Софт от Alpina D3 И B3
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Софт от Alpina D3 И B3
Здравейте на всички. От много време се каня да напиша тази тема за флаш на DDE 604 ЗА ДИЗЕЛ 120d и 320d M47N204D4 163к.с с DPF мануална кутия. Също и бензините 335i и 135i само! Та има вариянт да се флашне компютъра с кода на въпросната Alpina като при дизела ефекта е 197к.с и 410н.м това е първата alpina d3 при която не се променя механиката.
ALPINA D3 E90/E91 320d M47 147 kW (200 PS; 197 bhp) @ 4000 410 N·m (300 ft·lbf) @ 2000 2005–2008
При фейслифта се променят: Кулер,би-турбо,инжектори а те са от 123д,335д или 535д.
ALPINA D3 Bi-Turbo Sedan / Touring and Coupe based on the BMW E90/E91/E92 with 123d engine - 214 PS (157 kW; 211 hp) / 450 N·m (332 lb·ft)
При бензина се флашва скоросната кутия и TCU за бензина не мога да кажа абсолутно нищо защото не съм правил такава кола. И нямам наблюдения. Но по чуждестраните форуми го правят и са много доволни от тезултата. За да не прозвочи като реклама ще напиша номера който се променя с този на Alpina DDE 604 нека занимаващите с WinKFP да пият по една бира за мое здраве!
Ще напиша и впечатления от моята кола след 8000км. Изминати с този ъпгрейд:
Колата има много по добър респонс от преди.
Няма обсолутно никъкви грешки по DDE
-Прави ми впечатление че влиза в регенерация на DPF по често от преди.
-Турбината е надута с 0,2 бара във всички режими. Е то няма как от къде да дойде тая сила
-Разхода е по голям с около 0,5литра на 100км.
?Налягането в рейката падна незнам защо?
-След успешно качване на файла в DDE ще ви изчезнат всички сервизни интервали!
! В оторизираните сервизи ме гледат странно
Това са впечатления от моята кола.
Правил съм две тройки и една единичка при тях е единтично с моята кола.
П.С. Скептици ще има винаги затова ще им напиша два реда.
Не колите не са мерени на дино стенд защото няма смисъл.
Няма на кого да се доказвам.
И винаги има риск!
За тези който ще го качват нека да е с версия по голяма от SPDaten v45.3 full
П.С. Забравих да напиша и допълнението към въпросния файл че мощноста е 140кв което прави 191к.с прилагам и файла!
И няколко думи за бензиновите автомобили:
Мотора е N54 335i също N55 135i Атоматична скоросна кутия и промяната е точно там. Става на коли след 03/2007
Флашва се модула на кутията GKE215 с номер:
+по плавно превкючване на предавките и по точно в по високи обороти.
+ново меню на кутията S1,2,3 и тн.
видео:335i http://www.youtube.com/watch?v=f2ciik5JY6Q също и това http://www.youtube.com/watch?v=zD0gdEbipog
Успех за всички!
ALPINA D3 E90/E91 320d M47 147 kW (200 PS; 197 bhp) @ 4000 410 N·m (300 ft·lbf) @ 2000 2005–2008
При фейслифта се променят: Кулер,би-турбо,инжектори а те са от 123д,335д или 535д.
ALPINA D3 Bi-Turbo Sedan / Touring and Coupe based on the BMW E90/E91/E92 with 123d engine - 214 PS (157 kW; 211 hp) / 450 N·m (332 lb·ft)
При бензина се флашва скоросната кутия и TCU за бензина не мога да кажа абсолутно нищо защото не съм правил такава кола. И нямам наблюдения. Но по чуждестраните форуми го правят и са много доволни от тезултата. За да не прозвочи като реклама ще напиша номера който се променя с този на Alpina DDE 604 нека занимаващите с WinKFP да пият по една бира за мое здраве!
Ще напиша и впечатления от моята кола след 8000км. Изминати с този ъпгрейд:
Колата има много по добър респонс от преди.
Няма обсолутно никъкви грешки по DDE
-Прави ми впечатление че влиза в регенерация на DPF по често от преди.
-Турбината е надута с 0,2 бара във всички режими. Е то няма как от къде да дойде тая сила
-Разхода е по голям с около 0,5литра на 100км.
?Налягането в рейката падна незнам защо?
-След успешно качване на файла в DDE ще ви изчезнат всички сервизни интервали!
! В оторизираните сервизи ме гледат странно

Това са впечатления от моята кола.
Правил съм две тройки и една единичка при тях е единтично с моята кола.
П.С. Скептици ще има винаги затова ще им напиша два реда.
Не колите не са мерени на дино стенд защото няма смисъл.
Няма на кого да се доказвам.
И винаги има риск!
За тези който ще го качват нека да е с версия по голяма от SPDaten v45.3 full
П.С. Забравих да напиша и допълнението към въпросния файл че мощноста е 140кв което прави 191к.с прилагам и файла!
И няколко думи за бензиновите автомобили:
Мотора е N54 335i също N55 135i Атоматична скоросна кутия и промяната е точно там. Става на коли след 03/2007
Флашва се модула на кутията GKE215 с номер:
+по плавно превкючване на предавките и по точно в по високи обороти.
+ново меню на кутията S1,2,3 и тн.
видео:335i http://www.youtube.com/watch?v=f2ciik5JY6Q също и това http://www.youtube.com/watch?v=zD0gdEbipog
Успех за всички!
Последна промяна cupra на 23 Юли 2013, 16:05, променена общо 7 пъти
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Софт от Alpina D3 И B3
Здравей колега,
Темата е доста интересна. Това, което си направил - също
По думите ти разбирам, че за 320д - дюзите, турбото и кулера трябва да са от 35д - така ли е? (Защото точно преди това си написал, че не се прoменя механиката)
- Само това не се разбира, иначе, евала за темата! 
Вметка от 13.01.2014:
http://www.thealpinaregister.com/news/2749
В тази статия пише, че точно за едно турбо, за да стане изцяло Алпина Д3 - се използват дюзи и кулер от 35-ца, а за турбината пише, че си е доработена от Алпина...
Вярно е, че и с прост ремап отново се вадят сходни коне, но предполагам, че ресурсът на мотора се намалява.
Темата е доста интересна. Това, което си направил - също

По думите ти разбирам, че за 320д - дюзите, турбото и кулера трябва да са от 35д - така ли е? (Защото точно преди това си написал, че не се прoменя механиката)


Вметка от 13.01.2014:
http://www.thealpinaregister.com/news/2749
В тази статия пише, че точно за едно турбо, за да стане изцяло Алпина Д3 - се използват дюзи и кулер от 35-ца, а за турбината пише, че си е доработена от Алпина...
Вярно е, че и с прост ремап отново се вадят сходни коне, но предполагам, че ресурсът на мотора се намалява.
Последна промяна Bexim на 13 Яну 2014, 11:10, променена общо 1 път
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Софт от Alpina D3 И B3
Не ако се променят тези части и се въведе съответния код става:
ALPINA D3 Bi-Turbo Sedan / Touring and Coupe based on the BMW E90/E91/E92 with 123d engine - 214 PS (157 kW; 211 hp) / 450 N·m (332 lb·ft)
Това за което съм писал е за дизел 120д и 320д с ДПФ и манулна кутия.Не се променя нищо освен софт: кода е за този модел
ALPINA D3 E90/E91 320d M47 147 kW (200 PS; 197 bhp) @ 4000 410 N·m (300 ft·lbf) @ 2000 2005–2008
ALPINA D3 Bi-Turbo Sedan / Touring and Coupe based on the BMW E90/E91/E92 with 123d engine - 214 PS (157 kW; 211 hp) / 450 N·m (332 lb·ft)
Това за което съм писал е за дизел 120д и 320д с ДПФ и манулна кутия.Не се променя нищо освен софт: кода е за този модел
ALPINA D3 E90/E91 320d M47 147 kW (200 PS; 197 bhp) @ 4000 410 N·m (300 ft·lbf) @ 2000 2005–2008
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани