Сцепен маркуч в турбо пътищата
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
това на ИНПА ли го гледаш
щото не съм го виждал май...
най-вероятно с ДИС-а който неможах да подкарам, щом говориш за ресетване на адаптациите.
Маркуча го мерих - и както и си мислех от едната страна 64мм от другата 57мм - може да има разлики при 525 а може и да е от това, че коляното на моята е по-голямо заради липсата на дроселова клапа. Така че, мерете диаметъра преди да поръчвате...

най-вероятно с ДИС-а който неможах да подкарам, щом говориш за ресетване на адаптациите.
Маркуча го мерих - и както и си мислех от едната страна 64мм от другата 57мм - може да има разлики при 525 а може и да е от това, че коляното на моята е по-голямо заради липсата на дроселова клапа. Така че, мерете диаметъра преди да поръчвате...
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
С дросел съм и ДА, по-широко е, НО 57мм от двете страни влезе, при дросела по-трудно, на долният маркуч влезе все едно е оттам. Няма разлика, без значение 525 или 530, маркуча е все един.
Адаптациите от ДИС ги цъкам и ги гледам, с ИНПА гледам живи данни, че ми е по-лесно отколкото с ДИС-а.
Адаптациите от ДИС ги цъкам и ги гледам, с ИНПА гледам живи данни, че ми е по-лесно отколкото с ДИС-а.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Коляното е при мен, и ще пасне перфектно. Обаче от 2 часа са мъча да сваля шибанатс скоба, ядосах се и се отказах. С какво го режетe тая скоба?
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Резачки, конски клещи, ножовка, ама трябва да си як у ръцете 
П.П. Дай снимка на коляното и кажи кой размер си купил точно.

П.П. Дай снимка на коляното и кажи кой размер си купил точно.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Коляното е от последния линк който постнах. Дълго е 100мм и от 2те страни и изглежда доста добре. Обаче поставянето ми се отлага най-малко с 10 дена, претърпях птп и трябва колата да влезне в бокса са смяна на броня и капак
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
hol1gans написа:Коляното е от последния линк който постнах. Дълго е 100мм и от 2те страни и изглежда доста добре. Обаче поставянето ми се отлага най-малко с 10 дена, претърпях птп и трябва колата да влезне в бокса са смяна на броня и капак

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Trixster написа:hol1gans написа:Коляното е от последния линк който постнах. Дълго е 100мм и от 2те страни и изглежда доста добре. Обаче поставянето ми се отлага най-малко с 10 дена, претърпях птп и трябва колата да влезне в бокса са смяна на броня и капак
Дано да няма пострадали, че моя спомен за капак и предна броня не е добър.
Никой не е пострадал, на околовръстен път карах с 90 пред мен имаше друга кола обаче стоповете не му са светили което го разбрах след като му влезнах в багажника, пред него пък е изкочил голямо куче и спря и така. Най-важното е, че няма пострадали, с колата вече е оценена от експерт и е в бокса.
- Cheha
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 22.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740Li G12 LCI
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Значи единствената алтернатива е: http://www.kz-tuning.com/index.php?seo=Силиконово%20коляно%2057мм%2045градуса%20%20&mod=product&show=3806
и рязане ??? Освен ако не взимаме от ДаруКар и т.н
и рязане ??? Освен ако не взимаме от ДаруКар и т.н
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Доста фирми /някой от тях сериозни/ наскоро започнаха да ги пратят тези маркучи .
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Купувате си силиконово коляно на 45 градуса с вътрешно Ф на 57мм и няма да имате проблеми 

- milislavov
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 14.12.2012
- Пол: Мъж
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Да добавя още едно мнение по темата....
BMW E60 530D 2004
Преди 15 минути се прибрах от бойното поле:
1. С калпави клещи - 2+ часа дърпане, сукане, болки в кръста и т.н.... ножовка ми звучи най-добре сякаш, или ако имате условия да свалите свалите цялата тръба с все връзките - рязвате лекичко скобите с ъглошлайфа и забравяте всички драми.. иначе е просто нереала мъка.
2. Взех това - редуциращо коляно на 45 градуса, 63-57 - http://www.kz-tuning.com/index.php?seo= ... &show=3837
3. От двете страни влиза перфектно. Подрязване на око (за моя радост от първото подрязване стана като оригинално) - около 1-1.2см от към страната с диаметър 63.
Съжалявам, че не направих снимки, но 15 минути мих масло от ръцете. Не исках да го причинявам на телефона
Забележка: С този маркуч не се занимавате с нагрявания и т.н., НО.. май оригиналния е точно 57/57 и нагрят, защото с този редуциращ маркуч, той се опира в кутията на вентилатора. Не е проблем, но не изглежда като с оригиналното да има 1см до него
. Като изключим това - работата заспива. Ако утре не го изплюе съм цар
....
Равносметка:
- 5 минути аз разглобяване/сглобяване на акустичния капак на двигателя и ламарината, която държи механизмите за капака (освобождава повече място за работа;
- 2 часа за махане на 2 скоби със скапани инструменти и тежка импровизация
- 5 минути да подготвите и поставите маркуча (тук не бързайте, за да го отрежете добре и да пасне добре.. по-добре скъсете малко и да се наложи да режете още малко, отколкото да чакате нова доставка за маркуч
- 10 минути миене на ръце
Надявам се да съм бил полезен на някой обобщавайки всички мнения от гледната точка на един абсолютен лаик в областта

BMW E60 530D 2004
Преди 15 минути се прибрах от бойното поле:
1. С калпави клещи - 2+ часа дърпане, сукане, болки в кръста и т.н.... ножовка ми звучи най-добре сякаш, или ако имате условия да свалите свалите цялата тръба с все връзките - рязвате лекичко скобите с ъглошлайфа и забравяте всички драми.. иначе е просто нереала мъка.
2. Взех това - редуциращо коляно на 45 градуса, 63-57 - http://www.kz-tuning.com/index.php?seo= ... &show=3837
3. От двете страни влиза перфектно. Подрязване на око (за моя радост от първото подрязване стана като оригинално) - около 1-1.2см от към страната с диаметър 63.
Съжалявам, че не направих снимки, но 15 минути мих масло от ръцете. Не исках да го причинявам на телефона

Забележка: С този маркуч не се занимавате с нагрявания и т.н., НО.. май оригиналния е точно 57/57 и нагрят, защото с този редуциращ маркуч, той се опира в кутията на вентилатора. Не е проблем, но не изглежда като с оригиналното да има 1см до него


Равносметка:
- 5 минути аз разглобяване/сглобяване на акустичния капак на двигателя и ламарината, която държи механизмите за капака (освобождава повече място за работа;
- 2 часа за махане на 2 скоби със скапани инструменти и тежка импровизация

- 5 минути да подготвите и поставите маркуча (тук не бързайте, за да го отрежете добре и да пасне добре.. по-добре скъсете малко и да се наложи да режете още малко, отколкото да чакате нова доставка за маркуч

- 10 минути миене на ръце

Надявам се да съм бил полезен на някой обобщавайки всички мнения от гледната точка на един абсолютен лаик в областта


Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Малко лаишки въпрос, но как разбирате, че маркуча е нацепен/спукан? Вижда ли се с просто око?
- milislavov
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 14.12.2012
- Пол: Мъж
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
MMG написа:Малко лаишки въпрос, но как разбирате, че маркуча е нацепен/спукан? Вижда ли се с просто око?
Привет,
Дали се вижда с просто око зависи колко е нацепен и къде. При мен беше сцепено горното коляно от долната му страна, която не се вижда. Усеща се на напипване обаче добре.
Ето няколко симптома, които могат да те накарат да провериш:
1. Чуваш "глухо" свистене на въздух когато набираш с колата (различно е от свистенето на турбото);
2. Омасляване в точно около коляното (когато е спукано, изпръсква фино масло от сместа, която обикаля по пътя (при мен е така, както казах съм лаик, моля колегите да ме коригират ако това не е нормално и явно имам и друг проблем...)
3. В ИМПА-та живите данни за въздушното налягане към турбото се разминават с очакваните такива и/или имаш грешка във въздушните смеси;
4. Загуба на мощност, което обаче най-вероятно ако се усеща, вече е довело до поне два от горните симптома;
5. Доколкото разбрах, спукания маркуч води до лоши смеси, повишаване на подаваното от колата гориво с цел компенсация и от там повишено пушене (ако нямаш катализатор/ДПФ) или повишено задръстване (ако имаш) и от там отново намалена мощност и/или по-честа регенерация на ДПФ (ако имаш такъв);
Горните неща са навързани и обикновено са налични повечето (според зависи от колко време е така и колко е сцепен). Това е което се сещам в момента. Аз лично първо чух свистенето, закърпих нещата, но не бях наясно с това, че ще се стигне до точка 5. По-лошото там е, че турбото също го отнася покрай повишеното подаване на гориво.... Затова - намериш ли сцепена връзка - сменяй колкото може по-скоро.
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Благодаря за изчерпателния отговор. Мен ме притеснява ако ми се случи на път и съм в чужбина, за да знам с какво да се подготвя като части за всеки случай - един маркуч и скоби, макар и да не се знае къде точно ще се сцепи ...
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата
Скоч, от този здравия, армирания в багажника, също ще ти свърши работа докато се прибереш. 

35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани