530 ix vs. 545/550
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: 530 ix vs. 545/550
М5чката си драпа зимата 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- gh0s7r1d3r
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 27.07.2012
- Пол: Мъж
Re: 530 ix vs. 545/550
За каското и частите не му мисля много - застрахователен брокер съм, а баща ми има сервиз. Ясно е, че такава кола не е евтина за поддръжка. Ясно е, че има скъпи консумативи, то те не се сменят всеки ден. Всеки ден се зарежда гориво и макар и само психологически (щото има първоначален разход за ГИ) газта за мен е варианта.
Единствения ми голям страх е зимата - щото и сега на Субаруто частите не са от евтините, когато стане нещо по-сериозно. Иначе и него го карам с едно от най-хубавите масла, оригинални филтри и т.н. и т.н.
Единствения ми голям страх е зимата - щото и сега на Субаруто частите не са от евтините, когато стане нещо по-сериозно. Иначе и него го карам с едно от най-хубавите масла, оригинални филтри и т.н. и т.н.
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: 530 ix vs. 545/550
Cinder написа:Чак пък непроходимо...Точно толкова проходимо си е, колкото и останалите Е60ки.
Еми аз не съм доволен,затва ползвам втори и трети автомобили зимата.Други пък виждам че нямат оплаквания.Но всеки си знае колко,къде,как и защо си кара колата.
Зависи къде живееш,по какви пътища караш ,колко са поддържани при зимни условия и така.Никой не казва че Е60тката трябва да я циментираш в гаража зимата,но при заснежен,замръзнал и на коловози зимен път си е безсмислено ,не е като да дръпнеш по това време до Слънчев бряг и обратно.както някой каза,зимата ни е два месеца най-много и то не постоянно тежка,затва че няколко седмици с дублиращ автомобил не са болка за умиране.
Re: 530 ix vs. 545/550
jordanpar написа:Cinder написа:Чак пък непроходимо...Точно толкова проходимо си е, колкото и останалите Е60ки.
Еми аз не съм доволен,затва ползвам втори и трети автомобили зимата.Други пък виждам че нямат оплаквания.Но всеки си знае колко,къде,как и защо си кара колата.
Зависи къде живееш,по какви пътища караш ,колко са поддържани при зимни условия и така.Никой не казва че Е60тката трябва да я циментираш в гаража зимата,но при заснежен,замръзнал и на коловози зимен път си е безсмислено ,не е като да дръпнеш по това време до Слънчев бряг и обратно.както някой каза,зимата ни е два месеца най-много и то не постоянно тежка,затва че няколко седмици с дублиращ автомобил не са болка за умиране.
Аз имам дублиращ автомобил с предно и миналата зима закъсах с него няколко пъти и се оказа, че е60ката е по-проходима заради блокирането на задния мост от DSC-то. Мисля че по-големия проблем е че леката кола е прекалено ниска и във висок сняг ляга по корем върху снега или пък чупиш кори и М пакети в снега. Ако се кара на изчистен улици задното няма никакви проблеми, ако мислиш да караш през преспите с е60 4х4 е просто абсурдно. За тази работа има джипове. Не знам как е в София но имам спомени че зимата не се чистят добре малките улици и ако замръзнеш до тротоара сигурно ще ти трябва 4х4. Така че всеки сам си преценява в какви условия живее и нужно ли му е 4х4.
Моите наблюдения над приятели с 4х4 леки коли е че повече закъсват през зимата, защото много надценяват възможностите на колите си, докато хората със задно са доста наплашени от Ауди форума и дори подценяват възможностите на задното с хубави гуми и не смеят да влязат с 2 пръста сняг.
П.П. Кой отвори темата за сняг в тази жега?

Tool - Fear Inoculum
Re: 530 ix vs. 545/550
Пак почна един от тия безмислени спорове.
Ако се почистваше навреме и както трябват пътищата нямаше въобще да има драма. За съжаление реалноста тук е различна и има момент когато дори кола 4х4 ляга по корем по коловозите. При навалял сняг и непочистените няколко дена улички по междублоковите пространства с кола на задно си е ад. За разни улички по драгалевци, владая и т. н. въобще не говорим.
Ако се почистваше навреме и както трябват пътищата нямаше въобще да има драма. За съжаление реалноста тук е различна и има момент когато дори кола 4х4 ляга по корем по коловозите. При навалял сняг и непочистените няколко дена улички по междублоковите пространства с кола на задно си е ад. За разни улички по драгалевци, владая и т. н. въобще не говорим.
- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
Re: 530 ix vs. 545/550
[quote="Cinder"]Чак пък непроходимо...
Точно толкова проходимо си е, колкото и останалите Е60ки.[/quote
Напълно подкрепям колегата ,кара се колата но човек трябва да внимава .Аз моята тази зима всеки ден съм я карал
без изключения в София по булеварди и малки улици .Само паркирането по "синята зона" и малките улици беше по-сложно.
Но за 2-3 седмици сняг няма да си купя 4х4 ,при положение че съм предимно градки "ездач"
За разхода в София съм писъл и преди 15-16л през почивните дни и 19-20л през седмицата .
Поздрави

Напълно подкрепям колегата ,кара се колата но човек трябва да внимава .Аз моята тази зима всеки ден съм я карал
без изключения в София по булеварди и малки улици .Само паркирането по "синята зона" и малките улици беше по-сложно.
Но за 2-3 седмици сняг няма да си купя 4х4 ,при положение че съм предимно градки "ездач"
За разхода в София съм писъл и преди 15-16л през почивните дни и 19-20л през седмицата .
Поздрави
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: 530 ix vs. 545/550
Като бивш собственик на E60 550i ще ти кажа аз как реших проблема "зима". Така и така колата никога не беше карана зимата от първия собственик, та кой бях аз да развалям тази традиция?!
И така зазимих 550-ката в един топъл гараж за 1,5 месеца и газ с колата на жената или с таксита. И без това в центъра е много трудно, а през зимата има мноого голяма вероятност да те ударят. Може да си вземеш една трошка за зимата .... или да караш като новия собственик на 550-ката....
ПП. Който горе каза че колата не била проходима в зимни условия, препоръчвам да потърсят в нета едно клипче с една черна 550-ка с М-пакет, да види какво прави горе в планината, пред някаква хижа май беше...
Приятно гледане!!!


ПП. Който горе каза че колата не била проходима в зимни условия, препоръчвам да потърсят в нета едно клипче с една черна 550-ка с М-пакет, да види какво прави горе в планината, пред някаква хижа май беше...

Приятно гледане!!!

- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Re: 530 ix vs. 545/550
И поради каква причина си "бивш собственик" ,ако не е тайна? Гледам сега си с ХD.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: 530 ix vs. 545/550
RuM6n написа:И поради каква причина си "бивш собственик" ,ако не е тайна? Гледам сега си с ХD.
Разходите колега, като например 5000-6000лв застраховка (говоря преди години, когато оценката на колата беше 120'000лв), гаражи (защото съм манЯк на темата коли и видиш ли не мога да я държа на улицата ей така и не на последно място разхода на бензин! Но нека да не спамим в темата на колегата. Ако има друго с радост ще го споделя на ЛС.
ПП. Когато си стъпя отново на крака, пак ще си взема такъв екземпляр!

- dimo_kt1
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 1.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i e46
- Мечтае да кара: BMW 335i e93 / 650i e63
Re: 530 ix vs. 545/550
Искаш: Вървеж през лято и зима + Стил лято и зима => трябва ти високо проходим звяр, който да притежава стил ... ако питате мен ... щом, няма много значение от цената и т.н. ... нека поразгледа ... аз предлагам да се насочиш към ...
Цитат от статия, от: 11.04.2009 - това означава, че вече цените за доста по сиромашки от тогава - но вървежа е същия
ПРЕДСТАВИХА В МЮНХЕН “БМВ Х5М” И “БМВ Х6М”
“БМВ” представи в щабквартирата си в Мюнхен най-новите и мощни М версии на моделите Х5 и Х6. “БМВ Х5М” и “БМВ Х6М” имат нов V-образен 8-цилиндров бензинов двигател M TwinPower Turbo с обем от 4,4 л и настройка, която е специално съобразена с характера на всеки един от двата модела. Напомпаният с два турбокомпресора до 555 к.с. (при 5750-6000 оборота) мотор разполага с максимален въртящ момент от 680 нютонметра в диапазона от 1500 до 5650 оборота. Най-яките представители на мускулестата ХМ серия набират стотака за 4,7 секунди и имат ограничена до 250 км в час максимална скорост.гуми.
Цитат от статия, от: 11.04.2009 - това означава, че вече цените за доста по сиромашки от тогава - но вървежа е същия


ПРЕДСТАВИХА В МЮНХЕН “БМВ Х5М” И “БМВ Х6М”
“БМВ” представи в щабквартирата си в Мюнхен най-новите и мощни М версии на моделите Х5 и Х6. “БМВ Х5М” и “БМВ Х6М” имат нов V-образен 8-цилиндров бензинов двигател M TwinPower Turbo с обем от 4,4 л и настройка, която е специално съобразена с характера на всеки един от двата модела. Напомпаният с два турбокомпресора до 555 к.с. (при 5750-6000 оборота) мотор разполага с максимален въртящ момент от 680 нютонметра в диапазона от 1500 до 5650 оборота. Най-яките представители на мускулестата ХМ серия набират стотака за 4,7 секунди и имат ограничена до 250 км в час максимална скорост.гуми.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани