Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Да, без екстри поддържа 13.9-14.1V, със екстри пада под 13.5, даже до 12.7 падна последния път. Като екстри пускам всичко - подгрев на задни и предни седалки, подгрев задно стъкло, фарове, климатик и музика.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ultrashock написа:Да, без екстри поддържа 13.9-14.1V, със екстри пада под 13.5, даже до 12.7 падна последния път. Като екстри пускам всичко - подгрев на задни и предни седалки, подгрев задно стъкло, фарове, климатик и музика.
за мен това е чисто и просто проблем с алтернатора или по-точно реле регулатора .... за секунда напрежението може да падне, но после ролята на релето е да го нормализира и постоянно напрежението при запалена кола трябва да ти е 14,4 ...
а не видях дали си писал...акумулатора как ти е ?
EDIT: и ако колата ти седи в сервиз електтричари ... и не могат да го установят ... според мен смени сервиза ...
П.П. може да хвърлиш едно око и на темата за реле регулатора

- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
B.Stoimenov написа:ultrashock написа:Да, без екстри поддържа 13.9-14.1V, със екстри пада под 13.5, даже до 12.7 падна последния път. Като екстри пускам всичко - подгрев на задни и предни седалки, подгрев задно стъкло, фарове, климатик и музика.
за мен това е чисто и просто проблем с алтернатора или по-точно реле регулатора .... за секунда напрежението може да падне, но после ролята на релето е да го нормализира и постоянно напрежението при запалена кола трябва да ти е 14,4 ...
а не видях дали си писал...акумулатора как ти е ?
EDIT: и ако колата ти седи в сервиз електтричари ... и не могат да го установят ... според мен смени сервиза ...
П.П. може да хвърлиш едно око и на темата за реле регулатора
Проблема може да не е толкаво прост. Преди 2-3 месеца имах проблеми с акумулатора, ходих на майстор, сваляха алтернатора и смениха релето. После купих и нов акумулатор 100hA и IBS кабел втора ръка и до момента нямах проблем. Т.е. имам ново реле, уж bosch, нов акумулатор и работещ IBS кабел. Вчера са закачали алтернатора на стенд и бил ок, сега търсят от къде може да е проблема.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ultrashock написа:B.Stoimenov написа:ultrashock написа:Да, без екстри поддържа 13.9-14.1V, със екстри пада под 13.5, даже до 12.7 падна последния път. Като екстри пускам всичко - подгрев на задни и предни седалки, подгрев задно стъкло, фарове, климатик и музика.
за мен това е чисто и просто проблем с алтернатора или по-точно реле регулатора .... за секунда напрежението може да падне, но после ролята на релето е да го нормализира и постоянно напрежението при запалена кола трябва да ти е 14,4 ...
а не видях дали си писал...акумулатора как ти е ?
EDIT: и ако колата ти седи в сервиз електтричари ... и не могат да го установят ... според мен смени сервиза ...
П.П. може да хвърлиш едно око и на темата за реле регулатора
Проблема може да не е толкаво прост. Преди 2-3 месеца имах проблеми с акумулатора, ходих на майстор, сваляха алтернатора и смениха релето. После купих и нов акумулатор 100hA и IBS кабел втора ръка и до момента нямах проблем. Т.е. имам ново реле, уж bosch, нов акумулатор и работещ IBS кабел. Вчера са закачали алтернатора на стенд и бил ок, сега търсят от къде може да е проблема.
оригиналното реле не е ли Valeo?
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Да ако алтернатора ти е Valeo, при мен алтернатора е Bosch , съответно и релето.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Да, има вариатн и с Бош ... даже е по-евтиния ...
моя е Валео.
А самият алтернатор провериха ли ти на осцилоскоп ? ...все пак не е само релето ... а колко му е и самото реле да е дефектно ...
много странно наистина ...
EDIT : сори, сега видях че е качван алтернатора на стенд. .. хмм ...

А самият алтернатор провериха ли ти на осцилоскоп ? ...все пак не е само релето ... а колко му е и самото реле да е дефектно ...

EDIT : сори, сега видях че е качван алтернатора на стенд. .. хмм ...
Последна промяна B.Stoimenov на 01 Апр 2016, 10:27, променена общо 2 пъти
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ultrashock написа:Колко волта ти поддържа със и без пуснати екстри(уточни какви), можеш ли да провериш. Много ще ме улесни тази информация, понеже както споменах по-горе и аз съм в същия филм и вече 4-5 дни седи при ел. техника и не може да открие проблема.
Аз бях писал по-назад:
Когато е включено всичко - ксенон, халоген, подгрев, клима, отопляване задно, парно на макс - зарежда на 13.5-13.6
когато изключа всичко това 14.1.
Вчера майстора също е правил подобен тест, неговото мнение е по-различно.
При лек товар - автоксенон и духалка 2-3 степен (така е на ауто) - 13.5-13.6 при натоварено (не знам точно какво включил като консуматив) 13.7-13.9.
Днес като покарам (ако запаля

Аз също мисля, че много ти пада напрежението, което не знам дали е от алтернатор или ток.
При мене "добрата новина" ако може да се ползва този термин, е че при палене тока пада до 9волта
и затова се надявам да е само от батерийката.
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Днес си взех колата от ел.техника и докладвам за резултатите:
Пробвал с един алтернатор, същия като моя - Bosch от Х3, нямало промяна в зареждането.
След това е носил моя на някакъв стенд, че той нямал такъв и му казали че моя си е ок.
Гледали са модули, IBS, акумулатор, окабаляване и всичко изглеждало ок.
В крайна сметка е взел друг алтернатор Valeo и сега нещата са значително по-добре. Каза да я карам 2-3 дни да видим, че всичко е наред.
В момента зарежда на 14-14.1-14.2 без консуматори. С пуснати всички консуматори - подгряване на седалки, стъкла, климатик и т.н. - някъде между 13.7-13.9.
Не знам дали е добре, но каза че това е най-доброто, което може да направи. Каза ми че имам проблем с оборотите. Работела на ниски обороти на място и затова се затормозявал алтернатора. Даде ми съвет ако мога да ги кача малко и ще търся тези през INPA, DIS и NCSExpert да видя къде какви настройки има, а вие страшно ще ме улесните ако ми кажете какво да направя? Имам всичкия необходим софтуер и малко знания с кое как се работи.
Пробвал с един алтернатор, същия като моя - Bosch от Х3, нямало промяна в зареждането.
След това е носил моя на някакъв стенд, че той нямал такъв и му казали че моя си е ок.
Гледали са модули, IBS, акумулатор, окабаляване и всичко изглеждало ок.
В крайна сметка е взел друг алтернатор Valeo и сега нещата са значително по-добре. Каза да я карам 2-3 дни да видим, че всичко е наред.
В момента зарежда на 14-14.1-14.2 без консуматори. С пуснати всички консуматори - подгряване на седалки, стъкла, климатик и т.н. - някъде между 13.7-13.9.
Не знам дали е добре, но каза че това е най-доброто, което може да направи. Каза ми че имам проблем с оборотите. Работела на ниски обороти на място и затова се затормозявал алтернатора. Даде ми съвет ако мога да ги кача малко и ще търся тези през INPA, DIS и NCSExpert да видя къде какви настройки има, а вие страшно ще ме улесните ако ми кажете какво да направя? Имам всичкия необходим софтуер и малко знания с кое как се работи.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ultrashock написа:Днес си взех колата от ел.техника и докладвам за резултатите:
Пробвал с един алтернатор, същия като моя - Bosch от Х3, нямало промяна в зареждането.
След това е носил моя на някакъв стенд, че той нямал такъв и му казали че моя си е ок.
Гледали са модули, IBS, акумулатор, окабаляване и всичко изглеждало ок.
В крайна сметка е взел друг алтернатор Valeo и сега нещата са значително по-добре. Каза да я карам 2-3 дни да видим, че всичко е наред.
В момента зарежда на 14-14.1-14.2 без консуматори. С пуснати всички консуматори - подгряване на седалки, стъкла, климатик и т.н. - някъде между 13.7-13.9.
Не знам дали е добре, но каза че това е най-доброто, което може да направи. Каза ми че имам проблем с оборотите. Работела на ниски обороти на място и затова се затормозявал алтернатора. Даде ми съвет ако мога да ги кача малко и ще търся тези през INPA, DIS и NCSExpert да видя къде какви настройки има, а вие страшно ще ме улесните ако ми кажете какво да направя? Имам всичкия необходим софтуер и малко знания с кое как се работи.
Откровено казано - незнам как се вдигат оборотите. Но, за мен това не е Ок, нещо трябва да кара колата да държи ниски обороти ... а какво разбира майстора под ниски обороти ?
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Навремето на Е46 си ги бях вдигнал малко (от 600 на 660) заради газовата.
Ставаше от ДИС-а. При дизела не знам дали трябва да ги вдигаш и с колко. Те колко са
сега, че казва ниски ?
Според мен алтернатора ти зарежда чудесно.
Ставаше от ДИС-а. При дизела не знам дали трябва да ги вдигаш и с колко. Те колко са
сега, че казва ниски ?
Според мен алтернатора ти зарежда чудесно.
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Моята е бензин - M54B30. А оборотите не съм ги гледал, трябва да пусна на скритото меню да ги проследя известно време и ще ви пиша.
Значи казвате през DIS - къде по-точно да търся тази опция, имате ли представа?
Значи казвате през DIS - къде по-точно да търся тази опция, имате ли представа?
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
nikolae написа:Имаше и видео, но не го намира. Това ще ти свърши работа.
И аз попаднах на това, ще го тествам. През ISTA/D може ли да стане?
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
1. Ще запиша какви са Idle RPM преди да правя каквото и да е.
2. Поръчах един спрей за почистване на дебитомери и ще го сваля и почистя.
3. Ще проверя пак Idle RPM на празен ход.
4. Ако нещата все още не са ок, ще се мъча в ISTA/D или DIS.
След това ще ви пиша за инфо, да знаете какво съм постигнал или не съм
2. Поръчах един спрей за почистване на дебитомери и ще го сваля и почистя.
3. Ще проверя пак Idle RPM на празен ход.
4. Ако нещата все още не са ок, ще се мъча в ISTA/D или DIS.
След това ще ви пиша за инфо, да знаете какво съм постигнал или не съм

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани