Отстраняване на ДПФ / DPF
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Не съм в БГ колега иначе с удоволствие щях да ти взема флашера. Затова направо си взех един МППС 3.0.2.37 Пича който ми го продаде с това се занимава...
Какво имашм впредвид с това, че "има една история с i-drive"
Nikiboy написа:Махането на DPF не е трудно. Има една история с I-drive когато компилираш файла например с ECUsafe. Чети внимателно ъпдейтите.
Какво имашм впредвид с това, че "има една история с i-drive"
- Nikiboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 540 '97
- Мечтае да кара: М5
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Взел си си клонинг на МППС, може и да се разберат с колата.
По отношение на I-drive има случай да си компилираш файла да го запишеш, но да ти свети ДПФ фейлиър. Пробвай първия път и ако не стане пиши на ЛС.
По отношение на I-drive има случай да си компилираш файла да го запишеш, но да ти свети ДПФ фейлиър. Пробвай първия път и ако не стане пиши на ЛС.
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Nikiboy написа:robkobg написа:@ndro написа:да, ясно че върви повече като се "чипне", но това какво общо има с махането на филтъра за твърди частици?
Колегата иска да каже, че при тази "гимнастика", направо може да се направи и чип тунинг.
Точно така! така или иначе ще се човърка по софтуера.
кое е точно така? на едно и също място ли се човърка? на едно и също място ли се правят и двете неща?
Последна промяна @ndro на 22 Фев 2011, 19:18, променена общо 2 пъти
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
@ndro написа:Nikiboy написа:robkobg написа:@ndro написа:да, ясно че върви повече като се "чипне", но това какво общо има с махането на филтъра за твърди частици?
Колегата иска да каже, че при тази "гимнастика", направо може да се направи и чип тунинг.
Точно така! така или иначе ще се човърка по софтуера.
кое е точно така? на едно и също място ли се човърка? на едно и също място ли се правят и двете неща?
АБЕ ВАЖНОТО Е ДА Е ФУЛ ПАКЕТ И РЕЖИ ТАМ ДПФ-А И СИ КАРАШ И ТВА Е!
САМО ВНИМАВАЙ ДА НЕ СПИРАШ ПОД ДЪРВЕТА ЧЕ ЩЕ ТИ СЕ НАПЪЛНИ ФИЛТЪРА С ЛИСТА!





Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Nikiboy написа:Взел си си клонинг на МППС, може и да се разберат с колата.
По отношение на I-drive има случай да си компилираш файла да го запишеш, но да ти свети ДПФ фейлиър. Пробвай първия път и ако не стане пиши на ЛС.
Мерси колега! Надявам се обаче да си успея да си го направя сам. А знаеш ли дали с ЕКУсейф мога да си делийтна ЕГР? Видях го в опциите на програмата, но бях чел някъде че не бачка. Някакви други програми да подскажеш?
@ndro написа:о
кое е точно така? на едно и също място ли се човърка? на едно и също място ли се правят и двете неща?
Да, от директно през ОБД порта се флашва колата. Разбира се трябва първо да си прочетеш ЕКУто и после някой който с това се занимава да ти го ремапне.
Не знам колегите на какво мнение са, но според мен ако колата ти е над 100к км може да почне да ти прави проблеми след флаш, особенно ако някой некадърник ти го е правил.
Аз лично имам 272 коня и ми стигат.
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
след няколко уверени твърдения за необходимостта след премахването на DPF да се направи ремап на ECU и тяхната взаимосвързаност (така и така се човърка във софтуера)
следва едно неуверено предположение, в което главна роля играе злодеят - некадърник
колега, ще ти кажа само едно - след ремап, колата ти ще стане 310 к.с., ще вдигне въртящия момент със 100 нм (до към 660 нм), ще свали разхода с половин-един литър и единственият ти проблем ще бъде как да спреш да й се кефиш
+1


следва едно неуверено предположение, в което главна роля играе злодеят - некадърник

vgza написа:...според мен ако колата ти е над 100к км може да почне да ти прави проблеми след флаш, особенно ако някой некадърник ти го е правил...
колега, ще ти кажа само едно - след ремап, колата ти ще стане 310 к.с., ще вдигне въртящия момент със 100 нм (до към 660 нм), ще свали разхода с половин-един литър и единственият ти проблем ще бъде как да спреш да й се кефиш

da6ip написа:АБЕ ВАЖНОТО Е ДА Е ФУЛ ПАКЕТ И РЕЖИ ТАМ ДПФ-А И СИ КАРАШ И ТВА Е!
САМО ВНИМАВАЙ ДА НЕ СПИРАШ ПОД ДЪРВЕТА ЧЕ ЩЕ ТИ СЕ НАПЪЛНИ ФИЛТЪРА С ЛИСТА!
![]()
![]()
![]()
![]()
+1



- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
@ndro написа:колега, ще ти кажа само едно - след ремап, колата ти ще стане 310 к.с., ще вдигне въртящия момент със 100 нм (до към 660 нм), ще свали разхода с половин-един литър и единственият ти проблем ще бъде как да спреш да й се кефиш![]()
Имам 5-6 авера с ремапнати дизелови БМВта и на никой не му е паднал разхода. Напротив - всеки казва че някъде с около литър му е скочил разхода.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Това е защото в началото те кефи как се държи колата и колко повече бяга - газиш я повече. С времето свикваш и почваш да караш постарому и разхода пада 

Si non confectus, non reficiat.
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
vgza написа:@ndro написа:колега, ще ти кажа само едно - след ремап, колата ти ще стане 310 к.с., ще вдигне въртящия момент със 100 нм (до към 660 нм), ще свали разхода с половин-един литър и единственият ти проблем ще бъде как да спреш да й се кефиш![]()
Имам 5-6 авера с ремапнати дизелови БМВта и на никой не му е паднал разхода. Напротив - всеки казва че някъде с около литър му е скочил разхода.
отклоняваме се от темата, но ще ти отговоря...
към момента съм изминал около 250 000 км с ремапнати дизелови коли, включително 60 000 км с дизелово E60.
мога да ти обясня и защо пада разхода, но не мисля, че е необходимо. поинтересувай се сам. има много написано по въпроса.
единствената причина да се вдигне разходът, при професионално направен ремап, е това, което казва Zagy по-горе.
поздрави

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
vgza написа:Имам 5-6 авера с ремапнати дизелови БМВта и на никой не му е паднал разхода. Напротив - всеки казва че някъде с около литър му е скочил разхода.


Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Що бре
- скачат на газта и разхода си е пропорционално висок. На мен ми беше кило отгоре в началото, но сега е около 0.5 литра надолу... още повече, че на мойта има една игра с вакуумите и геометрията и турбината като цяло вече реагират по-бързо.

Si non confectus, non reficiat.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
Zagy написа:Що бре- скачат на газта и разхода си е пропорционално висок. На мен ми беше кило отгоре в началото, но сега е около 0.5 литра надолу... още повече, че на мойта има една игра с вакуумите и геометрията и турбината като цяло вече реагират по-бързо.
мен тва ми е пределно ясно


Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
da6ip написа:Zagy написа:Що бре- скачат на газта и разхода си е пропорционално висок. На мен ми беше кило отгоре в началото, но сега е около 0.5 литра надолу... още повече, че на мойта има една игра с вакуумите и геометрията и турбината като цяло вече реагират по-бързо.
мен тва ми е пределно ясноуникалното е как колегата vgza го пропуска тоя момент и вече прави някви "експертни", статистически обосновани твърдения за разхода след ремап
Ти ся защо реши че се правя на компетентен? И за какво трябва да ме иронизираш? Не сме в първи клас да се "нареждаме" или поне аз не съм. Мисли преди да пишеш, някои хора се обиждат по-лесно от други. Вярвам, че всички сме тук да си помагаме и споделяме опит.
Ти с ремап ли си? С колко ти е паднал разхода? Къде да си изпратя файла за обработка?
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
ами защото писа за твоите "5-6 авера" със скочил разходvgza написа:Ти ся защо реши че се правя на компетентен?

нямам никакво намерение да те обиждам, иронизирах само твърдението за разхода защото е пресиленоvgza написа:И за какво трябва да ме иронизираш? Не сме в първи клас да се "нареждаме" или поне аз не съм. Мисли преди да пишеш, някои хора се обиждат по-лесно от други.

100%!vgza написа:Вярвам, че всички сме тук да си помагаме и споделяме опит.



Не, защото още търся кой да ми направи качествен ремап напаснат директно на моя двигател.vgza написа:Ти с ремап ли си? С колко ти е паднал разхода? Къде да си изпратя файла за обработка?
Но това не ми пречи да знам за по-ниския разход от безброй източници, минали отдавна по тази пътека и преодоляли началната заигравка с газта

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Отстраняване на ДПФ / DPF
+1 за da6ip.
много хора си пишат просто ей така и объркват другите.
пишете смислени неща и проверявайте за какво става дума.
така форумът ще стане много по-съдържателен и интересен
много хора си пишат просто ей така и объркват другите.
пишете смислени неща и проверявайте за какво става дума.
така форумът ще стане много по-съдържателен и интересен

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани