Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
mitiwww написа:Здравейтне колеги ! Къде е този ABSсензор да го откача и аз,че имам абсолютно същия проблем !?Поздрави !!А дали ще ми дава някаква грешка след откачане ?
https://www.youtube.com/watch?v=ta0anFAeU2Q
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Сензора е IBS (Intelligent Battery Sensor) се намира на минусувата клема на акумулатора. Към него има две сини буксички, едната отива към "+" другата е BSD:

Изключваш, която и да е от двете и спира да работи.
Аз два пъти съм го сменял с втора ръка и все имам проблем с него. Май вече няма да го връзвам въобще.
Intelligent, intelligent, бахти простия кабел!!!

Изключваш, която и да е от двете и спира да работи.
Аз два пъти съм го сменял с втора ръка и все имам проблем с него. Май вече няма да го връзвам въобще.
Intelligent, intelligent, бахти простия кабел!!!
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ultrashock написа:Сензора е IBS (Intelligent Battery Sensor) се намира на минусувата клема на акумулатора. Към него има две сини буксички, едната отива към "+" другата е BSD:
Изключваш, която и да е от двете и спира да работи.
Аз два пъти съм го сменял с втора ръка и все имам проблем с него. Май вече няма да го връзвам въобще.
Intelligent, intelligent, бахти простия кабел!!!
Упс !Благодаря колега !Бягам да пробвам веднага,че съм и в Германия в момента ! Поздрави !!
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ultrashock написа:Сензора е IBS (Intelligent Battery Sensor) се намира на минусувата клема на акумулатора. Към него има две сини буксички, едната отива към "+" другата е BSD:
Изключваш, която и да е от двете и спира да работи.
Аз два пъти съм го сменял с втора ръка и все имам проблем с него. Май вече няма да го връзвам въобще.
Intelligent, intelligent, бахти простия кабел!!!
А проблем ли е да дръпна и двете,че ми писна !! Грешка да не ми даде няква после ,че съм в Германия пък дразни !
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
mitiwww написа:ultrashock написа:Сензора е IBS (Intelligent Battery Sensor) се намира на минусувата клема на акумулатора. Към него има две сини буксички, едната отива към "+" другата е BSD:
Изключваш, която и да е от двете и спира да работи.
Аз два пъти съм го сменял с втора ръка и все имам проблем с него. Май вече няма да го връзвам въобще.
Intelligent, intelligent, бахти простия кабел!!!
А проблем ли е да дръпна и двете,че ми писна !! Грешка да не ми даде няква после ,че съм в Германия пък дразни !
Благодаря колега !Издърпах ги и двата и спря да ми светка вътре !!
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Грешка ще ти дава само на диагностика. Даже 2 или 3 грешки дава. Ако решиш си поръчай нов и го смени. Ако не карай така, без това цената му е като за два акумулатора 
Между другото днес слизах да проверя от офиса на няколко пъти и установих че гасне след около 30 мин, а не както пише - след 14-16. Някой тествал ли е?

Между другото днес слизах да проверя от офиса на няколко пъти и установих че гасне след около 30 мин, а не както пише - след 14-16. Някой тествал ли е?
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
nikolae написа:Майстора каза, че всичко е наред. Консумацията е нормална, правилно зарежда, правилно заспива.
Тази сутрин като проверих беше на 12.1 (гледам на таблото). Когато запалих видях, че падна до 9 и нещо.
Явно съм си за батериика, като се спирам на 90/900 АГМ.
пп
изгодно от къде да го взема
Къде точно ги гледаш тези данни колега?
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Как го откопчахте това BSD куплунгче.... измъчи ме тая гад, по никакъв начин не можах да го откопчая. Има едно зъбче, което уж като се натисне накрайника би трябвало да се освободи, но не ще.... Не ми се ще да го напъвам с нещо остро до счупване ли докато си прекина някой пръст 
При мен постоянно се появява High rate of battery discharge грешка в idriva-a, дори и колата да се е карала предния ден. В интерес на истината винаги си е палила въпреки това. Случва ми се дори да съм я карал сутринта до работа и вечерта като си тръгвам и включа на контакт пак да се появи, иначе си пали след това. Не знам обаче ако я оставя повече дни без да карам, както може да се случи зимата дали реално има някаква консумация от утечка или прочие или това е фалшива тревога
При диагностика още от преди имаше грешка 00299B DME: Intelligent battery sensor communication.
Одеве като запалих пак имаше High rate of battery discharge колкото да изкарам на светло, след това се мъчих да откача BSD накрайника на IBS-a, но както вече казах безуспешно. Влизам давам пак на контакт, паля, няма вече грешка, а реално не съм пипал нищо и колата не беше работила, за да зареди ако е бил изтощен акумулатора...

При мен постоянно се появява High rate of battery discharge грешка в idriva-a, дори и колата да се е карала предния ден. В интерес на истината винаги си е палила въпреки това. Случва ми се дори да съм я карал сутринта до работа и вечерта като си тръгвам и включа на контакт пак да се появи, иначе си пали след това. Не знам обаче ако я оставя повече дни без да карам, както може да се случи зимата дали реално има някаква консумация от утечка или прочие или това е фалшива тревога

При диагностика още от преди имаше грешка 00299B DME: Intelligent battery sensor communication.
Одеве като запалих пак имаше High rate of battery discharge колкото да изкарам на светло, след това се мъчих да откача BSD накрайника на IBS-a, но както вече казах безуспешно. Влизам давам пак на контакт, паля, няма вече грешка, а реално не съм пипал нищо и колата не беше работила, за да зареди ако е бил изтощен акумулатора...

- mitiwww
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
dir2cas написа:Как го откопчахте това BSD куплунгче.... измъчи ме тая гад, по никакъв начин не можах да го откопчая. Има едно зъбче, което уж като се натисне накрайника би трябвало да се освободи, но не ще.... Не ми се ще да го напъвам с нещо остро до счупване ли докато си прекина някой пръст
При мен постоянно се появява High rate of battery discharge грешка в idriva-a, дори и колата да се е карала предния ден. В интерес на истината винаги си е палила въпреки това. Случва ми се дори да съм я карал сутринта до работа и вечерта като си тръгвам и включа на контакт пак да се появи, иначе си пали след това. Не знам обаче ако я оставя повече дни без да карам, както може да се случи зимата дали реално има някаква консумация от утечка или прочие или това е фалшива тревога![]()
При диагностика още от преди имаше грешка 00299B DME: Intelligent battery sensor communication.
Одеве като запалих пак имаше High rate of battery discharge колкото да изкарам на светло, след това се мъчих да откача BSD накрайника на IBS-a, но както вече казах безуспешно. Влизам давам пак на контакт, паля, няма вече грешка, а реално не съм пипал нищо и колата не беше работила, за да зареди ако е бил изтощен акумулатора...
Дърпаш здраво и го откачаш !Аз откачих и двете и ми изчезна надписа за батерията на дисплея !Вчера забравена на габарити 7 часа и никъв проблем с палене ! 100% фалшив е този надпис "High rate of battery discharge " ! Успех колега махай смело !
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
nikolae написа:Скритото меню точка 9.
Това не е ли колко ти зарежда алтернатора? Аз поне така мисля , тъй като на мен винаги си ми е 14.8 -15.0 V.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
CrazyElement написа:nikolae написа:Скритото меню точка 9.
Това не е ли колко ти зарежда алтернатора? Аз поне така мисля , тъй като на мен винаги си ми е 14.8 -15.0 V.
Kaто не е запалена колата показва волтовете на акумулатора
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:CrazyElement написа:nikolae написа:Скритото меню точка 9.
Това не е ли колко ти зарежда алтернатора? Аз поне така мисля , тъй като на мен винаги си ми е 14.8 -15.0 V.
Kaто не е запалена колата показва волтовете на акумулатора
Е да ама аз имам един проблем като колата е на контакт , ми се пущат "day lighta" , без значение на коя позиция ми е ако е на 0 или 1 ги пуща , на ауто и 2 пуща фаровете , така че докато влезна в менюто тези дълги фарове колко ли ток ще изконсумират?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
CrazyElement написа:adovet написа:CrazyElement написа:nikolae написа:Скритото меню точка 9.
Това не е ли колко ти зарежда алтернатора? Аз поне така мисля , тъй като на мен винаги си ми е 14.8 -15.0 V.
Kaто не е запалена колата показва волтовете на акумулатора
Е да ама аз имам един проблем като колата е на контакт , ми се пущат "day lighta" , без значение на коя позиция ми е ако е на 0 или 1 ги пуща , на ауто и 2 пуща фаровете , така че докато влезна в менюто тези дълги фарове колко ли ток ще изконсумират?
За 10-15сек. колко да изхарчи
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани