Конверсия от Стадартния Мултиволан към ///М

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Конверсия от Стадартния Мултиволан към ///М

Мнение от eraziel » 09 Яну 2013, 13:53

Колата е 335d '07, волана с който е в момента е стандартния мултифункционален с лопатки за скоростите.
Искам да го сменя със по-дебелия с перфорираната кожа.

Интересува ме plug&play ли е операцията ако намеря м-ков с лопатки или не съвсем?
Също не ми харесват особено много разликите в цените м/у м-ков с лопатки и такъв без, има ли вариант да се вземе такъв без и да бъдат прехвърлени от стария, как стои въпроса с електрониката, някои има ли идея?
In Ban We Trust!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Re: Конверсия от Стадартния Мултиволан към ///М

Мнение от vesko06 » 09 Яну 2013, 18:02

Ако на стария волан лопатките си работят, при закупуването на М-ков с лопатки - операцията е plug&play. По-другият въпрос - трябва да вземеш волан, който е с лопатки, но поради някаква причина ги няма - да, тогава можеш да сложиш твоите :) Защото на волан, който няма лопатки,т.е няма ги местата за слагане - няма как да сложиш :)

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 2.12.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 335xd
Мечтае да кара: M3

Re: Конверсия от Стадартния Мултиволан към ///М

Мнение от Lamjta » 09 Яну 2013, 18:07

Колега,
Защо не си вземеш волан от М3 Е9..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Re: Конверсия от Стадартния Мултиволан към ///М

Мнение от eraziel » 09 Яну 2013, 21:32

vesko06 написа:Ако на стария волан лопатките си работят, при закупуването на М-ков с лопатки - операцията е plug&play. По-другият въпрос - трябва да вземеш волан, който е с лопатки, но поради някаква причина ги няма - да, тогава можеш да сложиш твоите :) Защото на волан, който няма лопатки,т.е няма ги местата за слагане - няма как да сложиш :)


Сигурно ли е, щото нали функционалността на лопатките в двата случая е различна? (при М едната е за нагоре, другата за надолу, а при този, с който е сега и от двете можеш да превключваш и нагоре и надолу)?

Бъркам ли нещо?
In Ban We Trust!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Re: Конверсия от Стадартния Мултиволан към ///М

Мнение от vesko06 » 13 Яну 2013, 16:18

eraziel написа:
vesko06 написа:Ако на стария волан лопатките си работят, при закупуването на М-ков с лопатки - операцията е plug&play. По-другият въпрос - трябва да вземеш волан, който е с лопатки, но поради някаква причина ги няма - да, тогава можеш да сложиш твоите :) Защото на волан, който няма лопатки,т.е няма ги местата за слагане - няма как да сложиш :)


Сигурно ли е, щото нали функционалността на лопатките в двата случая е различна? (при М едната е за нагоре, другата за надолу, а при този, с който е сега и от двете можеш да превключваш и нагоре и надолу)?

Бъркам ли нещо?


Аз говоря за волана от М-пакета, а не този който е от Е9Х М3. Вече при волан от М-ка не знам как стоят нещата :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Re: Конверсия от Стадартния Мултиволан към ///М

Мнение от eraziel » 13 Яну 2013, 16:38

Благодаря за информацията
In Ban We Trust!

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook