BMW E60 N52 2006 - разход на масло
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- pa4oni
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: Е60 530i N52
Re: BMW E60 N52 2006 - разход на масло
Kurtov написа:Vankata_84 написа:С две думи са тапа която вдига температурата на изгорелите газове прекомерно много. Температурата на из.газове от буталото до катализатора, целия тракт! Всичко по този път се опича. Обикновено Евро 4-5 моторите имат по един пред-катализатор след него основен катализатор, на 4 цилиндров имаш 2бр. тапи(катализатори). При Ауди V6 имаш 4бр. катализатори, при БМВ може да имаш два предкатализатора и един общ основен не знам как е, но докато тия неща ги нямаше всичко беше наред(имам предвид двигатели Евро3 категория преди 2002ра). Имаше масларки, но можеше да се оправят. Иначе производителите много добре знаят какво ще стане в един момент с мотора, но за тях това е само добре. Основно проблема тръгва и от развитието на двигателите и опитите на се постигне по-високо КПД. Масово на новите мотори не се слагат маслени пръскалки и мазане на пистонния болт през биелата. Правят ги да работят на сухо и каквото плисне в цилиндъра да смаже. Целта е махане на съпротивление от мотора = на по-висока мощност при едни и същи условия. С две думи толкова, не конкретизирам за 3.0 при БМВ а като цяло за алум.блокове и моторите Евро4.
А дизелите, защо не опичат, като освен катализаторите имат и ДПФ-и, че и турбини на всичкото отгоре ?
Те не опичат а направо запичат и стопяват

Re: BMW E60 N52 2006 - разход на масло
pa4oni написа:Kurtov написа:Vankata_84 написа:С две думи са тапа която вдига температурата на изгорелите газове прекомерно много. Температурата на из.газове от буталото до катализатора, целия тракт! Всичко по този път се опича. Обикновено Евро 4-5 моторите имат по един пред-катализатор след него основен катализатор, на 4 цилиндров имаш 2бр. тапи(катализатори). При Ауди V6 имаш 4бр. катализатори, при БМВ може да имаш два предкатализатора и един общ основен не знам как е, но докато тия неща ги нямаше всичко беше наред(имам предвид двигатели Евро3 категория преди 2002ра). Имаше масларки, но можеше да се оправят. Иначе производителите много добре знаят какво ще стане в един момент с мотора, но за тях това е само добре. Основно проблема тръгва и от развитието на двигателите и опитите на се постигне по-високо КПД. Масово на новите мотори не се слагат маслени пръскалки и мазане на пистонния болт през биелата. Правят ги да работят на сухо и каквото плисне в цилиндъра да смаже. Целта е махане на съпротивление от мотора = на по-висока мощност при едни и същи условия. С две думи толкова, не конкретизирам за 3.0 при БМВ а като цяло за алум.блокове и моторите Евро4.
А дизелите, защо не опичат, като освен катализаторите имат и ДПФ-и, че и турбини на всичкото отгоре ?
Те не опичат а направо запичат и стопяват

Има стопени и опечени, ама ДПФ, а не сегменти.
Давам веднага друг пример, м43 двигателя на БМВ.
В е46 този двигател също държи много високи температури, но няма проблем със сегментите.
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани