ГТП и диностенд ХД
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: ГТП и диностенд ХД
Какво мислите за това приложение ?
https://www.youtube.com/watch?v=KhQktiyUtPI
https://www.youtube.com/watch?v=KhQktiyUtPI
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: ГТП и диностенд ХД
Виждал съм, бих казал сериозен мапер да го ползва, когато не може да качи някое 4х4 на диното му. И от други хора съм чувал, че при правилна настройка дава резултати много близки до дино стендове.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ГТП и диностенд ХД
Чета разсъждения на разни хора в нета, чета коментарите им и се смея
Понеже бях тръгнал да си правя подобно приложение преди десетина години да споделя мислите и наблюденията си от тестовете...
Мисля, че физиката и математиката не можеш да излъжеш. При свалени достатъчно начесто данни за ускорение и верни параметри като челно съпротивление, маса, гуми, и т.н. могат да се определят с доста висока точност динамичните показатели на един автомобил.
Проблемите обаче са няколко:
1. Параметрите, както казах - доколко са верни, и доколко са въведени правилно от потребителя. За въртящи се маси (джанти, гуми, дискове) нищо не се споменава, а това е адски важно при по слабите автомобили..!
2. Външни фактори - наклон на пътя, неравности на пътя, влажна пътна настилка, кофти гуми и сцепление като цяло, насрещен вятър - все неща, които се променят динамично и няма как (елементарно) да бъдат въведени, така че да бъдат взети предвид в сметките.
3. Техническа специфика, която малко хора знаят/вземат предвид - самият акселерометър (чипът) в телефона и съпътстващия го драйвер. Ако чипът/драйверът е калпав (дава негулярно (и нелинейно) стойности във времето) то и резултатите ще са калпави. Това, че имаме написано универсално приложение за Андроид не ни гарантира консистентни резултати на всички марки и модели телефони
В заключение мога да кажа, че при верни и вярно въведени параметри, както и при провеждане на измерванията в условия близки до идеалните (идеално сцепление на равен път без ветрове) смятам, че приложението дава прилично точни резултати при средно мощни автомобили. Да речем такива около 300 коня.
Надолу започват да влияят шумовите фактори от пътната настилка, повеи на вятъра и т.н.
Нагоре пък влияят фактори като загуба на сцепление изцяло или пък на определени места от отсечката. Говорим, когато колата се тества до някакви човешки скорости до 200-250км/ч, да речем. Та така
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Мисля, че физиката и математиката не можеш да излъжеш. При свалени достатъчно начесто данни за ускорение и верни параметри като челно съпротивление, маса, гуми, и т.н. могат да се определят с доста висока точност динамичните показатели на един автомобил.
Проблемите обаче са няколко:
1. Параметрите, както казах - доколко са верни, и доколко са въведени правилно от потребителя. За въртящи се маси (джанти, гуми, дискове) нищо не се споменава, а това е адски важно при по слабите автомобили..!
2. Външни фактори - наклон на пътя, неравности на пътя, влажна пътна настилка, кофти гуми и сцепление като цяло, насрещен вятър - все неща, които се променят динамично и няма как (елементарно) да бъдат въведени, така че да бъдат взети предвид в сметките.
3. Техническа специфика, която малко хора знаят/вземат предвид - самият акселерометър (чипът) в телефона и съпътстващия го драйвер. Ако чипът/драйверът е калпав (дава негулярно (и нелинейно) стойности във времето) то и резултатите ще са калпави. Това, че имаме написано универсално приложение за Андроид не ни гарантира консистентни резултати на всички марки и модели телефони

В заключение мога да кажа, че при верни и вярно въведени параметри, както и при провеждане на измерванията в условия близки до идеалните (идеално сцепление на равен път без ветрове) смятам, че приложението дава прилично точни резултати при средно мощни автомобили. Да речем такива около 300 коня.
Надолу започват да влияят шумовите фактори от пътната настилка, повеи на вятъра и т.н.
Нагоре пък влияят фактори като загуба на сцепление изцяло или пък на определени места от отсечката. Говорим, когато колата се тества до някакви човешки скорости до 200-250км/ч, да речем. Та така

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани