проблем с E92 N52
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с E92 N52
Здравейте
април месец си взех този автомобил и още не мога да го изкарам от сервиза....то бяха всякакви датчици , клапи,катализатори,активни рейки, гарнитури... последно колата си работеше нормално но капеше масло от гарнитурата, сменихме гарнитурата и почна да не работи добре да прекъсва и прави невероятен вакум!! с две ръце не може да се отвори капачката за маслото, това след като се уплътни двигателя със смяната на гарнитурата. Даже се изгуби центровката и се наложи да я зацепваме , сега центровката е ок но продължава да не работи равномерно и да прави сериозен вакум, показваше само датчик на колянов вал, днес го сменихме и пак същото. Някой може ли да даде идея от къде може да идва този вакум или да има опит с този проблем ? сменявани са и датчиците на вануса.Благодаря ви за вниманието
април месец си взех този автомобил и още не мога да го изкарам от сервиза....то бяха всякакви датчици , клапи,катализатори,активни рейки, гарнитури... последно колата си работеше нормално но капеше масло от гарнитурата, сменихме гарнитурата и почна да не работи добре да прекъсва и прави невероятен вакум!! с две ръце не може да се отвори капачката за маслото, това след като се уплътни двигателя със смяната на гарнитурата. Даже се изгуби центровката и се наложи да я зацепваме , сега центровката е ок но продължава да не работи равномерно и да прави сериозен вакум, показваше само датчик на колянов вал, днес го сменихме и пак същото. Някой може ли да даде идея от къде може да идва този вакум или да има опит с този проблем ? сменявани са и датчиците на вануса.Благодаря ви за вниманието
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: проблем с E92 N52
Масления сепаратор и 3-те тръбички към него сменихте ли или поне продухахте?
Кои гарнитури сменихте? При отваряне само капака на клапаните няма как да е разцентровате. Трябва да са и махали валовете че да са я разцентрвали. По скоро се е зацапало маслото и двата соленоида са позадръсстват и не могат да позиционират точно ъгъла на ваноса. Извадете ги и ги продухайте и сменете маслото с филтъра и проверете капачката на маслото цялата ли е.... от две части е.
Кои гарнитури сменихте? При отваряне само капака на клапаните няма как да е разцентровате. Трябва да са и махали валовете че да са я разцентрвали. По скоро се е зацапало маслото и двата соленоида са позадръсстват и не могат да позиционират точно ъгъла на ваноса. Извадете ги и ги продухайте и сменете маслото с филтъра и проверете капачката на маслото цялата ли е.... от две части е.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани