Софтуерно изолиране на АГР - клапан

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Софтуерно изолиране на АГР - клапан

Мнение от baga » 24 Апр 2014, 20:41

Здравейте колеги! Значи, тъпия клапан започна да прави мизерии и му извадих вакум тръбичката. Мизериите изчезнаха, но ми светна жълтата лампа, за чек на двигателя. Щом върна тръбичката на мястото и, чека изчезва, но почват мизвриите. Казаха ми за софт. изолиране на клапана, знае ли някои къде могат да ми го направят. Иначе колата е 320д 163к, АГР - а е изчистен /за тези, които ще ми предложат да го чистя/ и съм решил да го махам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан

Мнение от netmurder » 24 Апр 2014, 21:32

Колега, EGR клапана май имаш в предвид...
Едит: Навсякъде където правят чип тунинг могат да ти го премахнат софтуеърно...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан

Мнение от Taruno » 25 Апр 2014, 14:07

baga написа:Здравейте колеги! Значи, тъпия клапан започна да прави мизерии и му извадих вакум тръбичката. Мизериите изчезнаха, но ми светна жълтата лампа, за чек на двигателя. Щом върна тръбичката на мястото и, чека изчезва, но почват мизвриите. Казаха ми за софт. изолиране на клапана, знае ли някои къде могат да ми го направят. Иначе колата е 320д 163к, АГР - а е изчистен /за тези, които ще ми предложат да го чистя/ и съм решил да го махам.


Колега ако го махнеш, но не си премахнал дпф-а и катализатора, ще си направиш по-голяма беля, под мизерии не знам какво имаш предвид, но нещата свързани с ЕГРа се оправял лесно и евтино.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан

Мнение от baga » 25 Апр 2014, 22:21

Taruno написа:
baga написа:Здравейте колеги! Значи, тъпия клапан започна да прави мизерии и му извадих вакум тръбичката. Мизериите изчезнаха, но ми светна жълтата лампа, за чек на двигателя. Щом върна тръбичката на мястото и, чека изчезва, но почват мизвриите. Казаха ми за софт. изолиране на клапана, знае ли някои къде могат да ми го направят. Иначе колата е 320д 163к, АГР - а е изчистен /за тези, които ще ми предложат да го чистя/ и съм решил да го махам.


Колега ако го махнеш, но не си премахнал дпф-а и катализатора, ще си направиш по-голяма беля, под мизерии не знам какво имаш предвид, но нещата свързани с ЕГРа се оправял лесно и евтино.

Нямам ДПФ филтър и определено не се сещам за причина да го оставя. Иначе си прав, парите за отстраняването няма да са много.
Най-вероятно е ел.клапана, който управлява вакума, за самия ЕГР. Този ел.клапан при е46 беше около 150лв. Но защо да го правя, като в него /ЕГР-а/ няма нищо полезно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан

Мнение от Taruno » 25 Апр 2014, 22:58

Ако нямаш дпф наистина няма полезно(освен по-бързото загряване зимата), но ако имаш дпф и кат и го махнеш става лошо ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан

Мнение от baga » 25 Апр 2014, 23:06

По-бързото загряване е мит! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 297
Регистриран на: 23.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: hibrid

Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан

Мнение от 90e90e » 28 Апр 2014, 22:30

baga написа:По-бързото загряване е мит! :mhihi:


Много си прав май за това.При мен и с чистене и без чистене - няма загряване... Иначе загрее ли - е бетон (+- 1 градус). Имам Нисан терано 3000Di(за това правя паралел), което до като го запаля и стрелката на температурата залепя на средата (образно казано), а с това БМВ се виждам в чудо, как може толкова бавно да стига работните градуси... А ако трябва да го чакам да подгрее на място преди да тръгна - трябва да си взема 2 дена почивни преди това...
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан

Мнение от baga » 01 Май 2014, 8:48

Точно за това, старата ми е46 320д имаше печка! :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан

Мнение от stocky » 07 Май 2014, 10:29

Вчера направих едно небрежно засичане на Х3-ката ми. 2008г N47 2.0d автомат със всичко налично както е излязло от завода. За 3,2км каране с не повече от 1700об/мин и около 30 сек работа на място стрелката за температурата закова средата на скалата. Дано е полезно инфо за сверка!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан

Мнение от baga » 07 Май 2014, 19:39

Само за протокола:
Стрелката за температурата при БМВ, е точно на средата, от 75 до 112 градуса. Така, че не се радвайте много! :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан

Мнение от stocky » 08 Май 2014, 10:49

Това не си ли е оптималния температурен диапазон за работа на мотора? Дали е на 75 градуса или на 90 каква съществена разлика има? :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан

Мнение от awful » 08 Май 2014, 16:23

Ако големия термостат отваря на 88 градуса едва ли работния диапазон е от 75 градуса, диапазона е от отваряне на термостата до пускането на перката за охлаждане, при моето е91 м47 има две нива на обороти първото е на 96 градуса пуска перката и спада 96, за втората степен още не съм гледал кога се включва но мисля че е след 100, един единствен път стигна 105 като се изкачвах доста време и със доста гас по завоите. Моита за 5 км и прави температурата, но на място загрява бавно, спомням си че във наръчника за използване пишеше колата да не се загрява на мясото да се се движи :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан

Мнение от Taruno » 08 Май 2014, 18:06

75 градуса колата отчита незагрял двигатл и пуска повече гориво като разликата в разхода може да е от 0,5-6 до 2 литра, оптималната температура е 88-91 като моята М47 на място и трбват над 10 мин за оптимална, но в движелни за 3-5 км и я е стигнала

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан

Мнение от hol1gans » 17 Май 2014, 23:26

На каква цена излиза г/д една изолация на егр-ра само софтуерно? Ако искате на лс да ми пратите цените.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook