Тампони за двигателя
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Тампони за двигателя
Колеги има ли такъв филм тампон на двигател оригинален 100 лв?Ще вкарвам колата в бокса за смяна на тампони и реле и също за махане на клапите на колектора че мн тече...та обясних намайстора че искам оригинални татампони и реле и той звънна да пита и ми заби цена от 200 лв за 2та тампона, при което аз го питах отново за оригинални ли става въпрос и той ме уверяваше че са оригинални на такава цена.Проверих в релоем и там ми излиза 159 лв ппарчето
.Сега тоя майстор опитва ли се да ме метне нещо или???
А цената на релето беше мисля 260

А цената на релето беше мисля 260
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тампони за двигателя
Цената на релеъо е толкова, а тампоните може да провериш в дару или м кар онлайн.
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Тампони за двигателя
Оригиналните тампони за мотора с отстъпките може да ги вземеш на различните места на цена около 143 лв.бр./бмв/
100 лв. парчоса ...трудно
Релето оригинално е толкова - ама ако е беру 100 лв. надоло...
100 лв. парчоса ...трудно
Релето оригинално е толкова - ама ако е беру 100 лв. надоло...
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Тампони за двигателя
Здравейте, имам питане за един един тампон. Поръчах си тампон ляв от Бова кар, обаче като го взех и смукнах през вакуума не прави вакуум. Обадих се в Баво и ги питах, там ми казаха, че вакуума нямало значение, нали бил същия номер каталожен. Обаче като не задържа вакуума тампона, цялата система няма да има вакуум. А стария дори скъсан задържаше вакуум. Нека запознатите колеги да кажат новия тампон наред ли е, защото на мен ми се струва дефектен.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Тампони за двигателя
Да вдигна малко темата от прахоляк, с една история с полу хепиенд за тампоните и вибрациите. По това време което писах горния пост, смених и двата тампона да двигателя, защото ме съмняваха леко, оказа се, че единия е прокъсан, а другия доста омекнал. През това време двигателя не беше пълен около месец, поради други ремонти, и липса на време. След като сложих новите тампони, оригинални, получих много силни вибрации, и във волана и в купето, на седалката, на педала на спирачката и газта. Вибрациите бяха на празен ход, така и при вдигане на обороти, и при ускорение, и при намаляване на скоростта. Вибрациите се движеха и в различен обхват на оборотите, между 1200-1400, също и 1500-1600 и 1000-1100, като при около 2000 оборота се чуваше и бучене ужасно. Погледнах инжекторите през инпа, за да видя стойностите им, дали от седенето нещо да са се спасили. Имаха кофти стойности, реших да ги сваля и да им изчистя разпръсквачите, това подобри работата на двигателя, намали вибрациите с малко, но пак беше много не комфортно карането на колата така, защото с вибрациите от двигателя се чува едно бучене въвтре в купето. Та викам не мога сам, ще ходя на сервиз, отидох в Бова и още два сервиза, викам гледайте, какво може да е, демпфер ли, инжекторите ли, торк ли. Оставих я, нищо, без резултат, всичко било нормално, само като се гасил двигателя повече се разтрисал. Усещането в купето и волана по време на каране е ужасно, при студен двигател особено зимата беше много зле, като загрее двигателя леееко се пооправяха нещата. През това време съм търсил в нета за вибрациите, но нищо различно, освен мнения за дефектни тампони. Тампоните знам, че се управляват с вакуум, поразтърсих из нета как ги управлява ДДЕ и при какви режими на двигателя. Оказа се, че при наличие на вакуум, тампоните омекват, а при липса на вакуум се втвърдяват. Купих си уред за измерване на вакуум и проверих дали отива вакуум към тампоните и дали изпускат вакуум, та задържат го, но при никакви обороти на двигателя към тях не отива вакуум. Реших да създам вакуум със същата стойност като на двигателя. И тук идва полу хепиенда, вибрациите останаха в миналото, явно като омекнат тампоните успяват да поемат всичко от двигателя. Във волана и купето може би има 5% вибрации от преди, а при ускорение никакви, както се вика, карам с нови тампони, но работещи. Сега съм ги вързал за управлението на клапите на колектора, тъй като тях съм махнал, докато успея да проследя къде се губи вакуума към тампоните. Един съвет към колегите, които имат вибрации от двигателя, да проверят дали тампоните се захранват с вакуум. Дори в момента с инжекторите в не перфектни стойности, при работещи тампони, вибрации няма в купето и волана, а четох доста теми в такива вибрации и заподозрените за тях бяха инжекторите.
Re: Тампони за двигателя
с две думи, майсторите при, които си бил не стават.....по - добре, да кажеш, къде си бил, че да не ходят и други...
това си е съвсем нормална процедура при подобни симптоми - проверява се дали се захранват с вакуум и дали се управлява клапана (обикновено дава фира). И понеже вакуум имаш на друго място, това означава, че вакуум помпата ти работи и остава скъсан маркуч или клапан. И понеже си преместил маркучите на друго място и всичко работи, остава единствено развален клапан. Та с две думи 99% клапана е преебан, другият 1% остава да е нещо по управлението му (малко вероятно).
Иначе тампоните се упраляват, точно както си го написал - на празен ход са "меки", иначе са "твърди". За да станат меки, трябва да им се подаде вакуум. Ако са свързани само с атмосферното налягане, т.е. няма подаден вакуум са "твърди". Това е и нормалното им състояние. Прави се с цел, икономия на гориво, концепти за сигурност и т.н.
това си е съвсем нормална процедура при подобни симптоми - проверява се дали се захранват с вакуум и дали се управлява клапана (обикновено дава фира). И понеже вакуум имаш на друго място, това означава, че вакуум помпата ти работи и остава скъсан маркуч или клапан. И понеже си преместил маркучите на друго място и всичко работи, остава единствено развален клапан. Та с две думи 99% клапана е преебан, другият 1% остава да е нещо по управлението му (малко вероятно).
Иначе тампоните се упраляват, точно както си го написал - на празен ход са "меки", иначе са "твърди". За да станат меки, трябва да им се подаде вакуум. Ако са свързани само с атмосферното налягане, т.е. няма подаден вакуум са "твърди". Това е и нормалното им състояние. Прави се с цел, икономия на гориво, концепти за сигурност и т.н.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Тампони за двигателя
Ето един линк, от където прочетох, за проблема, който човека има, и е със същите симптоми като моите http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/ ... stems.html .По това, което чета, ДДЕ включва мекия режим на тампоните при обороти под 950 и скорост под 65 км\ч. Сега както са ми свързани към управлението на клапите на колектора, тампоните са почти постоянно меки, усещам обаче кога втвърдяват, това се случва към 2000 оборота като намалят към 1700 , това веднага се усеща, защото преди това колата вози толкова добре и гладко и без никаква вибрация, и като втвърди тампоните веднага се усеща. Това поведение в момента на колата толкова ми харесва, че се замислям, дали да не ги оставя така, но предполагам по-бързо ще се износят, защото мисля, че не са проектирани да бъдат в постоянно мек режим
Re: Тампони за двигателя
не толкова износването, колкото по - големият ход на целият двигател в коша е проблемът. При последователни завои съществува вероятност, да скъсаш някой маркуч, кабел и т.н.
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Тампони за двигателя
Колеги къде се намира електромагнитният клапан ,който управлява вакуума към тампоните?При мене от тампоните излизат маркучета ,които се обединяват в един,но той е скъсан в областта на алтернатора и не мога да го проследя.На основния вакуум маркуч от помпата има четири извода:
1.затапен е фабрично
2.за вихровите клапи
3.за егр'а
4.отива към един клапан ,който се намира в лявата част на разпънката на макферсоните.Доколкото знам той е за жалузите пред радиатора или греша?
Колата е Е60 530d LCI
Благодаря предварително за помощта!
1.затапен е фабрично
2.за вихровите клапи
3.за егр'а
4.отива към един клапан ,който се намира в лявата част на разпънката на макферсоните.Доколкото знам той е за жалузите пред радиатора или греша?
Колата е Е60 530d LCI
Благодаря предварително за помощта!
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Тампони за двигателя
И аз се вкарах яко във филма с тези тампони.
Благодарности на колегата Тони за разясненията по темата. Пробвах това което е описал, но при мен няма ефект ;(
Доколкото знам за жалузите, при пре фейсовите модели се управляват от соленоид, но при фейсовите има промени както на самите жалузи така и на тяхното управление.
При мен има 4 разклонение на тетката
1 - ЕГР
2 - вихрови клапи
3- турбо ( можеби това имаш напредвид )
4- въпросните тампони
Колата ми е разхвърлена и опитите да ги подкарам продължават.
Надявам се скоро да имам по-подробна информация с която да ви помогна.
Благодарности на колегата Тони за разясненията по темата. Пробвах това което е описал, но при мен няма ефект ;(
Доколкото знам за жалузите, при пре фейсовите модели се управляват от соленоид, но при фейсовите има промени както на самите жалузи така и на тяхното управление.
При мен има 4 разклонение на тетката
1 - ЕГР
2 - вихрови клапи
3- турбо ( можеби това имаш напредвид )
4- въпросните тампони
Колата ми е разхвърлена и опитите да ги подкарам продължават.
Надявам се скоро да имам по-подробна информация с която да ви помогна.
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Тампони за двигателя
Има ли колега от София за да се срещнем и да направим един бърз оглед на вакуумите?При мене маркуча за вакуума на тампоните е скъсан и не мога да открия клапана ,който го управлява.
Поздрави!
Поздрави!
- todorSTY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Тампони за двигателя
Здравейте. От известно време и аз имам подобни проблеми - тресене при гасене на двигател и доста неприятни вибрации във волана. Принципно са ми казвали, че тампоните са ми за смяна, но те могат ли да са причина за вибрацийте във волана при завиване?
Re: Тампони за двигателя
Същото като
todorSTY - имам тресене при гасене, друго тресене нямам
и zerhanzenun - къде в София да отида да ми прегледат тампоните и вакума към тях ?
todorSTY - имам тресене при гасене, друго тресене нямам
и zerhanzenun - къде в София да отида да ми прегледат тампоните и вакума към тях ?
Re: Тампони за двигателя
Здравейте, малко да повдигна темата. Имам питане към колегите с 218 к.с без дроселова клапа. (без ДПФ). При гасене на мотора усещате ли лека вибрация. Смених и двата тампона с оригинални,проверени са маркучите за вакуум и клапана. Но при гасене пак има лека вибрация. (колата е ръчка с нов маховик и съединител на 10к)
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани