Проблем след подържане на висока скорост.

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Проблем след подържане на висока скорост.

Мнение от baga » 29 Юли 2014, 16:33

Вчера по магистралата се подгоних с едно е60 530хд и така 10-15 мин. с 200-220 км/ч. По едно време /при едно спускане :mhihi: / гледам стрелката на 240 км/ч. Малко след това, аз слязох от магистралата и не след дълго установих, че колата няма мощност. Веднага проверих температурата на двг. /през скритите менюта/ - 90 градуса, но колата върви все едно го няма турбото /и най вероятнно го нямаше или поне променливата му геометрия/. Изгасих двигателя, изчаках малко, запалих и всичко беше ок. Има ли друг с 320д 163к, който се е сблъсквал с подобен проблем?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 11.09.2012
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: М3

Re: Проблем след подържане на висока скорост.

Мнение от DaveBG » 29 Юли 2014, 16:41

Наскоро имаше тема тук за друг колега който се оплакваше от същото нещо. Коментарите бяха свързани с турбото основно...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Re: Проблем след подържане на висока скорост.

Мнение от baga » 29 Юли 2014, 18:40

Пропуснал съм темата. Сега ще я търся. Как е заглавието?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 17.07.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d SE E90

Re: Проблем след подържане на висока скорост.

Мнение от morto » 29 Юли 2014, 22:48

и при мен се случвало при много зор, електронния актуатор на турбото му става жега и не знае кво става... :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Проблем след подържане на висока скорост.

Мнение от Leon » 30 Юли 2014, 9:58

Ако я е угасил веднага след юркането, може и да не мине само с актуатор ;) Но започни от него, при мен на едно Е46 гръмна вакуум регулатора на турбината при подобни условия.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Проблем след подържане на висока скорост.

Мнение от Bexim » 30 Юли 2014, 13:37

Leon написа:Ако я е угасил веднага след юркането, може и да не мине само с актуатор ;) Но започни от него, при мен на едно Е46 гръмна вакуум регулатора на турбината при подобни условия.

И аз това мислех да спомена.. Не си гасете ТД-тата след яко каране! Така заминават турбини...
И аз съм за актуатора, проблемът е, че не се сменя само той и не се продава отделно от турбото - което е малоумно... Политики :censored: ... Не знам дали подлежи на ремонт или почистване.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Проблем след подържане на висока скорост.

Мнение от Taruno » 31 Юли 2014, 0:34

Подлежи и може да се намери отделно във всяка морга.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 17.07.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d SE E90

Re: Проблем след подържане на висока скорост.

Мнение от morto » 31 Юли 2014, 22:43

Колега дай кординати на някой който се занимава с ремонт на ел.актуатор!?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Проблем след подържане на висока скорост.

Мнение от RIDDICK » 01 Авг 2014, 23:56

Softelectronics във варна е фирмата,оправят всякакъв вид електроника доколкото съм чел,аз имам същия проблем с актуатора близо вече година но чак сега разбрах че е от него,в ebay има се продават аз неуспях да купя за моята Е60 530д но за тройки гледам се показват,моят започна вече да издава и звук след като я загася се чува едно тик тик за около 5мин но му помагам с ръка бутам лостчето да се върне в някаква си там за него позиция и спира звука

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Проблем след подържане на висока скорост.

Мнение от awful » 02 Авг 2014, 14:30

При мен като подам рязко газ до 3000 оборота и пусна педала се чува едно леко грохване маи ми се струва че при смяната на турбината не е пипан актуатора а четох че при смяна на турбината трябвало да се настрои актуатора :dunno:
Има ли възможност за настройка на акутатора без да се налага разглобяване, демек софтуерно :idea:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Re: Проблем след подържане на висока скорост.

Мнение от baga » 06 Авг 2014, 1:09

Leon написа:Ако я е угасил веднага след юркането, може и да не мине само с актуатор ;) Но започни от него, при мен на едно Е46 гръмна вакуум регулатора на турбината при подобни условия.

Да, ама след юркането хубаво охладихме турбината, с бавно каране и работа на празен ход. После загасихме, изчакахме малко и всичко е ок, за сега. :winky: Врътнах още 700км след случая, без ядове. Според мен, това трябва да е някаква защита на турбото. Изключва геометрията и така пази турбото от прегряване и счупване.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook