Софтуерно изолиране на АГР - клапан
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Софтуерно изолиране на АГР - клапан
Здравейте колеги! Значи, тъпия клапан започна да прави мизерии и му извадих вакум тръбичката. Мизериите изчезнаха, но ми светна жълтата лампа, за чек на двигателя. Щом върна тръбичката на мястото и, чека изчезва, но почват мизвриите. Казаха ми за софт. изолиране на клапана, знае ли някои къде могат да ми го направят. Иначе колата е 320д 163к, АГР - а е изчистен /за тези, които ще ми предложат да го чистя/ и съм решил да го махам.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан
Колега, EGR клапана май имаш в предвид...
Едит: Навсякъде където правят чип тунинг могат да ти го премахнат софтуеърно...
Едит: Навсякъде където правят чип тунинг могат да ти го премахнат софтуеърно...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан
baga написа:Здравейте колеги! Значи, тъпия клапан започна да прави мизерии и му извадих вакум тръбичката. Мизериите изчезнаха, но ми светна жълтата лампа, за чек на двигателя. Щом върна тръбичката на мястото и, чека изчезва, но почват мизвриите. Казаха ми за софт. изолиране на клапана, знае ли някои къде могат да ми го направят. Иначе колата е 320д 163к, АГР - а е изчистен /за тези, които ще ми предложат да го чистя/ и съм решил да го махам.
Колега ако го махнеш, но не си премахнал дпф-а и катализатора, ще си направиш по-голяма беля, под мизерии не знам какво имаш предвид, но нещата свързани с ЕГРа се оправял лесно и евтино.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан
Taruno написа:baga написа:Здравейте колеги! Значи, тъпия клапан започна да прави мизерии и му извадих вакум тръбичката. Мизериите изчезнаха, но ми светна жълтата лампа, за чек на двигателя. Щом върна тръбичката на мястото и, чека изчезва, но почват мизвриите. Казаха ми за софт. изолиране на клапана, знае ли някои къде могат да ми го направят. Иначе колата е 320д 163к, АГР - а е изчистен /за тези, които ще ми предложат да го чистя/ и съм решил да го махам.
Колега ако го махнеш, но не си премахнал дпф-а и катализатора, ще си направиш по-голяма беля, под мизерии не знам какво имаш предвид, но нещата свързани с ЕГРа се оправял лесно и евтино.
Нямам ДПФ филтър и определено не се сещам за причина да го оставя. Иначе си прав, парите за отстраняването няма да са много.
Най-вероятно е ел.клапана, който управлява вакума, за самия ЕГР. Този ел.клапан при е46 беше около 150лв. Но защо да го правя, като в него /ЕГР-а/ няма нищо полезно?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан
Ако нямаш дпф наистина няма полезно(освен по-бързото загряване зимата), но ако имаш дпф и кат и го махнеш става лошо 

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан
По-бързото загряване е мит! 

- 90e90e
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан
baga написа:По-бързото загряване е мит!
Много си прав май за това.При мен и с чистене и без чистене - няма загряване... Иначе загрее ли - е бетон (+- 1 градус). Имам Нисан терано 3000Di(за това правя паралел), което до като го запаля и стрелката на температурата залепя на средата (образно казано), а с това БМВ се виждам в чудо, как може толкова бавно да стига работните градуси... А ако трябва да го чакам да подгрее на място преди да тръгна - трябва да си взема 2 дена почивни преди това...
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан
Точно за това, старата ми е46 320д имаше печка! 

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан
Вчера направих едно небрежно засичане на Х3-ката ми. 2008г N47 2.0d автомат със всичко налично както е излязло от завода. За 3,2км каране с не повече от 1700об/мин и около 30 сек работа на място стрелката за температурата закова средата на скалата. Дано е полезно инфо за сверка!
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан
Само за протокола:
Стрелката за температурата при БМВ, е точно на средата, от 75 до 112 градуса. Така, че не се радвайте много!
Стрелката за температурата при БМВ, е точно на средата, от 75 до 112 градуса. Така, че не се радвайте много!

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан
Това не си ли е оптималния температурен диапазон за работа на мотора? Дали е на 75 градуса или на 90 каква съществена разлика има? 

- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан
Ако големия термостат отваря на 88 градуса едва ли работния диапазон е от 75 градуса, диапазона е от отваряне на термостата до пускането на перката за охлаждане, при моето е91 м47 има две нива на обороти първото е на 96 градуса пуска перката и спада 96, за втората степен още не съм гледал кога се включва но мисля че е след 100, един единствен път стигна 105 като се изкачвах доста време и със доста гас по завоите. Моита за 5 км и прави температурата, но на място загрява бавно, спомням си че във наръчника за използване пишеше колата да не се загрява на мясото да се се движи 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан
75 градуса колата отчита незагрял двигатл и пуска повече гориво като разликата в разхода може да е от 0,5-6 до 2 литра, оптималната температура е 88-91 като моята М47 на място и трбват над 10 мин за оптимална, но в движелни за 3-5 км и я е стигнала
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Софтуерно изолиране на АГР - клапан
На каква цена излиза г/д една изолация на егр-ра само софтуерно? Ако искате на лс да ми пратите цените.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани