клапи в колектора
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Alegron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 29.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ex.E90, pr.E46, fu.?30
клапи в колектора
Колеги,
тъй като четейки из форума не намерих еднозначен отговор за това дали имам т.нар. "пеперудки" в колектора, моля разбирачите да ми помогнат с отговора.
Колата е Е90 320d 163 к.с. с ръчна скоростна кутия, производство 08.2005 г.
Предварително благодаря!
тъй като четейки из форума не намерих еднозначен отговор за това дали имам т.нар. "пеперудки" в колектора, моля разбирачите да ми помогнат с отговора.
Колата е Е90 320d 163 к.с. с ръчна скоростна кутия, производство 08.2005 г.
Предварително благодаря!
- momicheto
- Принцеса
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 6.11.2010
- Местоположение: Пазарджик-София
- Пол: Жена
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: кипра бамбина...
- Alegron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 29.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ex.E90, pr.E46, fu.?30
Re: клапи в колектора
Да, благодаря. Излиза, че мотора ми излиза с вихрови клапи.
Сега въпросът е как е по-удачно се премахват?:
Вариант1: с рязане на остта
Вариант2: с премахване заедно с остта и затапване на дупката
Сега въпросът е как е по-удачно се премахват?:
Вариант1: с рязане на остта
Вариант2: с премахване заедно с остта и затапване на дупката
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- Alegron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 29.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ex.E90, pr.E46, fu.?30
Re: клапи в колектора
Zagy написа:Зависи с кой мотор е колата - M47N или N47...
M47N204D4
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: клапи в колектора
Zagy написа:Зависи с кой мотор е колата - M47N или N47...
Е какво има Е90ки без пеперудки ли


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: клапи в колектора
Alegron написа:M47N204D4
Значи ги махай възможно най-скоропостижно. Най-лесно и бързо става с рязане на оста.
xerial написа:Е какво има Е90ки без пеперудки ли![]()
На N47 моторите пеперудките вече са на една обща ос - един дълъг шиш, който минава през целия колектор - там вече проблема е да не се откъснат самите пластинки. Като цяло е много по-добро и здраво решение.
Si non confectus, non reficiat.
- Alegron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 29.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ex.E90, pr.E46, fu.?30
Re: клапи в колектора
Заги, благодаря ти да отговора.
Новините са добри!
След като се свързах с колегата от когото купих колата, стана ясно че миналата година, въпросните клапи са премахнати в РН Сервиз в Орландовци. Сега остава въпроса, как точно са премахнати? Тъй като въпросният сервиз не ми е известен, се притеснявам от това как е свършена работата, но вероятно момчетата са си изградили някаква практика по която работят...
Ще се радвам, ако има някой колега от форума, който да сподели мнение за сервиза и дали е махал вихрови клапи, там.

Новините са добри!
След като се свързах с колегата от когото купих колата, стана ясно че миналата година, въпросните клапи са премахнати в РН Сервиз в Орландовци. Сега остава въпроса, как точно са премахнати? Тъй като въпросният сервиз не ми е известен, се притеснявам от това как е свършена работата, но вероятно момчетата са си изградили някаква практика по която работят...
Ще се радвам, ако има някой колега от форума, който да сподели мнение за сервиза и дали е махал вихрови клапи, там.

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: клапи в колектора
Ако става дума за RN Performance - не бери грижа 

Si non confectus, non reficiat.
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: клапи в колектора
Alegron написа:
Ще се радвам, ако има някой колега от форума, който да сподели мнение за сервиза и дали е махал вихрови клапи, там.
Аз съм ги махал там. Всичко е точно.
- 90e90e
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: клапи в колектора

Освен, че си "докарвате" някакво относително спокойствие с премахването на тези пеперудки, някой замислял ли се е какво губите???
Аз продължавам да карам с тях и съм на мнение, че преекспонирате проблема...
Попитах и в другата тема, дали някой все пак е успял да скъса пеперудка и да направи опит да я изкара през аспуха, но така или иначе не получих отговор...
Ще попитам и тези които са махнали пеперуди... примерно:
- колко ви се е увеличил разхода???на 100км, на 1000км, ами на 100 000 км???
- живота на спирачната система променен ли е? Предполага се, че колата е с по-голяма инерция след премахването на клапите.
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
- The^Maniac
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 11.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d
Re: клапи в колектора
Здравейте и от мен!
Имам въпрос! Карам Е90 330d 2006-та година. Предишният собственик е сменил смукателния колектор в ДАРУ КАР (имам и фактура) преди 2 години. Според един познат смененият колектор следва да е пластмасов и не се предполага махане на "пеперудите". Според други познати път махането все пак е препоръчително.
Вие какво ще кажете?
Имам въпрос! Карам Е90 330d 2006-та година. Предишният собственик е сменил смукателния колектор в ДАРУ КАР (имам и фактура) преди 2 години. Според един познат смененият колектор следва да е пластмасов и не се предполага махане на "пеперудите". Според други познати път махането все пак е препоръчително.
Вие какво ще кажете?
- Shadowed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: клапи в колектора
90e90e написа::OT:
....
Ще попитам и тези които са махнали пеперуди... примерно:
- колко ви се е увеличил разхода???на 100км, на 1000км, ами на 100 000 км???
- живота на спирачната система променен ли е? Предполага се, че колата е с по-голяма инерция след премахването на клапите.
- Не се е увеличил. Следя си колата от купуването, нямам разлика или нещо притеснително. С пеперудки е карана около 30 000км, без - 80 000.
- Сменям накладки и дискове почти според книжката. Пак нищо притеснително.
- 90e90e
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: клапи в колектора
Shadowed написа:90e90e написа::OT:
....
Ще попитам и тези които са махнали пеперуди... примерно:
- колко ви се е увеличил разхода???на 100км, на 1000км, ами на 100 000 км???
- живота на спирачната система променен ли е? Предполага се, че колата е с по-голяма инерция след премахването на клапите.
- Не се е увеличил. Следя си колата от купуването, нямам разлика или нещо притеснително. С пеперудки е карана около 30 000км, без - 80 000.
- Сменям накладки и дискове почти според книжката. Пак нищо притеснително.
Това е похвално... значи всеки сам си преценява дали да маха пеперуди или не... Благодаря все пак за отговора, защото за някой който тепърва ще взема решение "със или без", това мнение ще е от значение...
Между другото и аз съм навъртял 100 000км (без мнооого малко)... за тези километри средният ми разход е 5,32/100км смесено, а на този етап признаци за смяна на накладки нямам (до сега не съм сменял и не смятам че скоро ще им дойде времето според това което виждам от състоянието им)...
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани