K+DCAN конфигурация въпрос
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- angelov_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Ф10 525D
K+DCAN конфигурация въпрос
Здравейте колеги!
След седмица четене на чужди форуми и различни инструкции се обръщам към вас за помощ. Купих си кабел за диагностика от DX.com, който поддържа DCAN, тъй като това е стандарта за бмв-тата след 2007 година, а моето е 2008. Инсталирах INPA по всички инструкции, инсталирах и драйверите на кабела, настоих порта с вярния номер, какъвто е и на INPA-та. Като последна стъпка имаше да се стартира едно exe на име : DCAN.EXE, което да конфигурира кабелът ми за DCAN. След изпълнението му лампичката на кабела изгасва и програмата изписва
Setting Mode '500 kbit/s D-CAN & PT-CAN' ... Error: Timeout answer
Ако стартирам само чрез конзола същата програмка изписва : Error, Adapter not connected!!! и лапмичката отново изгасва
След множество мнения във интернет, намерих следния документ:
http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1313917535
според който се казва че 7-ми и 8-ми пин на кабела НЕ ТРЯБВА да се свързани помежду си за коли с DCAN.
След отваряне на кабела видях, че те са свързани.
В този документ даже се описва как ако искаме да подържаме по старите коли само с KCAN, се слага преходник, който свързва отново 7-ми и 8-ми пин на кабела:
http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1313917487
Дори и да не изпълня горепосочените exe-та, след като стартирам ИНПА-та , тя ми детектва дали съм на контакт или не , но след избиране на модел кола, лампата на кабела изгасва и след това повече няма връзка с колата.
Имате ли подобен проблем и вашите кабели как са....свърза ни ли са тези пинове и ако махна 8-ми пин ще се оправи ли кабелът ми?
Благодаря предварително:)
Поздрави
П.с. Кабелът ми е този :
http://dx.com/p/diagnostic-usb-interfac ... ite-126803
След седмица четене на чужди форуми и различни инструкции се обръщам към вас за помощ. Купих си кабел за диагностика от DX.com, който поддържа DCAN, тъй като това е стандарта за бмв-тата след 2007 година, а моето е 2008. Инсталирах INPA по всички инструкции, инсталирах и драйверите на кабела, настоих порта с вярния номер, какъвто е и на INPA-та. Като последна стъпка имаше да се стартира едно exe на име : DCAN.EXE, което да конфигурира кабелът ми за DCAN. След изпълнението му лампичката на кабела изгасва и програмата изписва
Setting Mode '500 kbit/s D-CAN & PT-CAN' ... Error: Timeout answer
Ако стартирам само чрез конзола същата програмка изписва : Error, Adapter not connected!!! и лапмичката отново изгасва
След множество мнения във интернет, намерих следния документ:
http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1313917535
според който се казва че 7-ми и 8-ми пин на кабела НЕ ТРЯБВА да се свързани помежду си за коли с DCAN.
След отваряне на кабела видях, че те са свързани.
В този документ даже се описва как ако искаме да подържаме по старите коли само с KCAN, се слага преходник, който свързва отново 7-ми и 8-ми пин на кабела:
http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1313917487
Дори и да не изпълня горепосочените exe-та, след като стартирам ИНПА-та , тя ми детектва дали съм на контакт или не , но след избиране на модел кола, лампата на кабела изгасва и след това повече няма връзка с колата.
Имате ли подобен проблем и вашите кабели как са....свърза ни ли са тези пинове и ако махна 8-ми пин ще се оправи ли кабелът ми?
Благодаря предварително:)
Поздрави
П.с. Кабелът ми е този :
http://dx.com/p/diagnostic-usb-interfac ... ite-126803
- angelov_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Ф10 525D
Re: K+DCAN конфигурация въпрос
Ето и още една тема, която май потвръждава теорията, че на коли след 2007 трябва 7-ми и 8-ми пин да са отделени:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=672940
Утре ще модифицирам и моя кабел по този начин и се надявам нещата да потръгнат.
Моля пишете ми при вашите кабели какво е положението
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=672940
Утре ще модифицирам и моя кабел по този начин и се надявам нещата да потръгнат.
Моля пишете ми при вашите кабели какво е положението
Re: K+DCAN конфигурация въпрос
По скоро го изхвърли и си купи този кабел> http://sklad66.com/cms/BMW-K-DCAN-USB.html
- angelov_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Ф10 525D
Re: K+DCAN конфигурация въпрос
Колега,
аз разбирам желанието ти да си купя продукт от sklad66.com, но причината да пиша тук е , защото не копаем парите от земята под нас и тъй като имам вече закупен продукт се допитвам за съвет до някой, който се е сблъсквал с подобен проблем.
Излишно е според мен да споменавам, че кабелът, който ми препоръчваш изглежда абсолютно същия на външен вид като моя. Вярно.....на моя може да се пропуснали да отделят 7-ми и 8-ми пин, но затова това е технически форум, за да разсъждаваме малко. Много е лесно нещо като не работи да купуваме постоянно ново и ново, докато уцелим... Мисля че това не е решение в тази ситуация.
Ако все пак имаш информация дали съм на прав път, ще се раздам да споделиш. Ако нямаш или пък не искаш да разкажеш ти желая всичко най-хубаво и успех с продажбата на артикулите Ви!
аз разбирам желанието ти да си купя продукт от sklad66.com, но причината да пиша тук е , защото не копаем парите от земята под нас и тъй като имам вече закупен продукт се допитвам за съвет до някой, който се е сблъсквал с подобен проблем.
Излишно е според мен да споменавам, че кабелът, който ми препоръчваш изглежда абсолютно същия на външен вид като моя. Вярно.....на моя може да се пропуснали да отделят 7-ми и 8-ми пин, но затова това е технически форум, за да разсъждаваме малко. Много е лесно нещо като не работи да купуваме постоянно ново и ново, докато уцелим... Мисля че това не е решение в тази ситуация.
Ако все пак имаш информация дали съм на прав път, ще се раздам да споделиш. Ако нямаш или пък не искаш да разкажеш ти желая всичко най-хубаво и успех с продажбата на артикулите Ви!
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: K+DCAN конфигурация въпрос
INPA работи при мен като не са съединени 7 и 8 ми пин-кабелът е от ибей
http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI. ... OC:GB:1123
http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI. ... OC:GB:1123
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: K+DCAN конфигурация въпрос
armagedon_762002 написа:INPA работи при мен като не са съединени 7 и 8 ми пин-кабелът е от ибей
http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI. ... OC:GB:1123
Колега,твоята Е90 фейслифт ли е?
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: K+DCAN конфигурация въпрос
N47 2008 е но не е фейс
Re: K+DCAN конфигурация въпрос
angelov_b написа:Колега,
аз разбирам желанието ти да си купя продукт от sklad66.com, но причината да пиша тук е , защото не копаем парите от земята под нас и тъй като имам вече закупен продукт се допитвам за съвет до някой, който се е сблъсквал с подобен проблем.
Излишно е според мен да споменавам, че кабелът, който ми препоръчваш изглежда абсолютно същия на външен вид като моя. Вярно.....на моя може да се пропуснали да отделят 7-ми и 8-ми пин, но затова това е технически форум, за да разсъждаваме малко. Много е лесно нещо като не работи да купуваме постоянно ново и ново, докато уцелим... Мисля че това не е решение в тази ситуация.
Ако все пак имаш информация дали съм на прав път, ще се раздам да споделиш. Ако нямаш или пък не искаш да разкажеш ти желая всичко най-хубаво и успех с продажбата на артикулите Ви!
Ще ти спестя много неща който бях написал. Нямам нищо общо с посочената фирма! Не се чуди защо не ти отговарят на въпросите.
Успех!
- angelov_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Ф10 525D
Re: K+DCAN конфигурация въпрос
cupra написа:angelov_b написа:Колега,
аз разбирам желанието ти да си купя продукт от sklad66.com, но причината да пиша тук е , защото не копаем парите от земята под нас и тъй като имам вече закупен продукт се допитвам за съвет до някой, който се е сблъсквал с подобен проблем.
Излишно е според мен да споменавам, че кабелът, който ми препоръчваш изглежда абсолютно същия на външен вид като моя. Вярно.....на моя може да се пропуснали да отделят 7-ми и 8-ми пин, но затова това е технически форум, за да разсъждаваме малко. Много е лесно нещо като не работи да купуваме постоянно ново и ново, докато уцелим... Мисля че това не е решение в тази ситуация.
Ако все пак имаш информация дали съм на прав път, ще се раздам да споделиш. Ако нямаш или пък не искаш да разкажеш ти желая всичко най-хубаво и успех с продажбата на артикулите Ви!
Ще ти спестя много неща който бях написал. Нямам нищо общо с посочената фирма! Не се чуди защо не ти отговарят на въпросите.
Успех!
Колега, не съм искал да те засегна по никакъв начин. И не се чудя, защо не ми отговарят. Всеки е свободен да пише това което иска. Ето по нагоре друг колега е споделил че неговите пинове не са свързани. Това е много ценно за мен. Може би такава информация от теб също би била ценна не само за мен а и за други. Не виждам смисъл да купувам нов кабел само задари едно погрешно свързване с поялника. Грешки стават и китайците явно са допуснали пропуск с моя кабел. Търковците от склад66 мислиш ли че не купуват и те от китай....същите пиратски кабели с пиратски софтуер и т.н.
Само с тази цел отворих темата, с цел информация. С цел да обсъдим какви са разликите между К-LINE и DCAN. Между LOW i HIGH CAN и как това се отразява на ОБД стандарта преди и след 2007 година. Купувайки един нов кабел, бихме ли получили информация на тези въпроси?
Сега поне за мен е ясно, надявам се и за другите колеги:
1. Колите БМВ преди март месец 2007 ползват К-LINE и не се нуждаят от DCAN кабел. Като условие да работи този кабел трябва да са свързани накъсо 7-ми и 8-ми пин.
2. Колите БМВ СЛЕД март месец 2007 ползват DCAN кабел. Като условие да работи този кабел трябва 7-ми и 8-ми пин да НЕ са свързани. Този кабел може да се ползва и като К-LINE кабел, но чрез превключвател или преходник, който окъсява отново тези два пина.
Това е....
Утре ще пробвам моя кабел и ще би пиша дали след като съм ги разделил комуникацията се е осъществила
Лека вечер...
- angelov_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Ф10 525D
Re: K+DCAN конфигурация въпрос
Здравейте,
с малко закъснение да дам информация какво се случва с въпросния китайски кабел. Махнах спойката межди 7-ми и 8-ми пин, но уви....системата пак не работи и след още няколко дена опити засега оставам нещата в застой. Най-вероятно ще си поръчам кабел от склад 66, но искренно се надявам с него да не е същия резултат. Много е възможно да съм имал лош късмет с моя и да е бил нещо дефектен, тъй като потребители са го вързвали и споделят, че работи.
с малко закъснение да дам информация какво се случва с въпросния китайски кабел. Махнах спойката межди 7-ми и 8-ми пин, но уви....системата пак не работи и след още няколко дена опити засега оставам нещата в застой. Най-вероятно ще си поръчам кабел от склад 66, но искренно се надявам с него да не е същия резултат. Много е възможно да съм имал лош късмет с моя и да е бил нещо дефектен, тъй като потребители са го вързвали и споделят, че работи.
Re: K+DCAN конфигурация въпрос
Здравейте,
Имам казус с DDE 6 M47 TU2 от инпа, когато се опитам да "чета" този двигател ми дава:
Group file : D_MOTOR
SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR.
Program will be stopped!
колата е e91, 320d 163коня.
Engine: M47/T2 - 2,00l (120kW)
Production date: 02.05.2006
инпа е 5.0.2 на XP 32bit чиста инсталация на хост машината (демек не е виртуалка)
същия лаптоп чете без проблеми e46 320i :
M42.0 for m52 new
и
M43.0 for m54
където няма проблем с четенето на двигателите и другите модули.
буксата е:

не виждам да са свързани 7-ми и 8-ми пин.
ако приложа схемата с копчето:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=672940
ще потегли ли четенето на мотора?
Поздрави
Имам казус с DDE 6 M47 TU2 от инпа, когато се опитам да "чета" този двигател ми дава:
Group file : D_MOTOR
SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR.
Program will be stopped!
колата е e91, 320d 163коня.
Engine: M47/T2 - 2,00l (120kW)
Production date: 02.05.2006
инпа е 5.0.2 на XP 32bit чиста инсталация на хост машината (демек не е виртуалка)
същия лаптоп чете без проблеми e46 320i :
M42.0 for m52 new
и
M43.0 for m54
където няма проблем с четенето на двигателите и другите модули.
буксата е:

не виждам да са свързани 7-ми и 8-ми пин.
ако приложа схемата с копчето:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=672940
ще потегли ли четенето на мотора?
Поздрави
Re: K+DCAN конфигурация въпрос
С ъпдате на файловете от spdaten проблема:
Group file : D_MOTOR
SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR.
Program will be stopped!
Е решен.
Няма проблем с четенето на двигателя m47 tu2 с инпа.
Поздрави
Group file : D_MOTOR
SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR.
Program will be stopped!
Е решен.
Няма проблем с четенето на двигателя m47 tu2 с инпа.
Поздрави
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани