Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- primo1
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 2.05.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e60, e84
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Колега Grey, нали не си PR на някой който продава резервни части за bmw, защото след този твой пост ми се струва доста фенове ще почнат да сменят веригите превантивно ? No offence , питаме само.
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
No offence, но вземи си отвори очите и прочети темата отначало. Ако не вярваш на форума питай някой твой познат в сервиз (включително оторизиран) колко разпилени по пода BMW-та със скъсани вериги и помляни двигатели са му минали през ръцете, чиито собственици продължават да вярват в дядо Коледа и в безсмъртието на колите си.
Only dead fish follow the stream...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
https://www.bmwland.co.uk/forums/viewto ... 5&t=133612
като цяло 231 е по-безпроблемен откъм вериги явно, и все пак съм виждал коли на по 400-500к без да е сменяна верига без грам проблеми(има и други колеги, които са били свидетели на такива коли) . Но превантиваната смяна на 250-300к за 700-800 лв не е нищо толкова плашещо, та на Ауди и Волво и други с ремъци - смяната на ангренажен ремък на 60 хил ти е към 300 лв.
Иначе на скоро се сблъсках с колега с Е91 325 двигателя със скъсан ангренаж на 290к
като цяло 231 е по-безпроблемен откъм вериги явно, и все пак съм виждал коли на по 400-500к без да е сменяна верига без грам проблеми(има и други колеги, които са били свидетели на такива коли) . Но превантиваната смяна на 250-300к за 700-800 лв не е нищо толкова плашещо, та на Ауди и Волво и други с ремъци - смяната на ангренажен ремък на 60 хил ти е към 300 лв.
Иначе на скоро се сблъсках с колега с Е91 325 двигателя със скъсан ангренаж на 290к
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Grey написа:Здравейте Колеги! Завчера,на Тракия,скъсах верига,докато карах с 170.Колата "изхълца",все едно спира горивото,за секунда,после оборотите паднаха и си угасна.Никакви други шумове или удари не се чуха.Сега се започва сериозното изваждане,а бях планувал до седмица,две, да ги сменям профилактично веригитеТака че,сменяйте профилактично,че после, ше боли повечко! Колата е 2009 и на 260 000км.Обслужвана е перфектно,масло, на повече от 10-12 хил. не съм оставял несменено!
Може ли няколко въпроса
Колата има ли ремап?Има ли DPF?Коя верига е скъснана,тази която върти вала или другата долу?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
А колеги да попитам на ладата веригата на колко хиляди се сменя
Маитапа на страна.Ние в България сме си така чакаме до последно.



- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Може да попиташ и на трабанта на колко се правеше основен ремонт?pepsin написа:А колеги да попитам на ладата веригата на колко хиляди се сменя![]()
![]()
![]()


- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Това с ламповото радио и процесора може да поспорим колега.И аз карам бмв само,че 218 к.с,и повярваи ми,толко проблемно бмв като е60 не съм виждал.То не са демфери,колектори,всмокателни колектори,то уплатнения предно задно стъкло,то акумулатори то са релета за свещи вериги торкове ужас и куп други работи още.А като отидеш в бмв ти дерат кожата и то яко.А в също то време са направили кола с ужасно много проблеми.Имам приятели които карат коли 2007/08 и имат само смяна на масло наклатки и това е.А ние трябва да имаме банки за да караме БМВ.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Това е, защото повечето караме /те коли на по 500к и нагоре ама си мислите, че са макс на 250-260 (а пише 163к), на бащата петищата е на 260к и само торка е бил голям проблем + два термостата. Моята петица дето я гепиха също само торк. Сега на тая тройка за 40к един МАП сензор дето сам го счупих, просто има голяма разлика между средностатистическите бараки по автокъщите и добрите коли, като цяло след 270К има няколко сериозни ремонта, но пък половината форум си вярва, че вече бнезиновите са безпроблемни, а всъщност те са си стабилно консуматори(освен на горива така и на части)
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Напълно съм съгласен с теб колега Taruno
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Такааа,първо на конструктивните въпроси да отговоря и после на психологизмите! Колега timur_lenk , колата е стокова,няма ремап,има си DPF,който наскоро чистих и регенерира,мисля нормално.Скъсана е долната верига,а на зъбчатките,два три зъба липсваха.
Аз също съм на мнение,че,колите не са кой знае колко проблемни/в сравнение с ауди и мерцедес,да речем/,стига да се знае историята,реалните километри и да се поддържа добре.Всеки различен модел си има някви специфични проблематики,но нали това е смисъла на форума,да се споделя опита и да сме полезни един на друг,спестявайки си финансови главоболия?! Държа да отбележа,че от колеги като MadChicen,da6ip,iceblast,taruno,/сигурно има и други,които пропускам/,съм научил доста и спестил не малко,за което съм им максимално благодарен!!! А точно благодарение на тази тема,бях решил и планувал да си сменя веригите съвсем скоро,но......очевидно съм закъснял.
Малшанс,вече съм се примирил и си правя колата.По отношение на това,дали не съм PR на дилър за резервни части,ше ме прощаваш,колега, ама няма да се впускам в лабиринта на безмислените спорове и ще оставя въпроса ти без отговор!Много лесно,модераторите и тези които се занимават с подръжката на форума,могат да проследят и видят,дали съм поствал обяви и тем подобни глупости свързани със завоалирани бизнес намерения!Така,че питай тях! А за това,кой предпочита,трабант или лада да кара,ще кажа,че всеки сам си решава и ще напомня,че това е форум на BMW!!! Единственото което правя е, да се опитвам да бъда полезен на колегите с опит и преживявания,както,когато те са ми били полезни преди това!
......а,за малко да забравя,който си мисли,че за 3000лв,се прави основен ремонт на двигател на кола от такъв клас,заедно с новите части и труда,след такава случка с веригата,хммммммм......."пожелавам му успех"!!! 




- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
А помпата за високото налягане на коя верига е зацепена?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
На мен са ми интересни и подробностите около самата случка - карал си със 170 км/ч, колата угасва, ти как реагира, опита ли пак да запалиш или веднага ти стана ясно, че е скъсала веригата и т. н.
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Колега,не съм сигурен за помпата,къде е зацепена,трябва да питам майстора,а и със сигурност някой от по- опитните Колеги тук,могат да ти отговорят на въпроса.Мисля,че ще се сменя и тя.По отношение на самата случка,да,някъде около 170-180км/ч се движех.Никакви удари и звуци от под капака не чух.Колата придърпа/изхълца/,все едно ти спира горивото за момент,както, когато минеш червения спектър на оборотомера,започнах да намалявам,влязох в аварийното платно,след което веднага угасна.Излезе надпис "engine failure" ,изби масло,някъде от около кутията на ангренажа.После пробвах,три четри пъти да запаля,но само си въртеше като миксер,което ме насочи към заключението,че веригата е пръднала.Както и в последствие се доказа,като се отвори.Прибрах се в Софе с репатрак.В общи линии това е.За пръв път ми се случва.Извода е ,пръдне ли веригата,аз се насирам
и човек,като си науми нещо,по-добре веднага да го прави!

Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Исках да кажа,че нямаше нищо стресиращо от психолгическа гледна точка,постепенно паднаха оборотите,педала на газта не реагираше и най-културно и тихичко си умря след това
Това всичкото в рамките на 10-20 секунди,ако не се лъжа,когато спрях в аварийното,угасна окончателно. А сега мисля да си сипя едно/или няколко/ "спиритуални" питиенца и да се поразсея от темата
Пожелавам на всички Колеги,никога да не им се случват такива аварии и весел уикенд!!! 



Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Просто се питах дали евентуално става веднага ясно каква е повредата и човек би могъл да ограничи пораженията по някакъв начин - примерно като не се опитва отново да запали след това. Но явно няма никакво значение, докато изгасне двигателя вече всичко, което ще се скапва се е скапало.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани