Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
От няколко дни ми прави впечатление,че като настъпя колата малко повече -да речем от 2500 до 4000 оборота и ускорява , за секунда заглъхва,губи мощност, и след това пак ускорява. Заслушах се в звука на турбината и забелязах ,че и звукът заглъхва ,когато колата губи мощност ,и след това пак се появява . Какво да направя ,съвети и предположения ,някакви ? Ще ви бъда много благодарен 

- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
Ако някой се интересува - проблемът е ,задръстен филтър за твърди частици. Благодаря все пак 

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
Махаи катализатора и ДПФ-а, че така е много възможно турбото да е ЧАО скоро:)
Казвам ти го от личен опит, ще останеш очарован от вървежа и разхода след това..
Казвам ти го от личен опит, ще останеш очарован от вървежа и разхода след това..
- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
Ще пуши ли след това ?
- Shadowed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
strelecaaa написа:Ще пуши ли след това ?
Аха

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
strelecaaa написа:Ще пуши ли след това ?
В движение изобщо не пуши поне при мен, но при спряно положение независимо топла или студена си пуши като от клипа, но предпочитам да запазя турбото и да не ме остави колата някъде.. или да счупи мотора:)
https://www.youtube.com/watch?v=eCQvpGd1Yak
https://www.youtube.com/watch?v=zY6Qt__RMzY
Все още не мога да си обясня защо така пушат, дали заради електронното управление на турбината ?, не знам...
- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
А някакъв индикатор за задръстен DPF филтър ,трябва ли да се появи ?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
Ако се стигне до грешка на iDrive то вече е твърде късно за чистене на филтъра, но по общи знания на около 150 000 ако се свали и се почисти механично може да удължиш живота му почти двойно.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
Taruno написа:Ако се стигне до грешка на iDrive то вече е твърде късно за чистене на филтъра, но по общи знания на около 150 000 ако се свали и се почисти механично може да удължиш живота му почти двойно.
Замислил съм се да го чиста, и ме интересува какво е това ръчно чистене на този филтър и как става тази процедура

- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
При мен се оправи ,след 1ч и 30 мин. мръсна газ РУСЕ - ПЛЕВЕН . Първоначално мислех ,че проблема е от спортния филтър, който сложих, но след това, почти двочасово каране, колата се "отпуши" на вървене и сега нямам проблеми . Едниствено ми направи впечатление ,че ауспухът е почернял 

- 90e90e
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
awful написа:Замислил съм се да го чиста, и ме интересува какво е това ръчно чистене на този филтър и как става тази процедура. Моята е на 186к и нямам проблеми със колата нито със вървежа и на диагностиката гледах че е правила регенерация преди 2000км понеже от тогава не е излизала на дълго пътуване.
Колега, не се замисляй вообще и не бутай нищо според мен... Моята е на 325 000 и не е виждала чистене на ДПФ... Колцата си е доста хитра - когато е нужно - тя ще си влезе в режим и ще го почисти сама...Да се внимава само, когато по-продължително време се кара на "къси пасове"... Тогава не може да приключи "рециклиране"-то и дефакто DPF се "напълва".
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
awful написа:Taruno написа:Ако се стигне до грешка на iDrive то вече е твърде късно за чистене на филтъра, но по общи знания на около 150 000 ако се свали и се почисти механично може да удължиш живота му почти двойно.
Замислил съм се да го чиста, и ме интересува какво е това ръчно чистене на този филтър и как става тази процедура. Моята е на 186к и нямам проблеми със колата нито със вървежа и на диагностиката гледах че е правила регенерация преди 2000км понеже от тогава не е излизала на дълго пътуване.
Виж темата за ДПФ-а в Е60 форума там има линк за механичното чистене. Но колегата 90е90е има също право, ако се кара редовно извънградско колата сама го поддържа и почиства, и филтъра държи много повече от фабричните 200к.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
Taruno написа:awful написа:Taruno написа:Ако се стигне до грешка на iDrive то вече е твърде късно за чистене на филтъра, но по общи знания на около 150 000 ако се свали и се почисти механично може да удължиш живота му почти двойно.
Замислил съм се да го чиста, и ме интересува какво е това ръчно чистене на този филтър и как става тази процедура. Моята е на 186к и нямам проблеми със колата нито със вървежа и на диагностиката гледах че е правила регенерация преди 2000км понеже от тогава не е излизала на дълго пътуване.
Виж темата за ДПФ-а в Е60 форума там има линк за механичното чистене. Но колегата 90е90е има също право, ако се кара редовно извънградско колата сама го поддържа и почиства, и филтъра държи много повече от фабричните 200к.
Ами карам 60 градско 40 извънградско което е около 17км обаче градските на къси разстояния и за това си викам че вместо да го чакам да се запуши да го почистя ама щом казвате че със нормално месечно излизане на магистралата аз и без това е изкарвам всеки месец на около наи малко 100км магистрала значи няма да пипам нищо, днес видях намалена добавка на STP за почистване на DPF и ще е сложа тези дни и разбира се ще е изкарам на разходка. Благодаря ви за мненията

Не мога да разбера само защо ауспуха ми е черен като някои колеги казаха че не требва да е черен ако има ДПФ и всичко е ок

- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
awful написа:Taruno написа:awful написа:Taruno написа:Ако се стигне до грешка на iDrive то вече е твърде късно за чистене на филтъра, но по общи знания на около 150 000 ако се свали и се почисти механично може да удължиш живота му почти двойно.
Замислил съм се да го чиста, и ме интересува какво е това ръчно чистене на този филтър и как става тази процедура. Моята е на 186к и нямам проблеми със колата нито със вървежа и на диагностиката гледах че е правила регенерация преди 2000км понеже от тогава не е излизала на дълго пътуване.
Виж темата за ДПФ-а в Е60 форума там има линк за механичното чистене. Но колегата 90е90е има също право, ако се кара редовно извънградско колата сама го поддържа и почиства, и филтъра държи много повече от фабричните 200к.
Ами карам 60 градско 40 извънградско което е около 17км обаче градските на къси разстояния и за това си викам че вместо да го чакам да се запуши да го почистя ама щом казвате че със нормално месечно излизане на магистралата аз и без това е изкарвам всеки месец на около наи малко 100км магистрала значи няма да пипам нищо, днес видях намалена добавка на STP за почистване на DPF и ще е сложа тези дни и разбира се ще е изкарам на разходка. Благодаря ви за мненията
Не мога да разбера само защо ауспуха ми е черен като някои колеги казаха че не требва да е черен ако има ДПФ и всичко е ок
Заради тази регенерация ,колега

- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.
Възможно ли е този проблем да идва от дебитометъра ? Защото като му махна буксата и после пак я сложа - вървежа се оправя ?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани