Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Коя версия имаш?
- stoino
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: София-Криводол
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d ///M vision
- Мечтае да кара: F10 550d///M
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Niko M3 написа:shkata написа:Защото на ника ти пише М3...колега за е61 525d преди фейса става дума и на мен ми се иска да карам М3 ... а по въпроса трябват ми по нови daten файлове защото CCC- то е с по нова версия, някой ако може да помогне ще почерпя
![]()
Sent from my SM-J500FN using Tapatalk
Заповядай,Колега това са най-актуалните за момента SP-DATEN 03.11.2015 година.
SP-DATEN 57.2 https://mega.nz/#F!cxpWibKZ!fx9P3rEO9gkrti9lq8PoawСлед изтегляне,щраква се върху архива с десен бутон избира се "Properties" след това се слага отметка на"unblock"избира се"Apply" и след това"ОК".Ако архива на бъде отключен няма да се разархивира!!!
Актуализация на нови SP-Daten файлове може да отнеме много време.Много ръчно копиране и поставяне на инсталационни файлове.
С този инструмент "BMW Coding Tool"http://www.mediafire.com/download/kysr781b4j1lcb0/BMW+Coding+Tool+v250.zip ще можеш много лесно да актуализираш автоматично Daten файловете в WinKFP и NCSExpert.Той ще подмени само файловете, които се нуждаят от подмяна и ще пропусне файловете, които не се нуждаят!!!BMW Coding Tool работи на Windows 32 или 64bit OS XP,Windows 7,8,8.1 и дори на Windows 10 тестван лично от мен.
Така трябва да се кодира CCC за да чете MP3
Модул: CAPPL
Функция: MP3_CCC
Стойност: full - full
Описание:Задаване да чете MP3 през CD,DVD
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравейте ,
Някой пробвал ли е да променя тези неща по сервотроника :
SVT_ECO_VERSION_PARAMETER - VERSION PARAMETERS FOR SPEED-DEPENDENT POWER STEERING (SERVOTRONIC) AND ELECTRONICALLY CONTROLLED ORIFICE (ECO)
3
SVT_KP_FAKTOR - SPEED-DEPENDENT POWER STEERING (SERVOTRONIC) KP FACTOR
40
SVT_TN_FAKTOR - SPEED-DEPENDENT POWER STEERING (SERVOTRONIC) TN FACTOR
80
SVT_REGELZEIT - SPEED-DEPENDENT POWER STEERING (SERVOTRONIC) ADJUSTMENT TIME [TIME_MS=DATA/4]
5ms
SCHRITTE_KENN_UMSCHAL - NUMBER OF STEPS TO CHANGE CHARACTERISTIC CURVE [STEPS=DATA*10]
40
GESCHWIND_WERTE_KOMFORT - SPEED VALUES IN COMFORT MODE
0,3,10,30,60,80,120,158,198,202,205,209,212,216,220,248
STROMWERTE_KOMFORT - CURRENT VALUES IN COMFORT MODE
215,215,138,128,120,115,113,105,80,80,80,80,80,80,80,80
Някой пробвал ли е да променя тези неща по сервотроника :
SVT_ECO_VERSION_PARAMETER - VERSION PARAMETERS FOR SPEED-DEPENDENT POWER STEERING (SERVOTRONIC) AND ELECTRONICALLY CONTROLLED ORIFICE (ECO)
3
SVT_KP_FAKTOR - SPEED-DEPENDENT POWER STEERING (SERVOTRONIC) KP FACTOR
40
SVT_TN_FAKTOR - SPEED-DEPENDENT POWER STEERING (SERVOTRONIC) TN FACTOR
80
SVT_REGELZEIT - SPEED-DEPENDENT POWER STEERING (SERVOTRONIC) ADJUSTMENT TIME [TIME_MS=DATA/4]
5ms
SCHRITTE_KENN_UMSCHAL - NUMBER OF STEPS TO CHANGE CHARACTERISTIC CURVE [STEPS=DATA*10]
40
GESCHWIND_WERTE_KOMFORT - SPEED VALUES IN COMFORT MODE
0,3,10,30,60,80,120,158,198,202,205,209,212,216,220,248
STROMWERTE_KOMFORT - CURRENT VALUES IN COMFORT MODE
215,215,138,128,120,115,113,105,80,80,80,80,80,80,80,80
Последна промяна shkata на 12 Мар 2016, 13:24, променена общо 1 път
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
stoino написа:ultrashock написа:shkata написа:Кодиране на времето което трябва да задържите заключването за да започнат да се прибират огледалата
модул - CAS
00 Веднага
05 0.5 секунди
0A 1.0 секунда
0F 2.5 секунди (по подразбиране)
Отваря се NETTODAT сменя се
B 00300200,0010,2C,02,10,7F,00,00,05,23,05,23,33,19,0F,05,1E,14
и после се кодира от него.
Това го добавих към листа, но коя е функцията да се активира прибирането? При мен мога да ги прибирам само с копчето на шофьорската врата, с копчето за заключване не се получава, с него мога само да затварям прозорците при задържането му.
По принцип до дават:
МОДУЛ: KGM , ФУНКЦИЯ: BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL , СТОЙНОСТ: aktiv, ОПИСАНИЕ: Comfort folding mirrors (Needs SA430) - 09/'05 onwards (hold close button on key FOB to fold mirrors)
Дали така, нека някой потвърди.
Да така е,колега само да направя една малка поправка;
"0F"2.5 секунди (по подразбиране)" това е времето за Комфортно отваряне на стъклата;(Функция; KMFRT_OEFFNEN)
Времето за комфортно сгъване на външните огледала е задържането на бутона за заключване за 1,5 секунди(по подразбиране)
МОДУЛ: KGM
ФУНКЦИЯ: BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL
СТОЙНОСТ: aktiv
ОПИСАНИЕ; Комфортно сгъване на външните огледала.При задържането на бутона за заключване за 1,5 секунди се сгъват външните огледала.
Промяна на времето за което трябва да задържите бутона за заключването за да започнат да се прибират огледалата.
МОДУЛ: CAS
ФУНКЦИЯ: KMFRT_SCHLIESSEN
Фабрична стойност: wert_01 - value 01
data ="0F" време-1,5 секунди(по подразбиране)
това време може да се променя както е казал колегата с "NETTODATА кодиране" или за мен много по удобно е с UPDATE на NCS Dummy.
Добавя нов параметър data:"00" време-0 секунди или (веднага).UPDATE се Dummy,избира се новия параметър и се кодира.
ОПИСАНИЕ:Сгъване на външните огледала още при заключване,без задържане на бутона за 1,5 секунди.
ultrashock написа:Добавих ги в списъка. Дано е достатъчно разбираемо. За съжаление това прибиране на огледалата не съм го тествал лично, но като намеря време ще го направя. Аз също бих искал да го активирам. Интересно ми е само следното - при задържане на Lock на дистанционното, също така се затварят и прозорците. Няма ли да има някакъв конфликт?
Потвърдено работи за кола преди 09/2005-та и не няма конфликт м/у конфортното прибиране на огледалата за странично виждане и вдигането на прозорците.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Списъка с потвърдени и работещи функции е доста скромен до момента. Ще ви помоля ако се сещате нещо, което е тествано и може да се добави, опишете го по следния познат начин :
Аз ги добавям периодично в първия пост, за да не е нужно да се рови из цялата тема, в случай че на някой му е необходимо нищо.
- Код: Избери целия код
Модул: **************
Функция: **************
Стойност: **************
Описание: **************
Аз ги добавям периодично в първия пост, за да не е нужно да се рови из цялата тема, в случай че на някой му е необходимо нищо.
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Не намерих информация има ли начин да се кодират халогените да светят при завиване?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Alexius написа:Не намерих информация има ли начин да се кодират халогените да светят при завиване?
Без преправяне до колкото знам НЕ
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
shkata написа:Здравейте ,
Някой пробвал ли е да променя тези неща по сервотроника :
SVT_ECO_VERSION_PARAMETER - VERSION PARAMETERS FOR SPEED-DEPENDENT POWER STEERING (SERVOTRONIC) AND ELECTRONICALLY CONTROLLED ORIFICE (ECO)
3
SVT_KP_FAKTOR - SPEED-DEPENDENT POWER STEERING (SERVOTRONIC) KP FACTOR
40
SVT_TN_FAKTOR - SPEED-DEPENDENT POWER STEERING (SERVOTRONIC) TN FACTOR
80
SVT_REGELZEIT - SPEED-DEPENDENT POWER STEERING (SERVOTRONIC) ADJUSTMENT TIME [TIME_MS=DATA/4]
5ms
SCHRITTE_KENN_UMSCHAL - NUMBER OF STEPS TO CHANGE CHARACTERISTIC CURVE [STEPS=DATA*10]
40
GESCHWIND_WERTE_KOMFORT - SPEED VALUES IN COMFORT MODE
0,3,10,30,60,80,120,158,198,202,205,209,212,216,220,248
STROMWERTE_KOMFORT - CURRENT VALUES IN COMFORT MODE
215,215,138,128,120,115,113,105,80,80,80,80,80,80,80,80
Поиграх си днес с последните 2 параметъра. Чисто логически би трябвало да е просто - скорост и ток(колкото повече толкова по силно)
GESCHWIND_WERTE_KOMFORT
wert_06
wert_07
wert_10
wert_11
wert_16
wert_17
wert_22
wert_23
STROMWERTE_KOMFORT
wert_06
wert_07
wert_10
wert_11
wert_16
wert_17
wert_22
wert_23
което съответства на
GESCHWIND_WERTE_KOMFORT - SPEED VALUES IN COMFORT MODE
Скорост : 0,3,10,30,60,80,120,158,198,202,205,209,212,216,220,248
STROMWERTE_KOMFORT - CURRENT VALUES IN COMFORT MODE
ток - 215,215,138,128,120,115,113,105,80,80,80,80,80,80,80,80
Като промених второто на :
STROMWERTE_KOMFSTROMWERTE_KOMFORT
wert_14
wert_19
wert_20
wert_25
което съответства на:
215,188,170,150,143,135,128,120,113,105,98,75,46,11,0,0
Волана ми стана по лек и по приятен за каране в зоната до 60 km/h. Ако някой му се занимава може да пробва и да потвърди да не би аз да си въобразявам. В общи линии разликата би трябвало да изглежда така:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
adovet написа:Alexius написа:Не намерих информация има ли начин да се кодират халогените да светят при завиване?
Без преправяне до колкото знам НЕ
Може и то само след кодиране, но трябва да модула ти да го позволява, версията му трябва да е от кола след 2008 година, т.е фейс от последните казано просто.
- Niko M3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: Голям град, голяма простотия
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
stoino написа:Niko M3 написа:shkata написа:Защото на ника ти пише М3...колега за е61 525d преди фейса става дума и на мен ми се иска да карам М3 ... а по въпроса трябват ми по нови daten файлове защото CCC- то е с по нова версия, някой ако може да помогне ще почерпя
![]()
Sent from my SM-J500FN using Tapatalk
Заповядай,Колега това са най-актуалните за момента SP-DATEN 03.11.2015 година.
SP-DATEN 57.2 https://mega.nz/#F!cxpWibKZ!fx9P3rEO9gkrti9lq8PoawСлед изтегляне,щраква се върху архива с десен бутон избира се "Properties" след това се слага отметка на"unblock"избира се"Apply" и след това"ОК".Ако архива на бъде отключен няма да се разархивира!!!
Актуализация на нови SP-Daten файлове може да отнеме много време.Много ръчно копиране и поставяне на инсталационни файлове.
С този инструмент "BMW Coding Tool"http://www.mediafire.com/download/kysr781b4j1lcb0/BMW+Coding+Tool+v250.zip ще можеш много лесно да актуализираш автоматично Daten файловете в WinKFP и NCSExpert.Той ще подмени само файловете, които се нуждаят от подмяна и ще пропусне файловете, които не се нуждаят!!!BMW Coding Tool работи на Windows 32 или 64bit OS XP,Windows 7,8,8.1 и дори на Windows 10 тестван лично от мен.
Така трябва да се кодира CCC за да чете MP3
Модул: CAPPL
Функция: MP3_CCC
Стойност: full - full
Описание:Задаване да чете MP3 през CD,DVD
Едно голямо благодаря, на колегата за файловете свършиха ми работа пък и сега си имам актуални файлове

Супер. Сега отиди да си купиш opel нафтичка и ще се возиш от сервиз до сервиз икономично 

- jordanneikov
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25.03.2006
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравейте колеги,
моля ако някой знае на какво се дължи тази грешка при опит за кодиране на двойно мигане на аварийните св. да помогне.
PS
Проблема е установен. Бях решил, че за да кодирам е достатъно колата да е на контакт, но се оказа, че двигателя трябва да е запален. Сега всичко е ОК.
моля ако някой знае на какво се дължи тази грешка при опит за кодиране на двойно мигане на аварийните св. да помогне.
PS
Проблема е установен. Бях решил, че за да кодирам е достатъно колата да е на контакт, но се оказа, че двигателя трябва да е запален. Сега всичко е ОК.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна jordanneikov на 14 Мар 2016, 19:39, променена общо 1 път
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
jordanneikov написа:Здравейте колеги,
моля ако някой знае на какво се дължи тази грешка при опит за кодиране на двойно мигане на аварийните св. да помогне.
Доколкото аз съм наясно и начина, по който аз го направих е с добавяне на параметър към функцията в NETTODAT файла:
- Код: Избери целия код
Модул: LMA
Функция: BLINKIMPULS_WARNBLK
Стойност: wert_02
Описание: Двойно мигащи аварийни светили (Dobule Blinkers)
Информация: Прочита се NETTODAT.MAN с NCS Expert. След това през Dummy-то, се добавя нов параметър към функцията(BLINKIMPULS_WARNBLK) wert_02 с опция 3 и се експортира. След това отново с NCS Expert се избира Basic Function - oapiCodeSgByNettoData (общо взето се следва описанието в точка 6.3. Coding modules with NETTODAT.MAN trace manipulation file.
- krispd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 27.08.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60,530d 04'
- Мечтае да кара: Eleanor
- Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Kолеги,днес ходих при един приятел с е92-ка да му отключа разни глезотии и с удивление установих,че нямам опция да цъкна в NCS-то никакво е9х ,идеи защо така?
Work hard in silence,let success make the noise.
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
От версията на NCS която имаш. Всъщност може и от EDIABAS-a da e.
- krispd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 27.08.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60,530d 04'
- Мечтае да кара: Eleanor
- Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
3186 написа:От версията на NCS която имаш. Всъщност може и от EDIABAS-a da e.
Решението на проблема какъв е?
Work hard in silence,let success make the noise.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани