Въпрос за диференциал
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- emmko
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F82 M4
- Мечтае да кара: Засега нищо
Въпрос за диференциал
Може ли някой да каже има ли разлика между двата дифа от снимките, инфото от мен е, че:
този с номер 7519451 - 02\ЕАJ17S,2.35 e от моята 330D E92 ръчна кутия другия е от Е90 330d поне това беше написано на моста от който го свалих, ясно ми е за предавателното число, че е 2,35, моя вече е разглобен касетата е съвсем стандартна. Причината за смяната е голяма хлабина межди короната и пиньона при отваряне открих превъртяла гривна на лагер на пиньона (малкия) и превъртял лагер на короната, двойката зъбни колела пиньон корона силно износени (лагерите на тия дифове са конусни съчмени ,а не ролкови затова и често дефектират и нямат никаква възможност за настройка освен освен preload-a на тези на пиньона лагерите на короната са фиксирани(монтирани) в корпуса на дифа със зегер шайби ). При въртене на колелетата въртящи полуоските в разли4ни посоки се усеща определен натяг (прищтракване) на новия диф, което при стария беше по слабо(той разбира се беше силно износен и в самата касета на самия диф ).Имам чувството че след смяната на дифа на ляв завои ми пищят гумите преден и заден мост са проверени и са перфектни гумите са нови 4 бр. континентал конти спорт 5.
този с номер 7519451 - 02\ЕАJ17S,2.35 e от моята 330D E92 ръчна кутия другия е от Е90 330d поне това беше написано на моста от който го свалих, ясно ми е за предавателното число, че е 2,35, моя вече е разглобен касетата е съвсем стандартна. Причината за смяната е голяма хлабина межди короната и пиньона при отваряне открих превъртяла гривна на лагер на пиньона (малкия) и превъртял лагер на короната, двойката зъбни колела пиньон корона силно износени (лагерите на тия дифове са конусни съчмени ,а не ролкови затова и често дефектират и нямат никаква възможност за настройка освен освен preload-a на тези на пиньона лагерите на короната са фиксирани(монтирани) в корпуса на дифа със зегер шайби ). При въртене на колелетата въртящи полуоските в разли4ни посоки се усеща определен натяг (прищтракване) на новия диф, което при стария беше по слабо(той разбира се беше силно износен и в самата касета на самия диф ).Имам чувството че след смяната на дифа на ляв завои ми пищят гумите преден и заден мост са проверени и са перфектни гумите са нови 4 бр. континентал конти спорт 5.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани