Сцепен маркуч в турбо пътищата

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от sawion » 30 Юни 2014, 19:00

това на ИНПА ли го гледаш :shock: щото не съм го виждал май...
най-вероятно с ДИС-а който неможах да подкарам, щом говориш за ресетване на адаптациите.
Маркуча го мерих - и както и си мислех от едната страна 64мм от другата 57мм - може да има разлики при 525 а може и да е от това, че коляното на моята е по-голямо заради липсата на дроселова клапа. Така че, мерете диаметъра преди да поръчвате...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от iceblast » 30 Юни 2014, 22:55

С дросел съм и ДА, по-широко е, НО 57мм от двете страни влезе, при дросела по-трудно, на долният маркуч влезе все едно е оттам. Няма разлика, без значение 525 или 530, маркуча е все един.

Адаптациите от ДИС ги цъкам и ги гледам, с ИНПА гледам живи данни, че ми е по-лесно отколкото с ДИС-а.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от hol1gans » 01 Юли 2014, 13:31

Коляното е при мен, и ще пасне перфектно. Обаче от 2 часа са мъча да сваля шибанатс скоба, ядосах се и се отказах. С какво го режетe тая скоба?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от iceblast » 01 Юли 2014, 16:03

Резачки, конски клещи, ножовка, ама трябва да си як у ръцете ;)

П.П. Дай снимка на коляното и кажи кой размер си купил точно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от hol1gans » 02 Юли 2014, 0:17

Коляното е от последния линк който постнах. Дълго е 100мм и от 2те страни и изглежда доста добре. Обаче поставянето ми се отлага най-малко с 10 дена, претърпях птп и трябва колата да влезне в бокса са смяна на броня и капак

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от Trixster » 02 Юли 2014, 13:17

hol1gans написа:Коляното е от последния линк който постнах. Дълго е 100мм и от 2те страни и изглежда доста добре. Обаче поставянето ми се отлага най-малко с 10 дена, претърпях птп и трябва колата да влезне в бокса са смяна на броня и капак


:( Дано да няма пострадали, че моя спомен за капак и предна броня не е добър.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от hol1gans » 02 Юли 2014, 13:34

Trixster написа:
hol1gans написа:Коляното е от последния линк който постнах. Дълго е 100мм и от 2те страни и изглежда доста добре. Обаче поставянето ми се отлага най-малко с 10 дена, претърпях птп и трябва колата да влезне в бокса са смяна на броня и капак


:( Дано да няма пострадали, че моя спомен за капак и предна броня не е добър.


Никой не е пострадал, на околовръстен път карах с 90 пред мен имаше друга кола обаче стоповете не му са светили което го разбрах след като му влезнах в багажника, пред него пък е изкочил голямо куче и спря и така. Най-важното е, че няма пострадали, с колата вече е оценена от експерт и е в бокса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 22.05.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW 740Li G12 LCI

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от Cheha » 23 Юни 2015, 11:36

Значи единствената алтернатива е: http://www.kz-tuning.com/index.php?seo=Силиконово%20коляно%2057мм%2045градуса%20%20&mod=product&show=3806
и рязане ??? Освен ако не взимаме от ДаруКар и т.н

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от laviatan » 23 Юни 2015, 14:23

Доста фирми /някой от тях сериозни/ наскоро започнаха да ги пратят тези маркучи .
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от ///M_Martin » 24 Юни 2015, 17:48

Купувате си силиконово коляно на 45 градуса с вътрешно Ф на 57мм и няма да имате проблеми :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.12.2012
Пол: Мъж

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от milislavov » 03 Фев 2016, 1:27

Да добавя още едно мнение по темата....

BMW E60 530D 2004

Преди 15 минути се прибрах от бойното поле:
1. С калпави клещи - 2+ часа дърпане, сукане, болки в кръста и т.н.... ножовка ми звучи най-добре сякаш, или ако имате условия да свалите свалите цялата тръба с все връзките - рязвате лекичко скобите с ъглошлайфа и забравяте всички драми.. иначе е просто нереала мъка.

2. Взех това - редуциращо коляно на 45 градуса, 63-57 - http://www.kz-tuning.com/index.php?seo= ... &show=3837

3. От двете страни влиза перфектно. Подрязване на око (за моя радост от първото подрязване стана като оригинално) - около 1-1.2см от към страната с диаметър 63.

Съжалявам, че не направих снимки, но 15 минути мих масло от ръцете. Не исках да го причинявам на телефона :)

Забележка: С този маркуч не се занимавате с нагрявания и т.н., НО.. май оригиналния е точно 57/57 и нагрят, защото с този редуциращ маркуч, той се опира в кутията на вентилатора. Не е проблем, но не изглежда като с оригиналното да има 1см до него :). Като изключим това - работата заспива. Ако утре не го изплюе съм цар :D ....

Равносметка:
- 5 минути аз разглобяване/сглобяване на акустичния капак на двигателя и ламарината, която държи механизмите за капака (освобождава повече място за работа;
- 2 часа за махане на 2 скоби със скапани инструменти и тежка импровизация :ranting:
- 5 минути да подготвите и поставите маркуча (тук не бързайте, за да го отрежете добре и да пасне добре.. по-добре скъсете малко и да се наложи да режете още малко, отколкото да чакате нова доставка за маркуч ;)
- 10 минути миене на ръце :D

Надявам се да съм бил полезен на някой обобщавайки всички мнения от гледната точка на един абсолютен лаик в областта :) :lalala:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от MMG » 04 Фев 2016, 0:17

Малко лаишки въпрос, но как разбирате, че маркуча е нацепен/спукан? Вижда ли се с просто око?

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.12.2012
Пол: Мъж

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от milislavov » 04 Фев 2016, 9:41

MMG написа:Малко лаишки въпрос, но как разбирате, че маркуча е нацепен/спукан? Вижда ли се с просто око?


Привет,

Дали се вижда с просто око зависи колко е нацепен и къде. При мен беше сцепено горното коляно от долната му страна, която не се вижда. Усеща се на напипване обаче добре.

Ето няколко симптома, които могат да те накарат да провериш:
1. Чуваш "глухо" свистене на въздух когато набираш с колата (различно е от свистенето на турбото);
2. Омасляване в точно около коляното (когато е спукано, изпръсква фино масло от сместа, която обикаля по пътя (при мен е така, както казах съм лаик, моля колегите да ме коригират ако това не е нормално и явно имам и друг проблем...)
3. В ИМПА-та живите данни за въздушното налягане към турбото се разминават с очакваните такива и/или имаш грешка във въздушните смеси;
4. Загуба на мощност, което обаче най-вероятно ако се усеща, вече е довело до поне два от горните симптома;
5. Доколкото разбрах, спукания маркуч води до лоши смеси, повишаване на подаваното от колата гориво с цел компенсация и от там повишено пушене (ако нямаш катализатор/ДПФ) или повишено задръстване (ако имаш) и от там отново намалена мощност и/или по-честа регенерация на ДПФ (ако имаш такъв);

Горните неща са навързани и обикновено са налични повечето (според зависи от колко време е така и колко е сцепен). Това е което се сещам в момента. Аз лично първо чух свистенето, закърпих нещата, но не бях наясно с това, че ще се стигне до точка 5. По-лошото там е, че турбото също го отнася покрай повишеното подаване на гориво.... Затова - намериш ли сцепена връзка - сменяй колкото може по-скоро.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от MMG » 04 Фев 2016, 22:17

Благодаря за изчерпателния отговор. Мен ме притеснява ако ми се случи на път и съм в чужбина, за да знам с какво да се подготвя като части за всеки случай - един маркуч и скоби, макар и да не се знае къде точно ще се сцепи ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Сцепен маркуч в турбо пътищата

Мнение от badsharki » 04 Фев 2016, 22:19

Скоч, от този здравия, армирания в багажника, също ще ти свърши работа докато се прибереш. :)

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook