Отново дилемата хехех :) Е87 или Е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Re: Отново дилемата хехех :) Е87 или Е60
Къде остана удоволствието от шофирането?!? Пич, покарай 530 ама поне 20 км и после я заведи да я тестват. Ако след това имаш сериозни притеснения си остани с малкото БМВ, което не че нещо е бледо подобие на удоволствие от шофирането. Само като си помисля 6 цилиндрова 5ца за 4 цилиндрова 1ца ама запазена ...
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Отново дилемата хехех :) Е87 или Е60
Sapa написа: Ако след това имаш сериозни притеснения си остани с малкото БМВ, което не че нещо е бледо подобие на удоволствие от шофирането.
Te такива мнения наистина пълнят с ценз тоя форум!


Re: Отново дилемата хехех :) Е87 или Е60
Tук идва големия проблем на голямата кола във вече малката ни и тясна столица 
Но така е като не дигнаха зидовете покрай коледа

Но така е като не дигнаха зидовете покрай коледа

Re: Отново дилемата хехех :) Е87 или Е60
Ако след това имаш сериозни притеснения си остани с малкото БМВ, което не че нещо е бледо подобие на удоволствие от шофирането.
Останах с впечатление, че не си карал истинска единичка, ако въобще си карал каквато и да е единичка,за да говориш така

По-добре най-бавното BMW,отколкото най-бързият Golf
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Re: Отново дилемата хехех :) Е87 или Е60
Мдаа, удоволствието от шофирането е общо взето персонално възприятие и 1-серия предлага точно това уникално усещане което някои хора търсят. Грозно е да се налага собственото мнение като единственото правилно.Sapa написа:Къде остана удоволствието от шофирането?!?

А колегата ще трябва сам да си реши кое харесва повече. Очевидно е, че му предлагат равностойна замяна от гледна точка на текуща стойност на автомобилите. Останалото е лично предпочитание.

- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: Отново дилемата хехех :) Е87 или Е60
Sapa написа:Къде остана удоволствието от шофирането?!? Пич, покарай 530 ама поне 20 км и после я заведи да я тестват. Ако след това имаш сериозни притеснения си остани с малкото БМВ, което не че нещо е бледо подобие на удоволствие от шофирането. Само като си помисля 6 цилиндрова 5ца за 4 цилиндрова 1ца ама запазена ...
Ти маи не си карал читава единичка 120Д




П.С.: Явно се кефиш на на возия и екстри повече ......но за мен НЕ това е удоволствие от шофирането

if your car isn't scary - it's just not fast enough!
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Отново дилемата хехех :) Е87 или Е60
Аз пък мисля че щом се чудиш толкова,значи тази е60-ка не е твоята,просто не те кефи достатъчно и още първите пари за ремонти ще те накарат да съжеляваш че си я вземал 

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Отново дилемата хехех :) Е87 или Е60
колега не знам от къде си но заведи Е60ката на диагностика в оторизиран сервиз,да и направят един цялостен оглед за закопуване-кажи им го знаят какво да гледат!
Като кажеш че искаш да я копуваш ще отворят и досието на колата което се води при всяко влизане в сервиз!
Ако има захабено по волана може да се окаже ,че колата е карана градско само и да се окаже ,че може и да са истински!
Ако си от софия отиваш до дару и камор искарваш досиетата на колата и се разбира къде е млякото!
Поздрави и успех!
п.п: Като човек които е карал и Е87 и Е60 мога да ти кажа ,че няма място за сравнение,а и 530 дизел е голямо зло!
Като кажеш че искаш да я копуваш ще отворят и досието на колата което се води при всяко влизане в сервиз!
Ако има захабено по волана може да се окаже ,че колата е карана градско само и да се окаже ,че може и да са истински!
Ако си от софия отиваш до дару и камор искарваш досиетата на колата и се разбира къде е млякото!
Поздрави и успех!
п.п: Като човек които е карал и Е87 и Е60 мога да ти кажа ,че няма място за сравнение,а и 530 дизел е голямо зло!
BMW Service Team
Re: Отново дилемата хехех :) Е87 или Е60
Всъщност на снимките тази петица излглежда доста запазена. На твое място винаги бих се хвърлил на бмв-то от доста по-висок клас. Недейте да прехвалвате тези единички толкова, та даже да ги сравнявате със 530d, това че сте се набутали сумати пари да ги взимате като нови не означава, че са по-добри от по-стара пета серия.
Интересно ми е какви са доводите на притежателя на 530-то да го смени за 1чката? Иска да я даде на жена си и да си купи 7ма серия? А може би ще му доплащаш? Ако споделиш това може да ни е от полза.
Възможно е собственика да е наясно със даден проблем на колата, който на пръв поглед да не го забележиш, обаче да те вкара в преразход
Разбирай, скоростна кутия най-вече, защото може да е тръгнала и да я е закрепил с по-различно масло или добавка или да хлъзга след като загрее, разбирай тръгнало турбо или проблеми по горивната система, и други красоти завършващи със сметка от рода на 5000лв ремонт едното
За годините не се притеснявай ... твойта е на 5, а другата е на 7 така че твойта също не е първа младост, а да не говорим, че доскоро имах петица 1991 година в състояние не по-различно от кола излезнала от магазина, така че тази 2003та ми се струва направо нова, ако е пазена разбира се, може колата да ти е 2007 ама да е на 330 000 и най-лошото - да не й личат
историята е свидетел и на такива примери 
Интересно ми е какви са доводите на притежателя на 530-то да го смени за 1чката? Иска да я даде на жена си и да си купи 7ма серия? А може би ще му доплащаш? Ако споделиш това може да ни е от полза.
Възможно е собственика да е наясно със даден проблем на колата, който на пръв поглед да не го забележиш, обаче да те вкара в преразход


За годините не се притеснявай ... твойта е на 5, а другата е на 7 така че твойта също не е първа младост, а да не говорим, че доскоро имах петица 1991 година в състояние не по-различно от кола излезнала от магазина, така че тази 2003та ми се струва направо нова, ако е пазена разбира се, може колата да ти е 2007 ама да е на 330 000 и най-лошото - да не й личат


Re: Отново дилемата хехех :) Е87 или Е60
Здравейте,колеги!
Четох темата и си казах време е да си дам мнението. За дилемата дали единичка или петица ще ти кажа следните мои впечетления, а извода си остава за тебе.
Живея в Англия. Пролетта на 2007-ма реших да си сменя колата и скочих в голямата дилема каква да бъде тя. В интерес на истината бях се наклонил към Волво, но след няколко безсънни нощи и безкрайно сърфиране из Интернет и разбира се, мнение на приятели един ден почуках на вратата на БМВ дилъра. Причината да избера БМВ бе по-гъвкавата политика на БМВ при продажбите в сравнение с Волво. Да не се впускам в подробности - на 27 юни 2007 станах повече от горд собственик на БМВ Е60 530 дизел, автоматик, 218 коня, 2004 година,SE пакета. Както знаете тука, а може би и в БГ вече, е широко разпространена схемата купуваш нова кола-караш три години-връщаш на дилъра за нова. Точно такава тригодишна кола беше моята, като дилъра си я сервизира и ми я продава с удължена едногодишна гаранция. Да не ви оттегчавам с подробности - в сбит вариант ще споделя моите впечатление за тези три години ежедневно каране на тази кола. Без да се изхвърлям ще кажа, че това е един малък връх в технологично отношение при изискванията ни за една съвременна кола. Не можем да искаме от кола, която тежи близо два тона с разкошно купе като здравина и комфорт, с експлозивен старт при нужда да ти харчи по-малко 5,5 л/100 км при поддържане на 120:130 км/час по магистрала с трима души и багаж при включен климатик на средна мощност. Просто досега не бях срещал такова технологично чудо... Накратко - за тези три години /колата я взех на 40 хиляди километра/ и навих още 70 000 км и спокойно мога да кажа, че се държеше като нова в поведението си на пътя след този пробег. Разходите ми за тези три години се свеждаха до обичайните сервизни според компютъра /смяна на масла, накладки и тн/ показания, като единственото извън сервиза обслужване бе регулация на предницата. Та колегата, който е решил да заменя единицита с петица бих го попитал за какво ще му трябва, защото тази кола определено не е най -удобната за градско каране. Стихията й е извън града. За пример на два пъти съм се прибирал до БГ с колата за лятната си отпуска като втория път го съчетах и с едно разкошно пастиране пр Десо в Габрово.Борко/колата ми/ си го заслужава,а за златните ръце и сърце на Десо/deso-car-care от форума/ ще пиша в неговата страница... Така че напълно нормално е тази 5-ца, която му предлагат да е на 130 000 км, но това се проверява.
Второ - наистина разходите по поддръжка на двете коли са коренно различни като сравнение, но както каза колегата зависи от предишният собственик и стилът му на каране. На моята нито веднъж не съм правил дрифт със задницата и или да съм я юрикал като служебна - единствено по магистралите съм си позволявал на моменти да вдигна и над 200км/ч в Германия- но като всяка кола и тя след време си иска своят сервиз, та наред с прегледа по основните агрегати бих посъветвал колегата да се наведе над двигатела при отворен капак и ако обонянието му долавя изгорели газове, то най-вероятно гъвкавата връзка от колектора към катализатора е за смяна / за моята й искаха 700 лири в сервиз на БМВ да я сменят. Явно, поради тежката предница се изисква и проверка на преден мост, което от своя старана изисква този реглаж да се прави на стенд за коли 4Х4 - на никакъв друг стенд не се връзвайте да ви преглеждат предницата освен на дилърският, разбира се.
Имах възможността да карам и 116 дизел спорт за три дена, но със нетърпение очаквах да си взема моята кола от сервиза.
Така че колега, моето мнение е ако тази кола покрива твоите нужди и всичко по нея е реално - просто не се замисляй, но си остави вратичка за скрити дефекти и възможност за връщане на колата.
На добър час!
Четох темата и си казах време е да си дам мнението. За дилемата дали единичка или петица ще ти кажа следните мои впечетления, а извода си остава за тебе.
Живея в Англия. Пролетта на 2007-ма реших да си сменя колата и скочих в голямата дилема каква да бъде тя. В интерес на истината бях се наклонил към Волво, но след няколко безсънни нощи и безкрайно сърфиране из Интернет и разбира се, мнение на приятели един ден почуках на вратата на БМВ дилъра. Причината да избера БМВ бе по-гъвкавата политика на БМВ при продажбите в сравнение с Волво. Да не се впускам в подробности - на 27 юни 2007 станах повече от горд собственик на БМВ Е60 530 дизел, автоматик, 218 коня, 2004 година,SE пакета. Както знаете тука, а може би и в БГ вече, е широко разпространена схемата купуваш нова кола-караш три години-връщаш на дилъра за нова. Точно такава тригодишна кола беше моята, като дилъра си я сервизира и ми я продава с удължена едногодишна гаранция. Да не ви оттегчавам с подробности - в сбит вариант ще споделя моите впечатление за тези три години ежедневно каране на тази кола. Без да се изхвърлям ще кажа, че това е един малък връх в технологично отношение при изискванията ни за една съвременна кола. Не можем да искаме от кола, която тежи близо два тона с разкошно купе като здравина и комфорт, с експлозивен старт при нужда да ти харчи по-малко 5,5 л/100 км при поддържане на 120:130 км/час по магистрала с трима души и багаж при включен климатик на средна мощност. Просто досега не бях срещал такова технологично чудо... Накратко - за тези три години /колата я взех на 40 хиляди километра/ и навих още 70 000 км и спокойно мога да кажа, че се държеше като нова в поведението си на пътя след този пробег. Разходите ми за тези три години се свеждаха до обичайните сервизни според компютъра /смяна на масла, накладки и тн/ показания, като единственото извън сервиза обслужване бе регулация на предницата. Та колегата, който е решил да заменя единицита с петица бих го попитал за какво ще му трябва, защото тази кола определено не е най -удобната за градско каране. Стихията й е извън града. За пример на два пъти съм се прибирал до БГ с колата за лятната си отпуска като втория път го съчетах и с едно разкошно пастиране пр Десо в Габрово.Борко/колата ми/ си го заслужава,а за златните ръце и сърце на Десо/deso-car-care от форума/ ще пиша в неговата страница... Така че напълно нормално е тази 5-ца, която му предлагат да е на 130 000 км, но това се проверява.
Второ - наистина разходите по поддръжка на двете коли са коренно различни като сравнение, но както каза колегата зависи от предишният собственик и стилът му на каране. На моята нито веднъж не съм правил дрифт със задницата и или да съм я юрикал като служебна - единствено по магистралите съм си позволявал на моменти да вдигна и над 200км/ч в Германия- но като всяка кола и тя след време си иска своят сервиз, та наред с прегледа по основните агрегати бих посъветвал колегата да се наведе над двигатела при отворен капак и ако обонянието му долавя изгорели газове, то най-вероятно гъвкавата връзка от колектора към катализатора е за смяна / за моята й искаха 700 лири в сервиз на БМВ да я сменят. Явно, поради тежката предница се изисква и проверка на преден мост, което от своя старана изисква този реглаж да се прави на стенд за коли 4Х4 - на никакъв друг стенд не се връзвайте да ви преглеждат предницата освен на дилърският, разбира се.
Имах възможността да карам и 116 дизел спорт за три дена, но със нетърпение очаквах да си взема моята кола от сервиза.
Така че колега, моето мнение е ако тази кола покрива твоите нужди и всичко по нея е реално - просто не се замисляй, но си остави вратичка за скрити дефекти и възможност за връщане на колата.
На добър час!
- Avantgarde
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 24.05.2010
- Пол: Мъж
Re: Отново дилемата хехех :) Е87 или Е60
Това със 7 годишна кола на тези километри ми звучи ненормално, другото е, че лайстната на вратата е алуминиева а таблото е махагон, на пръв поглед не е кой знае какво, но може да е свързано с удар на вратата и ненамиране на същия панел. Виж какъв процент от е60-ките от 2003 година са на такъв пробег и ако са на толкова каква е стойността им.
- hristiqnenew
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 14.03.2010
- Пол: Мъж
Re: Отново дилемата хехех :) Е87 или Е60
Ако ти се кара голяма кола големи разходи! Единичка яко BMW няма какво да счупи!!!
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани