Въпрос за е60 хd
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Въпрос за е60 хd
Здравейте колеги,насочил съм се към една е60тка 530ХД 235 коня. Въпроса ми е относно разход, поддържка и слаби места спрямо другите мотори 231 и 235 коня, но не XD? Иначе казано кое е по добре
XD или не. Благодаря предварително
XD или не. Благодаря предварително
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Въпрос за е60 хd
Зависи от приоритетите ти. За зимата хд е доста прилична система, но на мен примерно не ми е кой знае колко необходима. Моторът с 235 кс се вгражда на фейса, там кутията е по-бърза и по-икономична, сравнено с 231. Инак моторите са много подобни.
И двата са с пиезо дюзи, и двата са с чугунен колектор.
От другата страна на хд-то са по-скъпи окачване, по-висок с 1-2 литра разход, раздатката е слабо звено и ако не е правена, ще я правиш, имаш предни полуоски като слабо звено също, смяна на веригите е една идея по-трудно, съответно малко по-скъпо излиза като работа.
Като поведение на пътя хд е по-стабилната кола, ако говорим за мокро и хлъзгаво...
И двата са с пиезо дюзи, и двата са с чугунен колектор.
От другата страна на хд-то са по-скъпи окачване, по-висок с 1-2 литра разход, раздатката е слабо звено и ако не е правена, ще я правиш, имаш предни полуоски като слабо звено също, смяна на веригите е една идея по-трудно, съответно малко по-скъпо излиза като работа.
Като поведение на пътя хд е по-стабилната кола, ако говорим за мокро и хлъзгаво...
- antonpau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Въпрос за е60 хd
Основните разлики ги е описал колегата, обобщено - малко повече елементи отдолу за обслужване, нищо фатално като цяло. Другата основна разлика, ако държиш на тунинга - хд не могат да се свалят особено, да не кажа хич (ако на някой изобщо му хрумва перверзната идея да се гаври по тая линия с двутонен дизел
).
По-важното при този модел - според моите наблюдения - е да е фейс, доста дреболии са оправени спрямо първата версия, особено при комбитата.. пък и изглежда по-добре

По-важното при този модел - според моите наблюдения - е да е фейс, доста дреболии са оправени спрямо първата версия, особено при комбитата.. пък и изглежда по-добре

- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Въпрос за е60 хd
Общо взето горните са вярни, като изключим завишения разход, разликата с кола на задно е пренебрежимо малка!
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Въпрос за е60 хd
Ясно. Значи по-добре да не е ХD
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Въпрос за е60 хd
Колега, ако една раздатка, един диф и две полуоски в повече те плашат, не си за този модел по принцип.
Re: Въпрос за е60 хd
stenlipk написа:Ясно. Значи по-добре да не е ХD
Това ти трябва да си го решиш, а не да слушаш хората.
Разгледай, покарай, виж цени на части, слаби места и прецени.
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Въпрос за е60 хd
FaceOff написа:Колега, ако една раздатка, един диф и две полуоски в повече те плашат, не си за този модел по принцип.
Защо така мислиш колега? При положение, че 4х4 не ми е необходимо защо трябва да рискувам с ремонт на раздатка и т. Н. Попитах просто защото съм харесал една но тя е хд и исках да разбера повече за въпросната система.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Въпрос за е60 хd
ХД-то е най-малкото, което трябва да те тревожи в една Е60/61.
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Въпрос за е60 хd
Разкажи повече тогава за въпросните дертове при е60 освен смяна вериги и хидрото. Всички си е до кола ама все пак.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Въпрос за е60 хd
Раздела е пълен с проблемите на Е60, отваряш и четеш.. Идеята ми беше, че ако колата изглежда читава и ти харесва, мен не би ме спряло това, че е ХД. Досега съм сменил един червяк на моторчето, което е в 90% проблема при раздатките, а не самата раздатка, и се оправя за 200лв, и една предна полуоска, заводски рециклаж на Спидан за 270..Пък и при покупката нали ще се гледа в сервиз колата, лесно може що-годе да се добие представа за състоянието на раздатката.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Въпрос за е60 хd
stenlipk написа:Разкажи повече тогава за въпросните дертове при е60...
Демпфер, ходова част, турбо, рейка и т.н. Много ама много неща могат да се счупят, вече са на доста годинки.. особено модела преди фейса.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани