Висок разход за 320d с /DPF филтър/ ръчка/
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- emoodd
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2013
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW 8
Висок разход за 320d с /DPF филтър/ ръчка/
Каква може да е причината за висок разход 7,2 при нормално каране със 120км? При положение че нищо нередно не показва на компа и след диагностика . А на място от ауспоха мирише /по точно люти/ на не изгоряла нафта.
Добри Е.
- dogo_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 12.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E91 2007 M47
- Мечтае да кара: BMW F3x
Re: Висок разход за 320d с /DPF филтър/ ръчка/
Може би проблемен/проблемни термостати. Проверявал ли си температурата? 320D извънградско трябва да държи около 90-94 градуса, а при 120км/ч моментният разход е 5.2-5.5.
- emoodd
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2013
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW 8
Re: Висок разход за 320d с /DPF филтър/ ръчка/
двата термостата са сменени преди 6 месеца в М-кар, проблема е от около месец
Добри Е.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Висок разход за 320d с /DPF филтър/ ръчка/
дебитомер, налягане на гуми колкото и абсурдно да ти звучи само 10% под описаното налягане и ти се качва разхода с около 15%, виж и дюзите дали са наред.
ps. колега въпреки всичко пусни си температурата на двигателя и покарай малко, ако ти е бил може да е дефектирал някой от термостатите, те са в гаранция и ще ти го подменят.
ps. ps. в краен случай виж налягането на ДПФ-а и ако си с моето мислене ще отидеш да го почистиш, а няма да го побългаряваш, в форума на Е60 съм пуснал няколко мнения и идеи за абсолютно почистване, което го връща в 95% от НОВ вид.
ps. колега въпреки всичко пусни си температурата на двигателя и покарай малко, ако ти е бил може да е дефектирал някой от термостатите, те са в гаранция и ще ти го подменят.
ps. ps. в краен случай виж налягането на ДПФ-а и ако си с моето мислене ще отидеш да го почистиш, а няма да го побългаряваш, в форума на Е60 съм пуснал няколко мнения и идеи за абсолютно почистване, което го връща в 95% от НОВ вид.
- emoodd
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2013
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW 8
Re: Висок разход за 320d с /DPF филтър/ ръчка/
От какво може да се получава някакъв резонанс и да тресе двигателя? Пуснал съм и друга тема за тресенето на двигателя, ама уви нищо. Остава ми да изчистя АГР и колекторите. Друго май не се сещам щом в сервиза я гледат като голям камък.
Добри Е.
- gkostadinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 21.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E87, E90 LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: Висок разход за 320d с /DPF филтър/ ръчка/
Аз бях със запушен ДПФ филтър и разходът на гориво беше по-висок, но и колата осезаемо не вървеше, но след почистването на филтъра колата върви и намали разхода на гориво. Така че при запушен ДПФ филтър се усеща осезаемо спирането на вървежа на колата.
- emoodd
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2013
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW 8
- dogo_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 12.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E91 2007 M47
- Мечтае да кара: BMW F3x
Re: Висок разход за 320d с /DPF филтър/ ръчка/
А какви обороти държи при 120км/ч? Ако е тръгнал съедитенителя спокойно може да ти държи + 200/300об/мин и да ти вдига разхода.
Относно резонанса и тресенето, в 95% от случайте проблемът е маховиха ( въпреки, че някой майстори твърдят, че от дюзи се получава същия ефект ). Може да разбереш дали е маховика по няколко начина:
1. Като докоснеш съединителя се усеща силна вибрация.
2. Като пускаш и натискаш съединителя на свободна се чува чукане от страна на скоростната кутия, при натиснат съединител трябва да изчезва.
3. Като даваш газ с ниска скорост на висока предавка се получава резонанс, който изчезва като колата влезе в обороти. Трябва да се случва ако с 60км/ч на 5-та скорост натиснеш до долу. Ако маховикът е здрав, колата ще потегли бавно, но няма да има вибрации.
Проблемите с маховика обикновенно се проявяват в реда, в който ги избройх. Ако не е това си провери дюзите.
Поздрави.
Относно резонанса и тресенето, в 95% от случайте проблемът е маховиха ( въпреки, че някой майстори твърдят, че от дюзи се получава същия ефект ). Може да разбереш дали е маховика по няколко начина:
1. Като докоснеш съединителя се усеща силна вибрация.
2. Като пускаш и натискаш съединителя на свободна се чува чукане от страна на скоростната кутия, при натиснат съединител трябва да изчезва.
3. Като даваш газ с ниска скорост на висока предавка се получава резонанс, който изчезва като колата влезе в обороти. Трябва да се случва ако с 60км/ч на 5-та скорост натиснеш до долу. Ако маховикът е здрав, колата ще потегли бавно, но няма да има вибрации.
Проблемите с маховика обикновенно се проявяват в реда, в който ги избройх. Ако не е това си провери дюзите.
Поздрави.
- chafy
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16.12.2013
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е91 320d 2006 163к
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Висок разход за 320d с /DPF филтър/ ръчка/
Много важни за разхода са:
1. Гуми - предни на около 2.2 - 2.3, задни на около 2.5 - 2.6 - Задължително летни. Зимните гуми дават 1 литър от горе.
2. Гориво - ако караш с кофти нафта никакъв шанс за хубав разход. Напоследък зареждам в Петрол, Газпром и ОМВ и съм доволен. Заредя ли от Лукойл и половин литър вдига отгоре.
3. Обороти - аз мойта я карам с 1800 - 1950 оборота за минимален разход - на 6-та с 1950 оборота на мен ми показва 5 разход със скорост 115км/ч. Вдигна ли 120 и скача веднага на 5.5.
4. Проблем по аеродинамиката - причината 320-ката да има толкова малък разход е отличната и аеродинамика - ако имаш изпочупени кори от долу или някакви добавки по купето е възможно и от тях да се влошава разхода. Обикновенно при скорости над 100км аеродинамиката взима превес над гумите.
5. Много грешки стават при тестване на разход по леко нагорнище или насрещен вятър. За да си сигурен колко харчи колата е добре да вземеш едина и съща отсечка в двете посоки. Така грешката от нагорнище/надолнище или вятър ще се сведат до минимум. Добре е отсечката да е дълга - поне 10-тина км.
1. Гуми - предни на около 2.2 - 2.3, задни на около 2.5 - 2.6 - Задължително летни. Зимните гуми дават 1 литър от горе.
2. Гориво - ако караш с кофти нафта никакъв шанс за хубав разход. Напоследък зареждам в Петрол, Газпром и ОМВ и съм доволен. Заредя ли от Лукойл и половин литър вдига отгоре.
3. Обороти - аз мойта я карам с 1800 - 1950 оборота за минимален разход - на 6-та с 1950 оборота на мен ми показва 5 разход със скорост 115км/ч. Вдигна ли 120 и скача веднага на 5.5.
4. Проблем по аеродинамиката - причината 320-ката да има толкова малък разход е отличната и аеродинамика - ако имаш изпочупени кори от долу или някакви добавки по купето е възможно и от тях да се влошава разхода. Обикновенно при скорости над 100км аеродинамиката взима превес над гумите.
5. Много грешки стават при тестване на разход по леко нагорнище или насрещен вятър. За да си сигурен колко харчи колата е добре да вземеш едина и съща отсечка в двете посоки. Така грешката от нагорнище/надолнище или вятър ще се сведат до минимум. Добре е отсечката да е дълга - поне 10-тина км.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Висок разход за 320d с /DPF филтър/ ръчка/
chafy написа:Много важни за разхода са:
1. Гуми - предни на около 2.2 - 2.3, задни на около 2.5 - 2.6 - Задължително летни. Зимните гуми дават 1 литър от горе.
Това не е вярно. Ако се лъжеш по това че зимата имаш по-висок разход, то е заради ниските температури. 1 литър е прекалено за зимни гуми, особено при икономичен дизел.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Висок разход за 320d с /DPF филтър/ ръчка/
chafy написа:Много важни за разхода са:
1. Гуми - предни на около 2.2 - 2.3, задни на около 2.5 - 2.6 - Задължително летни. Зимните гуми дават 1 литър от горе.
2. Гориво - ако караш с кофти нафта никакъв шанс за хубав разход. Напоследък зареждам в Петрол, Газпром и ОМВ и съм доволен. Заредя ли от Лукойл и половин литър вдига отгоре.
3. Обороти - аз мойта я карам с 1800 - 1950 оборота за минимален разход - на 6-та с 1950 оборота на мен ми показва 5 разход със скорост 115км/ч. Вдигна ли 120 и скача веднага на 5.5.
4. Проблем по аеродинамиката - причината 320-ката да има толкова малък разход е отличната и аеродинамика - ако имаш изпочупени кори от долу или някакви добавки по купето е възможно и от тях да се влошава разхода. Обикновенно при скорости над 100км аеродинамиката взима превес над гумите.
5. Много грешки стават при тестване на разход по леко нагорнище или насрещен вятър. За да си сигурен колко харчи колата е добре да вземеш едина и съща отсечка в двете посоки. Така грешката от нагорнище/надолнище или вятър ще се сведат до минимум. Добре е отсечката да е дълга - поне 10-тина км.
и ако нямаш капачки на вентилите пак вдига разхода.Аре стига няма да има кори отдолу и ще гори 2 литра повече,тва са глупости.Щом диагностиката не показва нищо работата е забулена.Филтри сменяни ли са скоро??и наи-важното с каква нафта се кара

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани