Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 22.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Baksana » 18 Ное 2016, 23:33

Здравейте.
При мен сутринта като я запаля ми зарежда (11.7v) и след 10 до 15мин започва да си зарежда нормално според мен (14.1v).Какъв е проблема според вас нямам никакви грешки свързани със акумулатора.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Trixster » 19 Ное 2016, 10:24

Baksana написа:Здравейте.
При мен сутринта като я запаля ми зарежда (11.7v) и след 10 до 15мин започва да си зарежда нормално според мен (14.1v).Какъв е проблема според вас нямам никакви грешки свързани със акумулатора.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Реле регулатора-а на алтернатора :bchug:
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от dir2cas » 19 Ное 2016, 22:54

Одеве докато се прибирах изведнъж таблото светна като коледна елха и на i-drive дисплея се изписа нещо като "Electronic Failure!" или нещо от тоя род с някакво не особено приятно обяснение отдолу. Минавах едно кръстовище в тоя момент и не можеше да му обърна особено внимание.

След няколко секунди като пресякох отбих да видя за какво става въпрос, но грешката се беше изчистила. Проверих в control check system менюто през i-drive-a - No Faults.

Интересно, че нищо не се усети, дори радиото не спря, реално това изскочи за няколко секунди.... :shock:
На някой случвало ли му се е нещо подобно?

п.с. Така и не съм го разкачил още тоя IBS, но от онзи ден като го напъвах до сега не съм имал тая грешка, вярно и че карах всеки от тези дни.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 22.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Baksana » 26 Ное 2016, 1:33

Здравейте.
Преди два дни смених реле регулатора,и зареждането се оправи.Реших да проверя във inpa дали няма някакви грешки и ми излезна тази:

(4390) boost temperature sensor,signal

Преди това не е излизало от какво може да се е появила търсих, но не можах да намеря нещо по въпроса.Ако някой знае моля да сподели.


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от ultrashock » 29 Ное 2016, 8:27

Baksana написа:Здравейте.
Преди два дни смених реле регулатора,и зареждането се оправи.Реших да проверя във inpa дали няма някакви грешки и ми излезна тази:

(4390) boost temperature sensor,signal

Преди това не е излизало от какво може да се е появила търсих, но не можах да намеря нещо по въпроса.Ако някой знае моля да сподели.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Това, че и при теб се е оправило, говори едно - проблем с първоначално НЕзареждане на акумулатора и в последствие нормално зареждане, след около 10-15 минути - повреден реле-регулатор.
Интересно ми е какви са нормалните стойности на зареждане при работещ/нов реле-регулатор. Можеш ли да споделиш, за да направим сравнение?

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 22.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Baksana » 29 Ное 2016, 8:56

ultrashock написа:
Baksana написа:Здравейте.
Преди два дни смених реле регулатора,и зареждането се оправи.Реших да проверя във inpa дали няма някакви грешки и ми излезна тази:

(4390) boost temperature sensor,signal

Преди това не е излизало от какво може да се е появила търсих, но не можах да намеря нещо по въпроса.Ако някой знае моля да сподели.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Това, че и при теб се е оправило, говори едно - проблем с първоначално НЕзареждане на акумулатора и в последствие нормално зареждане, след около 10-15 минути - повреден реле-регулатор.
Интересно ми е какви са нормалните стойности на зареждане при работещ/нов реле-регулатор. Можеш ли да споделиш, за да направим сравнение?


След смяната на релето зареждането е (14.5,6) сутрин като е студена.След като загрее зарежда (14.2,3).
Знаеш ли нещо за грешката,защото преди смяната не ми е излизала.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от CrazyElement » 30 Ное 2016, 21:01

Колега я кажете как да се примери дали колата има отечка , че днеска след 10 дни колата в бокса за боядисване , като са се опитали да я запалят е нямал никой. Акумулатора беше на почти 5 год и му е дошло времето та дадоха ми ток запали си колата с грешка за аирбаг, и знам , че на тези коли не е хубаво да се случват такива спирания на ток , че може да си отиде някой модул. Изчистихме грешките ( които бяха нз но над 40 - всички за напрежение естествено) и отидох да ми сменят акумулатора пак със същия Bosch 95 ампера, добре обаче искаха да ми премерят дали колата има отечки и отворихме багажника и му натиснахме там пинчето за да симулираме , че е затворен , след което заключихме колата с централното , чакахме около 40 мин и лампичката на ск.кутия (P) все още светеше . Нямахме повече време и премерихме така отечката и беше 0.220 като ми казаха , че макса е 0.050.

Нямал съм проблеми никога с тока , дори миналата година на 15 дни колата на 0 градуса без да е палена си запали без никакви проблеми.

Едиственото нещо , което беше при меренето е , че шофъорският прозорец беше отворен до средата. По думите на майстора всички други е60ки до 30 мин макс заспивали , е моята не заспа :(. Та къде може да е проблема и дали наистина имам проблем , тъй като както казах досега не ми се е случвало колата да не запали без значение колко време не е била палена, сега този път стана и защото като са ми я боядисвали само са я палили за 1 мин да я преместят някъде и пак я гасят + минусови темп + стар акумулатор и реално си умря. Иначе след един ден каране заряда на акумулатора беше 12.35 .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 30 Ное 2016, 21:50

0,2 ампера си е бая. Със сигурност има отечка

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от CrazyElement » 30 Ное 2016, 22:57

adovet написа:0,2 ампера си е бая. Със сигурност има отечка

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk


Е аз това питам кога заспива , то добре има отечка , ами как тогава след 15 дни без да е палена на 0 градуса си пали без проблем? Смисъл не съм запознат много с акумулаторите но предполагам , че ако има такава отечка едвали ще си запали без проблем след толкова дни на 0 градуса темп.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Dextuar » 30 Ное 2016, 23:24

CrazyElement написа:Колега я кажете как да се примери дали колата има отечка , че днеска след 10 дни колата в бокса за боядисване , като са се опитали да я запалят е нямал никой. Акумулатора беше на почти 5 год и му е дошло времето та дадоха ми ток запали си колата с грешка за аирбаг, и знам , че на тези коли не е хубаво да се случват такива спирания на ток , че може да си отиде някой модул. Изчистихме грешките ( които бяха нз но над 40 - всички за напрежение естествено) и отидох да ми сменят акумулатора пак със същия Bosch 95 ампера, добре обаче искаха да ми премерят дали колата има отечки и отворихме багажника и му натиснахме там пинчето за да симулираме , че е затворен , след което заключихме колата с централното , чакахме около 40 мин и лампичката на ск.кутия (P) все още светеше . Нямахме повече време и премерихме така отечката и беше 0.220 като ми казаха , че макса е 0.050.

Нямал съм проблеми никога с тока , дори миналата година на 15 дни колата на 0 градуса без да е палена си запали без никакви проблеми.

Едиственото нещо , което беше при меренето е , че шофъорският прозорец беше отворен до средата. По думите на майстора всички други е60ки до 30 мин макс заспивали , е моята не заспа :(. Та къде може да е проблема и дали наистина имам проблем , тъй като както казах досега не ми се е случвало колата да не запали без значение колко време не е била палена, сега този път стана и защото като са ми я боядисвали само са я палили за 1 мин да я преместят някъде и пак я гасят + минусови темп + стар акумулатор и реално си умря. Иначе след един ден каране заряда на акумулатора беше 12.35 .
Ти нали имаше проблем с блутут модула? Ако не е разкачен, от него дърпа. Пробвай без него дали ще заспи.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от CrazyElement » 30 Ное 2016, 23:36

dextuar написа:
CrazyElement написа:Колега я кажете как да се примери дали колата има отечка , че днеска след 10 дни колата в бокса за боядисване , като са се опитали да я запалят е нямал никой. Акумулатора беше на почти 5 год и му е дошло времето та дадоха ми ток запали си колата с грешка за аирбаг, и знам , че на тези коли не е хубаво да се случват такива спирания на ток , че може да си отиде някой модул. Изчистихме грешките ( които бяха нз но над 40 - всички за напрежение естествено) и отидох да ми сменят акумулатора пак със същия Bosch 95 ампера, добре обаче искаха да ми премерят дали колата има отечки и отворихме багажника и му натиснахме там пинчето за да симулираме , че е затворен , след което заключихме колата с централното , чакахме около 40 мин и лампичката на ск.кутия (P) все още светеше . Нямахме повече време и премерихме така отечката и беше 0.220 като ми казаха , че макса е 0.050.

Нямал съм проблеми никога с тока , дори миналата година на 15 дни колата на 0 градуса без да е палена си запали без никакви проблеми.

Едиственото нещо , което беше при меренето е , че шофъорският прозорец беше отворен до средата. По думите на майстора всички други е60ки до 30 мин макс заспивали , е моята не заспа :(. Та къде може да е проблема и дали наистина имам проблем , тъй като както казах досега не ми се е случвало колата да не запали без значение колко време не е била палена, сега този път стана и защото като са ми я боядисвали само са я палили за 1 мин да я преместят някъде и пак я гасят + минусови темп + стар акумулатор и реално си умря. Иначе след един ден каране заряда на акумулатора беше 12.35 .
Ти нали имаше проблем с блутут модула? Ако не е разкачен, от него дърпа. Пробвай без него дали ще заспи.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro



Разкачил съм го отдавна , P загасна между 40 и 50 минута , по инфо от бмв дават , че уж колата трябва да заспи на 16 минута и напълно до 70 минута. Реално при мен излиза , че заспива на 40-50 минута , като цяло това не ми е направило някакъв проблем за акумулатора досега , чудя се изобщо дали има смисъл да вадя бушони наред да видя кое я мъчи да заспи ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 869
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от BorislavB » 01 Дек 2016, 7:57

вземаш един мултицет и у вас на спокойствие повтаряш процедурата. отваряш багажника щракаш ключалката и заключваш колата.

аз миналата седмица я мерих моята и показа 0.07-0.08 като от подскачаше до 0.15 на няколко пъти та и аз имам някъде и може би тая седмица ще дърпам и аз бушони.

Ето и едно видео как да измериш за утечка: https://www.youtube.com/watch?v=PYUoXApI89Q
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от nikolae » 01 Дек 2016, 8:58

В един от клиповете в тубата [не мога да го намеря] видях един мереше с мултицет, който имаше usb.
Беше го оставил цяла нощ в колата, на сутринта го закачи към pc и гледаше какво се е случвало.
Доста интересно ми се видя :-)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1537
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 G05

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от rafa224 » 01 Дек 2016, 10:05

CrazyElement написа:
dextuar написа:
CrazyElement написа:Колега я кажете как да се примери дали колата има отечка , че днеска след 10 дни колата в бокса за боядисване , като са се опитали да я запалят е нямал никой. Акумулатора беше на почти 5 год и му е дошло времето та дадоха ми ток запали си колата с грешка за аирбаг, и знам , че на тези коли не е хубаво да се случват такива спирания на ток , че може да си отиде някой модул. Изчистихме грешките ( които бяха нз но над 40 - всички за напрежение естествено) и отидох да ми сменят акумулатора пак със същия Bosch 95 ампера, добре обаче искаха да ми премерят дали колата има отечки и отворихме багажника и му натиснахме там пинчето за да симулираме , че е затворен , след което заключихме колата с централното , чакахме около 40 мин и лампичката на ск.кутия (P) все още светеше . Нямахме повече време и премерихме така отечката и беше 0.220 като ми казаха , че макса е 0.050.

Нямал съм проблеми никога с тока , дори миналата година на 15 дни колата на 0 градуса без да е палена си запали без никакви проблеми.

Едиственото нещо , което беше при меренето е , че шофъорският прозорец беше отворен до средата. По думите на майстора всички други е60ки до 30 мин макс заспивали , е моята не заспа :(. Та къде може да е проблема и дали наистина имам проблем , тъй като както казах досега не ми се е случвало колата да не запали без значение колко време не е била палена, сега този път стана и защото като са ми я боядисвали само са я палили за 1 мин да я преместят някъде и пак я гасят + минусови темп + стар акумулатор и реално си умря. Иначе след един ден каране заряда на акумулатора беше 12.35 .
Ти нали имаше проблем с блутут модула? Ако не е разкачен, от него дърпа. Пробвай без него дали ще заспи.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro



Разкачил съм го отдавна , P загасна между 40 и 50 минута , по инфо от бмв дават , че уж колата трябва да заспи на 16 минута и напълно до 70 минута. Реално при мен излиза , че заспива на 40-50 минута , като цяло това не ми е направило някакъв проблем за акумулатора досега , чудя се изобщо дали има смисъл да вадя бушони наред да видя кое я мъчи да заспи ...


При мен не е уж, колата си заспива на 16 мин. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от CrazyElement » 01 Дек 2016, 10:36

rafa224 написа:
CrazyElement написа:
dextuar написа:
CrazyElement написа:Колега я кажете как да се примери дали колата има отечка , че днеска след 10 дни колата в бокса за боядисване , като са се опитали да я запалят е нямал никой. Акумулатора беше на почти 5 год и му е дошло времето та дадоха ми ток запали си колата с грешка за аирбаг, и знам , че на тези коли не е хубаво да се случват такива спирания на ток , че може да си отиде някой модул. Изчистихме грешките ( които бяха нз но над 40 - всички за напрежение естествено) и отидох да ми сменят акумулатора пак със същия Bosch 95 ампера, добре обаче искаха да ми премерят дали колата има отечки и отворихме багажника и му натиснахме там пинчето за да симулираме , че е затворен , след което заключихме колата с централното , чакахме около 40 мин и лампичката на ск.кутия (P) все още светеше . Нямахме повече време и премерихме така отечката и беше 0.220 като ми казаха , че макса е 0.050.

Нямал съм проблеми никога с тока , дори миналата година на 15 дни колата на 0 градуса без да е палена си запали без никакви проблеми.

Едиственото нещо , което беше при меренето е , че шофъорският прозорец беше отворен до средата. По думите на майстора всички други е60ки до 30 мин макс заспивали , е моята не заспа :(. Та къде може да е проблема и дали наистина имам проблем , тъй като както казах досега не ми се е случвало колата да не запали без значение колко време не е била палена, сега този път стана и защото като са ми я боядисвали само са я палили за 1 мин да я преместят някъде и пак я гасят + минусови темп + стар акумулатор и реално си умря. Иначе след един ден каране заряда на акумулатора беше 12.35 .
Ти нали имаше проблем с блутут модула? Ако не е разкачен, от него дърпа. Пробвай без него дали ще заспи.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro



Разкачил съм го отдавна , P загасна между 40 и 50 минута , по инфо от бмв дават , че уж колата трябва да заспи на 16 минута и напълно до 70 минута. Реално при мен излиза , че заспива на 40-50 минута , като цяло това не ми е направило някакъв проблем за акумулатора досега , чудя се изобщо дали има смисъл да вадя бушони наред да видя кое я мъчи да заспи ...


При мен не е уж, колата си заспива на 16 мин. :D


Нз и аз някъде бях чел из нета , че в зависимост от екстрите по колата някои заспиват по-късно , но общо взето 70 минути е лимита, при мен някъде на 45-50 минута ми изгасва P лампичката на ск.лост , реално имам 45 минути 0.2 амп консумация не мисля , че е толкова много , а и досега не е направил никакъв проблем акумулатора ми е произведен 2012 септември месец, на 4 год и 2 месеца, то като гледам пак из нета толкова дават на тези коли да ги държи акумулатора 3-4 години.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook