки и ми излезна тази:
(4390) boost temperature sensor,signal
Преди това не е излизало от какво може да се е появила търсих, но не можах да намеря нещо по въпроса.Ако някой знае моля да сподели.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Това, че и при теб се е оправило, говори едно - проблем с първоначално НЕзареждане на акумулатора и в последствие нормално зареждане, след около 10-15 минути - повреден реле-регулатор.
Интересно ми е какви са нормалните стойности на зареждане при работещ/нов реле-регулатор. Можеш ли да споделиш, за да направим сравнение?
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ultrashock написа:Baksana написа:Здравейте.
Преди два дни смених реле регулатора,и зареждането се оправи.Реших да проверя във inpa дали няма някакви грешки и ми излезна тази:
(4390) boost temperature sensor,signal
Преди това не е излизало от какво може да се е появила търсих, но не можах да намеря нещо по въпроса.Ако някой знае моля да сподели.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Това, че и при теб се е оправило, говори едно - проблем с първоначално НЕзареждане на акумулатора и в последствие нормално зареждане, след около 10-15 минути - повреден реле-регулатор.
Интересно ми е какви са нормалните стойности на зареждане при работещ/нов реле-регулатор. Можеш ли да споделиш, за да направим сравнение?
След смяната на релето зареждането е (14.5,6) сутрин като е студена.След като загрее зарежда (14.2,3).
Знаеш ли нещо за грешката,защото преди смяната не ми е излизала.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колега я кажете как да се примери дали колата има отечка , че днеска след 10 дни колата в бокса за боядисване , като са се опитали да я запалят е нямал никой. Акумулатора беше на почти 5 год и му е дошло времето та дадоха ми ток запали си колата с грешка за аирбаг, и знам , че на тези коли не е хубаво да се случват такива спирания на ток , че може да си отиде някой модул. Изчистихме грешките ( които бяха нз но над 40 - всички за напрежение естествено) и отидох да ми сменят акумулатора пак със същия Bosch 95 ампера, добре обаче искаха да ми премерят дали колата има отечки и отворихме багажника и му натиснахме там пинчето за да симулираме , че е затворен , след което заключихме колата с централното , чакахме около 40 мин и лампичката на ск.кутия (P) все още светеше . Нямахме повече време и премерихме така отечката и беше 0.220 като ми казаха , че макса е 0.050.
Нямал съм проблеми никога с тока , дори миналата година на 15 дни колата на 0 градуса без да е палена си запали без никакви проблеми.
Едиственото нещо , което беше при меренето е , че шофъорският прозорец беше отворен до средата. По думите на майстора всички други е60ки до 30 мин макс заспивали , е моята не заспа
. Та къде може да е проблема и дали наистина имам проблем , тъй като както казах досега не ми се е случвало колата да не запали без значение колко време не е била палена, сега този път стана и защото като са ми я боядисвали само са я палили за 1 мин да я преместят някъде и пак я гасят + минусови темп + стар акумулатор и реално си умря. Иначе след един ден каране заряда на акумулатора беше 12.35 .
Нямал съм проблеми никога с тока , дори миналата година на 15 дни колата на 0 градуса без да е палена си запали без никакви проблеми.
Едиственото нещо , което беше при меренето е , че шофъорският прозорец беше отворен до средата. По думите на майстора всички други е60ки до 30 мин макс заспивали , е моята не заспа

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
0,2 ампера си е бая. Със сигурност има отечка
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:0,2 ампера си е бая. Със сигурност има отечка
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Е аз това питам кога заспива , то добре има отечка , ами как тогава след 15 дни без да е палена на 0 градуса си пали без проблем? Смисъл не съм запознат много с акумулаторите но предполагам , че ако има такава отечка едвали ще си запали без проблем след толкова дни на 0 градуса темп.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Ти нали имаше проблем с блутут модула? Ако не е разкачен, от него дърпа. Пробвай без него дали ще заспи.CrazyElement написа:Колега я кажете как да се примери дали колата има отечка , че днеска след 10 дни колата в бокса за боядисване , като са се опитали да я запалят е нямал никой. Акумулатора беше на почти 5 год и му е дошло времето та дадоха ми ток запали си колата с грешка за аирбаг, и знам , че на тези коли не е хубаво да се случват такива спирания на ток , че може да си отиде някой модул. Изчистихме грешките ( които бяха нз но над 40 - всички за напрежение естествено) и отидох да ми сменят акумулатора пак със същия Bosch 95 ампера, добре обаче искаха да ми премерят дали колата има отечки и отворихме багажника и му натиснахме там пинчето за да симулираме , че е затворен , след което заключихме колата с централното , чакахме около 40 мин и лампичката на ск.кутия (P) все още светеше . Нямахме повече време и премерихме така отечката и беше 0.220 като ми казаха , че макса е 0.050.
Нямал съм проблеми никога с тока , дори миналата година на 15 дни колата на 0 градуса без да е палена си запали без никакви проблеми.
Едиственото нещо , което беше при меренето е , че шофъорският прозорец беше отворен до средата. По думите на майстора всички други е60ки до 30 мин макс заспивали , е моята не заспа. Та къде може да е проблема и дали наистина имам проблем , тъй като както казах досега не ми се е случвало колата да не запали без значение колко време не е била палена, сега този път стана и защото като са ми я боядисвали само са я палили за 1 мин да я преместят някъде и пак я гасят + минусови темп + стар акумулатор и реално си умря. Иначе след един ден каране заряда на акумулатора беше 12.35 .
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
dextuar написа:Ти нали имаше проблем с блутут модула? Ако не е разкачен, от него дърпа. Пробвай без него дали ще заспи.CrazyElement написа:Колега я кажете как да се примери дали колата има отечка , че днеска след 10 дни колата в бокса за боядисване , като са се опитали да я запалят е нямал никой. Акумулатора беше на почти 5 год и му е дошло времето та дадоха ми ток запали си колата с грешка за аирбаг, и знам , че на тези коли не е хубаво да се случват такива спирания на ток , че може да си отиде някой модул. Изчистихме грешките ( които бяха нз но над 40 - всички за напрежение естествено) и отидох да ми сменят акумулатора пак със същия Bosch 95 ампера, добре обаче искаха да ми премерят дали колата има отечки и отворихме багажника и му натиснахме там пинчето за да симулираме , че е затворен , след което заключихме колата с централното , чакахме около 40 мин и лампичката на ск.кутия (P) все още светеше . Нямахме повече време и премерихме така отечката и беше 0.220 като ми казаха , че макса е 0.050.
Нямал съм проблеми никога с тока , дори миналата година на 15 дни колата на 0 градуса без да е палена си запали без никакви проблеми.
Едиственото нещо , което беше при меренето е , че шофъорският прозорец беше отворен до средата. По думите на майстора всички други е60ки до 30 мин макс заспивали , е моята не заспа. Та къде може да е проблема и дали наистина имам проблем , тъй като както казах досега не ми се е случвало колата да не запали без значение колко време не е била палена, сега този път стана и защото като са ми я боядисвали само са я палили за 1 мин да я преместят някъде и пак я гасят + минусови темп + стар акумулатор и реално си умря. Иначе след един ден каране заряда на акумулатора беше 12.35 .
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Разкачил съм го отдавна , P загасна между 40 и 50 минута , по инфо от бмв дават , че уж колата трябва да заспи на 16 минута и напълно до 70 минута. Реално при мен излиза , че заспива на 40-50 минута , като цяло това не ми е направило някакъв проблем за акумулатора досега , чудя се изобщо дали има смисъл да вадя бушони наред да видя кое я мъчи да заспи ...
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
вземаш един мултицет и у вас на спокойствие повтаряш процедурата. отваряш багажника щракаш ключалката и заключваш колата.
аз миналата седмица я мерих моята и показа 0.07-0.08 като от подскачаше до 0.15 на няколко пъти та и аз имам някъде и може би тая седмица ще дърпам и аз бушони.
Ето и едно видео как да измериш за утечка: https://www.youtube.com/watch?v=PYUoXApI89Q
аз миналата седмица я мерих моята и показа 0.07-0.08 като от подскачаше до 0.15 на няколко пъти та и аз имам някъде и може би тая седмица ще дърпам и аз бушони.
Ето и едно видео как да измериш за утечка: https://www.youtube.com/watch?v=PYUoXApI89Q
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
В един от клиповете в тубата [не мога да го намеря] видях един мереше с мултицет, който имаше usb.
Беше го оставил цяла нощ в колата, на сутринта го закачи към pc и гледаше какво се е случвало.
Доста интересно ми се видя :-)
Беше го оставил цяла нощ в колата, на сутринта го закачи към pc и гледаше какво се е случвало.
Доста интересно ми се видя :-)
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
CrazyElement написа:dextuar написа:Ти нали имаше проблем с блутут модула? Ако не е разкачен, от него дърпа. Пробвай без него дали ще заспи.CrazyElement написа:Колега я кажете как да се примери дали колата има отечка , че днеска след 10 дни колата в бокса за боядисване , като са се опитали да я запалят е нямал никой. Акумулатора беше на почти 5 год и му е дошло времето та дадоха ми ток запали си колата с грешка за аирбаг, и знам , че на тези коли не е хубаво да се случват такива спирания на ток , че може да си отиде някой модул. Изчистихме грешките ( които бяха нз но над 40 - всички за напрежение естествено) и отидох да ми сменят акумулатора пак със същия Bosch 95 ампера, добре обаче искаха да ми премерят дали колата има отечки и отворихме багажника и му натиснахме там пинчето за да симулираме , че е затворен , след което заключихме колата с централното , чакахме около 40 мин и лампичката на ск.кутия (P) все още светеше . Нямахме повече време и премерихме така отечката и беше 0.220 като ми казаха , че макса е 0.050.
Нямал съм проблеми никога с тока , дори миналата година на 15 дни колата на 0 градуса без да е палена си запали без никакви проблеми.
Едиственото нещо , което беше при меренето е , че шофъорският прозорец беше отворен до средата. По думите на майстора всички други е60ки до 30 мин макс заспивали , е моята не заспа. Та къде може да е проблема и дали наистина имам проблем , тъй като както казах досега не ми се е случвало колата да не запали без значение колко време не е била палена, сега този път стана и защото като са ми я боядисвали само са я палили за 1 мин да я преместят някъде и пак я гасят + минусови темп + стар акумулатор и реално си умря. Иначе след един ден каране заряда на акумулатора беше 12.35 .
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Разкачил съм го отдавна , P загасна между 40 и 50 минута , по инфо от бмв дават , че уж колата трябва да заспи на 16 минута и напълно до 70 минута. Реално при мен излиза , че заспива на 40-50 минута , като цяло това не ми е направило някакъв проблем за акумулатора досега , чудя се изобщо дали има смисъл да вадя бушони наред да видя кое я мъчи да заспи ...
При мен не е уж, колата си заспива на 16 мин.

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
rafa224 написа:CrazyElement написа:dextuar написа:Ти нали имаше проблем с блутут модула? Ако не е разкачен, от него дърпа. Пробвай без него дали ще заспи.CrazyElement написа:Колега я кажете как да се примери дали колата има отечка , че днеска след 10 дни колата в бокса за боядисване , като са се опитали да я запалят е нямал никой. Акумулатора беше на почти 5 год и му е дошло времето та дадоха ми ток запали си колата с грешка за аирбаг, и знам , че на тези коли не е хубаво да се случват такива спирания на ток , че може да си отиде някой модул. Изчистихме грешките ( които бяха нз но над 40 - всички за напрежение естествено) и отидох да ми сменят акумулатора пак със същия Bosch 95 ампера, добре обаче искаха да ми премерят дали колата има отечки и отворихме багажника и му натиснахме там пинчето за да симулираме , че е затворен , след което заключихме колата с централното , чакахме около 40 мин и лампичката на ск.кутия (P) все още светеше . Нямахме повече време и премерихме така отечката и беше 0.220 като ми казаха , че макса е 0.050.
Нямал съм проблеми никога с тока , дори миналата година на 15 дни колата на 0 градуса без да е палена си запали без никакви проблеми.
Едиственото нещо , което беше при меренето е , че шофъорският прозорец беше отворен до средата. По думите на майстора всички други е60ки до 30 мин макс заспивали , е моята не заспа. Та къде може да е проблема и дали наистина имам проблем , тъй като както казах досега не ми се е случвало колата да не запали без значение колко време не е била палена, сега този път стана и защото като са ми я боядисвали само са я палили за 1 мин да я преместят някъде и пак я гасят + минусови темп + стар акумулатор и реално си умря. Иначе след един ден каране заряда на акумулатора беше 12.35 .
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Разкачил съм го отдавна , P загасна между 40 и 50 минута , по инфо от бмв дават , че уж колата трябва да заспи на 16 минута и напълно до 70 минута. Реално при мен излиза , че заспива на 40-50 минута , като цяло това не ми е направило някакъв проблем за акумулатора досега , чудя се изобщо дали има смисъл да вадя бушони наред да видя кое я мъчи да заспи ...
При мен не е уж, колата си заспива на 16 мин.
Нз и аз някъде бях чел из нета , че в зависимост от екстрите по колата някои заспиват по-късно , но общо взето 70 минути е лимита, при мен някъде на 45-50 минута ми изгасва P лампичката на ск.лост , реално имам 45 минути 0.2 амп консумация не мисля , че е толкова много , а и досега не е направил никакъв проблем акумулатора ми е произведен 2012 септември месец, на 4 год и 2 месеца, то като гледам пак из нета толкова дават на тези коли да ги държи акумулатора 3-4 години.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани