Е91 330 прегряване?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Е91 330 прегряване?
Зравейте, колеги, честита Баба Марта на всички, живи и здрави :-)
Историята е следната: вчера - Надежда - Сердика център и след час престой наобратно (почти никакво движение и леко каране). Две минути преди да стигна до паркинга светна оранжевата лампа за температурата. Днес при 7 градуса температура пуснах градусите на мотора през скритото меню, запалих колата и я оставих на празен ход на място да работи, ето го резултата
На 15-тата минута беше на 70 градуса, на 20-та - 80, на 25-та - 90, на 32-ра - 100, на 35-та - 110, на 38-ма - 115, на 40-та минута сработи ел. перката (без да се е включвала преди това) на максимум при 118 градуса. В следващите 2 минути перката въртеше с пълна сила а температурата беше ту 117, ту 118 градуса, стигна 120, при което светна предупредителната лампа на таблото.
Историята е следната: вчера - Надежда - Сердика център и след час престой наобратно (почти никакво движение и леко каране). Две минути преди да стигна до паркинга светна оранжевата лампа за температурата. Днес при 7 градуса температура пуснах градусите на мотора през скритото меню, запалих колата и я оставих на празен ход на място да работи, ето го резултата
На 15-тата минута беше на 70 градуса, на 20-та - 80, на 25-та - 90, на 32-ра - 100, на 35-та - 110, на 38-ма - 115, на 40-та минута сработи ел. перката (без да се е включвала преди това) на максимум при 118 градуса. В следващите 2 минути перката въртеше с пълна сила а температурата беше ту 117, ту 118 градуса, стигна 120, при което светна предупредителната лампа на таблото.
THE ONE & ONLY E30
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Е91 330 прегряване?
Някой има ли идея с какво да започна? Колата е е91 2006г. 330 бензин, има масло и антифриз, всички маркучи бяха почти еднакви на пипане, температурата в купето беше на 25 градуса, без да е пуснат вентилатора.
Помпа? Термостат? Перка? Радиатор? Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, да пише!
Помпа? Термостат? Перка? Радиатор? Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, да пише!
THE ONE & ONLY E30
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Е91 330 прегряване?
kraska написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=112&t=346923&p=3754872&hilit=%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0#p3754872
+1

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Е91 330 прегряване?
И аз бих заложил на помпа - не карай така, че после ще има - гори масло.. Отивай в сервиза и да почват да разглабят - първо помпа, за да ти е мирно селото, сменяй и термостати (не знам дали и на бензина са 2
) и после карай смело 


FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Е91 330 прегряване?
На бензина е един - електрически термостат. Ако си минал 100 градуса и си проверил че и двата маркуча на радиатора са топли, значи термостата ти отваря, макар че би разбрал по-рано като ти светне лампата за "прецакан" термостат, които по принцип остават вечно отворени. Ако имаш нормално ниво на охлаждащата течност,където пък щеше да получиш съобщение за ниско ниво на охл. течност, то много варианти не остават освен доста скъпичка електрическа водна помпа да купуваш за съжаление. И само за инфо: ако някой "майстор" ти е сменя и не знае как се обезвъздушава "светни" го как става при тези помпи.
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Е91 330 прегряване?
Благодаря за отговорите, колеги. Ако помпата е заминала дали ще излезе на компютърна диагностика, или само механично се разбира?
THE ONE & ONLY E30
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Е91 330 прегряване?
Мисля, че не, защото при теб върти , но явно не с правилните обороти и не успява да охлади двигателя. Тук колегата Nasko_ може да ти каже при него излязла ли е грешка, но по спомен май спомена че нищо не излиза, но все пак питай го, може да греша.
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Е91 330 прегряване?
Даааа... след като проведохме този тест:
"1.Включи на контакт (не палиш колата)
2.Нагласи градусите на топло и двете зони на макс
3.Степен на духане на минимум
4.Натисни педала на газта до дупка за 10 сек поне и ще чуеш помпата да върти или нищо няма да чуеш."
единственото нещо, което се чува да работи е перката на вентилатора в купето. Явно сме за помпа... ще пиша, като има резултат.
"1.Включи на контакт (не палиш колата)
2.Нагласи градусите на топло и двете зони на макс
3.Степен на духане на минимум
4.Натисни педала на газта до дупка за 10 сек поне и ще чуеш помпата да върти или нищо няма да чуеш."
единственото нещо, което се чува да работи е перката на вентилатора в купето. Явно сме за помпа... ще пиша, като има резултат.
THE ONE & ONLY E30
Re: Е91 330 прегряване?
Колега за да си на 100% сигурен отиди на диагностика, водната ти помпа е електрическа
и обикновенно като се счупи ту работи ту спира. Може да минеш и без термостат ако е ок на диагностиката , помпата е 860лв в БМВ но се намира от колеги от форума същата Pierburg 1151 586925 за около 500лв.

Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Е91 330 прегряване?
Благодаря още веднъж на всички отзовали се. Помпата е поръчана, като дойде и я сменим ще пиша отзиви.
Някой има ли впечатления от работата на ел. перката? В смисъл чак когато колата загрее до 120 градуса ли сработва или си върти и на ниски обороти, ако е включен климатика примерно?
Някой има ли впечатления от работата на ел. перката? В смисъл чак когато колата загрее до 120 градуса ли сработва или си върти и на ниски обороти, ако е включен климатика примерно?
THE ONE & ONLY E30
Re: Е91 330 прегряване?
Мисля че на 120 градуса почва да върти като луда, чува се силно и се усеща в купето вътре. През останалото време също се пуска от време на време, но почти не можеш да я усетиш.
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- Nasko_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Re: Е91 330 прегряване?
kraska написа:Мисля, че не, защото при теб върти , но явно не с правилните обороти и не успява да охлади двигателя. Тук колегата Nasko_ може да ти каже при него излязла ли е грешка, но по спомен май спомена че нищо не излиза, но все пак питай го, може да греша.
Никаква грешка, колега, само една червена лампа, че е загряла колата! И на диагностика след това не показа нищо, въпреки че би трябвало

julkata1 написа:Мисля че на 120 градуса почва да върти като луда, чува се силно и се усеща в купето вътре. През останалото време също се пуска от време на време, но почти не можеш да я усетиш.
Да, върти като луда, като е прецакана помпата обаче, явно по някакъв начин разбира, че антифриза не се върти в системата и перката откача още при студена кола. След като смених помпата перката започна пак да се включва, само когато е необходимо!
Към колегата пуснал темата...перката върти на високи обороти и когато е пуснат климатика, да. Колата при нормална работа не стига 120 градуса...моята се включва на 108 градуса и сваля температурата надолу!
Като смениш помпата направи същата процедура с контакт и газта докрай за 10-на сек, остави помпата да работи така около минута...тя не работи постоянно, та не се шашкай ако спре за момент!


Успех и безаварийно!

Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Е91 330 прегряване?
Благодаря 
Така... сменихме водната помпа и термостата и сега колата е чук
Като карах вчера забелязах, че температурата варира точно както беше описано някъде по другите теми - като загрее колата на място работи на около 95 градуса, ако я карам с 80 км/ч държи около 107-110, ако давам газ - 85
Останаха ми три бутилки по литър и половина антифриз (оригиналният на БМВ - син) и три бутилки по литър дестилирана вода - ако някой има нужда да свирка

Така... сменихме водната помпа и термостата и сега колата е чук

Като карах вчера забелязах, че температурата варира точно както беше описано някъде по другите теми - като загрее колата на място работи на около 95 градуса, ако я карам с 80 км/ч държи около 107-110, ако давам газ - 85

Останаха ми три бутилки по литър и половина антифриз (оригиналният на БМВ - син) и три бутилки по литър дестилирана вода - ако някой има нужда да свирка

THE ONE & ONLY E30
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани