Пукане при завиване
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Пукане при завиване
bordo_77 написа:da6ip написа::yes: ако пак се разхлопа, значи вече е заминала и резбата на чарк 2.
между другото и аз мислех че вината за разбиването на резбата е в майсторите, но се оказа че не е съвсем така. Чарк 2 идва от завода без резба, и при първоначалното завиване на болтовете тя се нарязва. Т.е. материалът е мек и е относително нормално след голям брой раз-и-завивания да се разбие.
Вече ще знам. Не знам само каква функция има тази разпънка.
Като всяка друга разпънка, фабрична или афтър-маркет: стабилизира шасито да не се усуква, както каза Емо, и най-вече в завой: особено при спортни или тунинговани коли по този начин се елиминират поддавания и вибрации, които биха пречили на окачването да си върши работата. Също стабилизира ботушите да не се събират от амортизация и старост с времето (на Е30-ките масово се събират с възрастта), и да не се променя геометрията на окачването, оттам функцията му и износването на гумите. Мое мнение е и че по нашите дупки материалът на каросерията е под огромен стрес, поради което имам допълнителна права афтърмаркет разпънка и според мен сега шасито отпред се усеща по-солидно и здраво при дупки и неравности.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- vesko4114
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 17.09.2005
- Местоположение: София
- Кара: турбото да му се завива свят....
Re: Пукане при завиване
Не е лошо да се проверяват и тампоните на на Макферсон-а, който стои под ботуша. Чарк номер 1: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
Разбиват се лагерите вътре, а от "хубавите ни пътища" тампона се сплесква поне с 4-5мм. Съжалявам, че не съм направил снимки, за да видите разликата между нов и свален от кола. Трудно се диагностицира дали е разбит или не, но доста се променя возията и управлението на колата, когато се сменят. Бройката е около 40-50лв. Лемфьордер, Боге и т.н. и около 80лв за Оригинални БМВ. За труд ще Ви вземат повечко, но се сваля цялото окачване отпред.
Дано да съм бил полезен.
Поздрави на всички
Разбиват се лагерите вътре, а от "хубавите ни пътища" тампона се сплесква поне с 4-5мм. Съжалявам, че не съм направил снимки, за да видите разликата между нов и свален от кола. Трудно се диагностицира дали е разбит или не, но доста се променя возията и управлението на колата, когато се сменят. Бройката е около 40-50лв. Лемфьордер, Боге и т.н. и около 80лв за Оригинални БМВ. За труд ще Ви вземат повечко, но се сваля цялото окачване отпред.
Дано да съм бил полезен.
Поздрави на всички
...............................
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Пукане при завиване
vesko4114 написа:Не е лошо да се проверяват и тампоните на на Макферсон-а, който стои под ботуша. Чарк номер 1: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
Разбиват се лагерите вътре, а от "хубавите ни пътища" тампона се сплесква поне с 4-5мм. Съжалявам, че не съм направил снимки, за да видите разликата между нов и свален от кола. Трудно се диагностицира дали е разбит или не, но доста се променя возията и управлението на колата, когато се сменят. Бройката е около 40-50лв. Лемфьордер, Боге и т.н. и около 80лв за Оригинални БМВ. За труд ще Ви вземат повечко, но се сваля цялото окачване отпред.
Дано да съм бил полезен.
Поздрави на всички
Така е колега, този тампон обира вибрации по пътя когато е нов и не е смачкан. Сменял съм такива тампони на по предни коли и има голяма разлика след това, но ми се струва че смяната не е чак толкова трудна. Поне като гледам картинката си мисля че ако се освободи амортисьора от рога и от шенкела на който е захванат с един болт, трябва да излезе без проблем. От там скоби за стягане на пружините, монтаж на новия тампон и обратно закачане. Според мен един час за демонтаж и монтаж на тампон е предостатъчен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BMW-Beast
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 7.05.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е63 individual
- Мечтае да кара: BMW M6 G-POWER
Re: Пукане при завиване
и при мен се беше получило пукане скьрцане при завиване при спиране дори и при леки неравности след преглед в сервиз се оказа че сичко е перфектно да ама карам си аз и колата си рупа скьрца като москвич реших да свала гумата да погледна какво става оказа се че са се разхлабили болтовете на планката за която се лови биалетката стегнах ги и сега е друго нещо
да знаете че и от там може да се получи пукане и скьрцане поздрави 


19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани