Нов "стар" ентусиаст

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от da6ip » 12 Ное 2012, 23:22

не се уморявай толкова бързо, тепърва има да излизат разни неща - разпънка, лагери, на 200 хил. и задницата трябва да се мисли :lol:
не знам накрайници на рейката дали са сменени, при мен само това май остана.

какво точно е това "потропване" при навиване на волана? на място като го въртиш или в движение? ако е на място, и се чува пукане, може да е 1. карето на кормилната колона, 2. тампони на амортисьори горе в ботуша, и 3. разпънка, когато изпукването се чува зад дисплея на iDrive.

рейката тропа в движение в завой по леки неравности.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от sawion » 13 Ное 2012, 19:20

къде ги рециклира носачите? аз още съм във филма с това тропане... изглежда не е и рейката защото свалихме маншона и огледахме гребена. Има съвсем леко износване на средните зъби но ни какви наранявания. Смазах гребена и натегнах леко болта за регулиране и сега мърка. Но пък колата продължава да тропа на големи изпъкнали неравности по пътя, които са една след друга и поне няколко на брой и със скорост над 30-40... Някъкви идеи? Само долните носачи и тампоните на мотора не съм сменил но пък не изглеждат да са раздрънкани... :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от petio » 13 Ное 2012, 20:04

Моите носачи ги гледаха в сервиз на подемник с щанга напъваха и ми казаха ОК са. Оказа се, че колата като се вдигне на подемник цялото окачване е под напрежение и обира всички луфтове. Накарай някой да стои от страни и да гледа предните гуми. Тръгваш напред и спираш, после назад и пак спираш. Не трябва да помръдват. Ако мърдат има разбито по носачите. Моята е автомат и при спиране точно на заковаването се получаваше едно много гадно лашкане. Сега спирам супер без никакъв откат. Но това потропване от рейката ме побърква. Не знам какво са и рециклирали, но май не са се справили добре. Ако само с обиране става може да пробвам. Мога ли сам да го направя? Или трябва спец :). Майстора ги носи някъде и ги върна направени. Волана е толкова стегнат, че ако го оставя навъртян ще се върти сигурно в кръг колата. Но минаването през шахти и дупки е несравнимо. Чува се само едно леко туп туп.Според майстора ще се отпуснат след някакъв пробег 200-300км. Направих 90км и има леко отхлабване или аз съм заякнал :) не знам. Ако искаш да отидеш при моя майстор пиши на ЛС и ще ти дам контакт.
Da6ip на място като въртя се чува това припукване. Чувам го някак пред мен. Не е разпънката, защото гледах докато я затягат. Стана здраво, макар, че това затягане в алуминий не съм сигурен колко ще изкара още. То е нещо средно между чуване и усещане на волана когато се получава. Тампоните горе на амортисьора са ок. От изброените от теб остава само карето на волана. Нормално ли се износва това каре? То май се оказва, че няма нещо което да не е нормално да се сменя...


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от jordanpar » 13 Ное 2012, 20:56

Кекав е модела и това е.И аз съм извършил сума ти манипулации по моята и при мен предницата се поразтропа но ми се иска да мине зимата и тогава да я видя.Даже вече и удоволствието от шофирането не обира негативите от всички останали впечатления,просто защото ми омръзна.
В почти всички по-луксозни автомобилостроители се наблюдава поне по един слаб модел в гамата им от дадена серия,който е желателно да се прескочи.За мен това е точно Е60 при пета серия на БМВ,дизайна е слаб,интериора много първичен с три бутона на мултимедията и една врътка на кръст.Постоянни бъгвания на датчиците породени и от най малкия електрически срив.Сума ти детски болести,в старанието си да олекотят модела всичко отдолу е алуминий и сплави,които далеч не подобряват обаче здравината.За мен лично е разочарование.Само един двигател ли да ме радва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от petio » 13 Ное 2012, 21:24

Да ти кажа колкото повече я карам, толкова повече ме кефи. Не напразно БМВ са The Ultimate Driving Machine. Няма нищо случайно по колата. Във всичко е вкарано толкова мисъл и проектиране, колко другите производители не са вкарали за всичките модели.
И сега пак за проблемите :ok:. Ще пиша тука да не спамя другите теми. Не ми работи помпата към вътрешния кръг на отоплението, което е свързано май с функцията за продължително затопляне след гасене на колата. Някой сменял ли е и колко струва тая джаджа?
Не ми се прибират огледалата и нямам идея защо.
В скритото меню днес видях температурата на двигателя на градско. Варираше от 82 до 94 градуса. Струва ми се нормално, но все пак кажете при вас как е. Така и така бях в менюто и проверих версията на софтуера. Беше от 2010г. Дали има по нов?
С доста информация и въпроси ви засипах колеги тия дни. Благодаря на всички които се отзоваха и се надявам в дискусията да има нещо полезно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 4.06.2012
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от bezdomnia » 13 Ное 2012, 21:54

Колега аз имах едно такова почукване и ми беше от счупена пружина...беше първата "витка" горе и трудно го видя майстрора но смених пружината и се оправи,успех дано да се оправиш скоро и да се насладиш напълно от колата.
А по въпроса с рециклирането на тампоните има ли колега който да знае къде в Пловдив мога да оправя моите и ако може някакви кординати ?благодаря


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от jordanpar » 13 Ное 2012, 22:02

То е като началното запознанство с всяка жена.Само хубавото,ама след три месеца само кусурите почват да се набиват на очи.
А ти немалко забележчици изреди,повярвай ми ако продължава да се обажда по нещо ново /а то все има/ ще ти писне.
Та,поживем повидим.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 4.06.2012
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от bezdomnia » 13 Ное 2012, 23:34

jordanpar написа:То е като началното запознанство с всяка жена.Само хубавото,ама след три месеца само кусурите почват да се набиват на очи.
А ти немалко забележчици изреди,повярвай ми ако продължава да се обажда по нещо ново /а то все има/ ще ти писне.
Та,поживем повидим.

колега този форум е за хора които обичат марката


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от jordanpar » 13 Ное 2012, 23:54

Ааа,извинявай,аз мислех че е за тези които карат даден модел и не са коне с капаци и между хубавото могат да кажат и истината за него.
Това да имаш предпочитания към дадена марка,не означава да се фанатизираш дотолкова ,че да хвалиш като стара баба внучето си.
Погледнете темите последните две страници,само проблеми и болежки .
Никой не плюе по марката,просто си споделяме,така че лични нападки на лични съобщения,моля.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от da6ip » 14 Ное 2012, 0:03

petio написа:Волана е толкова стегнат, че ако го оставя навъртян ще се върти сигурно в кръг колата.
Волана е натегнат защото са натегнали болта на рейката. Това няма връзка с носачите.
petio написа:Da6ip на място като въртя се чува това припукване. Чувам го някак пред мен. Не е разпънката, защото гледах докато я затягат. Стана здраво, макар, че това затягане в алуминий не съм сигурен колко ще изкара още.
Правилно се съмняваш. :lol: Това натягане след няколко пъти прецаква резбата на двата болта пред таблото точно и край с нея... Т.е. натягането не е гаранция. Но при теб така или иначе явно не е разпънката. Хубавото е че скобата в която влизат тия два болта струва 28 лв. и разпънката спира да пука.
petio написа:От изброените от теб остава само карето на волана. Нормално ли се износва това каре? То май се оказва, че няма нещо което да не е нормално да се сменя...
То не се износва, просто някои дефектират, доколкото разбирам. И проблема е единствено козметичен - изпуква. Но изпуква един или два пъти при крайно навъртане. Т.е. ако при теб е някакво триене/стържене, може и да не е това. Но е лесно да се провери - ако въртиш волана с отворен капак и някой отпред седи и слуша, ще чуе дали идва от карето.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 17.09.2005
Местоположение: София
Кара: турбото да му се завива свят....

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от vesko4114 » 14 Ное 2012, 1:54

xyan написа:И моята е в подземен гараж, но не виждам общо с оборотите, не мога да схвана въпроса :lol:
Иначе е60 LCI (фейслифтовите) са с CCC или само с 1 копче и 1 врътка, но много хора правят т.нар. ретрофит и слагат по новата система- CIC, която е с хард диск и е за по-новите модели като F01/ F10 т.н. от там вече може да идва грешка защото различните модули и компютри да не си комуникират добре. Може да е и от настройките.


Безаварийно на колегата, както и на всички тук, но само едно нещо не ми стана ясно? Как се прави този ретрофит от CCC на CIC? Възможна ли е тази операция? Кой може да я направи и колко излиза като сума? При мен Мултимедията е: Navi proffesional, audio - Hi-Fi Proffesional DSP (Logic 7). Също така възможно ли е да си добавя TV модул?
...............................

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 15.02.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd / Ex. e61 535d

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от _Maranello_ » 14 Ное 2012, 13:25

За какво ти е TV модул, като аналоговото излъчване го спират? Мисля, че единствено video in и audio in (което би трябвало да имаш ) ще е полезно. Но като си помисля за резолюцията на дисплея, за мен си губи смисъла цялата операция и финанси. В ebay гледах готови китайски медийни станции с hd дисплей и igo за навигация, които пасват точно на модела. В крайна сметка реших за себе си, че искам стоковото изпълнение и не желая да го променям. Вземаш си един таблет с голяма памет и си готов. Стойки за тях има всякакви.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Здраве, безаварийно и безпроблемно!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от Cinder » 14 Ное 2012, 13:53

След 2009 година, в Е60 се слага CIC, не CCC и е с новия контролер.

Ретрофита е възможен на Е60, дори преди фейслифта. Подменя се CCC модула с CIC (простичко казано, това чудо, в което пъхаш ДВД-то :mhihi:), екрана, контролера и малко кабеляци. Ще трябва да си режеш конзолата, на която седи контролера, тъй като новия е с различна форма. Относно дали може някой в БГ да ти го направи, не знам, не съм чувал някой да е правил ретрофита, но предполагам че има такива.

Относно цената, относително е дали ще купуваш "готов продукт" от някъде или ще си купиш частите отделно и ще дадеш на някой да ти ги навърже и програмира.

Ето това е готов продукт - http://www.bimmer-tech.net/shop/bmw-e60-e61-2003-2010/bmw-navigation-retrofits/cic-navigation-retrofit. Включва всичкия необходим хардуер (2ра ръка е между другото, но едва ли ще има някакви следи от употреба, повечето хора са доволни от услугите на тези) + програмирането, което става по интернет, просто ти трябва 1 лаптоп с интернет и кабел. Както виждаш, цената е доста приятна :mhihi:

Другия вариант е да си намериш частите от ибей, някои тук да ти ги навърже и програмира, което със сигурност ще ти излезе доста по-евтино, но не мога да ти препоръчам никой. Също така нямаш никаква гаранция с частите от ибей, докато с горния вариант знаеш, че всичко е плъг енд плей ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 4.06.2012
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от bezdomnia » 14 Ное 2012, 20:30

jordanpar написа:Ааа,извинявай,аз мислех че е за тези които карат даден модел и не са коне с капаци и между хубавото могат да кажат и истината за него.
Това да имаш предпочитания към дадена марка,не означава да се фанатизираш дотолкова ,че да хвалиш като стара баба внучето си.
Погледнете темите последните две страници,само проблеми и болежки .
Никой не плюе по марката,просто си споделяме,така че лични нападки на лични съобщения,моля.

Би ли ни споделил кой модел не дава проблеми? ей този от аватара ли?хаххахаааа форума няма нужда от хора като теб ..идеята на форума е друга

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: Нов "стар" ентусиаст

Мнение от sawion » 14 Ное 2012, 20:51

bezdomnia написа:
jordanpar написа:Ааа,извинявай,аз мислех че е за тези които карат даден модел и не са коне с капаци и между хубавото могат да кажат и истината за него.
Това да имаш предпочитания към дадена марка,не означава да се фанатизираш дотолкова ,че да хвалиш като стара баба внучето си.
Погледнете темите последните две страници,само проблеми и болежки .
Никой не плюе по марката,просто си споделяме,така че лични нападки на лични съобщения,моля.

Би ли ни споделил кой модел не дава проблеми? ей този от аватара ли?хаххахаааа форума няма нужда от хора като теб ..идеята на форума е друга

Между другото колегата jordanpar е много прав... аман от детски болести по тая кола след 120-150хил... и това с идеята на форума, че е друга - не минава :nono: . Къде можеш да си кажеш свободно мнението ако не тук колега?

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook