Смяна на Ecu DME м54б30
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- NoMoreRules
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
- Детайли за колата: шест цилиндров звяр
Re: Смяна на Ecu DME м54б30
Ако откача буксата мога ли да покарам колата или компа ще казва че няма датчик?
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Смяна на Ecu DME м54б30
Да, ще те потупа по рамото и ще те смъмри
Можеш да си караш на воля без него.

Можеш да си караш на воля без него.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
Re: Смяна на Ecu DME м54б30
закарай компютъра на жичкаджия да го презапои за студена спойка.при мен беше така м54б22
добрия заварчик ампеража не го бърка
- NoMoreRules
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
- Детайли за колата: шест цилиндров звяр
Re: Смяна на Ecu DME м54б30
Ем тва искам.
Да го закарам при някой в района на Пловдив който знае какво прави.
Да го закарам при някой в района на Пловдив който знае какво прави.
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Смяна на Ecu DME м54б30
Преди да го караш където и да е, откачи все пак масления датчик и покарай.
Иначе въпросния селф тест може да се активира и от проблем в софтуера. Едно префлашване с последна версия също може да се окаже решение.
Иначе въпросния селф тест може да се активира и от проблем в софтуера. Едно префлашване с последна версия също може да се окаже решение.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- NoMoreRules
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
- Детайли за колата: шест цилиндров звяр
Re: Смяна на Ecu DME м54б30
И аз точно това чета.
Чакам един приятел който е механик да ми вдигне колата тези дни да махнем корите и да откачим датчика и искам да ми премери налягането на бензиновата помпа за да елиминирам тези две опции ако продължи да гасне.
Чакам един приятел който е механик да ми вдигне колата тези дни да махнем корите и да откачим датчика и искам да ми премери налягането на бензиновата помпа за да елиминирам тези две опции ако продължи да гасне.
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Смяна на Ecu DME м54б30
Аз самия от 15 дни съм във филма със селф тест ДМЕ като теб. Смених датчик колянов вал, електронна дроселовата клапа, моторче валвтроник, имаше масло в буксите на ДМЕ, почистено е и все ми гасне. Утре пристига ново ДМЕ, барабар с ЕВС и се надявам одисеята да приключи. Ей ся ми изгасна пак и на инерция пристигнах пред полицаи някакви на стоянка. Изтъпаних се като по поръчка. Цирк голям с туй гаснене.
Иначе ти пиша, че щом палиш и се движиш проблема определено не е в ниско налягане гориво!
Премери си го ако искаш, не е вредно, но проблема ти е или в самото ДМЕ или нарушена комуникация в шините.
Иначе ти пиша, че щом палиш и се движиш проблема определено не е в ниско налягане гориво!
Премери си го ако искаш, не е вредно, но проблема ти е или в самото ДМЕ или нарушена комуникация в шините.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- NoMoreRules
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
- Детайли за колата: шест цилиндров звяр
Re: Смяна на Ecu DME м54б30
Проблема се оказа точно там където каза инпа-та.
В датчика на маслото на картера.
Дръпнах му буксата и вече 4 дни никакви проблеми.
Наложи се да върна адаптациите на двигателя защото след всичко сменено не работеше добре.
Сега е самолет.
В датчика на маслото на картера.
Дръпнах му буксата и вече 4 дни никакви проблеми.
Наложи се да върна адаптациите на двигателя защото след всичко сменено не работеше добре.
Сега е самолет.
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани