Чиптунинг на Е60 525д 2006г

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 16.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: LCI 530xd
Мечтае да кара: Alpina B7

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от fefe » 30 Сеп 2011, 14:23

Беше референция към е60 и новата номерация с Ф, в комбинация с факта, че новите муцуни не са като тази на е60 и ще се чака известно време (докато не дойде Ф60) да направят отново муцуна като на е60.

Иначе идеята с Ферари не е лоша :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от @ndro » 30 Сеп 2011, 16:04

fefe написа:Беше референция към е60 и новата номерация с Ф, в комбинация с факта, че новите муцуни не са като тази на е60 и ще се чака известно време (докато не дойде Ф60) да направят отново муцуна като на е60.

"муцуната" на Е60 е нещото, което ме "грабна" още в първия момент и ще чакам да направят нова такава муцуна в по-новата 5-ца.
F10-ката е прекалено "тъжна" и "увиснала" отпред :cry:
Emooo написа:Да сигурно имат голям резерв но щом имаме хора оплакващи се от счупени скоростни кутии без чип, какво да очаквам с чип? Общо взето говорим едно и също, а то е ще при всички положения кутията се износва от каране но с чип се износва по-бързо. Аз ако съм сигурен, че моята кутия ще изкара до 200к км няма да я мисля въобще но не искам сега на 110к км да почна да се влача по сервизи.

Emooo, скоростните кутии не се чупят сами. "чипът" оказва малко влияние. задкормилното устройство е основният виновник. имай предвид, че запасът, който имат, е предостатъчен и увеличение във въртящия момент от 20% не ги натоварва особено.

и какви са тия 200 хиляди км? аз съм над 200, с "чип" от поне 50-60, и мисля, че ще изкара още много без ремонт. наистина не мога да разбера, какво толкова сте се стреснали и защо мислите, че като си сложите "чип" веднага ще имате проблеми с турбото и скоростната кутия. въпрос на правилна експлоатация и поддръжка е цялата работа.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от Zagy » 30 Сеп 2011, 17:09

Митът за колите, скапани от чип, е по-скоро породен от това, че много собственици не знаят, че колите им имат проблем, а като сложат чип проблема моментално се изявява с пълна сила - демек чипът е виновен за всичко. Иначе един здрав дизел без проблеми спокойно си свирка с 25% повишена мощност и единственото, което го интересува, е навременната смяна на консумативите с хубави такива.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от Emooo » 30 Сеп 2011, 17:33

fefe написа:Беше референция към е60 и новата номерация с Ф, в комбинация с факта, че новите муцуни не са като тази на е60 и ще се чака известно време (докато не дойде Ф60) да направят отново муцуна като на е60.

Иначе идеята с Ферари не е лоша :driving:


Хахах не хванах тънката шега. Аз също си взех е60 заради визията с м-пакет. За мен няма по красива кола от сива е60 с м-пакет и LCI фарове и стопове. Жалко че моята не е такъв цвят и LCI

задкормилното устройство е основният виновник.

@ndro, аз като задкормилно устройство не съм много нежен към педала и затова може би е по-добре за моята кола да няма чип :mhihi:
Tool - Fear Inoculum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 12.11.2007
Пол: Мъж
Кара: X7

Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от dpetrov » 30 Сеп 2011, 23:19

Emooo написа:
П.П. Всъщност колко струва една нова скоростна кутия?



Аз до колкото знам е около 17.000лв с труда (hardware/software). Дали е наистина толкова - не знам, но дано и не ми се налага да разбирам от първо лице... :)

F07 535d
F07 530d
E60 530d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от Emooo » 30 Сеп 2011, 23:36

Хаха значи страха ми е основателен :mhihi:
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 10.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: x5 g05 4.0i
Мечтае да кара: кола дет не се разваля

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от bossorange » 04 Окт 2011, 13:40

Има ли някой, който е чипосвал ХД, да сподели впечатления. Дали не е по-опасно при ХД-тата, заради натоварването на раздатката или нещо друго?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от VRPerformance » 04 Окт 2011, 17:21

хора,не пишете за неща които не ги разбирате,визирам размислите за горивната смес :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от @ndro » 04 Окт 2011, 17:30

VRPerformance написа:хора,не пишете за неща които не ги разбирате,визирам размислите за горивната смес :idea:

добре де, напиши нещо от позицията на "разбирач".
с този пост само "ще разлаеш кучетата" :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 25.01.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 745D
Мечтае да кара: M-5

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от emoo » 05 Окт 2011, 3:58

bossorange написа:Има ли някой, който е чипосвал ХД, да сподели впечатления. Дали не е по-опасно при ХД-тата, заради натоварването на раздатката или нещо друго?



аз съм чипвал моята само че AUDI и все още никакъв проблем

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: Plovdiv

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от g.petrow » 05 Окт 2011, 10:50

VRPerformance написа:хора,не пишете за неща които не ги разбирате,визирам размислите за горивната смес :idea:


Абе приятелю, ти кой се явяваш - правителствената цензура ли? Всеки има право да пише каквото смята за разумно и обосновано. 10 пъти се обърнахме към тебе с молба да ни "отвориш очите" относно техническите аспекти на ремапа, но надеждна информация не сме получили от теб. Ако нямаш (или не желаеш) с какво да допринесеш към темата, по добре не ни губи времето да ти четем остроумните постове. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от VRPerformance » 05 Окт 2011, 13:00

g.petrow написа:
VRPerformance написа:хора,не пишете за неща които не ги разбирате,визирам размислите за горивната смес :idea:


Абе приятелю, ти кой се явяваш - правителствената цензура ли? Всеки има право да пише каквото смята за разумно и обосновано. 10 пъти се обърнахме към тебе с молба да ни "отвориш очите" относно техническите аспекти на ремапа, но надеждна информация не сме получили от теб. Ако нямаш (или не желаеш) с какво да допринесеш към темата, по добре не ни губи времето да ти четем остроумните постове. :yes:
g.petrow написа:Мисля, че с последния коментар колегата VRPerformance спомена някои от аспектите, които ни интересуват

към темата съм допринесъл дооооста повече от тебе с доста техническа информация(което ти сам си го осъзнал),която съм сметнал че като за крайни потребители ви е достатъчна :) като не ти харесват постовете ми не ги чети,щото по тая логика аз мога да кажа същото :)

Иначе за горивната смес и това което споделихте се отнася за бензиновите автомобили,при дизелите ОБОГАТЯВАНЕТО на горивната смес води до ПОВИШАВАНЕ на температурата в мотора и на изходящите газове!драстичното увеличение на горивната смес,при автомобили с ДПФ води до тяхното задръстване,води до прегряване на турбото и съответно неговото счупване :idea: Правилната горивна смес е ключа към добрия тунинг за стандартни автомобили,ако автомобилите са за спортни цели,винаги сместа е доста Обогатена(и колата пуши) за да могат да се постигнат максимални резултати,но тогава автомобила не е надежден...

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от Ilko Ivanov » 05 Окт 2011, 13:10

g.petrow написа:Абе приятелю, ти кой се явяваш - правителствената цензура ли? Всеки има право да пише каквото смята за разумно и обосновано. 10 пъти се обърнахме към тебе с молба да ни "отвориш очите" относно техническите аспекти на ремапа, но надеждна информация не сме получили от теб. Ако нямаш (или не желаеш) с какво да допринесеш към темата, по добре не ни губи времето да ти четем остроумните постове. :yes:

Струва ми се ,че темата излиза от рамките на добрия тон......
При следващия пост който прозвучи като заяждане я заключвам без предупреждение !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от @ndro » 05 Окт 2011, 16:29

VRPerformance написа:Иначе за горивната смес и това което споделихте се отнася за бензиновите автомобили,при дизелите ОБОГАТЯВАНЕТО на горивната смес води до ПОВИШАВАНЕ на температурата в мотора и на изходящите газове!драстичното увеличение на горивната смес,при автомобили с ДПФ води до тяхното задръстване,води до прегряване на турбото и съответно неговото счупване :idea: Правилната горивна смес е ключа към добрия тунинг за стандартни автомобили,ако автомобилите са за спортни цели,винаги сместа е доста Обогатена(и колата пуши) за да могат да се постигнат максимални резултати,но тогава автомобила не е надежден...

и аз съм чувал, че при дизелите богатата смес води до повишаване на температурата, което споменах малко по-горе. нали това беше принципът на прочистване на филтъра за твърди частици при нашите Е60-ки - като се повишава температурата, посредством увеличаване на подаваното количество гориво...

спазвайте "добрия тон", да не ни "заключат", че темата тамън стана интересна :smoke:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от VRPerformance » 05 Окт 2011, 19:20

@ndro написа:
VRPerformance написа:Иначе за горивната смес и това което споделихте се отнася за бензиновите автомобили,при дизелите ОБОГАТЯВАНЕТО на горивната смес води до ПОВИШАВАНЕ на температурата в мотора и на изходящите газове!драстичното увеличение на горивната смес,при автомобили с ДПФ води до тяхното задръстване,води до прегряване на турбото и съответно неговото счупване :idea: Правилната горивна смес е ключа към добрия тунинг за стандартни автомобили,ако автомобилите са за спортни цели,винаги сместа е доста Обогатена(и колата пуши) за да могат да се постигнат максимални резултати,но тогава автомобила не е надежден...

и аз съм чувал, че при дизелите богатата смес води до повишаване на температурата, което споменах малко по-горе. нали това беше принципът на прочистване на филтъра за твърди частици при нашите Е60-ки - като се повишава температурата, посредством увеличаване на подаваното количество гориво...

спазвайте "добрия тон", да не ни "заключат", че темата тамън стана интересна :smoke:

Именно :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook