Автоматик - N при спускане

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от hamann25 » 21 Юли 2013, 15:17

Карам автоматици от поне 5-6 години и никога не местя д-н-д паля включвам на д и потеглям и проблеми с кутии не съм имал. Мой приятел постоянно изключваше от скорост на сфетофарите и счупи кутията за няма и година тя за това е автоматична задане се ръчка.
Това е моето лично мнение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от Taruno » 21 Юли 2013, 15:33

iceblast написа:Когато е на N маслото в кутията не се охлажда добре и това може да доведе до проблеми. Аз лично никога не изключвам.

Колега @Turano, ти нали беше изпратил твоя торк да го оправят? Какво стана, някакви отзиви?


Пратих го в четвъртък ще е при мен след две седмици и ще пиша :P

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от iceblast » 21 Юли 2013, 17:58

Стискам палци всичко да мине гладко и да се похвалиш. Предлагам, ако не те мързи, да опишеш всичко стъпка по стъпка (+контакти към ЗФ) в една тема, която колегите модератори, да я закачат. Предполагам, че след като проправиш пътечка, може да се говори дори за групова поръчка и т.н.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от ivan. » 22 Юли 2013, 8:08

iceblast написа:Когато е на N маслото в кутията не се охлажда добре и това може да доведе до проблеми. Аз лично никога не изключвам.

На място е все тая, маслената помпа на автоматика се върти с оборотите на вала.
Изображение
by ''kompleksa''

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 22.02.2012

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от PHD » 26 Сеп 2013, 12:50

аз също на кръстовища под 1 мин. държа на спирачка, ако са над 1 мин. давам на N !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2013
Пол: Мъж

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от a1n » 27 Сеп 2013, 11:30

PHD написа:аз също на кръстовища под 1 мин. държа на спирачка, ако са над 1 мин. давам на N !!!


Незнам как превключвате толкова често, мене ме е шубе :paranoid: като правя множество маневри напред/назад да включвам R/D няколко пъти подред, някакси все си имам едно на ум че нещо може да се прецака, да не говорим и ако почна и на светофарите да ръчкам тоз автомат.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 16.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от Simeon24 » 18 Фев 2015, 19:27

Темата е стара, но да не пускам нова ще питам тук. Значи от отговорите разбирам, че на светофар е по-добре да се държи на D и на спирачка, отколкото да се ръчка D/N.. Но като стои на спирачка, не се ли получава нещо като при ръчните скорости все едно да я държа на съединител? Извинявам се, но ми е първи автоматик и не са ми ясни някой неща все още! :oops:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 18.11.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW Compact M43B16
Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от Vasko_G » 20 Фев 2015, 15:44

Simeon24 написа:Темата е стара, но да не пускам нова ще питам тук. Значи от отговорите разбирам, че на светофар е по-добре да се държи на D и на спирачка, отколкото да се ръчка D/N.. Но като стои на спирачка, не се ли получава нещо като при ръчните скорости все едно да я държа на съединител? Извинявам се, но ми е първи автоматик и не са ми ясни някой неща все още! :oops:

Тук няма съединител, колега, няма и твърда връзка между двигателя и АСК, едно масло се върти и т.н., така че не можеш да правиш такива паралели.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 16.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от Simeon24 » 21 Фев 2015, 0:29

Имах предвид, дали не натоварва скоростната кутия когато се държи на спирачка и D. Но явно така е по-добре отколкото да се ръчка на всеки светофар, поне с такова впечетление останах от коментарите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 27.10.2002
Местоположение: Lonsdale Sofia
Пол: Мъж
Кара: Ееее шейсе
Мечтае да кара: кънки

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от E34 » 21 Фев 2015, 9:19

Пичове, в книжката на автомобила, който я има си пише какво правим с автоматика. Та общата идея е - НЕ СЕ РЪЧКА! :nono:
" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 19.05.2014
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от SDLS » 21 Фев 2015, 12:08

На светофар не слагате ли на P :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от netmurder » 21 Фев 2015, 12:18

SDLS написа:На светофар не слагате ли на P :paranoid:

Зависи колега колко трябва да се чака..., ако е повече от минута, аз тогава е слагам на П
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от adovet » 21 Фев 2015, 14:35

На D на място харчи с около половин литър от горе

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 502
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от BMW_1914 » 21 Фев 2015, 15:10

Аз когато чакам повече от 15 секунди на светофар, я слагам на N.
Когато стоя на място и съм на D, имам едно леко мъркане , също и когато я включа на D и не и подавам газ, а тя си върви сама, тръгва плавно, без ритане или тракане, но има лек шум, това нормално ли е ?
Първи автоматик ми е и още и се уча :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 19.05.2014
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Автоматик - N при спускане

Мнение от SDLS » 21 Фев 2015, 17:32

Въпросът е дали е полезно да се мести на P, защото на мен ми е по-удобно на P, отколкото да държа спирачката. Ако ще и 15 секунди да трябва да стоя на място :)

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook